CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hilken campingplass rundt Gøteborg?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
sba8585
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Male
Antall Innlegg : 25
Age : 57
Localisation : Sør Norge
Registration date : 12.08.2009

Hilken campingplass rundt Gøteborg? Empty
PosteTema: Hilken campingplass rundt Gøteborg?   Hilken campingplass rundt Gøteborg? Icon_minitimeFre 8 Jan 2010 - 9:18

Vi tenkte oss til Gøteborg området i påsken, men trenger litt ekspertise.
Kan noen der ute som kan anbefale campingplass i dette tidsrommet.
Bør man forhåndsbestille plass, eller er det god plass i denne perioden.
Alle svar mottas med takk!
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Hilken campingplass rundt Gøteborg? Empty
PosteTema: Re: Hilken campingplass rundt Gøteborg?   Hilken campingplass rundt Gøteborg? Icon_minitimeFre 8 Jan 2010 - 10:06

Har vært på http://www.kronocamping.nu/ Vel det funket, men det er ikke den mest attraktive plassen jeg har vært på. Kommer litt an hva du skal gjøre. Ligger litt langt fra sentrum. Mange på plassen var folk som var gjestearbeidere. Ellers var det rent og greit, men tror jeg ville sett etter noe nærmere sentrum om jeg dro for å se Göteborg. På Liseberg sine sider er det link til flere plasser.
Til Toppen Go down
Åge P
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Åge P


Male
Antall Innlegg : 411
Age : 42
Localisation : Bergen
Registration date : 11.09.2009

Hilken campingplass rundt Gøteborg? Empty
PosteTema: Re: Hilken campingplass rundt Gøteborg?   Hilken campingplass rundt Gøteborg? Icon_minitimeFre 8 Jan 2010 - 11:11

Jeg har 3 år på rad vært på Askim camping, ca 15-20min å kjøre til Gøteborg sentrum. Er 4 stjerners camping. Er Liseberg som driver campingen så du finner sikkert info om den på liseberg sin hjemmeside.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hilken campingplass rundt Gøteborg? Empty
PosteTema: Re: Hilken campingplass rundt Gøteborg?   Hilken campingplass rundt Gøteborg? Icon_minitimeFre 8 Jan 2010 - 12:26

ArneO skrev:
Har vært på http://www.kronocamping.nu/ Vel det funket, men det er ikke den mest attraktive plassen jeg har vært på. Mange på plassen var folk som var gjestearbeidere. Ellers var det rent og greit, men tror jeg ville sett etter noe nærmere sentrum om jeg dro for å se Göteborg. .

Vi lå der for 3 år siden, og jeg ble forbannet over hvordan alle norske ble behandlet når vi kom. Alle fikk anvist plasser enten der det var mest gjørmete (langs gjerdet mot veien som går på sørsiden), eller rett ved langliggere som lagde et jævla bråk i form av "bulgarsk danseband eller lignende", med stort plaskebasseng og masse søppel som mengder av bildekk, kjøleskap, frysere og annet møkk. Shocked Shocked Shocked Greitt nok på toalett o.l, men for å si det sånn. det ble en tidlig avreise neste morgen. Hold deg langt unna denne om du ikke er av typen som liker litt fargerik kultur. afro Kulturen den gang var vel i overkant for oss, men på 3 år så kan dette være helt annerledes. Et større område den gang var mer eller mindre befolket av vogner som bar preg av mange år uten vasking (kan ikke erindre at noen vogner leveres med grønn mose på taket, men det er kanskje opsjon på vogner levert i østeuropa? Noen som vet? lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Hilken campingplass rundt Gøteborg? Empty
PosteTema: Re: Hilken campingplass rundt Gøteborg?   Hilken campingplass rundt Gøteborg? Icon_minitimeFre 8 Jan 2010 - 15:26

Jeg opplevde god service, men det bar preg av å være arbeidere og ikke campere som bodde på plassen. Blide og høflige de som var rundt også, men få vaskede vogner - også blant de som var bebodd av Svensker.

Men i området rundt der er det jo fantastiske treningsfasiliteter etc. så dersom det er snakk om treningsleir el.l. man skal på så er det jo greit nok å bo på plassen, eller om man skal på travbanen der i nabolaget. Men om man skal til byen ville jeg ikke bodd på denne plassen.
Til Toppen Go down
sba8585
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Male
Antall Innlegg : 25
Age : 57
Localisation : Sør Norge
Registration date : 12.08.2009

Hilken campingplass rundt Gøteborg? Empty
PosteTema: Re: Hilken campingplass rundt Gøteborg?   Hilken campingplass rundt Gøteborg? Icon_minitimeFre 8 Jan 2010 - 15:33

Må bare få si tusen takk for god tilbakemelding!
Jeg sjekket litt etter å ha lest deres info og har nå bestilt på
Lisebergsbyn Kärralund. Virket å være en grei campingplass ikke langt fra byen.
Noen som har erfaring fra denne plassen?
Tips...
Til Toppen Go down
Åge P
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Åge P


Male
Antall Innlegg : 411
Age : 42
Localisation : Bergen
Registration date : 11.09.2009

Hilken campingplass rundt Gøteborg? Empty
PosteTema: Re: Hilken campingplass rundt Gøteborg?   Hilken campingplass rundt Gøteborg? Icon_minitimeLør 9 Jan 2010 - 18:34

Jeg vet bare at en bør bestille på forhånd der om sommeren, vet ikke hvordan det er med påsken.
Til Toppen Go down
sba8585
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Male
Antall Innlegg : 25
Age : 57
Localisation : Sør Norge
Registration date : 12.08.2009

Hilken campingplass rundt Gøteborg? Empty
PosteTema: Re: Hilken campingplass rundt Gøteborg?   Hilken campingplass rundt Gøteborg? Icon_minitimeLør 9 Jan 2010 - 21:04

Er det noen som vet og har navn på forhandlere av campingutstyr i nærheten av Gøteborg.
Alt av interesse.
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Hilken campingplass rundt Gøteborg? Empty
PosteTema: Re: Hilken campingplass rundt Gøteborg?   Hilken campingplass rundt Gøteborg? Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010 - 8:48

http://www.campia.se/ - langs E6 syd for Göteborg
Artic fritid ligger i Munkedal langs E6 nord for Göteborg, fikk ikke opp websiden nå...
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hilken campingplass rundt Gøteborg? Empty
PosteTema: Re: Hilken campingplass rundt Gøteborg?   Hilken campingplass rundt Gøteborg? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hilken campingplass rundt Gøteborg?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Campinplass rundt Gøteborg
» Campingplasser rundt legoland
» Campingplasser rundt Moss
» Campingplass - campingparkering?
» Campingplasser rundt Fredrikstad og Halden området?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: