CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?

Go down 
+4
Jon Erik
Runerask
Noraf
chg
8 posters
AvInnlegg
chg
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Male
Antall Innlegg : 308
Localisation : Østfold
Registration date : 25.06.2010

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010 - 21:15

Blitt fortalt at en får kjøpt dekodere i Sverige ned til 199,- kroner for svenske bakkenett. Noen som vet hvor de rimelige er å få tak i?
Har vært inne på noen sider
uten noe finne noe...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010 - 21:28

Alle elektriske butikker selger dekoder, Siba, elgiganten osv. Elendig bildekvalitet på de billige modellene, men om du vil spandere bare 200 blir det ikke rare greiene. Men du må over grensen for å kjøpe de, de eksporterer ikke disse til norge. Og du skal vel til Sverige antar jeg?

Men om du må betale 300-400 kroner en sådär Sagem er det vel ikke den største utgiften til ferien. Har du en ny tv kjøp en brukt Grundig for MPEG4, og bruk den på ferien. Funker det, og har du aktiv antenne kan du bruke +5V utgang fra Grundig-boksen til dette også. Og så bruker du HDMI og får et mye bedre bilde. Bankers, bør du meg!!
Til Toppen Go down
chg
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Male
Antall Innlegg : 308
Localisation : Østfold
Registration date : 25.06.2010

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010 - 23:21

Takk for svar.
Aldri hørt om disse billig boksene før i dag under diskusjon på plassen her om Tv. Tenkte å stå over Tv i år da jeg ikke så det som noe grunn å bruke penger på det. Men en dekoder til under 500 lappen så får en prøve og se om det er noe.

Ser faktisk over til Sverige fra vogna så ikke lange veien dit Smile
Til Toppen Go down
Noraf
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 125
Age : 47
Localisation : Vestfold
Registration date : 07.02.2010

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeMan 28 Jun 2010 - 1:18

bare husk at den svenske dekoderen er en mpeg 2 dekoder, og vil således ikke funke i norge, mens de norske dekoderene ( anbefaler også grundig sine ) er mpeg 4 dekodere, som også støtter mpeg 2 dekoding, og kan derfor også brukes i bl.a sverige.

dette til info
Til Toppen Go down
chg
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Male
Antall Innlegg : 308
Localisation : Østfold
Registration date : 25.06.2010

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeMan 28 Jun 2010 - 11:15

Ja takk for tips.

Tanken var bare å ha gratiskanaler for å ha noe å se på når dagene kan bli noe lange for unga...
Til Toppen Go down
Noraf
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 125
Age : 47
Localisation : Vestfold
Registration date : 07.02.2010

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeMan 28 Jun 2010 - 15:46

tja, har du den norske, og ligger tett nok innpå grensa, får du jo de tre nrk kanalene, samt de gratis svenske da Wink
Til Toppen Go down
Runerask
NEWBIE!
NEWBIE!
Runerask


Antall Innlegg : 300
Registration date : 18.07.2008

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeMan 28 Jun 2010 - 15:54

Noraf skrev:
tja, har du den norske, og ligger tett nok innpå grensa, får du jo de tre nrk kanalene, samt de gratis svenske da Wink

Tvilsomt

Sverige kjører en eldre generasjons format, slik at det er ikke sikkert man klarer å motta norske kanaler på svensk tuner....men jeg har ikke prøcd da xD
Til Toppen Go down
Noraf
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 125
Age : 47
Localisation : Vestfold
Registration date : 07.02.2010

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeMan 28 Jun 2010 - 17:43

les meldinga du siterte en gang til du runerask Wink

Jeg skriver tross alt at hvis han har den norske, altså en mpeg 4 dekoder, vil han kunne få inn både de norske krotløse kanalene ( bare nrk) , samt de svenske frie kanalene....

Andre veien virker ikke, da det svenske ( og meste av europa forøvrig ) ikke er fremoverkompatibelt, og de kjører mpeg-2.
Til Toppen Go down
Runerask
NEWBIE!
NEWBIE!
Runerask


Antall Innlegg : 300
Registration date : 18.07.2008

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeMan 28 Jun 2010 - 17:58

Noraf skrev:
les meldinga du siterte en gang til du runerask Wink

Jeg skriver tross alt at hvis han har den norske, altså en mpeg 4 dekoder, vil han kunne få inn både de norske krotløse kanalene ( bare nrk) , samt de svenske frie kanalene....

Andre veien virker ikke, da det svenske ( og meste av europa forøvrig ) ikke er fremoverkompatibelt, og de kjører mpeg-2.

Haha, der er jo tross alt mandag i dag... Sorry xD
Til Toppen Go down
chg
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Male
Antall Innlegg : 308
Localisation : Østfold
Registration date : 25.06.2010

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeMan 28 Jun 2010 - 21:26

Dekoder med bare mpeg-2 er visstnok ikke lov til å selge i Sverige lengre. Kun selge ut lagervare fikk jeg beskjed om i dag på Nordy Digital (Nordy / Strømstad)
Fikk tak i en billig sak, 350 SEK på Teknikmagasinet.

Koble opp når jeg får Tv i løpet av uka...

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeMan 28 Jun 2010 - 21:57

Joda, visst er det lov å selge. Men ikke særlig lurt å kjøpe, det er noe helt annet. Siba og andre selger den fortsatt. Men MPEG4 tar over også i Sverige.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeTir 29 Jun 2010 - 0:06

JanP skrev:
Joda, visst er det lov å selge. Men ikke særlig lurt å kjøpe, det er noe helt annet. Siba og andre selger den fortsatt. Men MPEG4 tar over også i Sverige.
Legger ved et bilde av denne nye dekoderen til svenskene. Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? 180px-Tatjavanavark-machine
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeTir 29 Jun 2010 - 0:15

Genialt, all data må jo dekrypteres. Og dette var jo en variant. Ikke rart de ser til oss i Norge og MPEG4. Men kan ikke bruke sånt i campingvogna, vet du!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeTir 29 Jun 2010 - 0:17

Her er forløperen som de hoppet over, MPEG1. Heldigvis var de fremsynte, disse svenskene:


Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Open
Til Toppen Go down
chg
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Male
Antall Innlegg : 308
Localisation : Østfold
Registration date : 25.06.2010

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeTir 29 Jun 2010 - 8:26

JanP skrev:
Joda, visst er det lov å selge. Men ikke særlig lurt å kjøpe, det er noe helt annet.

Mulig, bare siterte selgeren i butikken....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeTir 29 Jun 2010 - 10:09

Skjønte det, selgere er selgere. Var innom Nordby Digital for 1 uke siden, hjelpsomme folk. Prøvde å finne en Grundig til en lavere pris enn her hjemme, men det ble ingen handel da. Men nå kommer sverige med MPEG4, og da blir det nok flere og rimeligere dekodere. Mye billig som selges her, Grundig 8740 er av debedre. Men sortnivået er ikke toppers, er litt forstyrrelser i bakgrunnen. Men tekst-TV er glimrende, likeledes den digitale utgaven.

Ventet i mange måneder på en laget av Kaon, men den norske importøren sier den ble for dyr til slutt. Den hadde mange finesser som enda ikke finnes på noen andre modeller. Alternativet er en Dreambox som en kan koble opp mot VIasat, CD, RiksTV og kabelTv i samme boksen. Men den er rådyr enda.
Til Toppen Go down
chg
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Male
Antall Innlegg : 308
Localisation : Østfold
Registration date : 25.06.2010

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeTir 29 Jun 2010 - 14:27

Har vært camper i 5 dager så jeg får se hva behovet blir etterhvert... Blir det en vanlig norsk sommer så regner det vel hele juli så da får en se ann hvor rastløse unga blir...
Til Toppen Go down
Jon Erik
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 64
Registration date : 18.02.2010

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeTir 29 Jun 2010 - 16:22

Slik jeg forstår det så kan man alstå ta inn svensk TV med en vanlig norsk riks-tv dekoder. Men må man ikke også da ha et svenskt kort til å putte i dekoderen for å få inn de gretsi kanalene, på samme måte som man må i Norge Question Eller er jeg helt på jordet her Rolling Eyes
Til Toppen Go down
Jon Erik
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 64
Registration date : 18.02.2010

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeTir 29 Jun 2010 - 16:24

Bare for å presisere så er "de gretsi kanalene" de samme som "de gratis kanalene" På tide å gå hjem..... Natta
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeTir 29 Jun 2010 - 16:33

Jon Erik

Bare for å forvirre litt, du kan jo kjøpe deg en camping parabol til 800.- og finne en gammel paraboltuner, putte kortet fra Holvik Kabel tv i den og se de samme kanalene som hjemme.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Jon Erik
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 64
Registration date : 18.02.2010

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeOns 30 Jun 2010 - 9:52

Jan Ole

Joda, det kunne jo vært et alternativ dersom jeg hadde tuner hjemme, men det har jeg ikke. Kabeltv'en går rett fra veggen og inn i kopekassa. Har derimot en vanlig riks-tv tuner i vogna som jeg da håper også kan brukes til å ta inn svensk tv på en vanlig campingvognantenne.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeOns 30 Jun 2010 - 10:16

Du trenger ikke håpe, det er som sagt over 100% garanti for suksess. Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_smile
Til Toppen Go down
Jon Erik
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 64
Registration date : 18.02.2010

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeOns 30 Jun 2010 - 10:22

Det må jeg si var gode odds Very Happy Men jeg må vel fortsatt ha et "svenskt" kort å sette inn i tuneren? Regner med at disse er å få kjøpt i diverse elektrobutikker og lignende, eller hur?
Til Toppen Go down
sveintore
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Male
Antall Innlegg : 24
Age : 45
Localisation : Molde
Registration date : 29.06.2010

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeOns 30 Jun 2010 - 12:07

Jon Erik skrev:
Det må jeg si var gode odds Very Happy Men jeg må vel fortsatt ha et "svenskt" kort å sette inn i tuneren? Regner med at disse er å få kjøpt i diverse elektrobutikker og lignende, eller hur?

Trenger vel ikke kort for å se gratiskanalene?
Trenger ikke CAM i tver med mulighet for CAM heller da har jeg skjønt..
(får ikke testet det før i helga, og da kun med norske)
Til Toppen Go down
Jon Erik
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 64
Registration date : 18.02.2010

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeOns 30 Jun 2010 - 12:24

Jeg har forstått det slik at man trenger et riks-tv kort også for å se de gratis kanalene i Norge. Tar jeg feil? Defor antar jeg at det samme også gjelder for Sverige.
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeOns 30 Jun 2010 - 12:40

Trenger ikke kort for å se gratis i Norge. Jeg har kjøpt et tv kort til mac, og da får jeg inn nrk...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeOns 30 Jun 2010 - 12:53

Du trenger ikke kort for å se Gratis kanaler verken i Norge eller Sverge. Kortet benyttes kun mot betalingskanaler.
Har nettopp kjøpt meg Grundig Dekoder . Helt suverent bild i forhold til min gamle Sagem dekoder. Sagem dekoderen var ikke altid like stødig i Sverge.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeOns 30 Jun 2010 - 13:06

Huff og huff! I et hvert land der det er lisens er det de kanalene som f.eks svt og nrk og dr sender som er gratis. Dermed skal det være innlysende å skjønne hva som er gratis og ikke. Det er lov å tenke sjøl også!!!Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_smile Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_smile
Til Toppen Go down
Jon Erik
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 64
Registration date : 18.02.2010

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeOns 30 Jun 2010 - 13:54

ER ikke vanskelig å skjønne hva som er gratis, er ikke det som er saken i dette tilfellet. Var inne på sidene til RiksTV, og der stod det som blant annet som Morten skriver at man ikke trenger kort for å se på NRK-kanalene. Så da har vi fått svar på det. Egentlig burd man kanskje ikke ha TV i vogna i det hele tatt. Er ikke CV ment som et fristed hvor man kan slappe av og rømme fra verdens mas og tjas? Et sted hvor mans skal bruke tid på å pleie familien, ha tid med barna og styrke samspillet og familibåndene gjennom felles aktiviteter og opplevelser. Når man så har fått barna i seng, trøtte og slitne etter en dag fylt med lek og morro, kan mor og far få litt tid for seg selv og puste ut, gjerne med en liten skarp en, og å ha dype og interessante samtaler om hverdagens utfordringer og gleder. Gi litt av hverandre til hverandre. Når man så ønsker litt fred og ro setter man seg ned men en god bok for å fylle på intellektet og muligens rømme inn i fantasiens vidunderlige og underfundige verden. Er vogn uten TV blitt like utenkelig som et liv uten mobil? Er jeg langt ut på på jordet nå, eller har jeg kanskje hatt et lite øyeblikk av klarhet? Shocked

PS: har TV i campingvogna altså.....
Til Toppen Go down
sveintore
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Male
Antall Innlegg : 24
Age : 45
Localisation : Molde
Registration date : 29.06.2010

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeOns 30 Jun 2010 - 13:56

*sette opp mediacenter med ekstern wlan/wwan-antenne, router og deling av trådløst nett i vogna*

Aldri om jeg vil bort fra tjas og mas Wink
Til Toppen Go down
Noraf
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 125
Age : 47
Localisation : Vestfold
Registration date : 07.02.2010

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeFre 2 Jul 2010 - 9:23

er nok ikke like avansert som sveintore er, men har da internett i vogna ( ice router ) Wink

Er klart at det må til, også en liten tv, slik at vi får inn gratiskanalene. er nok det i vogna, er det noe man absolutt må se på noen andre kanaler, vel, det er derfor han der oppe fant på pvr, er det ikke ? Razz
Til Toppen Go down
Danskepølsen
CARAVANER
CARAVANER
Danskepølsen


Male
Antall Innlegg : 130
Age : 53
Localisation : Fredrikstad
Registration date : 28.06.2009

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeFre 2 Jul 2010 - 14:48

Vi har købte på et tidspunkt en lille fiks sat dekoder hos
viasat for 1 kr .. den tager vi med .. samt vores parabolkort ..
så har vi gull pakken med os ...

de tager ingen tid at på/av montere en parabolantenne ... og er man lidt rolig på hånden er det også raskt at finde sattelitten.

Kræver selvfølgelig man har sat-tv hjemme.Vi droppede kabel tv for mange pår siden .. da både udvalg og kvalitet av pakkerne på kabel var dårligere.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeFre 2 Jul 2010 - 16:48

Mitt Canal Digital kabelkort virker på parabol.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
chg
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Male
Antall Innlegg : 308
Localisation : Østfold
Registration date : 25.06.2010

Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitimeFre 2 Jul 2010 - 23:52

Jan Ole skrev:
Mitt Canal Digital kabelkort virker på parabol.



Interessant, har selv Canal Digital kabel tv og en brukt parabol pakke koster ikke stort...

Til Toppen Go down
Sponsored content





Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Empty
PosteTema: Re: Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?   Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Dekoder for bakkenett i Hobby med medieoval
» Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.
» Hvor kjøpe markise?
» Hvor kjøpe baderomsinnredning til bobil?
» List utvendig. Kjøpe ny, hvor?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: Utstyr-
Gå Til: