CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Thetford N150 kjøleskap

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Cecotto
CARAVANER
CARAVANER
Cecotto


Male
Antall Innlegg : 126
Registration date : 06.03.2008

Thetford N150 kjøleskap Empty
PosteTema: Thetford N150 kjøleskap   Thetford N150 kjøleskap Icon_minitimeSøn 2 Nov 2008 - 18:25

Hei, har et helt nytt Thetford N150 kjøleskap som jeg ikke er helt fornøyd med. Selv ved 5-10 grader ute, synes jeg at kjøleevnen er altfor dårlig. Jeg må kjøre på full guff for at tempen inne i kjøleskapet skal være ok. Frysedelen er så dårlig at det ikke går ann å lagre frosset mat der.

Dette skal vel ikke være så dårlig?
Noen som har lest/hørt/opplevd lignende? Er dette dårlige kjøleskap?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Thetford N150 kjøleskap Empty
PosteTema: Re: Thetford N150 kjøleskap   Thetford N150 kjøleskap Icon_minitimeSøn 2 Nov 2008 - 19:11

Cecotto skrev:
Hei, har et helt nytt Thetford N150 kjøleskap som jeg ikke er helt fornøyd med. Selv ved 5-10 grader ute, synes jeg at kjøleevnen er altfor dårlig. Jeg må kjøre på full guff for at tempen inne i kjøleskapet skal være ok. Frysedelen er så dårlig at det ikke går ann å lagre frosset mat der.

Dette skal vel ikke være så dårlig?
Noen som har lest/hørt/opplevd lignende? Er dette dårlige kjøleskap?

Det kan være med ditt kjøleskap som med flere av våre andre sine kjøleskap. Hvis du skrur på full kjøling så kjøler det ikke noe særlig, du skrur det på full kjøling og så skrur du et lite hår tilbake igjen så funker det mye bedre. Funjer både på det jeg har nå og det som stod i gammlevogna.....
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Thetford N150 kjøleskap Empty
PosteTema: Re: Thetford N150 kjøleskap   Thetford N150 kjøleskap Icon_minitimeSøn 2 Nov 2008 - 19:14

Cecotto skrev:
Hei, har et helt nytt Thetford N150 kjøleskap som jeg ikke er helt fornøyd med. Selv ved 5-10 grader ute, synes jeg at kjøleevnen er altfor dårlig. Jeg må kjøre på full guff for at tempen inne i kjøleskapet skal være ok. Frysedelen er så dårlig at det ikke går ann å lagre frosset mat der.

Dette skal vel ikke være så dårlig?
Noen som har lest/hørt/opplevd lignende? Er dette dårlige kjøleskap?

Da hadde jeg ringt rett til forhandleren og bedt han fikse det.Klart det må være en feil.
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Thetford N150 kjøleskap Empty
PosteTema: Re: Thetford N150 kjøleskap   Thetford N150 kjøleskap Icon_minitimeSøn 2 Nov 2008 - 19:34

Har nytt Dometic kjøleskap og det blir så kaldt at væske er på grensa til frost og grønnsaker blir ødelagt...skapet ditt er nok defekt..
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Thetford N150 kjøleskap Empty
PosteTema: Re: Thetford N150 kjøleskap   Thetford N150 kjøleskap Icon_minitimeSøn 2 Nov 2008 - 19:37

Ronny skrev:
Har nytt Dometic kjøleskap og det blir så kaldt at væske er på grensa til frost og grønnsaker blir ødelagt...skapet ditt er nok defekt..

Væske som i whiskey? lol! lol!

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Thetford N150 kjøleskap Empty
PosteTema: Re: Thetford N150 kjøleskap   Thetford N150 kjøleskap Icon_minitimeSøn 2 Nov 2008 - 20:08

He he nå er skapet effektivt men sprit klarer det ikke å fryse...tenkte vel mere på melk og brus..
Til Toppen Go down
hphorn




Antall Innlegg : 19
Registration date : 28.10.2008

Thetford N150 kjøleskap Empty
PosteTema: Re: Thetford N150 kjøleskap   Thetford N150 kjøleskap Icon_minitimeTir 24 Feb 2009 - 1:59

Du bør sjekke bak skapet ditt og luften går uhindret, selv en liten luftlomme (bak øverste rist) er nok til og redusere kjølingen i skapet. Alle absorpsjonskap bør holde 2-5 grader i kjølen og minimum -12 grader i frysen enten der er Dometic eller Thetford.

Mvh Fritidexperten AS
Til Toppen Go down
Sponsored content





Thetford N150 kjøleskap Empty
PosteTema: Re: Thetford N150 kjøleskap   Thetford N150 kjøleskap Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Thetford N150 kjøleskap
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Thetford kjøleskap N115 (115L) - liten skade på dør
» Thetford N115 kjøleskap fugerer ikke på gass
» Tenning av thetford n115 kjøleskap hobby 560 2011 mod
» Thetford Toalett
» Sikringen går på på Thetford C200

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: