CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bjølseth 600

Go down 
+10
Johnny
Jan Ole
Harald
Øyvind75
Fjellcamping
Admin
Vidar600-06
Jan
Pondus
Lars Egil
14 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeMan 3 Des 2007 - 6:34

Arve

ja, det er ekte treverk tvers igjenom.... men den overflaten mener jeg må være lagt på i tillegg.... altså på de blanke skap-skrogene..... su aner det og om du struderer endeveden på endeplaten mot siitteren, altså der sko-rommet er....

ikke på din vogn, men på feks 2000 mod..... der er det satt på en blankere og hardere overflate mener jeg... men ekte treverk er det....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeMan 3 Des 2007 - 6:48

Vegard.

Tror jeg ringer opp til Jømna i dag for å høre.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeMan 3 Des 2007 - 7:12

Vegard.

Da er gutta på Jømna kontaktet,og de avkreftet at det var noe respatex der.Det ytre belegget er honningfarget bjørk.

Puh,ble nervøs ei stønn gitt !!!!! Skremme meg med respatex da !!!!! Går jo på stoltheten løs det ,i og med at jeg har skryti av at de bruker ekte treverk i tide og sikkert utide.Hehe.

De gamle vognene har og treverk,selv om det og ser glatt ut på yttersiden.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeMan 3 Des 2007 - 7:30

Arve

å beskrive dette som rtespatex blir feil, den ner jo hul og har sin oppbygning.... men det ser ut for at det er lagt på et lag med noe utenpå finèren.... Vet ikke hva det kalles.... men helt treverk, er det, med det jeg syntes så ut som et pålagt overflate sjikt...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeMan 3 Des 2007 - 7:33

Vegard.

Riktig observert.De har lagt på et tynt lag med bjørk der.Dette kommer fra underleverandører,og er ikke lagd på fabrikken.Vet ikke hvordan denne prosessen i praksis utføres,men ekte vare er det uansett.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeMan 3 Des 2007 - 8:34

Arve

det laget er helt hardt, og jeg mener jeg har sett ei skadet plate, og at det var sånt brun bakkelitt-lignende sjikt der inne.... og dette sjiktet er veldig tynt, og helt glatt, men hva det er bygget opp av, tør jeg ikke si.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeMan 3 Des 2007 - 8:43

Vegard.

Tja,si det gitt.Mener å huske han sa at det kom fra Tyskland det der.Flott er det i hvert fall,og oser av kvalitet.Jeg sitter og glaner på alle detaljene titt og ofte,og fryder meg over håndtverket.

Folk får kalle det hyttelignende o.s.v.,men maken til soliditet og dimensjoner på oppheng av skaper o.l.,finner en ikke maken til.

Ref. Morten E.'s beskrivelse om hvordan hyllene festes i Kaben,i pratetråden i går.Nettopp en del sånne ting som gjorde at jeg lengta "hjem" igjen da vi hadde Onyxen.

Folk blir vel kvalme av alt skrytet vårt om Bjøllene,men da får de bare finne frem spyposene,for jeg forteller bare det jeg observerer,og jeg har ingen ære av produktet forøvrig.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeMan 3 Des 2007 - 17:33

nå begynner ting å stemme med mine observasjoner.
det var noe utenpå noe inn på de skapene der ja.
kanskje ikke helt riktig å kalle det for foliert selv om det er det de er
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeMan 3 Des 2007 - 17:35

Jan,

Blir det Bjølle nå da...?
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeMan 3 Des 2007 - 17:39

Lars Egil skrev:
Jan,

Blir det Bjølle nå da...?
tror egentlig ikke det, i alle fall ikke de to vognene der.
vil ha noe som er bygget slik vi vil ha det fra børjan av.
for de finnes jo de, bare å lete litt
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeMan 3 Des 2007 - 18:04

Jan skrev:
Lars Egil skrev:
Jan,

Blir det Bjølle nå da...?
tror egentlig ikke det, i alle fall ikke de to vognene der.
vil ha noe som er bygget slik vi vil ha det fra børjan av.
for de finnes jo de, bare å lete litt
Ja, det er jo det kjekkeste det når en finner noe som har den løsningen en er ute etter.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeMan 3 Des 2007 - 18:15

Jan skrev:
nå begynner ting å stemme med mine observasjoner.
det var noe utenpå noe inn på de skapene der ja.
kanskje ikke helt riktig å kalle det for foliert selv om det er det de er

Jan

jeg tror ikke dette er foliert heller, for det er noe annet igjen..... har en komode ute i garasjen, som er foliert..... det er jo nærmest et kontaktpapir av en plastfolier som er tapet utenpå platene
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeMan 3 Des 2007 - 18:19

Vegard skrev:
Jan skrev:
nå begynner ting å stemme med mine observasjoner.
det var noe utenpå noe inn på de skapene der ja.
kanskje ikke helt riktig å kalle det for foliert selv om det er det de er

Jan

jeg tror ikke dette er foliert heller, for det er noe annet igjen..... har en komode ute i garasjen, som er foliert..... det er jo nærmest et kontaktpapir av en plastfolier som er tapet utenpå platene
dette må vi studere nærmere tror jeg.
ren heltre som på resten er det i alle fall ikke
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeMan 3 Des 2007 - 18:21

Jan

du må se på rette modeller da..... eks 01-04.... på skapskrog, og endestykkene på salongen.... men det er hel-tre, og ikke noe hult som i er bord feks..... det er finer


Sist endret av den Man 3 Des 2007 - 18:53, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeMan 3 Des 2007 - 18:26

Vegard skrev:
Jan

du må se på rette modeller da..... eks 01-04.... på skapskrog, og endestykkene på salongen.... men det er hel-tre, ig ikke noe spnt hult som i er bord feks..... det er finer
liker kun de etter 05 så det er så greit med det Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeMan 3 Des 2007 - 18:52

Jan

men da er det som Arve sier..... i hvertfall er det så på 790.... mulig det er noe annerledes på de mindre modellene
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 9:22

Noen som vet hvor temperatur sensoren (Alde 3010) er plassert i 600 vogna?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 10:34

Jan skrev:
nå begynner ting å stemme med mine observasjoner.
det var noe utenpå noe inn på de skapene der ja.
kanskje ikke helt riktig å kalle det for foliert selv om det er det de er

Jan.

Som sagt,det er ikke folie,men et lag med honningfarget bjørk.Ref. gutta som laget vognene i sin tid.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 10:36

Lars Egil skrev:
Noen som vet hvor temperatur sensoren (Alde 3010) er plassert i 600 vogna?

Lars-Egil.

Normalt sett sitter den bak på panelet.Man kan og sette på en ekstern føler,og dra kabelen til et egnet sted om man føler at føleren ikke gir riktig resultat.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 18:26

Lars Egil skrev:
Noen som vet hvor temperatur sensoren (Alde 3010) er plassert i 600 vogna?
som arve er inne på sitter den bak på panelet,der er det ett deksel du kan ta av og når du ser inn der bakfra er det den kontakten nede til venstre du plugger i ekstern temp.føler!!
Til Toppen Go down
Vidar600-06




Male
Antall Innlegg : 9
Age : 52
Registration date : 07.12.2007

Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeFre 7 Des 2007 - 17:18

Heisan


Sist endret av den Man 10 Des 2007 - 11:37, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeFre 7 Des 2007 - 17:38

Vidar600-06 skrev:
Heisan alle sammen...
Vidar fra Jømna her...som Dere skjønner så er jeg en av de som tok over etter Bjølseth...
Først vil jeg beklage til den her inne som ikke har fått svar på sin mail.
Om mail er kommet til serviceavd så er den 100% sikkert sendt videre til Espen på kontor..
Mail blir sjekka hver dag før vi begynner å jobbe men glipp kan skje hoss også.
Men vil nok en gang beklage dette.
Ang dette med madrassen så kontakt Espen og hør med ham så får du nok svar...
Når det gjelder lås til luke så skyldtes dette som regel at det er kommet møkk inn i låsen eller vann slik at det er fryst fast...Om man ikke løser problemet med spray så kan man få ny låssylinder og tro meg de koster lite og man får samme nr som før...
Trekket over kassa kan være en løsning å bruke da den vil dempe vann og snø for å komme inn på låsene, men kondens hindrer den ikke...
Finnes mange forskjellige låsoljer og på verkstedet bruker vi bare spray da denne er tynnere enn låsolje.
Grunnen til at man ikke skal kjøre med trekket er at man da sliper av lakken på nedre frontparti og man må da lakke over dette...ikke verre enn det..
Når det gjelder dette med å kontakte oss så vil jeg også få avslutte med at da Bjølseth var oppe så hadde vi stor kapasitet til å ta oss av kunder pr tlf osv...Idag så driver vi med alle typer vogner og to av oss inkl meg selv er stort sett bare på verksted og har hatt ca 40 vogner + div hestehengere inne på verksted til både full reparasjon og vanlig vedlikehold...så vi har nok å henge fingra i men gjør så godt vi kan for å hjelpe alle dere som har vogner uannsett merke/type...

Mvh
Fornøyd eier av 2006 mod 600...
Hei Vidar og velkommen til forumet, har faktisk snakket noen ganger med deg på tlf og ikke for å skryte så synes eg dere gir gode informative svar når eg stiller spørsmål til dere,selv om dere ikke blir fete av å svare på spørsmål har eg fått ett solid inntrykk av dere og om det passer slik vet eg hviket verksted eg foretrekker til å ta service på vogna.....Håper det går bra med dere og at dere finner det fornuftig å være i denne bransjen i mange år.....
Til Toppen Go down
Vidar600-06




Male
Antall Innlegg : 9
Age : 52
Registration date : 07.12.2007

Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeFre 7 Des 2007 - 23:10

Takker for positiv tilbakemelding...
Er mange kunder på tråden og jeg kan love at jeg kjenner deg igjen da jeg hører stemmen din...;-)
Vi har lagt ett travelt år bak oss og vi har hatt mange stunder da vi har pratet med Dere kunder på tlf ang denne merkelige konkursen , som kom brått på oss ansatte og Dere kunder...men slikt skjer iblandt og man må bare leve med at gjort er gjort...
Håper vel bare på at noen vil belyse gjennom media om det som skjedde var riktig...bostyret er inne i sluttfasen for konkursen så dette har tatt lang tid.
Vi har hatt ett år med mye jobbing og rydding for å få alt på plass nede på gml butikk og verksted til Bjølseth...var tross alt 15000kvm som skulle ryddes og flyttes inn i våre leide lokaler på 2200kvm..først i disse dager er vi i sluttfasen på denne jobben som vi har gjort innimellom alle vognreparsjoner og driver nå med produksjon av deler (køyer,veggdeler,gasskasser og lokk etc..) i tillegg til de vinterjobba vi har tatt på oss i vinter...
Er jo litt lettere nå da de fleste kunda som ikke benytter vogna sine på vinteren har lagret de inne i de gml produksjonshallene til Bjølseth. Disse er i dag eid av 2 lokale i Elverum. Er vel bortimot 100 enheter som er lagret der pr idag...
Vi har benyttet tiden til å gjøre ferdig vogner som skulle på vintercamp så ikke disse skulle bli skadelidende...og det har gått bra.
Kan i tillegg si at verksted og delelager går godt og vi vil finnes for Dere kunder i åra fremover uansett hvilken type vogn Dere måtte ha...
Håper ikke innlegget blir å regne som reklame her inne. Men syns det er riktig å belyse en del ting i forhold til spørsmål som folk stiller her inne...
Skal prøve å være litt mere inne på sida for å se og svare hvis jeg har mulighet til det.
Ellers er Dere alle hjertlig velkommen til å ringe oss på nr som er oppgitt både på nett og i tlf katalog...

Ha ei riktig fin helg alle sammen og ei riktig god jul til Dere alle som ferierer i campingvogn i dette langstrakte landet...

Mvh
Vidar
Til Toppen Go down
Admin
Admin
Admin
Admin


Male
Antall Innlegg : 431
Registration date : 08.03.2007

Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeFre 7 Des 2007 - 23:50

Vidar600-06

Ta kontakt med meg om du/dere ønsker å få ut en reportasje om deres situasjon og "historie"
Så ordner vi en avtale på det.

Vi tar den nøytrale veien


post@caravanforum.no

hilsen

Fred Rune Nilsen
Til Toppen Go down
http://www.caravanforum.no
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeSøn 9 Des 2007 - 22:11

Vidar.

Artig at du stikker innom her.Var det deg jeg prata med ang. feil på lengder, oppgitt i '05 katalogen ? Nevnte at vi hadde en diskusjon på et caravanforum.

Har og fått svar på madrassproblematikken da jeg og ringte til dere i forrige uke.Nå ligger jeg forresten der hvor madrassen og den "pølsa" til slide-out'en møtes.Merker ikke noe jeg.

Her er mailen jeg sendte til en kar hos dere som begynner på "A".

Sitat:

Hallo.

Vi har nettopp kjøpt en Bjølseth 790,'06 modell.

Den har en slide out (eller slide in) seng,hvor den løse "pølsa" består av skumgummi,mens resten av madrassen er ordentlig fjærmadrass.

Madammen merker at skumgummidelen er hardere,og føler at dette gjør at komforten blir lidende,selv om det er en overmadrass til senga.

Vi lurte på om det er mulig å få en litt mykere skumgummi i "pølsa" (fant ikke på noe smartere å kalle den.),slik at den vil kjennes mer lik ut som fjærmadrassen.

Kjenner dere til noen som kan ordne noe sånt ?

Håper det går bra med dere der oppe,og at butikken går bra.Vi har vår 5. Bjølseth nå,og totalt har vi hatt 18 vogner.Og ingen er i nærheten av det dere lagde på Jømna i sin tid.Fantastisk håndtverk.

Lykke til videre.

Mvh.Arve Johnsen,Oslo.

Tlf.41559128
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 9:58

confused Er det noen som veit hva slags rørdimensjon der på det er på kranene i min Bjølle.......mod.97....600.... queen queen
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 11:20

Tove.

Åhhhh,ikke vær sånn 'a !!!!!!! Hater å ikke ha svar på Bjølle-spørsmål !!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 11:23

Tove
Mener det er 8mm
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 11:32

ARVE skrev:
Tove.

Åhhhh,ikke vær sånn 'a !!!!!!! Hater å ikke ha svar på Bjølle-spørsmål !!!!!

Razz Razz Oisann...står du fast nå.....Jeg har lekk kran i kjøkken delen men det går jo i og for seg greit så lenge jeg slår av pumpa eller kanskje det var feil sagt for det skal man da faktisk gjøre når ikke vann er i bruk.......Blei egentlig fortalt at det lønner seg å bytte ut innmaten i stede for å bytte hele armaturet, det er vist h...... å bytte....men så var det jo det med å finne riktig kran da.......Fikk egentlig beskjed fra en forhandler å gå til en rørlegger men her lokalt kunne di ikke hjelpe....så nå vurderer jeg å bytte helle armatur`n likevel....var på BilXtra i sta di hadde en dimensjon på 3/8" vet ikke helt om det er standar.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 11:35

ks skrev:
Tove
Mener det er 8mm

ks

Er det det samme som 3/8", bare spør Embarassed
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 11:39

Nei det gjør det vel ikke.....blir jo samme som med en skiftenøkkell til bil det vel...... Embarassed Embarassed
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 11:42

Tove skrev:
ARVE skrev:
Tove.

Åhhhh,ikke vær sånn 'a !!!!!!! Hater å ikke ha svar på Bjølle-spørsmål !!!!!

Razz Razz Oisann...står du fast nå.....Jeg har lekk kran i kjøkken delen men det går jo i og for seg greit så lenge jeg slår av pumpa eller kanskje det var feil sagt for det skal man da faktisk gjøre når ikke vann er i bruk.......Blei egentlig fortalt at det lønner seg å bytte ut innmaten i stede for å bytte hele armaturet, det er vist h...... å bytte....men så var det jo det med å finne riktig kran da.......Fikk egentlig beskjed fra en forhandler å gå til en rørlegger men her lokalt kunne di ikke hjelpe....så nå vurderer jeg å bytte helle armatur`n likevel....var på BilXtra i sta di hadde en dimensjon på 3/8" vet ikke helt om det er standar.....

Tove.

Hehe,pleier å bytte hele vogna jeg når noe sånt oppstår.Kjempeenkelt !!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 11:44

ARVE skrev:
Tove skrev:
ARVE skrev:
Tove.

Åhhhh,ikke vær sånn 'a !!!!!!! Hater å ikke ha svar på Bjølle-spørsmål !!!!!

Razz Razz Oisann...står du fast nå.....Jeg har lekk kran i kjøkken delen men det går jo i og for seg greit så lenge jeg slår av pumpa eller kanskje det var feil sagt for det skal man da faktisk gjøre når ikke vann er i bruk.......Blei egentlig fortalt at det lønner seg å bytte ut innmaten i stede for å bytte hele armaturet, det er vist h...... å bytte....men så var det jo det med å finne riktig kran da.......Fikk egentlig beskjed fra en forhandler å gå til en rørlegger men her lokalt kunne di ikke hjelpe....så nå vurderer jeg å bytte helle armatur`n likevel....var på BilXtra i sta di hadde en dimensjon på 3/8" vet ikke helt om det er standar.....

Tove.

Hehe,pleier å bytte hele vogna jeg når noe sånt oppstår.Kjempeenkelt !!!

Arve

Razz Razz Jeg gjorde det sist jeg og Laughing Laughing men denne gangen er lommeboka tom Laughing Laughing Laughing Og banken sier nei...nei.... Razz Razz Razz
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 11:45

Tove skrev:
confused Er det noen som veit hva slags rørdimensjon der på det er på kranene i min Bjølle.......mod.97....600.... queen queen
mener etter bare å ha sett på røra at det er 1/4" rør.......men sikker.....neeeeei Embarassed
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 11:47

Tove.

Lommeboka mi er og tom bestandig,men jeg har jo sånne bedende dådyrøyne,så jeg får alltid lån !!!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bjølseth 600 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Bjølseth 600
Til Toppen 
Side 3 av 6Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Bjølseth 530
» Bjølseth 600
» Bjølseth 640 vs 650
» Bjølseth 690
» Bjølseth 790

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: BJØLSETH-
Gå Til: