CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bra campingplasser i Danmark,med badeland

Go down 
+2
ArneO
maxim26
6 posters
AvInnlegg
maxim26




Antall Innlegg : 2
Registration date : 05.08.2009

Bra campingplasser i Danmark,med badeland Empty
PosteTema: Bra campingplasser i Danmark,med badeland   Bra campingplasser i Danmark,med badeland Icon_minitimeMan 28 Sep 2009 - 22:31

Da dette er nytt for oss, og vi skal feriere i Danmark i høstferien,så er jeg ute etter noen gode tips på campingplaser i Danmark som har innendørs badeland. Litt greit for ungene. Det er samme hvor i Danmark det er, kommer i land ved Hirtshals, så muligheten for å flytte seg rundt er greit.
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Bra campingplasser i Danmark,med badeland Empty
PosteTema: Re: Bra campingplasser i Danmark,med badeland   Bra campingplasser i Danmark,med badeland Icon_minitimeMan 28 Sep 2009 - 22:40

Jeg har sett meg ut denne og vi hadde en plan om å prøve denne i sommer, men det ble ikke noe av. http://www.hvidbjerg.dk/camping/ Ser jo bra ut, så det er vel mulig vi prøver den en annen gang.
Til Toppen Go down
maxim26




Antall Innlegg : 2
Registration date : 05.08.2009

Bra campingplasser i Danmark,med badeland Empty
PosteTema: Re: Bra campingplasser i Danmark,med badeland   Bra campingplasser i Danmark,med badeland Icon_minitimeMan 28 Sep 2009 - 22:56

Jeg satt akkurat å leste om den, ser veldig bra ut. Et godt allternativ. Men føler av og til at bilder kan lett lure deg, så vis noen kan anbefale noe,så er vel det et godt utgangspunkt.
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André


Male
Antall Innlegg : 506
Localisation : Bodø
Registration date : 29.08.2008

Bra campingplasser i Danmark,med badeland Empty
PosteTema: Re: Bra campingplasser i Danmark,med badeland   Bra campingplasser i Danmark,med badeland Icon_minitimeLør 25 Sep 2010 - 23:34

Tar opp denne tråden igjen. Noen som har tips om campingplasser i Danmark? Tenker litt fremover, til neste sommer.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Bra campingplasser i Danmark,med badeland Empty
PosteTema: Re: Bra campingplasser i Danmark,med badeland   Bra campingplasser i Danmark,med badeland Icon_minitimeLør 25 Sep 2010 - 23:45

Tror det er generelt bra nivå på campingene i Danmark, har ikke noen som jeg vil anbefale foran andre. Tipper du blir fornøyd uansett.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
ulla
BARON!
BARON!
ulla


Female
Antall Innlegg : 2170
Localisation : Ski
Registration date : 30.09.2007

Bra campingplasser i Danmark,med badeland Empty
PosteTema: Re: Bra campingplasser i Danmark,med badeland   Bra campingplasser i Danmark,med badeland Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010 - 20:41

Jan Ole skrev:
Tror det er generelt bra nivå på campingene i Danmark, har ikke noen som jeg vil anbefale foran andre. Tipper du blir fornøyd uansett.


Hvis jeg ikke tar fejl lå det i Caravan bladet for 2nr tilbake med eget bilag kjempe god oversikt om badeland og campingplasser i DK for store og små..
Ta vare på alle blad..

Bladet heter TOPCAMPING.DK

www.TopCamp.dk
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André


Male
Antall Innlegg : 506
Localisation : Bodø
Registration date : 29.08.2008

Bra campingplasser i Danmark,med badeland Empty
PosteTema: Re: Bra campingplasser i Danmark,med badeland   Bra campingplasser i Danmark,med badeland Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010 - 22:31

Ser at www.camping.dk også har en del info om dette
Til Toppen Go down
mr.T
CARAVANER
CARAVANER
mr.T


Male
Antall Innlegg : 109
Age : 56
Registration date : 13.08.2008

Bra campingplasser i Danmark,med badeland Empty
PosteTema: Re: Bra campingplasser i Danmark,med badeland   Bra campingplasser i Danmark,med badeland Icon_minitimeTir 28 Sep 2010 - 18:46

Booket 7 dager ved hvidbjerg strand camping i sommer. Brosjyre og nettside er misvisende.
Har ikke noen gode ord å si om denne plassen.
Det eneste positive var at stranden som lå et stykke nedenfor var fin, her ble jeg så rosa første dag at jeg ikke kom meg ned flere ganger :-)
Elendig service, ekstremt trange plasser for de som har vogn over 5m. Slår du opp teltet til vognen må ungene sitte å leke på veien. (de har noen komfortplasser som er større)
Hvis man ikke tør slippe ungene fri, må man følge dem rundt til de plassene hvor barneaktiviteten er.
Kø for å komme inn, kø for å komme ut, kø for å handle i butikken. Elendige tømmestasjoner.
Pakket ned etter 5 dager.Vi sverget på at dit skulle vi aldri mer.
Terningkast 1 i høysesong.
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André


Male
Antall Innlegg : 506
Localisation : Bodø
Registration date : 29.08.2008

Bra campingplasser i Danmark,med badeland Empty
PosteTema: Re: Bra campingplasser i Danmark,med badeland   Bra campingplasser i Danmark,med badeland Icon_minitimeTir 28 Sep 2010 - 23:14

mr.T skrev:
Booket 7 dager ved hvidbjerg strand camping i sommer. Brosjyre og nettside er misvisende.
Har ikke noen gode ord å si om denne plassen.
Det eneste positive var at stranden som lå et stykke nedenfor var fin, her ble jeg så rosa første dag at jeg ikke kom meg ned flere ganger :-)
Elendig service, ekstremt trange plasser for de som har vogn over 5m. Slår du opp teltet til vognen må ungene sitte å leke på veien. (de har noen komfortplasser som er større)
Hvis man ikke tør slippe ungene fri, må man følge dem rundt til de plassene hvor barneaktiviteten er.
Kø for å komme inn, kø for å komme ut, kø for å handle i butikken. Elendige tømmestasjoner.
Pakket ned etter 5 dager.Vi sverget på at dit skulle vi aldri mer.
Terningkast 1 i høysesong.

Hmm, det var ikke noen anbefaling skjønner jeg. Har inntrykk av at antall stjerner på campingplassene i Danmark ikke ligger på stort mer enn ***.
Har ikke funnet noen ennå som bærer preg av super akkurat. Var å kikket på Billund, men det var ei elendig nettside, fikk ikke noe info i det hele tatt, men det er nettopp åpnet et gigantisk badeanlegg rett ved Legoland. Leste om det på nett, mener det ble kalt for Lalandia. Så spennende ut, men hvis campingen ikke holder mål, så bør de gjøre tiltak.
Nå ble det en del negativt her, sikker på at det finnes fine plasser også. Får se litt mer...
Til Toppen Go down
mr.T
CARAVANER
CARAVANER
mr.T


Male
Antall Innlegg : 109
Age : 56
Registration date : 13.08.2008

Bra campingplasser i Danmark,med badeland Empty
PosteTema: Re: Bra campingplasser i Danmark,med badeland   Bra campingplasser i Danmark,med badeland Icon_minitimeOns 29 Sep 2010 - 7:40

En god anbefaling for alle som camper med barn, prioriter campingplasser med badestrand så nært vognen som mulig, denne blir mye mer brukt av barna en de få timene de raser fra seg i et fancy badeland.
Kan man sitte i vognveggen og samtidig følge med hva barna gjør ved stranden har dere lagt grunnlaget for en koselig ferie for voksne og barn.
Vestkysten av danmark har fine strender, men campingene ligger gjerne noen hundre meter innenfor stranden.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bra campingplasser i Danmark,med badeland Empty
PosteTema: Re: Bra campingplasser i Danmark,med badeland   Bra campingplasser i Danmark,med badeland Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Bra campingplasser i Danmark,med badeland
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Campingplasser i Køge-området i Danmark
» Tips om fine barnevennlige campingplasser i Danmark
» Danmark
» Import fra Danmark, Erfaringsoverføring
» Camping i Danmark

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: