CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Har noen peiling på oppbevaringstelt?

Go down 
AvInnlegg
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Har noen peiling på oppbevaringstelt? Empty
PosteTema: Har noen peiling på oppbevaringstelt?   Har noen peiling på oppbevaringstelt? Icon_minitimeMan 5 Jan 2009 - 18:45

Suspect
Selv om sola har snudd, så er det fremdeles mørkt nok til at jeg drømmer om sommer. Jeg hadde tenkt å reise til Lidköping og Husvagn-Svensson til påske og kjøpe et oppbevaringstelt. Siden jeg ikke vet om jeg jobber, vet jeg heller ikke om jeg kommer dit i år. Da får jeg et problem:

Er det noen som har peiling på om det selges slike telt i Norge? Jeg har aldri sett dem andre steder enn i Sverige, Danmark og nedover - aldri i Norge.

Ventura har ett, med det ser ikke ut som om det selges i Norge.

Om det er noen som kan hjelpe, ville det vært fint. Har noen prøvd slike telt, og vet noe om de tåler vinter, så hadde vært artig å høre.Har noen peiling på oppbevaringstelt? 653975
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Gjest
Gjest




Har noen peiling på oppbevaringstelt? Empty
PosteTema: Re: Har noen peiling på oppbevaringstelt?   Har noen peiling på oppbevaringstelt? Icon_minitimeMan 5 Jan 2009 - 19:04

Disse teltene er mye brukt av fastcampere spesielt i Danmark, de selges i Norge og, men jeg tror du må til campingforhandleren og spør etter. Tåler vel vinter men må barduneres som andre telt. Ser i katalogen her at HS selger disse fra ca 2000,- SEK. Billigere og like bra som de som selges i Norge.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Har noen peiling på oppbevaringstelt? Empty
PosteTema: Re: Har noen peiling på oppbevaringstelt?   Har noen peiling på oppbevaringstelt? Icon_minitimeMan 5 Jan 2009 - 19:05

Jeg treger faktisk litt på at jeg ikke kjøpte meg et når vi var i Lidköping i fjor...
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Har noen peiling på oppbevaringstelt? Empty
PosteTema: Re: Har noen peiling på oppbevaringstelt?   Har noen peiling på oppbevaringstelt? Icon_minitimeMan 5 Jan 2009 - 20:25

Rune skrev:
Disse teltene er mye brukt av fastcampere spesielt i Danmark, de selges i Norge og, men jeg tror du må til campingforhandleren og spør etter. Tåler vel vinter men må barduneres som andre telt. Ser i katalogen her at HS selger disse fra ca 2000,- SEK. Billigere og like bra som de som selges i Norge.

...jeg angrer ikke for at jeg ikke kjøpte i fjor,cherry fordi var jeg fremdeles i mot halvfast campingtilværelse. Nå som jeg ikke lenger er halvfast og driver å fyrer for kråka inne i mitt Villa-telt, så har jeg lyst på¨et. Jepp, har sett de fleste i Danmark. Pluss i Lidköping. Men om jeg ikke kommer meg dit til påske, så har jeg et problem... (i klassen for luksus problem)
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Sponsored content





Har noen peiling på oppbevaringstelt? Empty
PosteTema: Re: Har noen peiling på oppbevaringstelt?   Har noen peiling på oppbevaringstelt? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Har noen peiling på oppbevaringstelt?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Noen som vet om noen som leier ut US bobiler i Norge?
» ny her,kan noen gi oss noen ideer?
» Noen som vet?
» Noen som har efaring med campingtilbehør4u??
» Noen som har erfaring med 720 SK og 740 TK?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: