CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bürstner 680 TK Nordic

Go down 
+17
Sven Erik
Magne1
Camping Kai
Cecotto
Harald
Johnny
hpk
Kurt
Ronny
TTB
harrystein
Janita
Jan
ArneO
Sten Rune
Jan Ole
Thomas
21 posters
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AvInnlegg
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeTir 23 Jun 2009 - 23:15

Noen som har "referansepersoner" mtp denne vognen? Synes den er lekker og jeg vil ha!! Smile Ikke uansett da.. Noen som vet noe om egenskaper på vinteren? Ønsker ikke "synsekommentarer" her.. Er ikke så farlig for meg hvis nettopp du ikke liker utseendet Smile Men vil gjerne høre fra noen som har, har hatt eller kjenner noen som har.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeTir 23 Jun 2009 - 23:18

Skal ikke synse, men det har vert gjentatte negative kommentarer om "Nordic" egenskapene.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeTir 23 Jun 2009 - 23:20

J.O. skrev:
Skal ikke synse, men det har vert gjentatte negative kommentarer om "Nordic" egenskapene.

Det kommer inn i kategorien "å vite" Smile Hva går dette på da?
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeTir 23 Jun 2009 - 23:24

Thomas

Naboen på Blefjell angra på det kjøpet, han bytta inn en Solifer. Han mente den vogna ikke burde het "nordic"...

Vannslanger fryser, disse ligger nede i hjørnet gulv/vegg langs med store deler av vogna.

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Bürstner 680 TK Nordic Caravan
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeTir 23 Jun 2009 - 23:26

Hmm. Fydda.. De sier jo at denne vogna ble laget mye basert på tips fra campere.. Campere i sør-Europa da.

Sten Rune
Var det Alde på denne vogna?
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeTir 23 Jun 2009 - 23:31

Thomas skrev:
Hmm. Fydda.. De sier jo at denne vogna ble laget mye basert på tips fra campere.. Campere i sør-Europa da.

Sten Rune
Var det Alde på denne vogna?

Thomas

Jepp.... blir bare levert med Alde, hvis jeg ikke tar helt feil...

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Bürstner 680 TK Nordic Caravan
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeTir 23 Jun 2009 - 23:34

Sten Rune skrev:
Thomas skrev:
Hmm. Fydda.. De sier jo at denne vogna ble laget mye basert på tips fra campere.. Campere i sør-Europa da.

Sten Rune
Var det Alde på denne vogna?

Thomas

Jepp.... blir bare levert med Alde, hvis jeg ikke tar helt feil...

Har sett flere på finn og zett med truma.. Hvis jeg ikke har mistolket teksten kraftig. Men jeg trodde også i utgangspunktet at de kom kun med Alde. Derfor jeg måtte spørre..
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeTir 23 Jun 2009 - 23:37

Thomas skrev:
Sten Rune skrev:
Thomas skrev:
Hmm. Fydda.. De sier jo at denne vogna ble laget mye basert på tips fra campere.. Campere i sør-Europa da.

Sten Rune
Var det Alde på denne vogna?

Thomas

Jepp.... blir bare levert med Alde, hvis jeg ikke tar helt feil...

Har sett flere på finn og zett med truma.. Hvis jeg ikke har mistolket teksten kraftig. Men jeg trodde også i utgangspunktet at de kom kun med Alde. Derfor jeg måtte spørre..

Oki.... var nesten sikker på at "nordic" utgaven kun kom med Alde....

Men jeg har tatt feil før..... èn gang.. Rolling Eyes Rolling Eyes lol!

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Bürstner 680 TK Nordic Caravan
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeTir 23 Jun 2009 - 23:51

Det er en test av 580 vogna her: http://www.campingnorge.no/Tester/Vintertest-Burstner-Belcanto-Nordic-580-TK-2008-model.html

Med en meter til å varme så er det vel kanskje ikke noe bedre med tanken på vintercamp i alle fall.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeTir 23 Jun 2009 - 23:54

har pratet med en som har testet en slik på vinteren
varmekomforten er ok, men en del saker og ting trenger litt ombygging i følge han
det dreide seg om flytting av vannslanger, noe på drenering/avløp osv
ingen store saker men tar litt tid å fikse skikkelig
synes og at de er pene å se på, og har litt lyst på en 700 tk selv for å få det store badet, som faktisk er større enn det i bjølle 790
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeTir 23 Jun 2009 - 23:56

ArneO skrev:
Det er en test av 580 vogna her: http://www.campingnorge.no/Tester/Vintertest-Burstner-Belcanto-Nordic-580-TK-2008-model.html

Med en meter til å varme så er det vel kanskje ikke noe bedre med tanken på vintercamp i alle fall.
viktig å få med at dette var i 22 minus og
er ikke tyskernes favorittemperatur akkurat
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeTir 23 Jun 2009 - 23:59

Jan skrev:
ArneO skrev:
Det er en test av 580 vogna her: http://www.campingnorge.no/Tester/Vintertest-Burstner-Belcanto-Nordic-580-TK-2008-model.html

Med en meter til å varme så er det vel kanskje ikke noe bedre med tanken på vintercamp i alle fall.
viktig å få med at dette var i 22 minus og
er ikke tyskernes favorittemperatur akkurat
Joda, men det er jo en referanse til erfaringer tenkte jeg.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeOns 24 Jun 2009 - 0:02

ArneO skrev:
Jan skrev:
ArneO skrev:
Det er en test av 580 vogna her: http://www.campingnorge.no/Tester/Vintertest-Burstner-Belcanto-Nordic-580-TK-2008-model.html

Med en meter til å varme så er det vel kanskje ikke noe bedre med tanken på vintercamp i alle fall.
viktig å få med at dette var i 22 minus og
er ikke tyskernes favorittemperatur akkurat
Joda, men det er jo en referanse til erfaringer tenkte jeg.
missforstå meg rett, testen er meget objektiv og god den
og det virker som om den som har skrevet den har litt peiling på vogner
men det er lett å ikke oppfatte at testen ble gjort under så lav temp
her ute ved kysten er under 10 minus sjelden, så da blir ting helt annerledes inni vogna
Til Toppen Go down
Janita
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Janita


Antall Innlegg : 274
Age : 61
Localisation : Buskerud
Registration date : 17.10.2008

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeOns 24 Jun 2009 - 0:07

Jeg har ikke noen erfaring med Büstner, men kan fortelle om en selvopplevd episode.

Vi hadde egentlig bestemt oss for å kjøpe denne vogna, hadde avtalt både pris, tilbehør og når den kunne leveres fra forhandler. Samtidig hadde jeg "lukta" litt på Knaus, men var veldig usikker på hvem jeg skulle velge.
Spurte selgeren hvem han ville anbefale av disse to og han var klar på at Knaus var et bedre valg kvalitetsmessig. Dette til tross for at han visste at hvis vi kjøpte Knausen, så ble det hos en annen forhandler.
Vet ikke om han hadde rett, men må jo si at jeg oppfatter han som en utrolig ærlig selger, for han oppnådde kun å miste et salg.

Nå var det også slik at vi skulle ha vogn kun til sommerbruk, så vinteregenskaper var ikke noe tema rundt denne "nesten handelen"-

Men, jeg er helt enig med deg i at vogna er veldig tiltalende, i hvertfall hvis du får den med frittstående bord. Belcanto 700 TK er kanskje enda mer fristende king

Dette var kanskje litt på siden av det du spurte om, men samtidig relevant?
Til Toppen Go down
harrystein
CARAVANER
CARAVANER
harrystein


Male
Antall Innlegg : 90
Age : 50
Localisation : Koppang
Registration date : 07.08.2008

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeOns 24 Jun 2009 - 7:04

både burstner nordic og knaus royale komm også med truma varme. noe som resulterte i at en del av de største modellene ble stående usolgt . kommer nå kun med alde på 09 mod.
det er flere forbedringer på vannslangeplassering og luftsirkulasjon fra og med 08 modellen av burstner nordic.
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeOns 24 Jun 2009 - 18:13

Tar i mot alle tips. Har vært og kikket på en idag, men noe usikker.. I motsetning til alle andre vil vi helst ha densom har bordet festet i veggen. De som hadde denne vognen hadde ikke vintercampet, men de som hadde den før dem hadde brukt den om vinteren. Selv om jeg skulle gått fra Hobby til Burstner så vil jeg fortsatt ikke campe hvis det er kaldere enn - 15 gr. Har lest testen av 580'n tidligere, men det er, som nevnt, ikke aktuell campe-temp for oss. Var innom Oslo Caravan i dag, han hadde 680 Nordic selv og hadde den stående på Beitostølen, ikke trøbbel om vinteren sa han. Men han ville kanskje selge Smile Men det er nok sant at han har, han hadde bilde på kontoret. Blir noe skeptisk når selgere "tilfeldigvis" har akkurat den utgaven jeg er intr i.. og det ikke er noe galt. Men han innrømte at han måtte fyre med gass før han brukte Alden for at det ikke skulle fryse i - 15 gr.


Sten Rune
Du innrømmer at du har tatt feil i hvertfall.. Selv om det kun er en gang. Smile
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeOns 24 Jun 2009 - 19:01

Gass før Alden? Kan du utdype det?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeOns 24 Jun 2009 - 23:03

J.O. skrev:
Gass før Alden? Kan du utdype det?

Han fortalte at han pleide å "booste" opp varmen med gass før Alden begynte å gi noe varme i det hele tatt. "Gassen varmer jo jævlig mye kjappere enn både Truma og Alde". Sitat slutt.
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeOns 24 Jun 2009 - 23:10

Thomas skrev:
J.O. skrev:
Gass før Alden? Kan du utdype det?

Han fortalte at han pleide å "booste" opp varmen med gass før Alden begynte å gi noe varme i det hele tatt. "Gassen varmer jo jævlig mye kjappere enn både Truma og Alde". Sitat slutt.

Eh..... begge de der går jo også på gass.. scratch

Men det han kansje mente var vel at han kjørte Truma'n/Alde'n en stund på gass før han satte den over på strøm??

For jeg håper da inderlig ikke at han hadde en frittstående gassovn inne i vogna.... he he

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Bürstner 680 TK Nordic Caravan
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeOns 24 Jun 2009 - 23:12

Sten Rune skrev:
Thomas skrev:
J.O. skrev:
Gass før Alden? Kan du utdype det?

Han fortalte at han pleide å "booste" opp varmen med gass før Alden begynte å gi noe varme i det hele tatt. "Gassen varmer jo jævlig mye kjappere enn både Truma og Alde". Sitat slutt.

Eh..... begge de der går jo også på gass.. scratch

Men det han kansje mente var vel at han kjørte Truma'n/Alde'n en stund på gass før han satte den over på strøm??

Var det jeg trodde også.. Men ville ikke si noe da jeg aldri har hatt vogn med alde Smile Kan være det han prøvde å si på en krøklete måte ja.. Noe usikker på den.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeTor 25 Jun 2009 - 0:00

Sikkert godt ment.
Men jeg må si at å kjøre på med gass i Alden sammen med el ved oppstart av kaldt anlegg er helt naturlig for meg i alle fall.
Men når glycolen når 80 grader kobles allt ut uansett.
Har jo gjerne bruk for el andre steder så da blir gjerne Alden kjørt bare på gass.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeTor 25 Jun 2009 - 15:54

Skjønner at det er mange som er misfornøyd med 680'n. Noen som har hørt om noen som er fornøyd egentlig?
Men vi som har overlevd i Hobby 3 vintre på rad kan vel ikke få det verre i 680'n?
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeTor 25 Jun 2009 - 17:25

Er det et mål eller ønske?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeTor 25 Jun 2009 - 19:14

J.O. skrev:
Er det et mål eller ønske?


Det er verken et mål eller ønske om å få det verre i en Nordic. Smile Smile Men jeg vil tro at denne vogna isolerer noget bedre enn Hobby'n min.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeTor 25 Jun 2009 - 19:32

Hva er vegg/tak/gulv tykkelsen på den da?
Er det nevneverdig forkjell fra Hobbyen da?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeTor 25 Jun 2009 - 20:15

J.O. skrev:
Hva er vegg/tak/gulv tykkelsen på den da?
Er det nevneverdig forkjell fra Hobbyen da?


Husker ikke hva han duden kalte det. Han kom drassende på ei brosjyre og tegnet og forklarte, på Hobby er det visst glipper mellom isolasjon i vegg rundt stendere. I Burstner er visst dette lagt "rundt" stendere. Det skal visst også være litt tykkere vegg (mer iso.). Har ikke leitet frem noe enda, ligger sikkert på internetten dot enno en plass.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeTor 25 Jun 2009 - 20:33

Og i Cabby er det IKKE stendere, men overlever gjør du i alle.
I Kabe er det hule plaststendere.
I Dethleffs er det XPS som er en bedre isolasjon enn den tradisjonelle hvite i noen modeller. Denne isolasjonen har også LMC noen steder.
Det er bare å velge og vrake i fordeler som taler for nettopp din vogn.
Når det gjelder Bürstneren var jeg og kikka på den da jeg skulle ha ny vogn og gikk ut igjen med en generell følelse av at dette ikke var vogna. Er så lenge siden at jeg ikke husker detaljene, men rett etterpå, 5 min, besøkte jeg Dethleffsforhandleren og bestemte meg umiddelbart.
Har ikke angret, så mitt råd må da bli å jakte på den rette følelsen og bæsje i alle forståsegpåere sånn som meg. Laughing

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeTor 25 Jun 2009 - 20:49

Snakk fra levra!! Smile Når sant skal sies så bryr jeg meg egentlig døyten hva alle mener, men er jo greit å høre fra noen som evt vet hva som er positivt og negativt. Selv om vi opplever ting forskjelig. Hva jeg synes om Dethleffs?? Kan si det sånn, du kan være glad jeg ikke står ved siden av vogna di! Da hadde sannsynligvis ligget masse sikkel igjen etter meg Smile Jeg synes de er av de desidert peneste vognene. Men den jeg vil ha er foreløpig altfor dyr for oss. Så vi må ta til takke med noe billigere inntil videre.. Men vi har alltid likt 680 Nordic også, om ikke like mye som Deth'n, så vi får nå se da. Kan jo ikke ruinere meg før turen til sydligere strøk heller.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeTor 25 Jun 2009 - 20:59

Vurderer du å handle før avreise?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeFre 26 Jun 2009 - 18:42

J.O. skrev:
Vurderer du å handle før avreise?


Tja.. si det. Må vurdere litt. Men nå er det jo snart avreise Cool Cool Hvordan det? Er ikke Burstner bra nok i Italia? Smile Smile
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeFre 26 Jun 2009 - 18:52

Thomas skrev:
J.O. skrev:
Vurderer du å handle før avreise?


Tja.. si det. Må vurdere litt. Men nå er det jo snart avreise Cool Cool Hvordan det? Er ikke Burstner bra nok i Italia? Smile Smile

Nå har ikke jeg vert i Italia med en Bürstner, men det tror jeg absolutt at den er. lol!

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeFre 26 Jun 2009 - 18:53

J.O. skrev:
Thomas skrev:
J.O. skrev:
Vurderer du å handle før avreise?


Tja.. si det. Må vurdere litt. Men nå er det jo snart avreise Cool Cool Hvordan det? Er ikke Burstner bra nok i Italia? Smile Smile

Nå har ikke jeg vert i Italia med en Bürstner, men det tror jeg absolutt at den er. lol!

Blir sikkert varmt i den også.... lol!

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Bürstner 680 TK Nordic Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeSøn 28 Jun 2009 - 10:41

Nei og nei dette var da uuuuuusedvanlig triste greier. Tenk, selge en hobby da????? Trodde disse vognene kun ble kjøpt jeg. At noen mennesker selger ........ vel Dovre står fortsatt, gjør den ikke? noen som har kjørt over der i det siste? Kanskje derfor Michael Jacson fikk hjertestans? Hvordan vil GPS systemet fungere når jorden stopper og rotere? Thomas, dine handlinger har tvunget frem mange helt nye problemstillinger og spørsmål.
Glem finanskrise, glem global oppvarming, glem Gasastripen og alle andre striper. Vi går nå inn i en ny tidsregning. Nei og nei.
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeSøn 28 Jun 2009 - 13:06

Tom RS skrev:
Nei og nei dette var da uuuuuusedvanlig triste greier. Tenk, selge en hobby da????? Trodde disse vognene kun ble kjøpt jeg. At noen mennesker selger ........ vel Dovre står fortsatt, gjør den ikke? noen som har kjørt over der i det siste? Kanskje derfor Michael Jacson fikk hjertestans? Hvordan vil GPS systemet fungere når jorden stopper og rotere? Thomas, dine handlinger har tvunget frem mange helt nye problemstillinger og spørsmål.
Glem finanskrise, glem global oppvarming, glem Gasastripen og alle andre striper. Vi går nå inn i en ny tidsregning. Nei og nei.

Hmm. Klarer ikke å svare på dette egentlig. Kroppen rister Smile Spørs om jeg ikke må avlyse alt Smile
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitimeSøn 28 Jun 2009 - 13:10

Tom RS skrev:
Nei og nei dette var da uuuuuusedvanlig triste greier. Tenk, selge en hobby da????? Trodde disse vognene kun ble kjøpt jeg. At noen mennesker selger ........ vel Dovre står fortsatt, gjør den ikke? noen som har kjørt over der i det siste? Kanskje derfor Michael Jacson fikk hjertestans? Hvordan vil GPS systemet fungere når jorden stopper og rotere? Thomas, dine handlinger har tvunget frem mange helt nye problemstillinger og spørsmål.
Glem finanskrise, glem global oppvarming, glem Gasastripen og alle andre striper. Vi går nå inn i en ny tidsregning. Nei og nei.


En ting til.. Tenkte over en liten setning i signaturen din som ikke har vært der før. Har du kjøpt ny bil Tom? Betenkelig... Husker du hva du sa til meg på Dagali ang bil og vogn og store unger????
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bürstner 680 TK Nordic Empty
PosteTema: Re: Bürstner 680 TK Nordic   Bürstner 680 TK Nordic Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Bürstner 680 TK Nordic
Til Toppen 
Side 1 av 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» Bürstner Belcanto Nordic 700 T
» A-mål til Burstner Belcanto 580 nordic TK - 2008 modell
» Burstner 580 TK
» Hvor stor tv er det plass til i Burstner Belcanto 580 Nordic
» Bürstner Ventana 690 TK-N

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: BÜRSTNER-
Gå Til: