CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hobby bruksanvisning bør anmeldes til Språkrådet

Go down 
AvInnlegg
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

Hobby bruksanvisning bør anmeldes til Språkrådet Empty
PosteTema: Hobby bruksanvisning bør anmeldes til Språkrådet   Hobby bruksanvisning bør anmeldes til Språkrådet Icon_minitimeTir 5 Jun 2007 - 22:42

Dette er bare det drøyeste jeg har lest på lang tid. Språket i bruksanvsiningen til vogna skulle en tro hadde vært trykket gjennom Babelfish. Det er det mest ubehjelpelige og oppstylta språket på lang tid. Den (eller det) som har begått denne forbrytelsen har ikke giddet å forsøke å fjerne den tyske setningsoppbyggingen og nærme seg et muntlig og lett norsk! Evil or Very Mad

Har Lara noe med dette å gjøre?

Skal jeg tilby Hobby Wohnwagenwerk Ing. Harald Striewski GmbH mine språklige tjenester for den nette sum av 50 000,-?

Stønn! Shocked
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby bruksanvisning bør anmeldes til Språkrådet Empty
PosteTema: Re: Hobby bruksanvisning bør anmeldes til Språkrådet   Hobby bruksanvisning bør anmeldes til Språkrådet Icon_minitimeTir 10 Jul 2007 - 23:09

Thor_egil
Ja her må jeg si meg enig. Har påpekt dette tidligere i en annen tråd også. Jeg satt å lesste teksten til sikkerhetskoblingen. Jeg leste avsnittet 4 ganger. Det eneste jeg fikk ut av det var at jeg er ansvarlig for et eller annet. Vogna som jeg har er 2005 mod. En del av de som har 2007 modeller syntes ikke det var så galt. Så det kan tenkes at de har gjort et lite stykke arbeid.

Du thor_egil, er du fra Røyse i Hole kommune?
Til Toppen Go down
 
Hobby bruksanvisning bør anmeldes til Språkrådet
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» 1991 Hobby Prestige 535 Bruksanvisning
» Ny dør Hobby 650
» min hobby!
» Hobby 720 UKFe og Dometic Hobby Cool 25 Klimaanlegg?
» Vår Hobby 650 KFU

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: