CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hobby Excellent 710 UMF 1999

Go down 
2 posters
AvInnlegg
hallgeis




Male
Antall Innlegg : 1
Age : 61
Localisation : Bjerkvik
Registration date : 05.09.2009

Hobby Excellent 710 UMF 1999 Empty
PosteTema: Hobby Excellent 710 UMF 1999   Hobby Excellent 710 UMF 1999 Icon_minitimeLør 5 Sep 2009 - 20:51

Har akkurat kjøpt en Solifer S10 1999 modell men fant så mye feil på den at jeg har gjort avtaler med forhandler at jeg får levert den tilbake i bytte mot en annen vogn. Har en Hobby Excellent 710 UMF 1999 som jeg vurderer å kjøpe. Noen som har noen erfaring med denne. Er helt fersk i gamet. Ser jo nå at jeg må bytte ut min Landrover til en større bil.
Til Toppen Go down
http://spekelaksen.blogspot.com/
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Hobby Excellent 710 UMF 1999 Empty
PosteTema: Re: Hobby Excellent 710 UMF 1999   Hobby Excellent 710 UMF 1999 Icon_minitimeMan 7 Sep 2009 - 22:45

Er litt nysgjerrig på hvorfor du valgte Soliferen i utgangspunktet?
Kvalitet, vinteregenskaper, kjøreegenskaper, vekt, planløsning, pris??

Har ikke erfaring med ovennevnte Hobby, men du kan ikke sette Solifer og Hobby opp mot hverandre uten å ta i betrakning hva slags bruksbehov du har.
Solifer er i utgangspunktet en adskillig dyrere vogn enn Hobby, og skulle jeg kjøpe en 10 år gammel Hobby ville jeg gått den nøye etter i sømmene.
Det som iallefall skiller vognene i Soliferens favør er varme/ventilsajon for vinterbruk og (nesten ekstremt) lav vekt i forhold til størrelse.
Til Toppen Go down
 
Hobby Excellent 710 UMF 1999
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hobby Landhaus 1999
» Manual Hobby Excellent 1020 555cm
» Ny Hobby
» min hobby!
» Er Hobby bra nok?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: