CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Caravanister på Landsskytterstevnet

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Gunnar H.
CAMPER
CAMPER
Gunnar H.


Male
Antall Innlegg : 42
Age : 53
Localisation : Aure, Nordmøre
Registration date : 29.06.2010

Caravanister på Landsskytterstevnet Empty
PosteTema: Caravanister på Landsskytterstevnet   Caravanister på Landsskytterstevnet Icon_minitimeTir 20 Jul 2010 - 11:10

Hallo !!!

Jeg er en caravanist som i tillegg er aktiv skytter. Lurer på om det er flere med den kombinasjonen av interesse som skal til Elverum på Landsskytterstevnet som starter 30. juli. og varer til 8. august.

Har vert kjekt å vite. Camping og skytterprat er alltid trivelig. Smile
Til Toppen Go down
Gunnar H.
CAMPER
CAMPER
Gunnar H.


Male
Antall Innlegg : 42
Age : 53
Localisation : Aure, Nordmøre
Registration date : 29.06.2010

Caravanister på Landsskytterstevnet Empty
PosteTema: Re: Caravanister på Landsskytterstevnet   Caravanister på Landsskytterstevnet Icon_minitimeOns 21 Jul 2010 - 17:09

Jeg må spørre en gang til.

Er det virkelig ingen caravanistger som driver med skyting og som skal til Elverum på LS ?? Shocked
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Caravanister på Landsskytterstevnet Empty
PosteTema: Re: Caravanister på Landsskytterstevnet   Caravanister på Landsskytterstevnet Icon_minitimeTor 22 Jul 2010 - 20:30

Skal ikke, men jeg kjenner/vet noen som skal....det teller vel kanskje ikke? Very Happy
Til Toppen Go down
Gunnar H.
CAMPER
CAMPER
Gunnar H.


Male
Antall Innlegg : 42
Age : 53
Localisation : Aure, Nordmøre
Registration date : 29.06.2010

Caravanister på Landsskytterstevnet Empty
PosteTema: Re: Caravanister på Landsskytterstevnet   Caravanister på Landsskytterstevnet Icon_minitimeFre 23 Jul 2010 - 8:22

Joda, alle teller, men jeg tenkte nå da mest på om det var folk som var medlemmer i dette forumet i tillegg, og som er litt aktive her også. Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Caravanister på Landsskytterstevnet Empty
PosteTema: Re: Caravanister på Landsskytterstevnet   Caravanister på Landsskytterstevnet Icon_minitimeFre 23 Jul 2010 - 9:01

Mange forumister er nok på ferie, så det kan kanskje være derfor det er dårlig med svar
Til Toppen Go down
knutove
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
knutove


Male
Antall Innlegg : 175
Age : 47
Localisation : Tønsberg, Vestfold
Registration date : 14.08.2011

Caravanister på Landsskytterstevnet Empty
PosteTema: Re: Caravanister på Landsskytterstevnet   Caravanister på Landsskytterstevnet Icon_minitimeFre 30 Sep 2011 - 22:41

Jeg ser dette er en gammel tråd, men men....

Jeg er caravanist og aktiv skytter. Jeg deltok forøvrig på nevnte LS, men jeg var ikke på dette forumet den gangen.

Er det flere med samme interesser som skal til Voss neste sommer??
Til Toppen Go down
Gunnar H.
CAMPER
CAMPER
Gunnar H.


Male
Antall Innlegg : 42
Age : 53
Localisation : Aure, Nordmøre
Registration date : 29.06.2010

Caravanister på Landsskytterstevnet Empty
PosteTema: Re: Caravanister på Landsskytterstevnet   Caravanister på Landsskytterstevnet Icon_minitimeLør 1 Okt 2011 - 18:13

Jada, jeg skal til Voss vettu. Tror det kan bli et bra stemne. Spent på å se hva de får til der.
Til Toppen Go down
knutove
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
knutove


Male
Antall Innlegg : 175
Age : 47
Localisation : Tønsberg, Vestfold
Registration date : 14.08.2011

Caravanister på Landsskytterstevnet Empty
PosteTema: Re: Caravanister på Landsskytterstevnet   Caravanister på Landsskytterstevnet Icon_minitimeLør 1 Okt 2011 - 20:16

Blir spennende å se hvordan det fungerer, men det blir ikke rare feltrunden med det opplegget de har tenkt å kjøre der.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Caravanister på Landsskytterstevnet Empty
PosteTema: Re: Caravanister på Landsskytterstevnet   Caravanister på Landsskytterstevnet Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Caravanister på Landsskytterstevnet
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: