CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Rengjøring

Go down 
+11
ArneO
Lars Egil
joka
Rashid
Fjellcamping
Elisabeth
Johnny
Pondus
Jan Ole
kabero
Jan
15 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AvInnlegg
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeSøn 16 Aug 2009 - 17:46

Johnny skrev:
Lars Egil skrev:
Ja, mener ikke at det er rust, men det ligner på rustflekker. Små brune flekker som sitter som f#¤%



Har du prøvd med poleringsmiddel? pleier å bruke det på gjenstridige flekker jeg når vanlig vask ikke tar sånne flekker.
Nei, har ikke prøvd så mye ennå, får ta meg en runde og prøve litt...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeSøn 16 Aug 2009 - 18:42

Lars Egil skrev:
Ja, mener ikke at det er rust, men det ligner på rustflekker. Små brune flekker som sitter som f#¤%

Biebæsj kanskje.....har hørt at den skal se slik ut og sitte godt ........
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeSøn 16 Aug 2009 - 18:51

Mått?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeSøn 16 Aug 2009 - 21:44

Jeg brukte globex 80 rett på poleringsklut fra Clas Ohlson på flekker som høres ut til å være like de du har på vogna.

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=54678554

Posen til posemarkisa min er sølvfarget, og etter diskusjonene om skader fra markise har jeg vært litt obs på det. Sølvfargen har smittet over, men jeg fikk jo litt angst om lakken på var slitt bort. Vasket med vann og Globex 80, hadde globex på svampen og kluten, men det ville ikke bort over det hele. Testet å polere med rød Auto glym og da gikk det bort. Hele vogna (untatt taket) ble polert etter vaskingen og jeg fikk bort alt av flekker.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeSøn 16 Aug 2009 - 21:55

Lakkrensen til Auyoglym kan kanskje brukes, vet ikke hvordan den fungerer, og vet ikke om lakken til produsenetene av vogner, holder de samme målene, som billakk.

Men det var olje da, og vannbaserte produkter kommer nå iht. EU sine foreskrifter.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeTir 1 Des 2009 - 19:22


_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeTir 1 Des 2009 - 19:30

Jan Ole skrev:
Diverse vaskemidler

http://www.campsystem.dk/index.php?id=19

Hvordan er ph-verdi på de produktene??



































Rengjøring - Page 6 232937 Rengjøring - Page 6 232937 Rengjøring - Page 6 232937 Rengjøring - Page 6 232937 Rengjøring - Page 6 232937

Bare måtte liksom.....

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Rengjøring - Page 6 Caravan
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeTir 1 Des 2009 - 21:16

Hehe, stod en plass at den er Ph-nøytral Rengjøring - Page 6 Icon_cool

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeTir 1 Des 2009 - 21:28

Jan Ole skrev:
Hehe, stod en plass at den er Ph-nøytral Rengjøring - Page 6 Icon_cool
Vel den øverste er alkalisk som vil tilsi at ph er over 7 eller så er den ikke alkalisk...
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeTir 1 Des 2009 - 21:29

"Camp Clean
Alkalisk rensemiddel til campingvogne, anhængere m.v.
Fjerner det snavs som andre rensemidler ikke kan. "

Sikkert grønnsåpe i forkledning Very Happy
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeTir 30 Mar 2010 - 10:05

Sitter med nyeste Caravan, nr 2/2010, i hendene. Der er det en helsides artikkel om vårrengjøring av campingvogn med overskriften "Husk grønnsåpe og flytende voks".

Sitat
Bruk grønnsåpe!
På utsiden er det såpevask som gjelder. Enten rimelig grønnsåpe. Eller om man heller vil kaste bort mye penger på dyre såpemidler som påstås å ha vidunderegenskaper, men som i realiteten gjør nøyaktig det samme som grønnsåpe gjør: Fjerner møkka etter luftforurensingen som har en tendens til nærmest å gro fast på hvite flater den måtte finne.
Sitat slutt

Jeg satte nesten morrakaffen i halsen da jeg leste artikkelen, men når NCC på denne måten i sitt eget medlemsblad anbefaler bruk av grønnsåpe skulle man tro at det var et brukbart vaskemiddel til utvendig vask av vogn.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeTir 30 Mar 2010 - 10:14

HPK. Jeg leste det samme og lurte på å spørre dere her inne om det var brillene mine som spillte meg et puss eller om grønnsåpe virkelig er å anbefale? Selv vasker jeg både biler og vogn med oppvaskmiddelet Sunlight, og alltid hatt ren og fin bil og vogn. Har også brukt Zalo, og ingen problemer med dette heller. Grønnsåpe er kjent for å legge igjen et belegg, men det gjør kanskje alle vaskemidler..
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeTir 30 Mar 2010 - 10:35

I "gamle dager" vasket jeg alltid bilen med Zalo. Det ga et flott resultat, men etter sigende så er Zalo og tilsvarende vaskemidler designet for å fjerne fett. Resultatet er at det beskyttende laget i overflata på lakken fjernes/tørker ut. Om grønnsåpe fungerer på samme måten vet jeg ikke. Den anbefales jo på parkett. Om den legger igjen et belegg så burde det bare være en fordel.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeTir 30 Mar 2010 - 10:42

Polerer bilen 2-4 ganger pr år, ser ikke ut til at den er særlig tørr i lakken. Holder meg til Sunlight, jeg.

Blir bilen eller vogna for tørr i lakken er det bare å ta en tur sør for Dovre i påska. Der er det visst fuktige utsikter...Rengjøring - Page 6 Lol Rengjøring - Page 6 Lol
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeTir 30 Mar 2010 - 15:11

spenol skal være bra mot tørr hud, så det kan jo hende det hjelper på lakken og
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeTir 30 Mar 2010 - 19:27

Spenol er flott, et annet stoff, carbamid, er jo i "alle" hudkremer, det er forøvrig et annet ord for urin, så å pisse på vogna kan kanskje gi et flott rsultat også? Rengjøring - Page 6 Icon_lol

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeTir 30 Mar 2010 - 19:34

jaaa Very Happy kan ikke du prøve, og så får vi andre høre hvordan det gikk?
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeTir 30 Mar 2010 - 21:28

Rengjøring - Page 6 Icon_eek Rengjøring - Page 6 Icon_eek Rengjøring - Page 6 Icon_eek Rengjøring - Page 6 Icon_eek Rengjøring - Page 6 Icon_eek Rengjøring - Page 6 Icon_eek Rengjøring - Page 6 Icon_eek Rengjøring - Page 6 Icon_eek Rengjøring - Page 6 Icon_eek Rengjøring - Page 6 Icon_eek Rengjøring - Page 6 Icon_eek Rengjøring - Page 6 23106

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Rengjøring - Page 6 Caravan
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeTir 30 Mar 2010 - 22:51

Ok, skal se om jeg finner en vogn i passelig gangavstand. Rengjøring - Page 6 820616

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
pappa_wolf
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 86
Age : 51
Localisation : Nakkerud
Registration date : 12.03.2010

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010 - 9:04

Jan Ole skrev:
Ok, skal se om jeg finner en vogn i passelig gangavstand. Rengjøring - Page 6 820616

lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010 - 19:05

Kjøpte meg et "vindundermiddel" på Boligmessa som var for noen uker siden. Dette skulle være usannsynlig bra så jeg bet på og handlet. Og det FUNKER som fxxx. 2clean
(http://www.2cleanuniversal.com/) heter produktet. I dag vasket jeg først hele vogna med Globex som jeg pleier, med et som vanlig Smile, bra resultat. Problemet er at den fjerner ikke de berømte/fordømte svarte stripene godt nok. Tenkte jeg skulle prøve middelet som figuren på messa garanterte var bra. Resultatet er nå at der de svarte stripene var er det nå kritthvite felter nedover vognveggen. Dette resulterer i at resten av vogna (som er vasket og gnikket med Globex) ser mer eller mindre grå ut. Tør ikke å vaske hele vogna med dette middelet da jeg ikke kjenner hvordan det vil få gummilister til å reagere. Ser på nettsiden at de mener man kan vaske hele vogna med det men...... skeptisk!
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010 - 19:29

Websiden skrev:
2 clean Innehåller
Smutslösande beståndsdelar av naturliga grundämnen. Grönsåpa, tvålflingor, poler lera, glycerin, växtfetter, arom oljor såsom kokosolja, jojobaolja, aloeveraolja och citronolja. Är gift- syra- och fosfatfritt!

Ser ut til at du bruker grønnsåpe som er tilsatt ekstra såpespon, leire, halvparten av nitroglyserin og en skvett hudpleiemidler. Ja om ikke annet er det vel grunn til å anta at dette kan starte en diskusjon Wink
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010 - 19:43

ArneO skrev:
Websiden skrev:
2 clean Innehåller
Smutslösande beståndsdelar av naturliga grundämnen. Grönsåpa, tvålflingor, poler lera, glycerin, växtfetter, arom oljor såsom kokosolja, jojobaolja, aloeveraolja och citronolja. Är gift- syra- och fosfatfritt!

Ser ut til at du bruker grønnsåpe som er tilsatt ekstra såpespon, leire, halvparten av nitroglyserin og en skvett hudpleiemidler. Ja om ikke annet er det vel grunn til å anta at dette kan starte en diskusjon Wink

Så dette. Er jo en, om ikke annet, interessant mix av produkter Smile

Men, som sagt, jeg har ikke turt å vaske hele vogna med dette middelet. Kun tatt de stripene.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010 - 19:44

Ser at den inneholder sitronolje. Uviss i hvor stor konsentrasjon men denne kan være sterk,
Prøvde noe spesial vaskemiddel som duftet sterkt av sitron, var rene lakkfjerneren.
Her er forresten et klip fra et annet nettsted om sitron,

Sitron
Sitron deler flere egenskaper med eddik: Det desinfiserer naturlig, og har et høyt nok syreinnhold til å kunne løse opp flere typer flekker. I motsetning til eddik, lukter sitron veldig godt. For å få mest mulig ut av sitronen kan du varme den opp i en mikrobølgeovn, da varme frigjører mye saft. Ellers fungerer også ren sitronjuice fra flaske. Sitron iblandet litt salt er et ypperlig middel for puss av messing og kobber. To deler olivenolje med én del sitronsaft blir en god møbelpuss for tremøbler.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010 - 19:50

Ja tenkte litt på "naturlig" = "bra" det har jo blitt en sannhet. Men så er det som eksempelet med sitron, det er fint til mye, men ikke brukenes til alt. Det er vel ikke uten grunn sitrus greier blir brukt i skirens heller. Tror det er lurt å ikke bruke slikt der hvor det er tettemidler på vogna. En skvett på en klut mitt på en plate er vel sikkert ok, men å ta hele vogna er nok noe annet.

Ellers kan det være så enkelt at du vasker for skjeden Thomas, eller så er de svarte stripene verre i Hønefoss enn andre steder Wink
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010 - 19:52

Thomas
Men å huske at TomRS har nevnt at han ikke har polert vogna, det er noe du ikke bør ta etter han Wink Med polering og voksing sammen med vasking så er det greit å få Adriaen ren i alle fall, men den har ikke stått i Hønefoss over lengre tid da Wink
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010 - 19:54

De svarte stripene som ikke forsvinner med vask tar jeg med poleringskremen. Bruker denne røde autoglymen og det funker godt det.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010 - 20:06

Jeg vasker ikke "for skjeden" i hvertfall Smile Er nok ikke den som vasker oftest utvendig nei Wink Har ikke vasket den grundig siden vi tok den ned fra vintercamp i vår. Tok bare en kjapp vask før turen i sommer. Hvor ofte vasker dere egentlig??
Og polering?? Hva er det??? Jeg har nok ikke polert noe mer enn hva Golbex'n gir av polish Smile Det er den desidert verste dritjobben jeg vet om!!! Men har faktisk hatt planer om å få polert den før vinteren, men jeg gidder bare ikke å gjøre det selv. Skal høre på en bilvaskefirma i byen her hvor mye de skal ha. Vet de tar på seg rengjøring og polering av vogner også Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010 - 20:11

ArneO skrev:
Thomas
... er det greit å få Adriaen ren i alle fall, men den har ikke stått i Hønefoss over lengre tid da Wink

Er det en ulempe å ha vogna stående i Hønefoss? Shocked Shocked Gjelder ikke fuktgaranti da?? What a Face
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010 - 20:17

JanP skrev:
ArneO skrev:
Thomas
... er det greit å få Adriaen ren i alle fall, men den har ikke stått i Hønefoss over lengre tid da Wink

Er det en ulempe å ha vogna stående i Hønefoss? Shocked Shocked Gjelder ikke fuktgaranti da?? What a Face
Det var bare at Globex ikke tok stripene, men de som kommer på vår vogn går greit å få bort.... Wink
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010 - 20:19

Vel rettskrivingen er ikke helt i orden, jeg skylder på at jeg sitter med linser og det funker ikke like bra som brillene, men det ble jo en festlig skrivefeil da Very Happy
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010 - 20:21

Med rød autoglym som jeg har brukt tar det meg 3-4 timer å polere vogna. Ja det er vel ikke så festlig når det står på, men du verden så deilig etterpå Very Happy Det blir jo en drøy dag om man vasker og polerer på samme dag da. Vinduene på vogna blir også fine av polishen. Møkka slipper så lett at det er verd innsatsen.
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010 - 20:22

JanP skrev:
ArneO skrev:
Thomas
... er det greit å få Adriaen ren i alle fall, men den har ikke stått i Hønefoss over lengre tid da Wink

Er det en ulempe å ha vogna stående i Hønefoss? Shocked Shocked Gjelder ikke fuktgaranti da?? What a Face

Dette spørsmålet får du ta med Tom.. Det angår ikke meg i den grad Smile

Men tror ikke Hønefoss er noe verre enn andre steder egentlig Smile
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010 - 20:28

Thomas
Er det stripa du fikk på vei hjem i fjor som ikke går bort med Globex80? Cool

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89


Sist endret av Jan Ole den Søn 26 Sep 2010 - 20:33, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010 - 20:31

Jan Ole skrev:
Thomas
Er det stripa du fikk på vei hjem i for som ikke går bort med Globex80?

Ha ha.. Godt forsøk Smile Ble nok ingen stripe på vei hjem i fjord gitt. Gikk smertefritt!!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Rengjøring - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 6 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Rengjøring
Til Toppen 
Side 6 av 7Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-
» Rengjøring av vanntank
» Rengjøring av takluke
» Rengjøring av forteltvinduer
» Rengjøring Plastdetaljer.
» Rengjøring før ny tettemasse

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: