CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Sommerferien 2009

Go down 
+30
ArneO
hpk
Kaos
optimisten
oleramme
Hege
Espen V
Jan Ole
Thomas
Harald
Jan
Raysolh
CGJ
Janita
Tasle
MartinB
Merete
Sten Rune
Lars Egil
Per Olav
ziri
Oddbjørn
Rashid
Black Betty
Campern
Remi
Sven Erik
campist
Johnny
Camping Kai
34 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
AvInnlegg
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeMan 24 Nov 2008 - 16:11

Camping Kai skrev:
Rashid .

Grønnsåpe på hår og hud Hmmmmm.....

Veldig bra, veldig bra. Istedet for å tømme ut vaskevannet kan man vaske bobil og vogn med det. Men ikke Jømnaprodukter, de går i oppløsning.
Skyll godt etterpå. flower

afro
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeMan 24 Nov 2008 - 18:15

Rashid skrev:
Camping Kai skrev:
Rashid .

Grønnsåpe på hår og hud Hmmmmm.....

Veldig bra, veldig bra. Istedet for å tømme ut vaskevannet kan man vaske bobil og vogn med det. Men ikke Jømnaprodukter, de går i oppløsning.
Skyll godt etterpå. flower

afro


lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Janita
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Janita


Antall Innlegg : 274
Age : 61
Localisation : Buskerud
Registration date : 17.10.2008

Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeTir 25 Nov 2008 - 2:37

Vegard skrev:
Janita skrev:
Sommerferien blir forhåpentligvis som tidligere år tilbrakt på sørlandet, nærmere bestemt i Grimstad.
Kan ikke tenke meg en sommer uten sørlandet, føler det er mitt andre hjem sunny

Janita

Er det Marivollen du ligger på da????? vi har vært der på sesong før.....

Nei, vi har ikke ligget på Marivoll, det er så langt unna det meste...

Vi blir mobba litt når vi forteller hvor vi ligger, men det får stå sin prøve denne gangen ogsåLaughing
I over 20 år har vi vært på Bie og trives kjempegodt. Der kan vi bruke den plassen vi trenger og slipper å stå som sild i tønne. Det er kort vei til byen, butikken, sjøen og ikke minst ballbingen for guttene. Det er også svømmebasseng på plassen så sjøen savner vi heller ikke.

Synes sommerene på Bie er helt topp og vi koser oss der alle sammen sunny
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeTir 25 Nov 2008 - 5:45

Janita skrev:
Vegard skrev:
Janita skrev:
Sommerferien blir forhåpentligvis som tidligere år tilbrakt på sørlandet, nærmere bestemt i Grimstad.
Kan ikke tenke meg en sommer uten sørlandet, føler det er mitt andre hjem sunny

Janita

Er det Marivollen du ligger på da????? vi har vært der på sesong før.....

Nei, vi har ikke ligget på Marivoll, det er så langt unna det meste...

Vi blir mobba litt når vi forteller hvor vi ligger, men det får stå sin prøve denne gangen ogsåLaughing
I over 20 år har vi vært på Bie og trives kjempegodt. Der kan vi bruke den plassen vi trenger og slipper å stå som sild i tønne. Det er kort vei til byen, butikken, sjøen og ikke minst ballbingen for guttene. Det er også svømmebasseng på plassen så sjøen savner vi heller ikke.

Synes sommerene på Bie er helt topp og vi koser oss der alle sammen sunny

På Bie ja...... oki, det viktigeste er jo at en trives selv, og så får andre si hva de vil....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeTir 25 Nov 2008 - 13:17

Rashid skrev:
Camping Kai skrev:
Rashid .

Grønnsåpe på hår og hud Hmmmmm.....

Veldig bra, veldig bra. Istedet for å tømme ut vaskevannet kan man vaske bobil og vogn med det. Men ikke Jømnaprodukter, de går i oppløsning.
Skyll godt etterpå. flower

afro

Rashid.

Bjølle-sviker !!!! Har ikke du hatt to Bjøller 'a ????? affraid affraid affraid affraid Sommerferien 2009 - Page 3 36874 Sommerferien 2009 - Page 3 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeTir 25 Nov 2008 - 16:01

sommerferien ja..
det ser ut til at vi reiser vestover...
vil se Stavanger og Jæren igjen.. har bare vært innom der en liten tur Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeTir 25 Nov 2008 - 16:55

Morten E skrev:
sommerferien ja..
det ser ut til at vi reiser vestover...
vil se Stavanger og Jæren igjen.. har bare vært innom der en liten tur Smile


Cone on Måtta..... men husk regnklær Sommerferien 2009 - Page 3 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeTir 25 Nov 2008 - 16:56

Rune skrev:
Morten E skrev:
sommerferien ja..
det ser ut til at vi reiser vestover...
vil se Stavanger og Jæren igjen.. har bare vært innom der en liten tur Smile


Cone on Måtta..... men husk regnklær Sommerferien 2009 - Page 3 928394


Ja..... og her kan du bo... www.legaacamping.no
Til Toppen Go down
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Campern


Male
Antall Innlegg : 590
Age : 52
Localisation : Hjemme, men aller helst i vogna
Registration date : 26.11.2007

Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeTir 25 Nov 2008 - 18:04

ARVE skrev:
Carina.

Så vel den campen deres da vi kjørte om Dokka,etter Gol-tur forrige helg.Sabla langt å kjøre over Golfjellet,og over Dokka,men man kom da frem etter hvert.

Var vel den man skimta så vidt det var fra hovedveien ?

Stemmer nok det Arve ligger på venstre side når du kjører forbi Dokka mot Gjøvik.
Har blitt en kjempefin plass der oppe, virker som om det er drivere som gidder å satse litt, og det er det ikke så mange av i Norge om dagen ser det ut som..
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeOns 26 Nov 2008 - 6:55

ARVE skrev:
Rashid skrev:
Camping Kai skrev:
Rashid .

Grønnsåpe på hår og hud Hmmmmm.....

Veldig bra, veldig bra. Istedet for å tømme ut vaskevannet kan man vaske bobil og vogn med det. Men ikke Jømnaprodukter, de går i oppløsning.
Skyll godt etterpå. flower

afro

Rashid.

Bjølle-sviker !!!! Har ikke du hatt to Bjøller 'a ????? affraid affraid affraid affraid Sommerferien 2009 - Page 3 36874 Sommerferien 2009 - Page 3 928394

600GDL, -86 eller var det -87mod. Men den tålte en miljøvask den. Og er, eller var i drift på vintercamp i fjor vinter i hvertfall. Og den så ut som da vi solgte den i -89. Det er nok bare de nyere modeller som må kjemikaliebehandles for ikke å ramle fra hverandre. affraid affraid

afro
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeOns 26 Nov 2008 - 7:23

Rashid skrev:
ARVE skrev:
Rashid skrev:
Camping Kai skrev:
Rashid .

Grønnsåpe på hår og hud Hmmmmm.....

Veldig bra, veldig bra. Istedet for å tømme ut vaskevannet kan man vaske bobil og vogn med det. Men ikke Jømnaprodukter, de går i oppløsning.
Skyll godt etterpå. flower

afro

Rashid.

Bjølle-sviker !!!! Har ikke du hatt to Bjøller 'a ????? affraid affraid affraid affraid Sommerferien 2009 - Page 3 36874 Sommerferien 2009 - Page 3 928394

600GDL, -86 eller var det -87mod. Men den tålte en miljøvask den. Og er, eller var i drift på vintercamp i fjor vinter i hvertfall. Og den så ut som da vi solgte den i -89. Det er nok bare de nyere modeller som må kjemikaliebehandles for ikke å ramle fra hverandre. affraid affraid

afro

At vogna tålte grønnsåpe-terroren din, er ikke det samme som at den har godt av det....

er som med narkotika det..... kroppen tåler det....... en stund..... og bevarer den slettes ikke...... og det er langt fra sundt.....
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeOns 26 Nov 2008 - 7:49

Jeg har aldri terrorisert min skrott med narkotika jeg. Så der er jeg heldigvis helt blank på egne erfaringer. Men grønnsåpen kan erstatte det meste, også innen kroppslig vedlikehold og stimulans - som ved rengjøring.

Blir som med X-Files det Vegard. Du tror det ikke før du ser og opplever det. Men har man ikke kropp og utstyr som tåler det så må man la det være.
afro
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeOns 26 Nov 2008 - 7:56

Rashid skrev:
Jeg har aldri terrorisert min skrott med narkotika jeg. Så der er jeg heldigvis helt blank på egne erfaringer. Men grønnsåpen kan erstatte det meste, også innen kroppslig vedlikehold og stimulans - som ved rengjøring.

Blir som med X-Files det Vegard. Du tror det ikke før du ser og opplever det. Men har man ikke kropp og utstyr som tåler det så må man la det være.
afro

du ser ikke ødeleggelsene på en narkoman før det er gått en stund, heller....

jeg vet det ser flott ut der og da, men..... medaljen har en bakside, med den såpa's pH-verdi.....
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeOns 26 Nov 2008 - 8:03

Hørt om Vangseter og medaljepuss?
afro
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeOns 26 Nov 2008 - 8:04

Rashid skrev:
Hørt om Vangseter og medaljepuss?
afro

er det der bobiler insettes ned tvilsome grønnsåpe-stoffer????
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeOns 26 Nov 2008 - 9:33

ARVE skrev:
Carina.

Så vel den campen deres da vi kjørte om Dokka,etter Gol-tur forrige helg.Sabla langt å kjøre over Golfjellet,og over Dokka,men man kom da frem etter hvert.

Var vel den man skimta så vidt det var fra hovedveien ?

Det stemmer nok det, Arve. Veldig fin plass egentlig, men er litt bekymret for om det blir for stort for oss. Den ligger kun en time hjemmefra, så om man må hjem en tur, så går det greit.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeOns 26 Nov 2008 - 10:30

Campern skrev:
ARVE skrev:
Carina.

Så vel den campen deres da vi kjørte om Dokka,etter Gol-tur forrige helg.Sabla langt å kjøre over Golfjellet,og over Dokka,men man kom da frem etter hvert.

Var vel den man skimta så vidt det var fra hovedveien ?

Stemmer nok det Arve ligger på venstre side når du kjører forbi Dokka mot Gjøvik.
Har blitt en kjempefin plass der oppe, virker som om det er drivere som gidder å satse litt, og det er det ikke så mange av i Norge om dagen ser det ut som..

Carina.

Høres flott ut.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeOns 26 Nov 2008 - 10:32

Rashid skrev:
ARVE skrev:
Rashid skrev:
Camping Kai skrev:
Rashid .

Grønnsåpe på hår og hud Hmmmmm.....

Veldig bra, veldig bra. Istedet for å tømme ut vaskevannet kan man vaske bobil og vogn med det. Men ikke Jømnaprodukter, de går i oppløsning.
Skyll godt etterpå. flower

afro

Rashid.

Bjølle-sviker !!!! Har ikke du hatt to Bjøller 'a ????? affraid affraid affraid affraid Sommerferien 2009 - Page 3 36874 Sommerferien 2009 - Page 3 928394

600GDL, -86 eller var det -87mod. Men den tålte en miljøvask den. Og er, eller var i drift på vintercamp i fjor vinter i hvertfall. Og den så ut som da vi solgte den i -89. Det er nok bare de nyere modeller som må kjemikaliebehandles for ikke å ramle fra hverandre. affraid affraid

afro

Rashid.

Merker madammen er ekstra på hugget de gangene jeg må dusje i grønnsåpe p.g.a. tom shampoflaske.Ikke rart du har et godt ekteskap.Er nok noe de kvinnelige sanser reagerer positivt med den furunålslukta.cheers cheers Sommerferien 2009 - Page 3 190968 Sommerferien 2009 - Page 3 190968
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeOns 26 Nov 2008 - 11:55

Vegard skrev:
Rashid skrev:
Hørt om Vangseter og medaljepuss?
afro

er det der bobiler insettes ned tvilsome grønnsåpe-stoffer????

Nei da. De bare får folk på rett spor igjen, og medaljens bakside blank.
afro
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeOns 26 Nov 2008 - 11:59

ARVE skrev:
Rashid skrev:
ARVE skrev:
Rashid skrev:
Camping Kai skrev:
Rashid .

Grønnsåpe på hår og hud Hmmmmm.....

Veldig bra, veldig bra. Istedet for å tømme ut vaskevannet kan man vaske bobil og vogn med det. Men ikke Jømnaprodukter, de går i oppløsning.
Skyll godt etterpå. flower

afro

Rashid.

Bjølle-sviker !!!! Har ikke du hatt to Bjøller 'a ????? affraid affraid affraid affraid Sommerferien 2009 - Page 3 36874 Sommerferien 2009 - Page 3 928394

600GDL, -86 eller var det -87mod. Men den tålte en miljøvask den. Og er, eller var i drift på vintercamp i fjor vinter i hvertfall. Og den så ut som da vi solgte den i -89. Det er nok bare de nyere modeller som må kjemikaliebehandles for ikke å ramle fra hverandre. affraid affraid

afro

Rashid.

Merker madammen er ekstra på hugget de gangene jeg må dusje i grønnsåpe p.g.a. tom shampoflaske.Ikke rart du har et godt ekteskap.Er nok noe de kvinnelige sanser reagerer positivt med den furunålslukta.cheers cheers Sommerferien 2009 - Page 3 190968 Sommerferien 2009 - Page 3 190968

Du har skjønt det du!!! cheers cheers cheers
Og du har tidligere tilstått å ha fjernet tvilsomme flekker på Bjølla di med dette høyverdige middel som i tillegg hjelper mot qerulantus paranoya. (en livsstilssykdom)
afro
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeOns 26 Nov 2008 - 12:47

Rashid.

Hehe,var vel på en Kabe Onyx jeg gnidde av noe fuglebærsj,med grønnsåpe,midt på aluplata.Ble veldig glatt og nesten en polert følelse der etterpå.Kaben var den gang ny,og jeg hadde ikke rukket å polere den ennå,så på den flekken grønnsåpa ble brukt på,så merket jeg forskjell.

Hvor godt butylen på sikt har godt av de ph-verdiene på den,er vel heller uklart.Så lenge det finne egnede midler for vognvask,så bruker jeg helst det.Var vel gått tom for vaskemidler den gang,og tydde derfor til den grønne varianten som lå og slang i kassa.
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeOns 26 Nov 2008 - 12:50

ARVE skrev:
Rashid.

Hehe,var vel på en Kabe Onyx jeg gnidde av noe fuglebærsj,med grønnsåpe,midt på aluplata.Ble veldig glatt og nesten en polert følelse der etterpå.Kaben var den gang ny,og jeg hadde ikke rukket å polere den ennå,så på den flekken grønnsåpa ble brukt på,så merket jeg forskjell.

Hvor godt butylen på sikt har godt av de ph-verdiene på den,er vel heller uklart.Så lenge det finne egnede midler for vognvask,så bruker jeg helst det.Var vel gått tom for vaskemidler den gang,og tydde derfor til den grønne varianten som lå og slang i kassa.

Skapvasker affraid affraid affraid affraid affraid affraid

afro
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeOns 26 Nov 2008 - 12:56

Rashid.

Men har fremdeles grønnsåpe ombord i vogna.Hender jeg lukter litt på'n når jeg savner deg på forumet. Laughing
Til Toppen Go down
Raysolh




Male
Antall Innlegg : 9
Age : 57
Localisation : Sortland
Registration date : 06.12.2008

Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeLør 6 Des 2008 - 22:24

Vi tenker dra til Gustavsvik i Ørebro. Har også vurdert Union Lido,men er meget langt å kjøre.
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeSøn 7 Des 2008 - 21:08

Raysolh,
Når jeg ser på lokaliseringen din, forstår jeg deg svært godt :-)
Jeg skal slutte å sutre over at det er 80 mil å kjøre til Tyskland!
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Gjest
Gjest




Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeSøn 7 Des 2008 - 21:37

campist skrev:
Raysolh,
Når jeg ser på lokaliseringen din, forstår jeg deg svært godt :-)
Jeg skal slutte å sutre over at det er 80 mil å kjøre til Tyskland!

Hø???? sortland???? det er jo rett oppi her...... ikke en kilometer over 200 mil dit.....Sommerferien 2009 - Page 3 36874 Sommerferien 2009 - Page 3 36874 Sommerferien 2009 - Page 3 265129 Sommerferien 2009 - Page 3 265129
Til Toppen Go down
Raysolh




Male
Antall Innlegg : 9
Age : 57
Localisation : Sortland
Registration date : 06.12.2008

Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeSøn 7 Des 2008 - 22:03

Joda. Det er langt til UnioLido. Men vi planlegger å dra dit i 2010.
Ja kun om planen holder. Men langt ja.
Til Toppen Go down
Remi
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Remi


Male
Antall Innlegg : 1272
Age : 53
Localisation : Alta
Registration date : 16.08.2008

Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeMan 8 Des 2008 - 0:29

Raysolh skrev:
Joda. Det er langt til UnioLido. Men vi planlegger å dra dit i 2010.
Ja kun om planen holder. Men langt ja.
Så dere starter i 2009 og er fremme i 2010? Wink

Må si jeg er litt misunnelig på dere der sørpå som er i Danmark samme kveld som dere starter.....
Sjekka om Svenskene hadde begynt med bil-tog igjen, men nei da Sad
Var litt deilig når vi kjørte p åbil-toget i nord-Finnalnd, over på båt i sør-Finnland, fremme i Stockholm ikke mer sliten enn etter en fårikålfis.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeMan 8 Des 2008 - 5:57

Remi

samme kveld?????????, vi ror da ikke, rekker jo greit tre turer til danmark en dag, om en hiver seg på ferga..... det er vel 2 t og 3 kvarter
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeMan 8 Des 2008 - 9:04

Vegard skrev:
campist skrev:
Raysolh,
Når jeg ser på lokaliseringen din, forstår jeg deg svært godt :-)
Jeg skal slutte å sutre over at det er 80 mil å kjøre til Tyskland!

Hø???? sortland???? det er jo rett oppi her...... ikke en kilometer over 200 mil dit.....Sommerferien 2009 - Page 3 36874 Sommerferien 2009 - Page 3 36874 Sommerferien 2009 - Page 3 265129 Sommerferien 2009 - Page 3 265129

Du glemmer kanskje en ting? Vi snakker om å kjøre til Italia. Da blir det ikke 2000 kilometer, men 4000. Og samme hva du påstår, så er det et stykke vei.

(Rekorden min er Polen - Ystad - hele E6 opp til Kirkenes (og omvei opp til Nordkapp og utenom Senja) - ned Finland - Til vestlandet og hjem til øst rundt Lindesnes på fjorten dager i personbil. Det er ikke ferie, men jobb og 12.000 kilometer hvorav 800 km på gehør uten kløtsj. Eller tilsvarende 24.000 km på en måned. Men det var ikke noen invitasjon til konkurranse)
bounce
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeMan 8 Des 2008 - 17:32

kløtsjløs gehør har vi prøvd ja
opel og volvo likte det best. mens toyotaen protesterte villt
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeMan 8 Des 2008 - 19:18

Jan skrev:
kløtsjløs gehør har vi prøvd ja
opel og volvo likte det best. mens toyotaen protesterte villt

Hi-ace'n takler det flott....
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeMan 8 Des 2008 - 19:46

Vegard skrev:
Jan skrev:
kløtsjløs gehør har vi prøvd ja
opel og volvo likte det best. mens toyotaen protesterte villt

Hi-ace'n takler det flott....
ikke corolla og carina e
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Des 2008 - 20:51

nå er i hvertfall ferga bestilt! kristiansand- Hirtsals tur/retur, for 1990,- avreise den 25,juni!

resten får vi ta når den tid kommer!!

Italia??? tja!!! hvorfor ikke?
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Des 2008 - 20:54

Morten t skrev:
nå er i hvertfall ferga bestilt! kristiansand- Hirtsals tur/retur, for 1990,- avreise den 25,juni!

resten får vi ta når den tid kommer!!

Italia??? tja!!! hvorfor ikke?

Så bra da ses vi vel i 2009 også.

Gikk det greit med jobbsituasjonen ?
Til Toppen Go down
Sponsored content





Sommerferien 2009 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Sommerferien 2009   Sommerferien 2009 - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Sommerferien 2009
Til Toppen 
Side 3 av 9Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 Similar topics
-
» Reiseskildring fra en nybegynnerfamilie, sommerferien 2011.
» Tec 2009
» Adria 2009
» Tabbert 2009
» Kabe 2009

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: