CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Mistet vognnøkkel.

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Thomasaj




Antall Innlegg : 1
Registration date : 01.04.2010

Mistet vognnøkkel. Empty
PosteTema: Mistet vognnøkkel.   Mistet vognnøkkel. Icon_minitimeTor 1 Apr 2010 - 11:40

Hei, jeg har klart å rote bort nøkkeln til vogna mi..å jeg har bare 1 Sad Så det jeg lurer på er, om noen vet hvor jeg får tak i en ny lås til ei knaus azur vogn? er dette høvelig " Universalt" ? å hvor mye arbei er det å borre ut gammel låsen?


Mvh Thomas jensen
Fersk camping turist Cool
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Mistet vognnøkkel. Empty
PosteTema: Re: Mistet vognnøkkel.   Mistet vognnøkkel. Icon_minitimeTor 1 Apr 2010 - 11:51

Burde være veldig kurant å få tak i en ny. Stort sett standardnøkler med et nr. Forhandleren der vogna er kjøpt ny bruker å skrive opp nummeret. Evt går det an å finne det ut vha chassinr til vogna. Start med å kontakte nærmeste knaus forhandler eller Kroken som er importør.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Mistet vognnøkkel. Empty
PosteTema: Re: Mistet vognnøkkel.   Mistet vognnøkkel. Icon_minitimeTor 1 Apr 2010 - 17:50

Du må ta med vogna til en forhandler, han har universalnøkkel. Denne bruker han til å ta ut de gamle låsene. Siden du ikke har peiling på hvilket nr nøkkelen har kan han ikke gjette for deg, sånn er det nok.
Til Toppen Go down
Lennartbj




Male
Antall Innlegg : 10
Localisation : Lofoten
Registration date : 09.05.2011

Mistet vognnøkkel. Empty
PosteTema: Re: Mistet vognnøkkel.   Mistet vognnøkkel. Icon_minitimeMan 2 Jun 2014 - 15:27

Ser jo at dette er en gammel tråd, men kommenterer alikevel Smile
Om du har en nøkkel, går du til nærmeste låsesmed, feks Lofoten Låsservice på Gravdal Very Happy 
Låsesmeden har meget sansynlig det nøkkelemnet som behøves, og lager da en kopi til deg for en billig penge.
Med det samme du er der, kan det være lurt å høre om han har en slik nøkkelboks med magnet på som du kan putte en reservenøkkeli og henge under vogna når du er på tur.
Det er ufattelig mange som kommer innom med bobiler/vogner og har mistet nøkkelen. Det blir fort dyrt når det må borres opp, og muligheten for å låse enheten resten av ferien er begrenset.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Mistet vognnøkkel. Empty
PosteTema: Re: Mistet vognnøkkel.   Mistet vognnøkkel. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Mistet vognnøkkel.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Mistet campingvogn i brann
» Mistet hengerfestet og en stor henger
» Mistet 14v trafospenning Hobby 560 2008

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TIPS & TRIKS-
Gå Til: