CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Spesialprodukter til Caravan, bobiler og telt.

Go down 
+6
Sten Rune
Cecotto
Thomas
Roger
Jan
Johnny
10 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Bjornz
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
Bjornz


Male
Antall Innlegg : 20
Age : 52
Localisation : Bjugn
Registration date : 24.07.2008

Spesialprodukter til Caravan, bobiler og telt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Spesialprodukter til Caravan, bobiler og telt.   Spesialprodukter til Caravan, bobiler og telt. - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Jul 2008 - 0:14

Har brukt Biltema Black Streak Remover for å fjerne inngrodd skitt. Brukte den i kombinasjon med en pensel rundt detaljer og med svamp på større flater. Skyll godt med rent vann etter bruk.

Jeg snappet opp tipset fra en viss mr Vesala.. Det bør være garanti godt nok for de fleste Smile

Rød AutoGlym (Super Resin Polish) funker fint. Blir det rester igjen i "hammerslagen" kommer det av at det er for lenge siden sist polering Laughing Fjernes med en "halvstiv" børste. Plastvinduer blir som nye...!
Prøvde meg også med AutoGlym Extra Gloss Protection på toppen, men det ble ikke så vellykket...mulig arbeidet ikke var godt nok Question
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Spesialprodukter til Caravan, bobiler og telt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Spesialprodukter til Caravan, bobiler og telt.   Spesialprodukter til Caravan, bobiler og telt. - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Jul 2008 - 6:43

Bjornz.

Jeg har i mange år og brukt SONAX-produkter,og synes de gjør en like god jobb som Autoglym.Og i Sverige får du de til halve prisen,uten at det utgjør så mye på årsbudsjettet for familien da.

Ellers kan flere her,inkludert undertegnede,anbefale Globex.Et flytende middel man blander i vannet i bøtta,og som effektivt tar det meste av striper og ulumskheter.Og den er lagd med henblikk på caravan.

Og angående herr Vesala,så snakka jeg med ham for et par uker siden.Skulle på bobilferie i Nord Norge.Så se etter en Hymer bobil med en vill-finne i,og du treffer verdens hyggeligste kar,som aldri går tom for ideer og tanker rundt campinglivet.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Spesialprodukter til Caravan, bobiler og telt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Spesialprodukter til Caravan, bobiler og telt.   Spesialprodukter til Caravan, bobiler og telt. - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Jul 2008 - 7:05

Bjornz skrev:
Har brukt Biltema Black Streak Remover for å fjerne inngrodd skitt.


Jeg kjøpte samme, Biltema Black Streak Remover for et års tid siden.
Flesket sågar til med 2 flasker for å tilfredstille hamsteregenskapene.....
Betalte i Biltemakassen og gikk med posen og de to flaskene.

Posen lå på gulvet på passasjersiden i bilen. Når jeg vel var hjemme strakk jeg meg ned og løftet posen opp med den følge at innholdet randt ut over skinnseter og midtkonsoll. Korken på en av flaskene var falt av.
clown

Innholdet er etsende og lagde som ventet ubehagelige spor i skinninteriøret.
clown

Antagelig noen som har åpnet flasken for å lukte i butikken......
Den dagen og noen påfølgende dager kunne jeg ha drept..
Evil or Very Mad

Jeg går fortsatt å skuler på Biltema når jeg ser folk med snøftende nesegrev for dypt i kjemikaliene... Kan de ikke bruke lynol for pokker!

Moralen er; sjekk korken !
Til Toppen Go down
Bjornz
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
Bjornz


Male
Antall Innlegg : 20
Age : 52
Localisation : Bjugn
Registration date : 24.07.2008

Spesialprodukter til Caravan, bobiler og telt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Spesialprodukter til Caravan, bobiler og telt.   Spesialprodukter til Caravan, bobiler og telt. - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Jul 2008 - 23:09

Noen liker morra, andre er mere sugen på dattra...
lol!
Konklusjon Sonax OG Autoglym funker.. cheers
I tillegg kan nevnes at en bør passe på at korken er på... affraid
Til Toppen Go down
Sponsored content





Spesialprodukter til Caravan, bobiler og telt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Spesialprodukter til Caravan, bobiler og telt.   Spesialprodukter til Caravan, bobiler og telt. - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Spesialprodukter til Caravan, bobiler og telt.
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Tips vinterlagring av bobil
» Husvagn Svenson telt (HS telt)
» penta telt eller annet telt med 3,5 m dybde eller mer ønskes
» Bobiler og nyttelast
» Brukte deler til campingvogn

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: