CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Campingplasser i Sverige

Go down 
+17
Jan
annirasta
ulla
Campern
Camping Kai
OyvindSP
Harald
Thomas
Hansen
campingpia:)
hpk
bjørn
Jan Ole
Lars Egil
Johnny
Sven Erik
Elisabeth
21 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Campingplasser i Sverige - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 3 Icon_minitimeTir 26 Apr 2011 - 21:24

Andre: er det byen Ørebro du skal til, eller er det noe annet? Ørebro som by har jo litt å by på for de voksne, men for barna blir det kanskje badet som trekker. Og da er det lite av andre plasser i nærheten, dessverre.

Om dere reiser til Gustavsvik så forvent en plass med høyt trykk i fellesferien, og ta det som en bonus om dere finner et område med litt ro. Men det er sikert ganske fullt der i fellesferien. What a Face
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Campingplasser i Sverige - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 3 Icon_minitimeTir 26 Apr 2011 - 21:26

Nei, desverre, har ikke vert i Ørebro på 6 år og da lå vi på Gustavsvik.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André


Male
Antall Innlegg : 506
Localisation : Bodø
Registration date : 29.08.2008

Campingplasser i Sverige - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 3 Icon_minitimeTir 26 Apr 2011 - 21:44

JanP skrev:
Andre: er det byen Ørebro du skal til, eller er det noe annet? Ørebro som by har jo litt å by på for de voksne, men for barna blir det kanskje badet som trekker. Og da er det lite av andre plasser i nærheten, dessverre.

Om dere reiser til Gustavsvik så forvent en plass med høyt trykk i fellesferien, og ta det som en bonus om dere finner et område med litt ro. Men det er sikert ganske fullt der i fellesferien. What a Face

Hei JanP. Du og jeg har jo diskutert litt om denne plassen i tråden slott og campingplasser.

Men jeg sendte en mail til dem, og fikk dette svaret:

Hej,



Nej tyvärr kan vi inte i förväg säga vilka platsnummer ni kommer få, vi kan inte heller garantera att ni får platser bredvid varandra den tiden på säsongen men självklart gör vi vad vi kan för att ni ska få era önskemål uppfyllda.

Om ni vill tvätta så kostar det 25 kr per påbörjad halvtimme och det inkluderar torktumlare.


Hör gärna av er igen om ni vill reservera plats eller om ni har fler funderingar
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André


Male
Antall Innlegg : 506
Localisation : Bodø
Registration date : 29.08.2008

Campingplasser i Sverige - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 3 Icon_minitimeTir 26 Apr 2011 - 21:47

Men jeg spurte også om hvis man bestiller, betaler man når man bestiller, eller nå man kommer. Svaret var at man betaler nå man sjekker ut, og betaler for det antall netter man har vært der. Ergo er det grunnen til at man ikke får fast plassnummer ved bestilling, for de vet ikke hvor lenge plassen er reservert, eller opptatt.
Skal ta å ringe dem jeg..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser i Sverige - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 3 Icon_minitimeTir 26 Apr 2011 - 21:49

Om dere skal dit så har jeg et lite tips: slå dere ned og så får dere nok en plass i nærheten av hverandre. Men ikke kom like oppunder ei helg, da tror jeg det er litt ekstra innrykk. Men det blir sikkert en årnings på et eller annet vis, så reis og prøv. Smile
Til Toppen Go down
Særping..




Male
Antall Innlegg : 1
Age : 41
Registration date : 15.07.2011

Campingplasser i Sverige - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jul 2011 - 11:41

Hei.. Ny her på forumet.. Men Øland er stedet vi trives best. Vi trives best på Lundegården camping,her kan vi sykkle til Borgholm.. Passe sykkeltur for små ungene.. Grei badeplass..Gratis badebaseng..Rent og pent.. Bøda sand kjører vi til,orker ikke å ligge der oppe (alt for mye folk)
Sitter bare å venter til kjæringa kommer hjem,så bører det av sted til Øland..
Ny vogn i år også.. Adria 663 uk.. Så nå skal sommeren nyttes Cool

Til Toppen Go down
Ottar
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Ottar


Male
Antall Innlegg : 181
Registration date : 14.10.2011

Campingplasser i Sverige - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 3 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011 - 16:43

På vei hjem fra Europa,tok vi noen dager i Landskrona,på Borstahusens Camping tidlig August.

Rolig,flott plass,fint å bade,kort sykkelvei inn til byen,osv.

Der stopper vi nok flere ganger.

Surprised http://www.borstahusenscamping.se/
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André


Male
Antall Innlegg : 506
Localisation : Bodø
Registration date : 29.08.2008

Campingplasser i Sverige - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 3 Icon_minitimeMan 24 Okt 2011 - 23:25

André skrev:
Men jeg spurte også om hvis man bestiller, betaler man når man bestiller, eller nå man kommer. Svaret var at man betaler nå man sjekker ut, og betaler for det antall netter man har vært der. Ergo er det grunnen til at man ikke får fast plassnummer ved bestilling, for de vet ikke hvor lenge plassen er reservert, eller opptatt.
Skal ta å ringe dem jeg..

Da vi i sommer skulle kjøre fra Stockholm mot Ørebro, ringte jeg til Gustavsvik for å høre om ledige plasser,til 2 stk vogner. Svaret var at de hadde ledige plasser, og reserverte 2 plasser den dagen vi skulle komme. Dermed visste vi at vi fikk plasser ved siden av hverandre. Vi var veldig fornøyd med plassene, og fikk inn parabol også. Har ingenting å klage på i Gustavsvik.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Campingplasser i Sverige - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser i Sverige   Campingplasser i Sverige - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Campingplasser i Sverige
Til Toppen 
Side 3 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Bra campingplasser Sverige?.
» Campingplasser.
» Campingplasser i MR og SF
» Campingplasser
» Campingplasser

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: