CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*

Go down 
+3
Ronny
Sten Rune
Lars1
7 posters
AvInnlegg
Lars1
CARAVANER
CARAVANER
Lars1


Male
Antall Innlegg : 135
Age : 44
Localisation : Andøy
Registration date : 30.09.2008

Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitimeMan 6 Okt 2008 - 3:12

Vet det har blitt spurt om før, men er ikke helt sikker på om det gjelder 2480 på samme måte som 2450...

Får ikke gassvarmen til å fungere. .
El.varmen fungerer , men med dårlig effekt syns jeg, i forhold til hva andre har forespeilet meg om varmekapasiteten på anlegget.

Hører gassen surrer rundt, og at det drypper i returkammeret for Glycol eller hva det er for noe slags blå væske.
Men akkurat idèt primusen skal starte, blir det stille, et klikk høres inni den, og lyset i "varseltrekanten" kommer på.
Prøver jeg da å trykke på reset-knappen, forsvinner lyset i den nevne trekanten, og fyren prøver på nytt, med samme dårlige resultat..
Er tilkoblet 220v.
Hadde det igang èn gang, med hjelp fra en kompis. Tenkte at nå var ting på stell, og forlot for å ta en handlerunde. Kom tilbake en time senere, med et slukket anlegg og ikke direkte varmt.

Fikk da mao desverre ikke med meg hva som skjedde, men frykter vel at sirk.pumpa har problemer eller noe sånt..?

Har sjekket gasstanken, og der er da litt på den.
Har nivået i returkammeret mye å si for om anlegget skal gå rundt eller ikke?
Batteriet er nytt, men med batterilader på det, får jeg målt bare ca.10volt ved å avlese laderen, og det faller ned til 4-6 når primusen skal tenne. Ser da også samtidig at spenningen faller ved å se på lysene rundt om i voga. (Blir gulaktige.)
Batteriet er på 60Ah, laderen er av den typen man kan sjalte mellom 6V/12V, high/low på to brytere..

Ikke er jeg elektriker, så det er litt vanskelig for meg å skulle måle meg fram, med tanke på liv og helse affraid

Har en caravanservice/forhandler her på Andenes, mon tro om de kan hjelpe meg for en penge, eller om slike bare vil ta vogner de selv har solgt?

Puuuuh!! Mye spørsmål her...
På forhånd mange takk for skriblerering Exclamation


Sist endret av Lars1 den Man 6 Okt 2008 - 22:15, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Re: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitimeMan 6 Okt 2008 - 6:07

Lars 1

Må bare først si; jeg har lite peil på primus.... Men, når det er lampa som tenner, mener jeg nok det er annen feil en pumpa..... stopper pumpa, så slukker jo fyren å varme, og tenner igjen, uten å gi varsel....
jeg ville stara med ny flaske...

vedr den blå væska, er det som du sier, Glykol, eller vanlig frostvæske, og du må sørge for at det er nok væske på, ellers vil luft dras inn i systemet, og ligge å sperre for sirkulasjonen.... anlegget må da luftes for å gi effekt....

Laderen din, skal stå på 12V, og Low. High-stillingen kan du kun bruke lortvarig, om det er lite strøm på batteriet, og du skal løfte det raskt...

men slik du forklarer det, er det enten lite strøm på batteriet dit, eller noe fundamentelt galt med fyren. fyren skal på ingen måte tappe så mye at spenningen synker såpass at lyset synker i styrke. og i og med du bare måler 10V tyder det på at det er svært lite strøm på batteriet ditt... Prøv et annet batteri, eller en annen lader.... i laderen er det en sikring, er denne hel????

under lading, skal du nok måle 14-15V...

Forhandleren på Andenes hjelper deg sikkert, men sørg for å ha prøvet med et friskt batteri og ei full gass-flaske først.....


Sist endret av Vegard den Man 6 Okt 2008 - 6:32, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Re: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitimeMan 6 Okt 2008 - 6:23

Lars1

Høres ut for at batteriet ditt er hovedproblemet, og at laderen din ikke gir det den skal. Primusen trekker ikke så mye at du skal se forskjell i lyset på om den går eller ikke, jeg gjør iallefall ikke det. Vet at Primus 2450 er kresen på den strømmen. Om 2480 er like kresen vet jeg ikke, men den må jo ha nok spenning til å dra magnetventilen(e) til gassen. Enig med Vegard her, prøv et annet batteri og sjekk laderen din.

Du sier du har dårlig effekt på el.varmen også.... det kan skyldes luft i systemet....

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Caravan
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Re: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitimeMan 6 Okt 2008 - 11:28

Høres ut for meg at du har en celle som er død i batteriet ditt, sier som alle andre her...Prøv med et batteri som du vet er friskt...Primusen trenger 10 komma noe for å brenne..
Til Toppen Go down
Lars1
CARAVANER
CARAVANER
Lars1


Male
Antall Innlegg : 135
Age : 44
Localisation : Andøy
Registration date : 30.09.2008

Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Re: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitimeMan 6 Okt 2008 - 15:45

Da skal jeg prøve å både bytte gassflaske samt batteri og lader Neutral
Tusen takk for hjelp!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Re: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitimeMan 6 Okt 2008 - 17:14

Lars1.

På min Polar 520,'88,går og den røde varsellampa på når jeg prøver med gass,men når jeg går frem til kassa og trykker på reset-knappen funker den igjen.Men i begynnelsen skjedde dette flere ganger,og jeg prøvde igjen og igjen,og til slutt ble det stabilt.Men uansett,hver gang den gassen slås på,må jeg frem i kassa.Ikke uvanlig i følge forhandler.Prøv noen ganger i løpet av kort tiod du,og se om den kanskje blir mer stabil.Kan være at vogna har stått en stund,og at det er litt "gruff" i systemet.

På 520'en din har du kun en 12 v. sirk.pumpe forresten.Om ikke annet er satt inn ekstra av andre eiere.Du skal bra ned i minusgrader før Primus panna trenger hjelp av gassen,om du trykker inn begge knappene for å aktivisere 2000 watt.520'en skal klare rundt 12-15 minus kun på strøm om du stiller rattet på rundt 20 grader.Det skal da stå noenlunde rett opp.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Re: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitimeMan 6 Okt 2008 - 17:15

ARVE skrev:
Lars1.

På min Polar 520,'88,går og den røde varsellampa på når jeg prøver med gass,men når jeg går frem til kassa og trykker på reset-knappen funker den igjen.Men i begynnelsen skjedde dette flere ganger,og jeg prøvde igjen og igjen,og til slutt ble det stabilt.Men uansett,hver gang den gassen slås på,må jeg frem i kassa.Ikke uvanlig i følge forhandler.Prøv noen ganger i løpet av kort tid du,og se om den kanskje blir mer stabil.Kan være at vogna har stått en stund,og at det er litt "gruff" i systemet.

På 520'en din har du kun en 12 v. sirk.pumpe forresten.Om ikke annet er satt inn ekstra av andre eiere.Du skal bra ned i minusgrader før Primus panna trenger hjelp av gassen,om du trykker inn begge knappene for å aktivisere 2000 watt.520'en skal klare rundt 12-15 minus kun på strøm om du stiller rattet på rundt 20 grader.Det skal da stå noenlunde rett opp.
Til Toppen Go down
Lars1
CARAVANER
CARAVANER
Lars1


Male
Antall Innlegg : 135
Age : 44
Localisation : Andøy
Registration date : 30.09.2008

Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Re: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitimeMan 6 Okt 2008 - 17:27

ARVE skrev:
Lars1.

På min Polar 520,'88,går og den røde varsellampa på når jeg prøver med gass,men når jeg går frem til kassa og trykker på reset-knappen funker den igjen.Men i begynnelsen skjedde dette flere ganger,og jeg prøvde igjen og igjen,og til slutt ble det stabilt.Men uansett,hver gang den gassen slås på,må jeg frem i kassa.Ikke uvanlig i følge forhandler.Prøv noen ganger i løpet av kort tiod du,og se om den kanskje blir mer stabil.Kan være at vogna har stått en stund,og at det er litt "gruff" i systemet.

På 520'en din har du kun en 12 v. sirk.pumpe forresten.Om ikke annet er satt inn ekstra av andre eiere.Du skal bra ned i minusgrader før Primus panna trenger hjelp av gassen,om du trykker inn begge knappene for å aktivisere 2000 watt.520'en skal klare rundt 12-15 minus kun på strøm om du stiller rattet på rundt 20 grader.Det skal da stå noenlunde rett opp.

Okei, skal prøve noen repetisjoner av å slå av og på ikveld da.
Må på et møte nå snart så jeg får komme tilbake med oppdateringer senere ikveld.
Den lille tanken med kjølevæske er det ca. akkurat nok til at det nivået er like over "ut"-slangen på, er dette for lite nivå?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Re: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitimeMan 6 Okt 2008 - 17:35

Lars1.

Hm,husker ikke akkurat i farta,men det er vel noen streker på tanken der,som indikerer nivået som det skal være.Husker ikke om det står "min" og "max" e.l. der.
Til Toppen Go down
Lars1
CARAVANER
CARAVANER
Lars1


Male
Antall Innlegg : 135
Age : 44
Localisation : Andøy
Registration date : 30.09.2008

Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Re: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitimeMan 6 Okt 2008 - 22:15

Okay, dette er flaut Embarassed

Fikk en kompis som også har cv (forøvrig samme kar som hjalp meg til å starte det sist) til å komme å se på batterispenninga, evt om batteriet var dødt.
Jeg kjøpte battericellevæske som vi etterfylte litt med, men der var fra før i alle cellene...
Så målte vi spenninga, 12.8V uten landstrøm og lader frakoblet,
13.9 and rising med lader på.
Så langt alt vel...

Prøvde en del ganger å resette primusen for hver gang varseltrekantlampa kom på. Ingen hell, ingen start på primus.
Så fant min lure kompis på å sjekke at alt var åpent til gass og om det var slik vi satte det sist , da vi hadde anlegget i gang..
Hm... Oppdaget da at slik selger hadde fortalt meg bryteren inn til primusen skulle stå, var feil.

Så alle gangene jeg har prøvd å starte primusen, har vært med stengt gass!! Shocked Embarassed lol!

Og da jeg trodde anlegget hadde stoppet sist, var bare primusen som hadde oppnådd den gitte temperaturen på væska, og hadde jeg bare hatt litt tålmodighet den gangen ville jeg sett/hørt/oppdaget at primusen starter helt fint, akkurat slik den skal, akkurat når den skal.

Fy og he... tror dere jeg føler meg dum nå Question

YUP!

Men trøster meg med at man lærer så lenge man lever tongue

Og takk til alle dere som har hjulpet meg, jeg har lært mye cheers
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Re: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitimeMan 6 Okt 2008 - 22:17

Lars1

Flott dere fant det ut..... cheers ... og dette lærer man av.

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Caravan
Til Toppen Go down
Espen V
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1312
Age : 42
Localisation : Ålesund =)
Registration date : 23.09.2007

Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Re: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitimeMan 6 Okt 2008 - 22:21

Larsen
Måtte prøve me frem lenge både i fjor vår og i vår jeg når jeg skulle finne ut hvilket stille som var åpen og hvilket som er stengt på alle tre kranene i vogna. Verste i vår var kjøleskapet. Det var jo nesten umulig å få til å tenne, og når man ikke er sikker på hvilket stille som er åpent eller ikke, så er det nesten til å bli gal av! Tror jeg holdt på i en times tid på å fyre kjøleskapet i vår Evil or Very Mad
Verste er at jeg tror jeg har glemt hvilket stille den skal stå i igjen Rolling Eyes affraid affraid
Til Toppen Go down
Lars1
CARAVANER
CARAVANER
Lars1


Male
Antall Innlegg : 135
Age : 44
Localisation : Andøy
Registration date : 30.09.2008

Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Re: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitimeMan 6 Okt 2008 - 22:24

Alt gikk liksom "opp" for meg (åpent for ordspill Arve) da jeg så at hver svarte hendel som kunne stenge/åpne gass-ventilene hadde "1" på øversiden og "0" på baksiden... (minus kranene til kjøelskap & bluss på komfyr)

Dette var et vendepunkt i søket, for å si det slik Suspect

Forstår nå logikken, bare det at jeg må ha det aller meste inn med en biiiiitte liiiiten teskje Laughing
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Re: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitimeMan 6 Okt 2008 - 22:27

523A

vedr kranene..... det kommer et rør inn med gass, og går et ut frahver kran..... peker langsiden på kranene mot det røret gassen går ut på, er de åpne..... mens står de på tvers, er de stengt...... ble det dumt forklart?????

men det er lurt å starte blusset først..... le det brenne litt, for da kommer all evt luft ut av rørene, og du ser jo der lett hvordan stillingen på kranene skal være.....
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Re: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitimeMan 6 Okt 2008 - 22:27

523iA skrev:
Larsen
Måtte prøve me frem lenge både i fjor vår og i vår jeg når jeg skulle finne ut hvilket stille som var åpen og hvilket som er stengt på alle tre kranene i vogna. Verste i vår var kjøleskapet. Det var jo nesten umulig å få til å tenne, og når man ikke er sikker på hvilket stille som er åpent eller ikke, så er det nesten til å bli gal av! Tror jeg holdt på i en times tid på å fyre kjøleskapet i vår Evil or Very Mad
Verste er at jeg tror jeg har glemt hvilket stille den skal stå i igjen Rolling Eyes affraid affraid

523iA

Har du di røde ovale kranene? De er åpne når de står i lengderetningen av røret som går videre til kjøleskap, kokebluss etc...

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Caravan
Til Toppen Go down
Espen V
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1312
Age : 42
Localisation : Ålesund =)
Registration date : 23.09.2007

Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Re: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitimeMan 6 Okt 2008 - 22:30

Vegard

Ja, husker kranene på kjøkkenet hvert år, de er slik, men den til kjøleskapet står for seg selv inne på badet, glemmer alltid hvordan den skal stå.. Tror jeg får skrive det ned, enten på en lapp, eller litt anonymt på krana eller no sånt.. Blir litt for dumt å glemme det hele tiden Rolling Eyes
Til Toppen Go down
Espen V
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1312
Age : 42
Localisation : Ålesund =)
Registration date : 23.09.2007

Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Re: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitimeMan 6 Okt 2008 - 22:32

Er de røde kranene ja.. Den er vel åpen når den står på langs etter røret på badet da?
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Re: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitimeMan 6 Okt 2008 - 22:33

523iA skrev:
Er de røde kranene ja.. Den er vel åpen når den står på langs etter røret på badet da?

Jepp....

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Caravan
Til Toppen Go down
Espen V
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1312
Age : 42
Localisation : Ålesund =)
Registration date : 23.09.2007

Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Re: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitimeMan 6 Okt 2008 - 22:34

Sten Rune skrev:
523iA skrev:
Er de røde kranene ja.. Den er vel åpen når den står på langs etter røret på badet da?

Jepp....
Ok, takketakk Smile
Til Toppen Go down
tonyf

tonyf


Male
Antall Innlegg : 10
Age : 61
Localisation : Leknes
Registration date : 19.04.2009

Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Re: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitimeTir 16 Jun 2009 - 10:35

Hadde samme problemet med min primus 2480. Etter å ha grubla å tenkt, No prøvd å feila No var det en gluping som hadde peiling som sa at jeg skulle prøve om magnetventilen slo inn. Tok av ledning nr. 1 , for deretter å sette den på plass igjen. Hørte den slo inn, men da gassen ble åpnet var det " tyst ". Plukka den i biter å vaska den i rødsprit. Ikke noe problem. den starta og gikk helt fint Laughing
Til Toppen Go down
Janita
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Janita


Antall Innlegg : 274
Age : 61
Localisation : Buskerud
Registration date : 17.10.2008

Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Re: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitimeTir 16 Jun 2009 - 12:18

Dymo Letra Tag er kjekke greier Very Happy
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Re: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitimeTir 16 Jun 2009 - 12:28

Ta bilde med mobilen i åpen og lukket og send til meg og fortell hva som er hva så kan jeg legge det ut på wikien. Vogn type, modell etc. hadde også vært greit så kan man slå opp når man har glemt, og om man bytter vogn kan kanskje svaret stå der Wink
Til Toppen Go down
Sponsored content





Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Empty
PosteTema: Re: Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*   Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!* Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Primus 2480, vil ikke tenne på gass. *PROBLEM LØST!!!*
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Primus 2480 tenner ikke
» Primus 2470 fungerer ikke på gass
» Primus 2490 tenner ikke, lukter gass ved eksos. video her
» Primus 2480.
» Primus 2480

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VARMESYSTEMER-
Gå Til: