CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Der vi camper, akkurat nå!!

Go down 
+72
mac
perth
Aero
TomÅ
Ludo
OyvindSP
Offroad
quattro1
ramski
merceben
Dethleffs
Harald-
ludokongen
ovhi
Redneck
Lmc
StianHdj80
rui
livar
offpist
sture_s
Lc120
janp
Løven
Albatross
Noraf
subsea79
ulven
lange
avantgarde
Arild s
bello
Stian C
Magne1
Lars
lamour
André
campist
tottla
Jørn O
Campingfruen
Danskepølsen
T_Rex
steve
optimisten
Ronny
joka
Elisabeth
raune
ovev
Camping Kai
Svein Tore
Oddbjørn
Hege
Lars Egil
Thomas
dølle
OleG
ArneO
Tommy
ulla
Rashid
Kaos
Harald
Campingfamilie på 5
Sven Erik
Jan Ole
Sten Rune
Johnny
Janita
Jan
hpk
76 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Next
AvInnlegg
joka
DIREKTØR!
DIREKTØR!
joka


Male
Antall Innlegg : 777
Age : 58
Localisation : Ibestad / Troms
Registration date : 17.06.2007

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeFre 28 Aug 2009 - 22:02

er nå på Sandvika Camping i Lofoten.
været er fantastisk Smile 17 grader kl 22:00

http://www.lofotferie.no/norsk/sandvika/info.html
Til Toppen Go down
steve
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 100
Age : 50
Localisation : Harstad
Registration date : 01.09.2008

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeLør 29 Aug 2009 - 11:49

Hei Joka

har dem klart å få vaska toalettene ???
vi var der forrige helg og da såg det fanden ikke ut der
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeLør 29 Aug 2009 - 11:57

steve skrev:
Hei Joka

har dem klart å få vaska toalettene ???
vi var der forrige helg og da såg det fanden ikke ut der


var nå ok da vi var der i sommer.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
joka
DIREKTØR!
DIREKTØR!
joka


Male
Antall Innlegg : 777
Age : 58
Localisation : Ibestad / Troms
Registration date : 17.06.2007

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeLør 29 Aug 2009 - 13:32

steve skrev:
Hei Joka

har dem klart å få vaska toalettene ???
vi var der forrige helg og da såg det fanden ikke ut der

toalettene er ok nå..
Til Toppen Go down
T_Rex
CARAVANER
CARAVANER
T_Rex


Antall Innlegg : 105
Registration date : 27.05.2008

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeSøn 30 Aug 2009 - 11:00

joka skrev:
steve skrev:
Hei Joka

har dem klart å få vaska toalettene ???
vi var der forrige helg og da såg det fanden ikke ut der

toalettene er ok nå..
Vi var der rundt St.Hans og da var da også litt små-sjuskete. Grei plass, men når det går 2 døgn uten dopapir på et av toaletta blir jeg litt skeptisk.

Per
Til Toppen Go down
steve
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 100
Age : 50
Localisation : Harstad
Registration date : 01.09.2008

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeSøn 30 Aug 2009 - 12:34

Hei igjen

joda vi var der i fjor vi oxo , da var det samme standard på toalett/dusj

fant jo ut at det er en kjempefin plass for overnatting nesten midt i Svolvær sentrum , for 150 kr døgnet m strøm og kodelåser på do dørene+ at det er gangavstand til pubben da ...
den skal prøves neste gang ..
Til Toppen Go down
Danskepølsen
CARAVANER
CARAVANER
Danskepølsen


Male
Antall Innlegg : 130
Age : 53
Localisation : Fredrikstad
Registration date : 28.06.2009

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeSøn 6 Sep 2009 - 1:03

Så er vognen fast parkeret på Moysand.

Campingfruen fik sin vilje og en plass ret ud til trampolinerne, så år vi se hvor længe det er morsomt.
Til Toppen Go down
Campingfruen
CARAVANER
CARAVANER
Campingfruen


Female
Antall Innlegg : 145
Age : 52
Localisation : Østfold
Registration date : 09.07.2009

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeSøn 6 Sep 2009 - 1:23

Ja det er jo fordeler og ulemper med alt her i verden..
Fordelen er stor, vi har god utsikt til lekeplassen, den ligger nære.. De slipper å krysse en bekk, som til tider er ganske stri og stor..
Vi har faktisk litt havutsikt fra fortelt og vognen også.
Ulempen er jo bråk fra lekeplassen, men det tror jeg vi overlever..
Til Toppen Go down
Janita
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Janita


Antall Innlegg : 274
Age : 61
Localisation : Buskerud
Registration date : 17.10.2008

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeSøn 6 Sep 2009 - 11:04

Campingfruen skrev:
Ja det er jo fordeler og ulemper med alt her i verden..
Fordelen er stor, vi har god utsikt til lekeplassen, den ligger nære.. De slipper å krysse en bekk, som til tider er ganske stri og stor..
Vi har faktisk litt havutsikt fra fortelt og vognen også.
Ulempen er jo bråk fra lekeplassen, men det tror jeg vi overlever..

Vi har vært nærmeste nabo til lekeplassen i mange år og føler at fordelene har vært større enn ulempene, men selvfølgelig har det til tider vært mere bråk enn det jeg syner er ok. Håper dere kommer til å trives. Grimstad er en koselig liten by og "mitt andre hjem". Very Happy
Til Toppen Go down
Campingfruen
CARAVANER
CARAVANER
Campingfruen


Female
Antall Innlegg : 145
Age : 52
Localisation : Østfold
Registration date : 09.07.2009

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeSøn 6 Sep 2009 - 11:37

Jo takk for det, jeg tror vi kommer til å trives godt her.
Etter i går så er jeg ihvertfall overbevisst om at det det er veldig greit å være i nærheten.
Ene jenta vår tryna ned fra muren så det sang i går, skikkelig svær kul i panna.
Det var godt nok ikke på lekeplassen,men ved toalettene, men greit å ha oppsyn om de det meste av tiden..
Til Toppen Go down
Danskepølsen
CARAVANER
CARAVANER
Danskepølsen


Male
Antall Innlegg : 130
Age : 53
Localisation : Fredrikstad
Registration date : 28.06.2009

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeSøn 6 Sep 2009 - 23:06

Nøj hvor var det rart at komme hjem, nå har vognen stått og fylt innkjøringen i 3 år, og pludselig er den borte.

Men dejligt er det, ikke lenger at skulle dra den frem og tilbake med caravellens elastikmotor.
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeOns 7 Okt 2009 - 8:24

Svalereden camping v/ Frederikshavn:
Regnet i går kveld, men i dag skinner sola og +10 kl.08:25 flower

Fortsetter i retning høyere dagtemp. etter frokost. Very Happy
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeOns 7 Okt 2009 - 8:28

Rashid skrev:
Svalereden camping v/ Frederikshavn:
Regnet i går kveld, men i dag skinner sola og +10 kl.08:25 flower

Fortsetter i retning høyere dagtemp. etter frokost. Very Happy

Der har jeg vært, koselig plass.
Til Toppen Go down
Jørn O
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Jørn O


Antall Innlegg : 236
Localisation : Brumunddal
Registration date : 19.06.2008

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeOns 7 Okt 2009 - 19:18

Budor camping: snøvær igjen i går, men i dag har det vært sol og snøen minker igjen. Lite folk nå midt i uka. Det er nok bare vi hedmarkinger som har høstferie denne uka.
Til Toppen Go down
tottla
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
tottla


Male
Antall Innlegg : 175
Age : 51
Localisation : Kløfta
Registration date : 30.07.2009

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeOns 7 Okt 2009 - 22:38

Jørn O skrev:
Budor camping: snøvær igjen i går, men i dag har det vært sol og snøen minker igjen. Lite folk nå midt i uka. Det er nok bare vi hedmarkinger som har høstferie denne uka.

Budor har jeg hørt mye bra om!!
Vi forsøkte å få plass for vinteren der uten hell No
Får se om vi prøver lykken igjen neste vinter..
Til Toppen Go down
tottla
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
tottla


Male
Antall Innlegg : 175
Age : 51
Localisation : Kløfta
Registration date : 30.07.2009

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 9:40

Ligger på RustbergCamping. Været er strålende! Sender ut barna til lekeplassen snart.
Legger gulvbeleget i forteltet i løpet av dagen tenker jeg.

Vogna fungerer kjempe bra!! Alle sover godt og fine og opplagte på morgenen:) Dette tegner til en kjempe fin vinter.....
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 16:16

tottla skrev:
Ligger på RustbergCamping. Været er strålende! Sender ut barna til lekeplassen snart.
Legger gulvbeleget i forteltet i løpet av dagen tenker jeg.

Vogna fungerer kjempe bra!! Alle sover godt og fine og opplagte på morgenen:) Dette tegner til en kjempe fin vinter.....

Var oppe på campingen en tur på torsdag for å legge ut noe "mat" til musa. Var nede og tittet på gulvet ditt. Så veldig bra ut det!! Lagt på skikkelige plater og greier Smile Mange andre oppe der i helga?
Til Toppen Go down
tottla
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
tottla


Male
Antall Innlegg : 175
Age : 51
Localisation : Kløfta
Registration date : 30.07.2009

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 16:26

Thomas skrev:
tottla skrev:
Ligger på RustbergCamping. Været er strålende! Sender ut barna til lekeplassen snart.
Legger gulvbeleget i forteltet i løpet av dagen tenker jeg.

Vogna fungerer kjempe bra!! Alle sover godt og fine og opplagte på morgenen:) Dette tegner til en kjempe fin vinter.....

Var oppe på campingen en tur på torsdag for å legge ut noe "mat" til musa. Var nede og tittet på gulvet ditt. Så veldig bra ut det!! Lagt på skikkelige plater og greier Smile Mange andre oppe der i helga?

Hallo Thomas!
Ikke mange her nå..
Dog var det fest på lokalet her i gårdkveld, affraid
Heldigvis sluttet de med festinga i rimelig tid.....

Akkurat nå er jeg i startfasen til influensa Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 280457 Og jeg som har igjen å bytte to defekte kraner i vogna Embarassed
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 16:39

Festlig å brygge på noe sånt Smile Smile Vogntur er god medisin da.. Var folk i tre vogner faktisk på torsdag. Var det nå det var høstfest der nå? Ble bedt på høstfest der..
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 16:44

København: +18 på solsia av bilen, +7,5 på skyggesia.
Til Toppen Go down
tottla
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
tottla


Male
Antall Innlegg : 175
Age : 51
Localisation : Kløfta
Registration date : 30.07.2009

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 19:33

Thomas skrev:
Festlig å brygge på noe sånt Smile Smile Vogntur er god medisin da.. Var folk i tre vogner faktisk på torsdag. Var det nå det var høstfest der nå? Ble bedt på høstfest der..


Joda, det er avslappende med vogntur. Ligger nå å slapper av med en kule jattzi sammen med kona og eldste sønnen Wink og det er koselig.
høstfesten er vist 24 oktober.
Til Toppen Go down
tottla
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
tottla


Male
Antall Innlegg : 175
Age : 51
Localisation : Kløfta
Registration date : 30.07.2009

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 19:58

Thomas skrev:
tottla skrev:
Ligger på RustbergCamping. Været er strålende! Sender ut barna til lekeplassen snart.
Legger gulvbeleget i forteltet i løpet av dagen tenker jeg.

Vogna fungerer kjempe bra!! Alle sover godt og fine og opplagte på morgenen:) Dette tegner til en kjempe fin vinter.....

Var oppe på campingen en tur på torsdag for å legge ut noe "mat" til musa. Var nede og tittet på gulvet ditt. Så veldig bra ut det!! Lagt på skikkelige plater og greier Smile Mange andre oppe der i helga?

Jeg så TomRS's si pallestabbel What a Face ! Blir spennende å se hans ferdig ressultat Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 95882
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 20:15

tottla skrev:
Thomas skrev:
tottla skrev:
Ligger på RustbergCamping. Været er strålende! Sender ut barna til lekeplassen snart.
Legger gulvbeleget i forteltet i løpet av dagen tenker jeg.

Vogna fungerer kjempe bra!! Alle sover godt og fine og opplagte på morgenen:) Dette tegner til en kjempe fin vinter.....

Var oppe på campingen en tur på torsdag for å legge ut noe "mat" til musa. Var nede og tittet på gulvet ditt. Så veldig bra ut det!! Lagt på skikkelige plater og greier Smile Mange andre oppe der i helga?

Jeg så TomRS's si pallestabbel What a Face ! Blir spennende å se hans ferdig ressultat Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 95882

Skal være sikkert og visst at jeg også er klar over hans stabel... Det var jeg som hadde den med da jeg var oppover på torsdag Smile Tok de med for ham så han slipper å dra med seg henger oppover.. Han har vel samme prinsipp som meg. Eller, jeg har som han heter det vel Smile
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 20:18

Hahahahaha, skal Tom RS bygge, trodde han bare slengte teppe rett på bakken jeg. Bygge noe i treverk altså?!
DET hadde jeg ikke trodd om han, blir mer og mer avansert den campingen hans! Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_eek Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_surprised Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_biggrin

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 20:32

Jan Ole skrev:
Hahahahaha, skal Tom RS bygge, trodde han bare slengte teppe rett på bakken jeg. Bygge noe i treverk altså?!
DET hadde jeg ikke trodd om han, blir mer og mer avansert den campingen hans! Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_eek Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_surprised Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_biggrin

Han har spikertelt inni vinterteltet....
Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 232937 Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 232937 Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 232937

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Caravan
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 22:31

Han smugbygger inne i snowboyen... Smile Det er ikke mer komplisert enn at han legger trepaller på bakken Smile Smile Så dere har ikke tro på snekkerferdigheten til godeste mr RS altså?? Smile
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 22:33

egentlig ikke lol!
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 22:34

Joda, men han har jo gjort det rimelig klart at camping skal være så enkelt og basic. Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_lol

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 22:37

Nå har jeg samme type gulv og vil driste meg til å påstå at det er forholdsvis enkelt Smile I hvertfall sammenliknet med et visst utvalg spikerbuer og plattinger (byggverk!!!) på plassen Smile
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 22:39

Tottla

Du får hilse Tom hvis du snakker med ham.. Spør ham hvordan livet er som leder/sjef. Smile
Til Toppen Go down
tottla
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
tottla


Male
Antall Innlegg : 175
Age : 51
Localisation : Kløfta
Registration date : 30.07.2009

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009 - 9:41

Skal hilse han fra deg hvis jeg ser han. Regner med at vi reiser ganske snart, det er flere i vogna som begynner å bli kleine Sad
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009 - 11:05

Thomas skrev:
Han smugbygger inne i snowboyen... Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_smile Det er ikke mer komplisert enn at han legger trepaller på bakken Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_smile Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_smile Så dere har ikke tro på snekkerferdigheten til godeste mr RS altså?? Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_smile

Tips:

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Torbjorn
Foto: Truls

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009 - 13:17

Jan Ole
Er det ei ramme til å ha et universaltelt utenpå?
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009 - 13:57

Er visst det ja. Han har brukt den et par tre år, hvorfor han har byttet ut stengene vet jeg ikke.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009 - 15:35

Tja.. Hva skal man si?? Tror jeg heller vil satse på stengene jeg Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Der vi camper, akkurat nå!!   Der vi camper, akkurat nå!! - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Der vi camper, akkurat nå!!
Til Toppen 
Side 3 av 14Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Next
 Similar topics
-
» Camper Snow
» -10 mod. Dethleffs Camper 720sk
» Forskjellen på Camper/Nomad
» TomTom Camper & Caravan
» Sykkelstativ til Dethleff 740 tk Camper

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: