CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Italienske campingplasser

Go down 
3 posters
AvInnlegg
meteor790
CARAVANER
CARAVANER
meteor790


Male
Antall Innlegg : 72
Age : 48
Localisation : Oslo
Registration date : 02.08.2008

Italienske campingplasser Empty
PosteTema: Italienske campingplasser   Italienske campingplasser Icon_minitimeOns 17 Jun 2009 - 22:12

Lidoen er sikkert bra, men jeg tror ikke jeg blir der mere en 1 uke . Så derfor lurer jeg på om dere vet om noen andre gode campingplasser i Italia ??? Samt er det vanlig på Italienske campinger å ha en ukes opphold min.
Til Toppen Go down
meteor790
CARAVANER
CARAVANER
meteor790


Male
Antall Innlegg : 72
Age : 48
Localisation : Oslo
Registration date : 02.08.2008

Italienske campingplasser Empty
PosteTema: Re: Italienske campingplasser   Italienske campingplasser Icon_minitimeOns 17 Jun 2009 - 22:14

Lurer også på om det er noen som vet om den største og BESTE camping utstyr butikken i Italia ??. vet det ligger en ved Lidoen, men har de alt der ?? hvor stor er den ?? og er det noen som har en mail adr. til den ??
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Italienske campingplasser Empty
PosteTema: Re: Italienske campingplasser   Italienske campingplasser Icon_minitimeOns 17 Jun 2009 - 22:28

Er det noe du må ha i Italia? Kan hende du kjører forbi noe på veien også... Med tanke på valuta så er det vel kanskje mest gunstig å handle i Sverige
Til Toppen Go down
meteor790
CARAVANER
CARAVANER
meteor790


Male
Antall Innlegg : 72
Age : 48
Localisation : Oslo
Registration date : 02.08.2008

Italienske campingplasser Empty
PosteTema: Re: Italienske campingplasser   Italienske campingplasser Icon_minitimeOns 17 Jun 2009 - 22:45

Teppe under markisa, stoler, aircondition, stepp klosser, sider til markisa osv osv. Kansje sverige er løsningen ja.
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Italienske campingplasser Empty
PosteTema: Re: Italienske campingplasser   Italienske campingplasser Icon_minitimeOns 17 Jun 2009 - 22:58

Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Italienske campingplasser Empty
PosteTema: Re: Italienske campingplasser   Italienske campingplasser Icon_minitimeTor 18 Jun 2009 - 16:37

meteor790 skrev:
Lurer også på om det er noen som vet om den største og BESTE camping utstyr butikken i Italia ??. vet det ligger en ved Lidoen, men har de alt der ?? hvor stor er den ?? og er det noen som har en mail adr. til den ??
Ja, der vil eg påstå de har alt...og litt til, men noe konkret du tenker på??
Til Toppen Go down
meteor790
CARAVANER
CARAVANER
meteor790


Male
Antall Innlegg : 72
Age : 48
Localisation : Oslo
Registration date : 02.08.2008

Italienske campingplasser Empty
PosteTema: Re: Italienske campingplasser   Italienske campingplasser Icon_minitimeTor 18 Jun 2009 - 18:36

Leter etter aircondition innebyggbar. Tror jeg har finni en som heter domestic hb2500. Derfor lurer jeg på om det er penger å spare på å handle i utlandet... Samt annet småtteri , nevnt ovenfor.

Kjøreruten er kielferga fra gøteborg. Sånnt sett kunne det jo passe inn, hvis jeg har tid.

Takker å bukker. Skal undersøke.

PS. Har kjempe problemer med å få bestilt fra Waeco norge. Har sendt mail, ringt, mere mail, mere ringing, snakka med de osv. Likevell : ikke sender de meg mail tilbake, når jeg snakker med de sier de at jeg bare skal sende en mail ????? Er jo ordre for 20000,- Og de virker ikke som de ønsker å selge ???? Noen andre som har erfaring med De ??
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Italienske campingplasser Empty
PosteTema: Re: Italienske campingplasser   Italienske campingplasser Icon_minitimeTor 18 Jun 2009 - 19:09

Da tror eg du skal vente til du er på lidoen......eg kjøpte A/C for to år siden..999 euro+ montering, og da kom de inn på campen og menterte siden de har egen servicebil som tar denslags mens du kan ligge å bade Surprised)
Til Toppen Go down
Sponsored content





Italienske campingplasser Empty
PosteTema: Re: Italienske campingplasser   Italienske campingplasser Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Italienske campingplasser
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Campingplasser.
» Campingplasser
» Campingplasser i MR og SF
» Campingplasser
» Campingplasser

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: