CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Min første vogn, Knaus Sudwind 1985 modell

Go down 
AvInnlegg
Thunder




Male
Antall Innlegg : 5
Age : 50
Localisation : Florvåg, Askøy
Registration date : 15.05.2010

Min første vogn, Knaus Sudwind 1985 modell Empty
PosteTema: Min første vogn, Knaus Sudwind 1985 modell   Min første vogn, Knaus Sudwind 1985 modell Icon_minitimeLør 15 Mai 2010 - 8:46

I går kjøpte vi vår første campingvogn. En gammal Knaus Sudwind fra det herrens år 1985. Det er god og gammal og innredningen og typisk 80 tall. Minner meg veldig om mine camping minner fra da jeg var barn på 80 tallet. Da jeg ikke er veldig bevandret i campinglivet etter barndommen syns jeg vognen er tipp topp, hehe...
Mye brunt og beiget i fargespekteret.
Men alt ser ut til å virke, både kjøleskap, ovner, vann, pumper, støttelabber og portapottien Laughing
Lurte på om noen vet om noen som selger vinduer til disse vidunderene? Vinduet i front har en stor ripe som er tettet men det ser ikke voldsomt pent ut. Gjerne noe brukt om noen vet om noe.
Ellers er planen å oppdatere vognen litt på utseende både innvending og utvending. Det blir ikke de store investeringene, helst maling og litt småplukk.
Skal brukes til fotball cuper, treff og litt småferiering siden madammen ikke har mye til overs for campingvogn. Håper å få henne på gli og få investert i nyere vogn etterhvert.
Til Toppen Go down
Thunder




Male
Antall Innlegg : 5
Age : 50
Localisation : Florvåg, Askøy
Registration date : 15.05.2010

Min første vogn, Knaus Sudwind 1985 modell Empty
PosteTema: Re: Min første vogn, Knaus Sudwind 1985 modell   Min første vogn, Knaus Sudwind 1985 modell Icon_minitimeOns 19 Mai 2010 - 9:03

Er det noen som vet boltsirkel på disse vognene? Skal snart igang med utvending oppgradering av vognen og kunne tenkt meg noen tøffe felger og.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Min første vogn, Knaus Sudwind 1985 modell Empty
PosteTema: Re: Min første vogn, Knaus Sudwind 1985 modell   Min første vogn, Knaus Sudwind 1985 modell Icon_minitimeOns 19 Mai 2010 - 20:35

Bare å måle det

Min første vogn, Knaus Sudwind 1985 modell Measureboltcircle
Til Toppen Go down
Sponsored content





Min første vogn, Knaus Sudwind 1985 modell Empty
PosteTema: Re: Min første vogn, Knaus Sudwind 1985 modell   Min første vogn, Knaus Sudwind 1985 modell Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Min første vogn, Knaus Sudwind 1985 modell
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Knaus Südwind exclusive 2014 modell
» Hvor er batteri 2 i Knaus 530 Sudwind Royale 1997 modell
» mulig første vogn Knaus Azur Royale 540 noen tips?
» Knaus Sudwind Royale 530 eller 550?
» Knaus Sudwind 750 FKH

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: KNAUS-
Gå Til: