CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Helårsplass for vogn på Campingplass

Go down 
+3
Tommy
ArneO
Hoines.P
7 posters
AvInnlegg
Hoines.P
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Male
Antall Innlegg : 28
Age : 52
Localisation : Oslo
Registration date : 06.08.2009

Helårsplass for vogn på Campingplass Empty
PosteTema: Helårsplass for vogn på Campingplass   Helårsplass for vogn på Campingplass Icon_minitimeFre 14 Aug 2009 - 11:38

Er det noen som har et tips om Ledig plass på Campingplass På østlandet?.det virker som om alle Campingplasser er fulle i år fremover for helårsleie...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Helårsplass for vogn på Campingplass Empty
PosteTema: Re: Helårsplass for vogn på Campingplass   Helårsplass for vogn på Campingplass Icon_minitimeFre 14 Aug 2009 - 12:49

Hvor på østlandet da er du er inetrisert da?

Ellers så er det jo en her da,
https://caravan.norwegianforum.net/campingplasser-f15/uvdal-vintercamping-t1677.htm
men kan bli himla langt å reise kanskje Question
Til Toppen Go down
Hoines.P
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Male
Antall Innlegg : 28
Age : 52
Localisation : Oslo
Registration date : 06.08.2009

Helårsplass for vogn på Campingplass Empty
PosteTema: Re: Helårsplass for vogn på Campingplass   Helårsplass for vogn på Campingplass Icon_minitimeFre 14 Aug 2009 - 12:56

Hei Tove.ja det var nok i lengste laget da jeg tenkte og bruke vogna i Helgene,ikke er det noen i fam som er noe fjellfolk heller:)
nei jeg tenkte på øst eller vestfold event på Sørlandet eller over grensa til sverige et sted.

Tusen takk for Tips uansett:)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Helårsplass for vogn på Campingplass Empty
PosteTema: Re: Helårsplass for vogn på Campingplass   Helårsplass for vogn på Campingplass Icon_minitimeFre 14 Aug 2009 - 14:02

Hoines.P

Behøver ikke hverra fjellvant for å ha vogn på fjellet vet du, det er vel bare en "liten" brøkdel som bruker fjellet til fulle. Så du behøver ikke ha prestasjonsangst Laughing Laughing
Til Toppen Go down
Hoines.P
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Male
Antall Innlegg : 28
Age : 52
Localisation : Oslo
Registration date : 06.08.2009

Helårsplass for vogn på Campingplass Empty
PosteTema: Re: Helårsplass for vogn på Campingplass   Helårsplass for vogn på Campingplass Icon_minitimeFre 14 Aug 2009 - 14:36

Nei det er jo sant:) men jeg foretrekker havet foran fjellet:)
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Helårsplass for vogn på Campingplass Empty
PosteTema: Re: Helårsplass for vogn på Campingplass   Helårsplass for vogn på Campingplass Icon_minitimeFre 14 Aug 2009 - 14:39

Guffent nede ved sjøen i januar og februar da Wink
Til Toppen Go down
Hoines.P
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Male
Antall Innlegg : 28
Age : 52
Localisation : Oslo
Registration date : 06.08.2009

Helårsplass for vogn på Campingplass Empty
PosteTema: Re: Helårsplass for vogn på Campingplass   Helårsplass for vogn på Campingplass Icon_minitimeFre 14 Aug 2009 - 14:45

He-he.det er sant Arne.men om vinteren bruker vi ikke vogna;)
Til Toppen Go down
Tommy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Tommy


Antall Innlegg : 300
Registration date : 21.03.2008

Helårsplass for vogn på Campingplass Empty
PosteTema: Re: Helårsplass for vogn på Campingplass   Helårsplass for vogn på Campingplass Icon_minitimeFre 14 Aug 2009 - 21:11

Heisann!

Vi står på Mageli. Mener det er ledige plasser der. Ligger ca 20 minutter nord for Lillehammer... Det er jo vann om ikke annet, med relativt kort avstand til Venabu, Hafjell og Kvitfjell.....

Ikke er det så mye snø der heller (Selv om det var en del i år da)

http://www.magelicamping.no/

Usikker på hvor lang til man bruker opp fra Oslo men...
Til Toppen Go down
Hoines.P
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Male
Antall Innlegg : 28
Age : 52
Localisation : Oslo
Registration date : 06.08.2009

Helårsplass for vogn på Campingplass Empty
PosteTema: Re: Helårsplass for vogn på Campingplass   Helårsplass for vogn på Campingplass Icon_minitimeLør 15 Aug 2009 - 10:07

Hei Tommy
Tusentakk for tips,har sendt en mail til de og forhørt meg.så da håper jeg de svarer.Det er akkurat passe langt,etpar timer`s kjøretur:)
Til Toppen Go down
Tommy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Tommy


Antall Innlegg : 300
Registration date : 21.03.2008

Helårsplass for vogn på Campingplass Empty
PosteTema: Re: Helårsplass for vogn på Campingplass   Helårsplass for vogn på Campingplass Icon_minitimeLør 15 Aug 2009 - 12:45

Hoines.P

Ja, vi trives godt. Det er mye trafikk fra/til Oslo på fredag/søndag. pga må man regne bedre tid enn 2 timer har jeg hørt man har sagt men...
Til Toppen Go down
Hoines.P
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Male
Antall Innlegg : 28
Age : 52
Localisation : Oslo
Registration date : 06.08.2009

Helårsplass for vogn på Campingplass Empty
PosteTema: Re: Helårsplass for vogn på Campingplass   Helårsplass for vogn på Campingplass Icon_minitimeLør 15 Aug 2009 - 12:51

Tommy:
Det er klart.Trafikken kan man ikke gjøre noe med:)
Håper jeg hører noe fra de snart ang mail jeg sendte.Blir jo nervevrak av og ha vogna stående uti gata her i Oslo,aner jo aldri hva som møter meg om morgenen når jeg går ut for og se hvordan den ser ut etter natten.om jeg fortsatt har det som jeg har monter i den og om vinduene er hele,eller om den har sluppet og bli tagget ned eller ødl av pøbler...

Petter
Til Toppen Go down
Danskepølsen
CARAVANER
CARAVANER
Danskepølsen


Male
Antall Innlegg : 130
Age : 53
Localisation : Fredrikstad
Registration date : 28.06.2009

Helårsplass for vogn på Campingplass Empty
PosteTema: Re: Helårsplass for vogn på Campingplass   Helårsplass for vogn på Campingplass Icon_minitimeLør 15 Aug 2009 - 13:26

Hoines.P skrev:
Tommy:
Det er klart.Trafikken kan man ikke gjøre noe med:)
Håper jeg hører noe fra de snart ang mail jeg sendte.Blir jo nervevrak av og ha vogna stående uti gata her i Oslo,aner jo aldri hva som møter meg om morgenen når jeg går ut for og se hvordan den ser ut etter natten.om jeg fortsatt har det som jeg har monter i den og om vinduene er hele,eller om den har sluppet og bli tagget ned eller ødl av pøbler...

Petter

I Danmark ville du hatt endda større problemer, her er man begyndt å lage
lokalplaner som forby'r campingvogne i lokalområderne, og det selvom du har den helt inne i innkøringen/hagen.

Til nå har de dog kun vært 1 sak, som kommunen tapte, fordi de kun hadde krævd 1 vogn fjernet selvom 5 andre på veien også hadde vogn stående, men de lager neppe denne tabbe nest gang.
Til Toppen Go down
Hoines.P
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Male
Antall Innlegg : 28
Age : 52
Localisation : Oslo
Registration date : 06.08.2009

Helårsplass for vogn på Campingplass Empty
PosteTema: Re: Helårsplass for vogn på Campingplass   Helårsplass for vogn på Campingplass Icon_minitimeLør 15 Aug 2009 - 14:32

Hum?vet det er strengt i sandefjord bla.men at man ikke skal kunne ha vognen sin i sin egen innkjørsel eller på egen tomt høres da sykt ut..nei best og skaffe seg plass på camping.da slipper mann og uroe seg for vogna..Smile
Til Toppen Go down
Tommy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Tommy


Antall Innlegg : 300
Registration date : 21.03.2008

Helårsplass for vogn på Campingplass Empty
PosteTema: Re: Helårsplass for vogn på Campingplass   Helårsplass for vogn på Campingplass Icon_minitimeLør 15 Aug 2009 - 14:35

Hoines.P

Mageli er en stille camping. Sjelden man hører om at ting har blitt borte. Jeg synes det er ok med tanke på alle verdiene som tross alt står i teltene...
Til Toppen Go down
Hoines.P
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Male
Antall Innlegg : 28
Age : 52
Localisation : Oslo
Registration date : 06.08.2009

Helårsplass for vogn på Campingplass Empty
PosteTema: Re: Helårsplass for vogn på Campingplass   Helårsplass for vogn på Campingplass Icon_minitimeLør 15 Aug 2009 - 15:02

Det høres bra ut,har ikke hørt noe fra de enda,men håper de har tid til og svare iløpet av helgen.Ja summerer man stort og smått blir det store summer.jeg kjøpte bensinaggregat her om dagen som står i vogna,og det vil jeg tro er snadder for de som er ute på natta og stjeler.har prøvd og dekke det best mulig til,men med en vogn på 7 meter er det jo begrensa hvor godt man kan gjemme noe:)
Til Toppen Go down
Tommy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Tommy


Antall Innlegg : 300
Registration date : 21.03.2008

Helårsplass for vogn på Campingplass Empty
PosteTema: Re: Helårsplass for vogn på Campingplass   Helårsplass for vogn på Campingplass Icon_minitimeLør 15 Aug 2009 - 22:24

Heisann!

Du får ta en telefon da vet du... Det er Tove og Geir som driver campingen. Mulig de ikke jobber i helga? Usikker på hvor ofte de sjekker epost...

Forhåpentligvis får du svar i løpet av mandagen... Det er utbygd trådløst internett på plassen, men det er dårlig dekning enkelte steder..
Til Toppen Go down
Hoines.P
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Male
Antall Innlegg : 28
Age : 52
Localisation : Oslo
Registration date : 06.08.2009

Helårsplass for vogn på Campingplass Empty
PosteTema: Re: Helårsplass for vogn på Campingplass   Helårsplass for vogn på Campingplass Icon_minitimeSøn 16 Aug 2009 - 7:19

Hei Tommy.
Fikk svar i går fra en Monica.ser lovende ut dette:)
Til Toppen Go down
hanspr




Male
Antall Innlegg : 8
Age : 70
Registration date : 15.07.2011

Helårsplass for vogn på Campingplass Empty
PosteTema: Re: Helårsplass for vogn på Campingplass   Helårsplass for vogn på Campingplass Icon_minitimeFre 15 Jul 2011 - 16:02

ER på utkikk etter helårsplass for min hobby 650 i stavanger området. Noen tips ?
Til Toppen Go down
Ralena
CAMPER
CAMPER
Ralena


Female
Antall Innlegg : 36
Age : 51
Localisation : Asker
Registration date : 24.04.2011

Helårsplass for vogn på Campingplass Empty
PosteTema: Re: Helårsplass for vogn på Campingplass   Helårsplass for vogn på Campingplass Icon_minitimeLør 16 Jul 2011 - 22:10

Tror det er ledig plass her på Borre Camping i horten, veldig billig og helt nede med sjøen Smile
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Helårsplass for vogn på Campingplass Empty
PosteTema: Re: Helårsplass for vogn på Campingplass   Helårsplass for vogn på Campingplass Icon_minitimeLør 16 Jul 2011 - 22:18

Legå camping er vel ikke så langt unna Stavanger og er helårsåpen.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
hanspr




Male
Antall Innlegg : 8
Age : 70
Registration date : 15.07.2011

Helårsplass for vogn på Campingplass Empty
PosteTema: Re: Helårsplass for vogn på Campingplass   Helårsplass for vogn på Campingplass Icon_minitimeSøn 17 Jul 2011 - 22:50

Har nå sjekket opp Legå camping. Så greit ut så det blir vel å bruke denne
Til Toppen Go down
Sponsored content





Helårsplass for vogn på Campingplass Empty
PosteTema: Re: Helårsplass for vogn på Campingplass   Helårsplass for vogn på Campingplass Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Helårsplass for vogn på Campingplass
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Vogn til helårsplass
» Web kamera for overvåkning av vogn på campingplass
» Kjøpt ny vogn- Og skal bo fast . Bra vogn? Trenger råd
» Noen som har Knaus 530 vogn? eller tilsvarende vogn
» PMR på campingplass

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: