CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Dorlig trykk i vann system Cabby

Go down 
AvInnlegg
kooyo




Antall Innlegg : 3
Registration date : 09.07.2010

Dorlig trykk i vann system Cabby Empty
PosteTema: Dorlig trykk i vann system Cabby   Dorlig trykk i vann system Cabby Icon_minitimeFre 9 Jul 2010 - 10:13

Hei jeg lurer litt på på min alde varmtvanns tank på toppen av den sitter det en slags ventil men en slange som går ned mot gulvet.
Jeg tror det er en slags over spil slange når tanken er full.
Men den ventilen tror jeg d er noe galt med for når jeg bruker krana så spruter det en tynn vanståle ut av den og inn i skape systeme står i.

Jeg skrudde ut skruen som sto i ventilen og der ser det ut for meg som det skal være en liten o ring. som var helt morken.
men problemet er at vær gang jeg har kjørt vann tanken tom. så klarer ikke pumpa og hente opp vann. så jeg lurte på om det er en lufte ventil som jeg må opne etter at jeg har fylt på vann for når jeg opna den hørtes den en suse lyd av luft som kom ut og så plutselig kom den en stråle av vann. det vanne skall vell egentlig gå uti slangen og ned på bakken trodde jeg. Vannpumpa som er montert ligger på utsiden av tanken og henter johnson. vet ikke om dette kalles trykk pumpe. men vurderer og bytte til synke pumpe vis det ikke byr på andre problemer at jeg må ha utenpåligende pumpe for at varmtvann tanken skal få vann
Til Toppen Go down
 
Dorlig trykk i vann system Cabby
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Ny type varmtvannstank til Truma-system
» Varmtvannskolber på gamle Alde-system (292x)
» Dårlig trykk på gassbluss
» Dårlig med varmtvann.. Ujevnt trykk..
» Luft trykk i dekkan på ei 655 SB 2007 modell

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VARMESYSTEMER-
Gå Til: