CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?

Go down 
+11
Jan
Sten Rune
ArneO
bruno
HobbyTom
OyvindSP
Ronny
Ozler
Jan Ole
Johnny
Cecotto
15 posters
Gå til side : 1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Cecotto
CARAVANER
CARAVANER
Cecotto


Male
Antall Innlegg : 126
Registration date : 06.03.2008

Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 15:46

Nå står vinteren for tur og snøen vil etterhvert legge seg på de mange campingtak. Føler det er litt uklart hvilke vogner man kan stå på taket for å måke vekk snøen. Kan man stengt tatt stå på et campingtak? Forutsetningen er selfølgelig at man ikke veier alt for mye selv... Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? 36874
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 15:49

På Bjølletaket kan du gå uten at det settes bulker, og merker, og vekten på personen spiller ingen rolle..... dette fordi det er finèr under alu-platen, så den ikke er limt mot en myk isolasjon, som på de fleste adre vogner.......
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8908
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 15:54

Med mi vekt (ca 100) så vil jeg ikke forsøke å gå på taket av mi vogn. Og på mi vogn så blir det lett merker i taket dersom man ligger på kne der.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 16:31

Jeg har gått på taket for å rydde snø, men vil ikke anbefale det. Vogna har tålt det (90 kg) ikke noe merker. Men det er sååååååpeeee glatt. Anbefaler kost og stige, så drar du snøen av. Går så bra atte.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 16:56

Du går uten problemer på taket til Cabby, Polar og sist, men ikke minst, Rolling Eyes, Solifer.

OBS! Pass på den "skrå fronten" affraid cheers cheers cheers
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 17:03

Om det er isolasjon med litt høy densitet, hardhet er kanskje et bedre ord, går det vel stort sett bra.
Dethleffs med styrofoam isolasjon virker å ha bæreevne nok.
Standard Dethleffs og Hobby har vel mye til felles og det også med en del andre merker.
Svenske, med unntak av Polar har hardere og bedre isolasjon.
Bjølseth stiller her i særklasse.
I tillegg er det jo andre ting å tenke på såsom innredning, at det er noe under som bærer.

Ellers er vel dette noe man i utgangspunktet bør unngå.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89


Sist endret av J.O. den Søn 12 Okt 2008 - 17:09, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Ozler




Male
Antall Innlegg : 12
Age : 48
Localisation : Harstad
Registration date : 02.03.2008

Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 17:07

Jeg var oppå mi (Dethleffs 720 m/styrofoam) i sommer og vasket, merket ikke antydning til svikt eller merker...
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 17:10

Ozler skrev:
Jeg var oppå mi (Dethleffs 720 m/styrofoam) i sommer og vasket, merket ikke antydning til svikt eller merker...

Gjorde samme erfaring jeg og. I forhold til Polaren fra -92 og Hobbyen fra -02, var Dethleffsen mye fastere i fisken ja.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 17:24

Jeg har tusla rundt på taket av Kabe'n vår med snøskuffa...
Forsøker å holde meg ute ved kantene og over en skillevegg, fordi jeg har tro på at taket er sterkest her....

Datt ikke igjennom.... Laget ikke nevneverdige skader heller tror jeg....
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 17:29

Skal prøve å komme meg på taket til Adria'n til helga, det påstås iaf at disse glassfibertaka skal være sterke...vi får se på det da...Soliferen vi hadde var bygd som en panservogn så jeg er godt vant med tak styrke...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 17:29

For de som enda ikke har fått vinter og snø, og er mer bekymret for vann....

http://www.campingnorge.no/artikel/Polar-og-Solifer-2009-Markedets-toeffeste-klimatester.html
Til Toppen Go down
Cecotto
CARAVANER
CARAVANER
Cecotto


Male
Antall Innlegg : 126
Registration date : 06.03.2008

Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 17:30

Har hørt snakk om at nyere Knaus vogner også har solide tak, noen som vet noe om dette?
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeMan 13 Okt 2008 - 8:50

Jeg vandrer glad på taket hver vinter, ingen merker hverken på 560en eller 720en (jeg ser det veldig godt, for sommelagringen er slik at jeg ser taket på vogna hver dag jeg dratr på jobb) Også iflg min forhandler er det helt ufarlig å gå på Hobby-taket! Det er selvfølgelig j...g glatt, så det er fornuftig å ta det forsiktig!

Ser at de fleste naboene våre (50/50 Hobby og andre merker) også er på taket og skuffer snø hver vinter (og vi har MYE! For to vintre siden kunne jeg til slutt nesten gå OPP fra vogn-taket til snø-fonna!) Å stå på bakken med kost hos oss er umulig!
Til Toppen Go down
HobbyTom
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
HobbyTom


Male
Antall Innlegg : 453
Age : 49
Localisation : Trøndelag
Registration date : 13.10.2008

Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeMan 13 Okt 2008 - 9:32

Hobby er såvidt jeg vet de eneste som har en fastmontert stige for å komme opp på taket. Det er vel det sikreste tegnet...?

Idea
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeMan 13 Okt 2008 - 9:37

HobbyTom skrev:
Hobby er såvidt jeg vet de eneste som har en fastmontert stige for å komme opp på taket. Det er vel det sikreste tegnet...?

Idea


Og Knaus.... bl.a.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeMan 13 Okt 2008 - 9:44

HobbyTom skrev:
Hobby er såvidt jeg vet de eneste som har en fastmontert stige for å komme opp på taket. Det er vel det sikreste tegnet...?

Idea

ja..... det er et sikkert tegn på hvor du kan begynne å lete etter lekkasjer ja...... keg ville begynt rundt de skruefestene til stigen, om noen har klatra i den stigen din..........
Til Toppen Go down
HobbyTom
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
HobbyTom


Male
Antall Innlegg : 453
Age : 49
Localisation : Trøndelag
Registration date : 13.10.2008

Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeMan 13 Okt 2008 - 10:01

Har klatra opp og ned den stigen gjentatte ganger, for bytte av TV-antenne, vask, rigging av presenningstativ ved vinteropplag osv. Aldri hatt lekkasje.
2003 mod 560 KMFe, nye fronten med 3-køyer, vognkortvekt på 1255kg. Får ikke mere vogn for pengene. Som kjørevogn bak normal personbil er dette uovertruffent.
Til Toppen Go down
bruno




Antall Innlegg : 15
Localisation : Lillestrøm
Registration date : 20.06.2008

Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeMan 13 Okt 2008 - 11:13

Cecotto skrev:
Har hørt snakk om at nyere Knaus vogner også har solide tak, noen som vet noe om dette?
Vi har Knaus Royale 580, 2008-modell og kan fint gå på taket uten problemer Smile Vi ble frarådet å montere stige av forhandler....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeMan 13 Okt 2008 - 11:21

HobbyTom skrev:
Har klatra opp og ned den stigen gjentatte ganger, for bytte av TV-antenne, vask, rigging av presenningstativ ved vinteropplag osv. Aldri hatt lekkasje.
2003 mod 560 KMFe, nye fronten med 3-køyer, vognkortvekt på 1255kg. Får ikke mere vogn for pengene. Som kjørevogn bak normal personbil er dette uovertruffent.


Vogntogvekt = 1225???
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeMan 13 Okt 2008 - 11:30

Rune skrev:
HobbyTom skrev:
Har klatra opp og ned den stigen gjentatte ganger, for bytte av TV-antenne, vask, rigging av presenningstativ ved vinteropplag osv. Aldri hatt lekkasje.
2003 mod 560 KMFe, nye fronten med 3-køyer, vognkortvekt på 1255kg. Får ikke mere vogn for pengene. Som kjørevogn bak normal personbil er dette uovertruffent.


Vogntogvekt = 1225???

Neinei Rune VognKORT er noe annet enn vognTOG
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeMan 13 Okt 2008 - 11:32

OyvindSP skrev:
Rune skrev:
HobbyTom skrev:
Har klatra opp og ned den stigen gjentatte ganger, for bytte av TV-antenne, vask, rigging av presenningstativ ved vinteropplag osv. Aldri hatt lekkasje.
2003 mod 560 KMFe, nye fronten med 3-køyer, vognkortvekt på 1255kg. Får ikke mere vogn for pengene. Som kjørevogn bak normal personbil er dette uovertruffent.


Vogntogvekt = 1225???

Neinei Rune VognKORT er noe annet enn vognTOG

På den annen side, et vognkort som veier 1225 kg er jo ikke noe særlig å dra rundt på....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeMan 13 Okt 2008 - 11:36

Men hva er vognkortvekt da..... hvor mye selve vognkortet veier eller....? I vognkortet til mi vogn står det jo flere vekter...
Til Toppen Go down
HobbyTom
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
HobbyTom


Male
Antall Innlegg : 453
Age : 49
Localisation : Trøndelag
Registration date : 13.10.2008

Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeMan 13 Okt 2008 - 12:59

Det spikkes til opptenningsved her, skjønner jeg?

Har ikke vognkortet med meg på jobb. Men i mitt står det tillatt totalvekt på 1600kg, og en egenvekt ELLER kjørevekt på 1255kg. Er litt usikker på hvordan dette oppgis.

Og det har jeg faktisk ikke funnet noen andre som kan konkurrere på, med samme komfort og antall faste køyer, i planløsning med privatliv... At man da, i ei såpass lett vogn, både får med takstige og kan gå på taket, må sies å være bra?

Like a Star @ heaven
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeMan 13 Okt 2008 - 13:12

HobbyTom skrev:
Det spikkes til opptenningsved her, skjønner jeg?

Har ikke vognkortet med meg på jobb. Men i mitt står det tillatt totalvekt på 1600kg, og en egenvekt ELLER kjørevekt på 1255kg. Er litt usikker på hvordan dette oppgis.

Og det har jeg faktisk ikke funnet noen andre som kan konkurrere på, med samme komfort og antall faste køyer, i planløsning med privatliv... At man da, i ei såpass lett vogn, både får med takstige og kan gå på taket, må sies å være bra?

Like a Star @ heaven

vedr stigen, så er det faktisk en merkeforhandler som frarådet bruk av den, regner med de ikke bløffer, når han sa at den var mere til pynt, enn til bruk, pga dette vi her har nevnt....

jeg skal være enig at Hobby er flinke med planløsninger og design..... men vedr komfort, mener jeg nok desverre de har en del og hente.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeMan 13 Okt 2008 - 13:12

Dette emnet er nesten håpløst å uttale seg om da det ofte blir hete følelser i sving om noen sier det ene eller det andre.

Prøv dere frem er mitt råd,og sett evnt. en planke e.l. tvers over vogntaket,og trå på denne.Blir selvsagt vanskelig med en halv meter snø,så her tenker jeg mer i.f.m. vognvask e.l.

Og ved polering,og knær på taket,så ha en isoporplate under knærne f.eks.

Ved "knespassering" på taket,har de fleste vognene jeg har hatt,fått merker av dette.Bortsett fra Bjølseth,som så korrekt Vegard nevner,har finerplate mellom takplata og isolasjonen.

Solifer fikk og bulker tross over 7 cm. isolasjon.Hjelper ikke hvor tykk isolasjonen er,om den er for myk.Dette gjelder knær mot plate som sagt,og ikke om man går oppreist.

Men jeg klarer i hvert fall ikke å polere et vogntak ved å stå oppreist eller stå på huk hele tida.

Men noen har vel bedre knær og rygg enn meg,så........
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeMan 13 Okt 2008 - 13:34

Så kjær vogna er for de fleste kan det kanskje være en ide å vrenge en termodress, ta den på og gni seg inntil vogna når taket skal poleres. Da vil vel de fleste av oss komme ned i en akseptabel vekt pr. kvadrat cm. Og man får kost med vogna som bonus Idea
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeMan 13 Okt 2008 - 13:36

Arne O.

Skal umiddelbrt ringe Tom RS og be ham sende en termodress hit.Tror han har 20-30 stykker av dem.
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeMan 13 Okt 2008 - 13:44

Arve

Miljøvenlig også, resirkulering av termodressene bounce
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeMan 13 Okt 2008 - 13:52

ArneO.

Ser for meg Team Aylar på taket der ikledd termodresser,gnikkende mot vogntaket. Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? 928394
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeMan 13 Okt 2008 - 14:00

Arve

Var det bare noen små filler igjen av de dressene?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeMan 13 Okt 2008 - 14:10

ArneO.

I hvert fall etter at jeg hadde vært ferdig med babene !!!! Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? 265129 Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? 830847
Til Toppen Go down
Cecotto
CARAVANER
CARAVANER
Cecotto


Male
Antall Innlegg : 126
Registration date : 06.03.2008

Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeMan 13 Okt 2008 - 16:52

ARVE skrev:
ArneO.

I hvert fall etter at jeg hadde vært ferdig med babene !!!! Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? 265129 Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? 830847

Hvordan det? Polerer du så hardt?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeMan 13 Okt 2008 - 17:55

Cecotto.

Om jentene fra Team Aylar hadde vrikket seg over taket på Bjøllen med vrengte termodresser,er vel muligheten for at de termodressene hadde blitt rivi litt i ganske stor.

Men sannheten er vel egentlig at jeg hadde løpt til skogs om noe så ungt og fyrrig hadde vært på taket mitt,og prestasjonsangsten hadde jallet i sjela.

Men i drømmene........ (patetiske gamle griseskalle !!!!!)
Til Toppen Go down
Cecotto
CARAVANER
CARAVANER
Cecotto


Male
Antall Innlegg : 126
Registration date : 06.03.2008

Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeMan 13 Okt 2008 - 18:10

Arve

Ja, det er vel nærmere sannheten for de fleste av oss...............
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitimeSøn 26 Okt 2008 - 16:51

Ronny skrev:
Skal prøve å komme meg på taket til Adria'n til helga, det påstås iaf at disse glassfibertaka skal være sterke...vi får se på det da...Soliferen vi hadde var bygd som en panservogn så jeg er godt vant med tak styrke...

Har vært på taket nå og det holder nok men det er mere svikt i det enn soliferens..
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Empty
PosteTema: Re: Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?   Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?
Til Toppen 
Side 1 av 3Gå til side : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Hvilke dekk til vogna?
» Drifstikker Bobil til kr max 350.000,- hvilke bør jeg velge?
» Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning.
» foto apparat? hvilke type? (merke)
» Valg av dekk på Knaus Südwind 530 '95 - hvilke?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Chassi (stab.koblinger,bremser,atc osv)-
Gå Til: