CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Lekkasje i fortelt

Go down 
AvInnlegg
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

Lekkasje i fortelt Empty
PosteTema: Lekkasje i fortelt   Lekkasje i fortelt Icon_minitimeLør 14 Jul 2007 - 17:17

I alt regnet som har kommet har det også piplet noe vann inn i forteltet. Det har sneket seg inn ved trekkelista på teltet. Siden jeg skriver dette i teltet, har jeg ikke fått tatt dette i nærmere øyensyn, men det ser ut som om trekkelista på vogna er skjøtet og at det sniker seg inn noen dråper i den lille sprekken.

Er det normalt at trekkelista til forteltet er skjøtet?

Bør jeg klage til forhandler, siden vogna er under garanti fortsatt?

Kan den lille lekkasjen stoppes enkelt?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Lekkasje i fortelt Empty
PosteTema: Re: Lekkasje i fortelt   Lekkasje i fortelt Icon_minitimeLør 14 Jul 2007 - 21:11

Hei Thor Egil

At det er en skjøt på denne lista på midten av vogna, er jo helt vanlig. nesten like vanlig er det nok at litt vann trekker inn der....

en måte å hindre det på, er å legge på en liten bit alu-tape oppå lista, på øversiden, samt å sørge for at vogna i hvertfall ikke heller mot teltet....
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

Lekkasje i fortelt Empty
PosteTema: Re: Lekkasje i fortelt   Lekkasje i fortelt Icon_minitimeLør 14 Jul 2007 - 21:21

Vegard skrev:
Hei Thor Egil

At det er en skjøt på denne lista på midten av vogna, er jo helt vanlig. nesten like vanlig er det nok at litt vann trekker inn der....

en måte å hindre det på, er å legge på en liten bit alu-tape oppå lista, på øversiden, samt å sørge for at vogna i hvertfall ikke heller mot teltet....

Vegard!

Takk for svaret. Det var beroligende, og hørtes ut som en overkommelig oppgave!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Lekkasje i fortelt Empty
PosteTema: Re: Lekkasje i fortelt   Lekkasje i fortelt Icon_minitimeLør 14 Jul 2007 - 21:32

thor_egil skrev:
Vegard skrev:
Hei Thor Egil

At det er en skjøt på denne lista på midten av vogna, er jo helt vanlig. nesten like vanlig er det nok at litt vann trekker inn der....

en måte å hindre det på, er å legge på en liten bit alu-tape oppå lista, på øversiden, samt å sørge for at vogna i hvertfall ikke heller mot teltet....

Vegard!

Takk for svaret. Det var beroligende, og hørtes ut som en overkommelig oppgave!

Thor Egil

Det er ikke store Biten du trenger med tape....

Jeg har og noen ganger gnidd litt silikon-fett i den sprekken... men det er jo noe ikke alle har den tilgangen på som jeg har.....

Ikke mye skal til der på øversiden av det heller...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Lekkasje i fortelt Empty
PosteTema: Re: Lekkasje i fortelt   Lekkasje i fortelt Icon_minitimeLør 14 Jul 2007 - 22:33

på vår vogn sitter det en tape bit på skjøten på skinna..er dette noe som er gjort på fabrikken moon tro?
Til Toppen Go down
Sponsored content





Lekkasje i fortelt Empty
PosteTema: Re: Lekkasje i fortelt   Lekkasje i fortelt Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Lekkasje i fortelt
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Lekkasje i takvindu
» Lekkasje i frontvindu.
» Lekkasje fra vannkran på bad
» Lekkasje tak campolaris
» Lekkasje frontvindu Kabe -07

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: