CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Snart Bjølseth eier

Go down 
+6
Thomas
Rashid
Camping Kai
Janita
Harald
Hanne
10 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Hanne




Female
Antall Innlegg : 4
Registration date : 08.09.2009

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeTir 8 Sep 2009 - 17:10

Er i ferd med å kjøpe ei 2004 Bjølseth 790.
Tenkte derfor jeg skulle høre med dere med erfaring om det er noen spesielle svakheter o.a. med disse vognene jeg bør sjekke ekstra nøye før jeg kjøper. "Bedre føre var enn etter snar".

Servicerapport og fukttest fra januar 09 viser at alt er OK. Denne fukttesten viser fra 4% - 14% fukt. Hovedsakelig mellom 6-8%.
Skal forøvrig ha ny fukttest av "gutta fra Jømna" før endelig kjøp.

Håper virkelig alt er i orden for jeg "falt pladask" for denne vogna.

Råd og tips mottas med takk og det blir nok flere spørsmål fra "grønnskollingen" etter hvert.
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeTir 8 Sep 2009 - 17:21

Eg har en 06 modell 790 og eg kan ikke sette fingeren på noen svakheter for min del, kjempevogn synes eg, og hadde vel ikke satt vogna mi til salgs om eg ikke hadde ønsket litt mindre vogn, du blir helt sikkert fornøyd, hvilken løsning er det innvendig??
Til Toppen Go down
Hanne




Female
Antall Innlegg : 4
Registration date : 08.09.2009

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeTir 8 Sep 2009 - 17:28

Så godt å høre.
Dobbeltseng bak, kjøkkengruppe og rundsitter. En "ego"-løsning for to voksne. Ha, ha
Kanskje er det egne betegnelser for de forskjellige løsningene, men så lang har evt. ikke jeg kommet.
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeTir 8 Sep 2009 - 17:36

Som vintervogn mener eg bestemt at bedre finnes ikke, en fantastisk varmekomfort og solid vogn,
Slik ser min ut, men om dere er bare to er vel G løsning ideelt med dobbeltseng på tvers bak......har du sett på de?? tror de ligger lavere i pris siden de fleste nok ønsker familievogn.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18489276
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeTir 8 Sep 2009 - 17:47

Til Toppen Go down
Hanne




Female
Antall Innlegg : 4
Registration date : 08.09.2009

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeTir 8 Sep 2009 - 18:56

Har sett på og kjøpt så sant den nye fukttesten som skal tas på fredag også er OK.
Har du noen formening om hva som er "normale" fuktverdier.
Flott vogna du har da.
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeTir 8 Sep 2009 - 21:51

nei,eg husker ikke, var det mellom 5 og 10 mon tro, men her er eg på tynn is, karene på jømna har nok full kontroll her og forklarer deg villig vekk, meget god service der borte.
Til Toppen Go down
Hanne




Female
Antall Innlegg : 4
Registration date : 08.09.2009

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 14 Sep 2009 - 11:38

Fukttesten var helt toppers.
Så nå er jeg den stolte eier av ei 790.
Til Toppen Go down
Janita
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Janita


Antall Innlegg : 274
Age : 61
Localisation : Buskerud
Registration date : 17.10.2008

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 14 Sep 2009 - 12:41

Hanne skrev:
Fukttesten var helt toppers.
Så nå er jeg den stolte eier av ei 790.

Gratulerer med vogn. Håper du får mye glede av den Smile Very Happy Razz
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 14 Sep 2009 - 12:54

Harald skrev:
Som vintervogn mener eg bestemt at bedre finnes ikke, en fantastisk varmekomfort og solid vogn,
Slik ser min ut, men om dere er bare to er vel G løsning ideelt med dobbeltseng på tvers bak......har du sett på de?? tror de ligger lavere i pris siden de fleste nok ønsker familievogn.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18489276


Hva blir det på deg nå da Harald ?
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 14 Sep 2009 - 14:06

Hanne skrev:
Fukttesten var helt toppers.
Så nå er jeg den stolte eier av ei 790.

GRATULERER
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 14 Sep 2009 - 16:42

Camping Kai skrev:
Harald skrev:
Som vintervogn mener eg bestemt at bedre finnes ikke, en fantastisk varmekomfort og solid vogn,
Slik ser min ut, men om dere er bare to er vel G løsning ideelt med dobbeltseng på tvers bak......har du sett på de?? tror de ligger lavere i pris siden de fleste nok ønsker familievogn.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18489276


Hva blir det på deg nå da Harald ?
Vet ikke, kanskje Hobby med to enkle senger......eller ikke bytte i det hele tatt, er åpen for det meste
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 14 Sep 2009 - 20:02

Harald skrev:
Camping Kai skrev:
Harald skrev:
Som vintervogn mener eg bestemt at bedre finnes ikke, en fantastisk varmekomfort og solid vogn,
Slik ser min ut, men om dere er bare to er vel G løsning ideelt med dobbeltseng på tvers bak......har du sett på de?? tror de ligger lavere i pris siden de fleste nok ønsker familievogn.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18489276


Hva blir det på deg nå da Harald ?
Vet ikke, kanskje Hobby med to enkle senger......eller ikke bytte i det hele tatt, er åpen for det meste

Synes jeg hører jubelskriket til Tom RS helt fra andre siden av byen.. Smile Smile
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 14 Sep 2009 - 20:51

hehe, men tiden vil vise,
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeTir 15 Sep 2009 - 15:28

Harald skrev:
hehe, men tiden vil vise,

YES - Grisette med Hobby bilder i Bjølle tråd ....... Nope det bare lyser opp i en traust og dunkel tilværelse. Det er rett og slett bra for kropp og sjel MEDISIN er det. Så nyyyyyyyyyyt det Harald. LØP og KJØP!


Sist endret av Tom RS den Man 21 Sep 2009 - 13:49, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeSøn 20 Sep 2009 - 12:17

Nå begynner jeg å bli seriøst bekymret for Bjølle folket. Er det en utdøende rase som har startet sin evolusjon, sitt korstog mot nyere vogner. Vanligvis går det mange generasjoner mellom hver merkbar forandring. Men her ser vi at et Hobby bilde har stått VELDIG lenge som siste innslag i en Bjølletråd. Dette overrasker Tom RS og Charles Darwin, må evolusjonsteorien skrives om? er den gått ut på dato? Har evolusjonen skutt fart? Hvor vil dette føre oss om bare noen få år? Er dette større enn klimakrisen, finanskrisen og fotballkrisen til sammen?

Hvordan skal vi ta best mulig vare på denne kulturarven med gamle eierløse Bjølle vogner som vil komme bak hver låve og skur. Jeg tror hverken Departementet, Riksantikvaren eller fylkeskommunene har tilstrekkelig kunnskap eller planer.

Very Happy
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeSøn 20 Sep 2009 - 12:36

Hva skal man si Tom?? Hvor tar du det fra?? Smile Smile
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 10:11

Tom RS skrev:
Nå begynner jeg å bli seriøst bekymret for Bjølle folket. Er det en utdøende rase som har startet sin evolusjon, sitt korstog mot nyere vogner. Vanligvis går det mange generasjoner mellom hver merkbar forandring. Men her ser vi at et Hobby bilde har stått VELDIG lenge som siste innslag i en Bjølletråd. Dette overrasker Tom RS og Charles Darwin, må evolusjonsteorien skrives om? er den gått ut på dato? Har evolusjonen skutt fart? Hvor vil dette føre oss om bare noen få år? Er dette større enn klimakrisen, finanskrisen og fotballkrisen til sammen?

Hvordan skal vi ta best mulig vare på denne kulturarven med gamle eierløse Bjølle vogner som vil komme bak hver låve og skur. Jeg tror hverken Departementet, Riksantikvaren eller fylkeskommunene har tilstrekkelig kunnskap eller planer.

Very Happy
det er fordi vi anser bjølseth og hobby som så ubetydelige vogner at vi ikke gidder å bry oss lol!
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 12:31

Lovprisingen av ovenfornevnte merker får meg til
å tenke på ei strofe fra Brannsangen:
Vi e så go at det går nesten `kkje ann lol! lol!

(og det gjør det ikke heller,
hverken med fotballklubben eller vognmerkene affraid )
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 13:26

Vakkert Very Happy
Snart Bjølseth eier Nct-33
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 13:27

Bare for å holde meg litt innenfor trådens tema... Very Happy
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 13:27

Legg merke til at bildet er passe stort....ikke behov for store skrytebilder Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 13:31

Interessante tanker Jan, men..

Når camperens adferd så modelleres i forhold til de to følelsesbaserte vognene Hobby og Bjølle, og man lar dem leve flere generasjoner på campingplassen, utvikler det seg interessante mønstre.

- Om jeg bruker en individbasert modell (IBM), for å forklare deg dette, som er en del av en genetisk algoritme. Den siste biten er et kunstig nevralt nettverk, en etterligning av camperens sanseapparat og hvilke følelser som sanseinntrykkene kan føre til - vi utstyrer camperen med en slags hjerne. Camperen kan derfor trekke egne beslutninger faktisk, etter fattig evne - de er utstyrt med følelser av sult og frykt for det ukjente inne på plassen.

- De "genene" camperen har, er kodet for vektinger i denne hjernen. Camperen vil være født med ulike måter å reagere på ulike sanseinntrykk på - kulde, varme. Og bestanden på campingplassen som sådan vil etter hvert arve de genene som gir best overlevelsesevne, derfor kan du se så mange Hobbyer og så få Bjøller.

- Dermed er ditt tankesett for snevert, da det kun er basert på "lyst" og avdekker en likgyldighet som overgår gjennomsnittet av camperene. Mann kan ikke si at disse vognene er ubetydelige
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 13:40

Tom RS, har du wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidescreeeeeeeeeeeeeeeeeeeen? Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 13:48

Lars Egil skrev:
Tom RS, har du wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidescreeeeeeeeeeeeeeeeeeeen? Very Happy


Mas mas mas - får ta bort det fine bilde da :-)
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 13:55

Aahhhhhhh, hærlig Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 14:05

Lars Egil skrev:
Aahhhhhhh, hærlig Very Happy

Må si meg enig ja Very Happy La oss nå komme tilbake til trådens opprinnelige tema, du får slutte med disse avstikkerene Lars Egil lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 19:51

Tom RS skrev:
Interessante tanker Jan, men..

Når camperens adferd så modelleres i forhold til de to følelsesbaserte vognene Hobby og Bjølle, og man lar dem leve flere generasjoner på campingplassen, utvikler det seg interessante mønstre.

- Om jeg bruker en individbasert modell (IBM), for å forklare deg dette, som er en del av en genetisk algoritme. Den siste biten er et kunstig nevralt nettverk, en etterligning av camperens sanseapparat og hvilke følelser som sanseinntrykkene kan føre til - vi utstyrer camperen med en slags hjerne. Camperen kan derfor trekke egne beslutninger faktisk, etter fattig evne - de er utstyrt med følelser av sult og frykt for det ukjente inne på plassen.

- De "genene" camperen har, er kodet for vektinger i denne hjernen. Camperen vil være født med ulike måter å reagere på ulike sanseinntrykk på - kulde, varme. Og bestanden på campingplassen som sådan vil etter hvert arve de genene som gir best overlevelsesevne, derfor kan du se så mange Hobbyer og så få Bjøller.

- Dermed er ditt tankesett for snevert, da det kun er basert på "lyst" og avdekker en likgyldighet som overgår gjennomsnittet av camperene. Mann kan ikke si at disse vognene er ubetydelige
vel............................ hvis man legger inn vindretning, tampongstørrelse på nabokjerringa
pakker alt dette inn i ei boble oppkonstruert av perpendikulære sirkelbevegelser i luftholdige rom
tar kvadratrota av antall vogner på E-6 mellom klokken 14,44 og 15,32 søndag 34/13-3412 og summerer dette med enkel subtraksjon
driter i ene hånda, og ønsker i andre
hva får man som et resultat av det?




jo en masse halvgærne, og noen normale folk på et caravanforum som av og til har livlig fantasi og litt lite å gjøre lol!
fellesnevneren for disse folkene, altså oss er at vi elsker campinglivet og alt rundt det, det vil si den delen uten feil og fukt Very Happy
og ellers så har jeg det bra jeg og lol!
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 20:06

Lars Egil skrev:
Vakkert Snart Bjølseth eier Icon_biggrin
Snart Bjølseth eier Nct-33



Tar et humoristisk, men meningsfyllt innlegg og besvarer det fordi jeg ikke har noe bedre å gjøre akurat nå. Ikke som jeg har lyst til i alle fall.

Vakkert? Nei syns ikke det. Mindre vakkert enn de fleste i samme alder og prisklasse.
Men, kunne jeg tenkt meg en?
Ja.
Fordi den er så full av kvaliteter som jeg føler jeg er i stand til å sette pris på.
Fordi den ikke heller er direkte stygg.
Fordi jeg er overbevist om høy komfort på de aller fleste plan, selv om den ikke har støtdempere eller skikkelig ramme eller mulighet til å montere mover på.
Selv om den ikke har stabilisator kobling eller ATC eller IDC.
Moveren er kanskje mulig da, men jeg har ikke sett noen med det.Snart Bjølseth eier Icon_rolleyes Snart Bjølseth eier Icon_rolleyes Snart Bjølseth eier Icon_rolleyes

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 20:25

vedrørende utseendet utvendig på bjøller
stygg? nei synes faktisk ikke det, kantete ja, men den har en stil og eleganse over seg som oser styrkeog kvalitet av en eller annen merkelig årsak
innvendig har jeg sansynligvis strøket med i noe fra 05 og eldre, men det er kun personlig smak
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 20:27

Står en 790 her du kan få Jan Ole Snart Bjølseth eier Icon_biggrin

Ellers synes eg faktisk de er flotte vogner for min del og kvaliteten er udiskutabel, men man må prøve før man merker det......

sånn er det bare hehe
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 20:29

Få?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 20:36

Harald skrev:
Står en 790 her du kan få Jan Ole Snart Bjølseth eier Icon_biggrin

Ellers synes eg faktisk de er flotte vogner for min del og kvaliteten er udiskutabel, men man må prøve før man merker det......

sånn er det bare hehe
han har
kan ta den jeg
henter gratis og, ikke noe problem lol!
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 20:37

Døh, still i kø. Jeg har ikke bestemt meg enda.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 20:38

Jan Ole skrev:
Døh, still i kø. Jeg har ikke bestemt meg enda.
Shocked ok unskyld da surpomp lol!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Snart Bjølseth eier Empty
PosteTema: Re: Snart Bjølseth eier   Snart Bjølseth eier Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Snart Bjølseth eier
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
»  bjølseth 520 dl 1aksel 1991mod delevogn/aksling
» Bjølseth 530
» Bjølseth 600
» Bjølseth 640 vs 650
» Bjølseth 690

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: BJØLSETH-
Gå Til: