CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Noen med erfaring med Polar 560 bdb 04?

Go down 
5 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
tottla
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
tottla


Male
Antall Innlegg : 175
Age : 52
Localisation : Kløfta
Registration date : 30.07.2009

Noen med erfaring med Polar 560 bdb 04? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Noen med erfaring med Polar 560 bdb 04?   Noen med erfaring med Polar 560 bdb 04? - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010 - 23:50

Oppsumering av erfarenger av Polar-vogna;

Possitivt:
Vogna holder temperaturen godt!! Kom vogna i vinter en dag, -25c ute, satte i gang gassen med en gang (råd fra en "erfaren camper),, ble nødt til å lufte etter en liten stund da temperaturen inne ble uutholdelig varm!!
Kjempegode senger!! her sover vi godt!! (skyldes antakelighvis også godt klima inne i vogna). Forbausende stor plass i salongen genial løsning med DBD-løsning i Polar-vogna!

Negativt;
Kranene i vogna har røket 2 ganger i vinter!! Skyldes kansje min egen feil??
For lite skapplass i vogna,, erfarer stadig at vi mangler oppevaringsplass for klær ol.

Mangler varme-skap!!

Oplevde faktisk at utløpsvannet frøs engang for meg i vinter,, dvs. det frøs i "utløps-dysene" under vogna. (løsningen ble å føne på "utløps-dysene" i 5 minutter)

Konklusjon;
Fantastisk solid vintervogn som har gitt oss en fantastisk første intrykk av camping livet, (tiltross for begrensninger mht. plass samt dårlige kraner og frossne "utløps-dyser")

Mulig vår neste vogn blir en Polar DBD620... vi får se...

Gleder meg til sommeren!!
Til Toppen Go down
 
Noen med erfaring med Polar 560 bdb 04?
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Noen som har erfaring med Polar 570 Aero 1992 ?
» Noen som har erfaring med 720 SK og 740 TK?
» Solcelleanlegg, noen med erfaring?
» Noen som har erfaring me camping i Luleå
» Adria 542 Ku, noen med erfaring vedr løsning?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: POLAR-
Gå Til: