CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hjelp til rett plass ved Venezia...

Go down 
+8
Tasle
Jan
Rashid
Black Betty
Remi
Hege
Camping Kai
campist
12 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3
AvInnlegg
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeTor 30 Okt 2008 - 21:50

Betty Boop skrev:
Camping Kai skrev:
Hm ser ut som om det kan bli rett så mye kjent folk i Italia neste år.Blir sommerforumtreff på Lidoen til sommeren da jo.

I juni! cheers

Nei drøy den til Juli da.....
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeTor 30 Okt 2008 - 21:56

Camping Kai skrev:
Betty Boop skrev:
Camping Kai skrev:
Hm ser ut som om det kan bli rett så mye kjent folk i Italia neste år.Blir sommerforumtreff på Lidoen til sommeren da jo.

I juni! cheers

Nei drøy den til Juli da.....

Er jeg heldig blir vel siste ferieuka i juli vaffal!!
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeTor 30 Okt 2008 - 21:58

Betty Boop skrev:
Camping Kai skrev:
Betty Boop skrev:
Camping Kai skrev:
Hm ser ut som om det kan bli rett så mye kjent folk i Italia neste år.Blir sommerforumtreff på Lidoen til sommeren da jo.

I juni! cheers

Nei drøy den til Juli da.....

Er jeg heldig blir vel siste ferieuka i juli vaffal!!


I juli ? Var det ikke siste i Juni og utover Juli da ?
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeTor 30 Okt 2008 - 22:00

523iA skrev:
Jan skrev:
er det trangt så er det lett å rote seg ut for uønskede situasjoner, men det er vel en del kjeder av stasjoner nedover ala truckstop og lignende
Ble inneparkert mens jeg stod å tanket i danmark i sommer, av tre biler, og så presterer de å fløyte i tillegg... Rolling Eyes
du har for liten bil og vogn
man må ha et monster av en bil, og enda større vogn, slik at det ser så fryktingytende ut at de andre holder en naturlig sikkerhetsavstand av sikkerhetsmessige årsaker lol!
Til Toppen Go down
Espen V
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1312
Age : 42
Localisation : Ålesund =)
Registration date : 23.09.2007

Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeTor 30 Okt 2008 - 22:02

Jan skrev:
523iA skrev:
Jan skrev:
er det trangt så er det lett å rote seg ut for uønskede situasjoner, men det er vel en del kjeder av stasjoner nedover ala truckstop og lignende
Ble inneparkert mens jeg stod å tanket i danmark i sommer, av tre biler, og så presterer de å fløyte i tillegg... Rolling Eyes
du har for liten bil og vogn
man må ha et monster av en bil, og enda større vogn, slik at det ser så fryktingytende ut at de andre holder en naturlig sikkerhetsavstand av sikkerhetsmessige årsaker lol!
Da får det bli planen til neste år.. Subbe og 2-etasjes vogna til kabe... Stort nok? Twisted Evil
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeTor 30 Okt 2008 - 22:05

Camping Kai skrev:
Betty Boop skrev:
Camping Kai skrev:
Betty Boop skrev:
Camping Kai skrev:
Hm ser ut som om det kan bli rett så mye kjent folk i Italia neste år.Blir sommerforumtreff på Lidoen til sommeren da jo.

I juni! cheers

Nei drøy den til Juli da.....

Er jeg heldig blir vel siste ferieuka i juli vaffal!!


I juli ? Var det ikke siste i Juni og utover Juli da ?

Nja.... Vet jo intet sikkert ennå. Endelig plassering av ferien blir gjort pr 1. april.
Jeg vil tro jeg får midt i juni til midt i juli.
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeTor 30 Okt 2008 - 22:07

523iA skrev:
Jan skrev:
523iA skrev:
Jan skrev:
er det trangt så er det lett å rote seg ut for uønskede situasjoner, men det er vel en del kjeder av stasjoner nedover ala truckstop og lignende
Ble inneparkert mens jeg stod å tanket i danmark i sommer, av tre biler, og så presterer de å fløyte i tillegg... Rolling Eyes
du har for liten bil og vogn
man må ha et monster av en bil, og enda større vogn, slik at det ser så fryktingytende ut at de andre holder en naturlig sikkerhetsavstand av sikkerhetsmessige årsaker lol!
Da får det bli planen til neste år.. Subbe og 2-etasjes vogna til kabe... Stort nok? Twisted Evil

Kabe Tower gjør susen! cheers Eller tre-akslingen til Polar.
Til Toppen Go down
Jørn O
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Jørn O


Antall Innlegg : 236
Localisation : Brumunddal
Registration date : 19.06.2008

Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeTor 30 Okt 2008 - 22:20

Camping Kai skrev:
Tom RS skrev:
Betty Boop skrev:
Jørn O skrev:
Betty Boop skrev:
Hmmm.... interessant...... Jeg kunne godt tenke meg å dra den veien i sommerferien. Rufus vil antagelig hevde at det er skummelt å dra den store vogna nedover til Italia, men vi har jo tross alt vært på Nordkapp med den - kan vel ikke være noe vanskeligere å dra sørover??

Neste år havner sommerferien min i juni/begynnelsen av juli, så da er det vel ikke så trangt om saligheta heller. Og så har vi jo mover..... cheers

Kunne tenkt meg å bruke litt tid i Østerrike også - kanskje noen dager i Rhindalen.... eller Frankrike... Og Italia.

Får se om Rufus lar seg overtale. Smile

Hvis dere har vært helt til Nordkapp på dårlig norske veier blir det bare barnemat å reise til Italia.

Jørn O

OK..... Veiene er jo barnemat for en solid Kabe å takle cheers ..... så jeg var litt mer bekymret for plass på campingplassene etc. Og er bensinstasjonene av samme size som her hjemme...
Kan anbefale Autohof jeg, vi hadde vel 3 overnattinger på slike det fungerer utmerket. Blir for mye styr med campingplasser når mann er på farten nedover eller på vei hjem.

Neida Tom RS , er så hyggelig å komme frem til en plass og få sprettet pilsen og tent på grillen.Personlig liker jeg ikke å sove langs Autobahn.Men smaken er jo forskjellig .
Der er vi enige. Godt å komme unna autobahn etter endt dag, og inn på campingplass. Rolig og godt med tilgang på fasiliteter. Gjerne med tilgang til en svømmetur.
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeTor 30 Okt 2008 - 22:22

Jørn O

Det er det som er ferie for meg . og i hvert fall for barna rægge et par runder på sykkelen og sparka litt fotball.
Til Toppen Go down
Jørn O
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Jørn O


Antall Innlegg : 236
Localisation : Brumunddal
Registration date : 19.06.2008

Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeTor 30 Okt 2008 - 22:31

Camping Kai skrev:
Jørn O

Det er det som er ferie for meg . og i hvert fall for barna rægge et par runder på sykkelen og sparka litt fotball.

Trur unga her hadde blitt sure også hvis de hadde måtte gå rett i fra bilen og inn i vogna legge seg uten å få rasa litt først. Ikke like enkelt å få til det på en trafikert bensinstasjon sikkert.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeTor 30 Okt 2008 - 22:46

523iA skrev:
Jan skrev:
523iA skrev:
Jan skrev:
er det trangt så er det lett å rote seg ut for uønskede situasjoner, men det er vel en del kjeder av stasjoner nedover ala truckstop og lignende
Ble inneparkert mens jeg stod å tanket i danmark i sommer, av tre biler, og så presterer de å fløyte i tillegg... Rolling Eyes
du har for liten bil og vogn
man må ha et monster av en bil, og enda større vogn, slik at det ser så fryktingytende ut at de andre holder en naturlig sikkerhetsavstand av sikkerhetsmessige årsaker lol!
Da får det bli planen til neste år.. Subbe og 2-etasjes vogna til kabe... Stort nok? Twisted Evil
mnjaaaaa scratch er jo stort nok, men den towern er jo så idiotisk at den vil fungere som trekkplaster
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeFre 31 Okt 2008 - 6:09

Jørn O skrev:
Camping Kai skrev:
Jørn O

Det er det som er ferie for meg . og i hvert fall for barna rægge et par runder på sykkelen og sparka litt fotball.

Trur unga her hadde blitt sure også hvis de hadde måtte gå rett i fra bilen og inn i vogna legge seg uten å få rasa litt først. Ikke like enkelt å få til det på en trafikert bensinstasjon sikkert.

våre unger vil kjøre lengst mulig og komme seg fortest mulig ned! vi har prøvd noen få plasser langs autobhan og ungene ser ikke vitsen med å stå der kontra en grei autohof m/ resturanter og hehe mc donald! og så rett i seng!
må jo innrømme da! at de campingene vi har funnet langs motorveiene ikke harvært så spreke at det gjør noe!
alternativet til autohof/rasthof må være å finne en fin camping som har litt å tilby og være der en dag eller to!
men da må det være i forbindelse med en severdighet/fornøyelsespark etc.
men vi velger å kjøre til vi er leie for dagen og finne en autohof! kveldsmat-sove, en god frokost og så videre neste dag!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeFre 31 Okt 2008 - 6:20

Ikke meningen at du skal stoppe og parkere på Autohof kl 1800 da vet du. Vi kjørte til langt på natt før vi fant en plass på en Autohof. Da er det kjempebra og bikke over i senga. Om mann skal stoppe tidlig på kvelden er det jo best på en campingplass. Når mann kjører for og komme frem fort er Autohof ypperlig.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeFre 31 Okt 2008 - 8:44

Hvordan er prisene på campingplassene i Tyskland ?
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeFre 31 Okt 2008 - 13:21

Morten T og Tom RS.

Vi er liksom på ferie på vei ned og opp også (i alle fall jeg , hadde det vært opp til kona kunne vi nok kjørt i et strekk eller tatt fly).Føler at skal man kjøre så lange etapper blir det bare mas og kjas , men hyggelig at vi kan være uenig i noe også. Er jo enige om både feriemål og vogntyper.

Tom , Prisen på Tyske plasser er vel ca som norske.

Puh , snart helg.
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeFre 31 Okt 2008 - 19:38

Ferien starter hjemme
På vei til Italia fra Norge via Sverige, har vi første stopp 3mil før Lübeck - nærmere bestemt i Neustad im Holstein og for eksempel
http://www.campist.info/Campingplasser/Tyskland/Neustadt/camping_am_strande.htm
Eller kanskje enda bedre CAmping Südstrand som ligger noen hundre meter lenger borte i gata. Denne avstikkeren er 5 minutter fra A1.
Neste stopp har vi pleid å ha ved WÜrzburg på denne plassen:
http://www.campist.info/Campingplasser/Tyskland/Katzenkopf/katzenkopf.htm
Den ligger nok 10 minutters kjøretur fra A7 og A3(tror jeg det er mot München og Østerrike) På den annen side betyr det bare at du kutter hjørnet mellom de to veiene om du skal videre på A3.

Denne plassen har biloppstillingsplass inne på plassen, slik at du slipper å koble fra selv med Kabe 780 - til redusert pris men full service.

Neste stopp har vi hatt på Komfort Camping Inntal i Wiesing 30 km øst for München. En idyllisk liten perle som kan være trang for de største vognene, men det avhenger av hvor du får plass. Her er det oppstillingsplass for kort opphold rett utenfor porten:
http://www.campist.info/Campingplasser/Austria/Inntal/komfort_camping_inntal.htm
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Gjest
Gjest




Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeFre 31 Okt 2008 - 19:42

He he he akkurat slik satt jeg å la planer også... Det er skikkelig kos, ivertfall synes jeg det er kos. Men så var det dette med teori og praksis.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeFre 31 Okt 2008 - 19:47

Camping Kai skrev:
Morten T og Tom RS.

Vi er liksom på ferie på vei ned og opp også (i alle fall jeg , hadde det vært opp til kona kunne vi nok kjørt i et strekk eller tatt fly).Føler at skal man kjøre så lange etapper blir det bare mas og kjas , men hyggelig at vi kan være uenig i noe også. Er jo enige om både feriemål og vogntyper.

Tom , Prisen på Tyske plasser er vel ca som norske.

Puh , snart helg.
Er vel ikke så veldig uenige heller da. Vi sto på for å komme fort ned. Hørte jo at det begynte å bli dårlig med plasser der. Da var det skikkelig praktisk med Autohof. Men for eks når vi stoppet i Østerrike for å ta fjelltur så lå vi på camping. Det er ingenting som er koselig med å stå parkert mellom to digre trailere på en Autohof. Men det er sabla lettvint og billig for de som er på veien og som bare skal sove.
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeFre 31 Okt 2008 - 19:51

Tom skrev:
Hvordan er prisene på campingplassene i Tyskland ?

I Tyskland betaler du etter hvor mange som camper. Typisk en sum for plassen, for hver enkelt voksen og barn, hund, noen steder også for søppel.
Vi betaler typisk 110-170, men har vært oppe i 200 på 5 stjerners plass.
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Gjest
Gjest




Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 5:42

noe vi skulle prøvd å laget her inne er en overikt over "brukbare" campinger langs de mest brukte landeveiene nedover til både Italia og Spania!
vet jo at det finnes flotte karter/lister som viser dette med hjelpes land hvor mange dårlig campinger det finnes langs autobhan!

innlegget til campist her oppe hvor han anbefaler flere campinger langs veiene er noe som vi skulle laget en egen tråd for!

her er noe som burde stå i i en sånn:
hvor langt i fra hovedveien/ adresse gps og sted. ( ikke postadresse som det står i adac f.eks.)
vanskelig/ lett å finne!
hjemmeside?
er det god plass for stor vogner! (vi har måtte snu! og det var ikke lett nei)
gode sanitær
pris
kan vi stå oppkoblet!
Stenge tid!!! 21-22 etc.

bare en ide!

for det hadde jo vært kjekt å kunne bruke hverandres erfaringer her for å unngå disse mer eller mindre dårlige campingene langs autobhan, andre veier og for den saks skyld!

kanskje vi da også vil kunne treffe hverandre oppover og nedover hvis vi får en brukendes liste!
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 7:28

Enig med Morten om å lage en oversikt!

I tillegg burde vi vel ha et slags kart over Europa (Tyskland) der disse plassene avmerkes? Kan være kjekt å vite ca. avstander og beliggenhet på kartet.

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 9:02

Blir ikke dette en slags "fallgruve" som på et vis fratar folk muligheten til å "oppdage Europa" på egen hand?

Blir nesten like rart som det enkelte medlemmer i NB (Norsk bobilforenig) driver med: Møtes i Flensbourg eller Puttgarden for så å kjøre i samlet flokk i fjorten dager til man er tilbake ved den tysk / danske grense.

Mener ikke å slakte forslaget på noe vis, kommer bare med en ytring:
Planlegger man sjøl sin tur, så blir det en mere "vår egen tur" - ikke Morten T sin tur eller Campist sin tur man kjører.

Disses reisebeskrivelser (blant mange andres) har gitt meg og kona inpsirasjon til mange nye "delmål", men veien dit, samt overnattinger vil vi finne sjøl.

Kjører man "ikke fult så planlagt" for så å svinge innom plasser som man aldri har hørt om i hele tatt på veien mot et delmål er mulighetene store for opplevelser man ikke har ventet.

Når man har hver eneste arbeidsdag i året med "planlagte hverdager" mener nå vi at en ferietur uten planer blir mest ferie og opplevelser.

Men det var ikke meningen å "banne i kirka" da, forslaget er sikkert bra for de som er usikre, kanskje utrygge på en tur utafor den dansk / tyske grense.

Lykke til, og god tur ut i Europa. Kanskje vi snakkes på et rasthof / autohof? afro
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 9:10

Min mening er IKKE å fra noen mulighet til å oppdage Europa.
Ikke liker jeg å kjøre i flokk en gang. Mitt forslag var kun ment for å dele tre av våre perler på vei nedover med andre.
Det er ingen plikt å stanse på disse, men de ligger langs etter veien nedover.
Very Happy
Begge de to første plassene jeg har nevnt, har jeg funnet sjøl, den i Wiesing fikk jeg anbefalt av noen dansker om jeg var på de kanter. Og det var jeg, på de kanter.

Det er ikke en gang slik at ulike folk liker like plasser. Vi er for eksempel to voksne og kan godt like oss på steder som barnefamilier synes er uutholdelig.

...men jeg synes ideen om å lage en slik over campingplasser er god, så får det være opp til den enkelte å finne hvor en skal stanse.
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 9:19

Så så da, ikke meningen å fornærme deg Smile i hele tatt. Initiativet er som jeg skrev, sikkert bra for de som er litt usikre. Ville bare si at det fremdeles er lov til å "tenke sjæl".
Ha en fremdeles god dag Campist, ikke meniningen å rive ned noe som noen prøver å bygge opp. (heter dette å ro scratch ) afro
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeSøn 4 Okt 2009 - 22:15

Her har jeg fasit til spørsmålet jeg selv starte tråden med. Lido kommer straks:
http://www.campist.info/Campingplasser/Italia/MarinadiVenezia/marina_di_venezia.htm
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Egil

Egil


Male
Antall Innlegg : 1
Age : 50
Localisation : Brusand
Registration date : 12.06.2010

Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Jun 2010 - 10:45

Jeg vil sterkt anbefale Camping Mira-Mare.
Dette er det nærmeste du kommer Venezia med bil. Vi kjørte nedover og var innom på mange av plassene som ligger som perler på snor langs havsiden.
Mira-Mare hadde meget hyggelig betjening, og i tillegg et nytt stort område med store oppstillingsplasser. Det tok 3 minutt å gå fra porten på campingen til båten som fraktet oss ut til Venezia.
Vi var der sommeren 2009
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hjelp til rett plass ved Venezia...   Hjelp til rett plass ved Venezia... - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hjelp til rett plass ved Venezia...
Til Toppen 
Side 3 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Fast plass
» Hjelp! Trenger virkelig HJELP.
» Sliter med å finne rett bobil.
» Hva bør en fast plass koste?
» Forhåndsbestilling av plass på campingplasser

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: