CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Ledig fast plass i Trøndelag?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
KEG




Antall Innlegg : 8
Registration date : 21.07.2010

Ledig fast plass i Trøndelag? Empty
PosteTema: Ledig fast plass i Trøndelag?   Ledig fast plass i Trøndelag? Icon_minitimeFre 23 Jul 2010 - 21:04

Skal hente hjem vognen til Trøndelag i neste uke, men har ikke funnet noe plass å sette den på enda og nå begynner det å haste. Er helst på utkikk etter en fin helårplass som ikke er så veldig langt fra Trondheim, men alt virker å være opptatt. Noen av dere som vet av noe slikt som er ledig?

Evt. noen som vet av en midlertidig plass hvor jeg kan parkere vognen til jeg finner noe annet?
Til Toppen Go down
Leif
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 67
Localisation : Trondheim
Registration date : 26.03.2010

Ledig fast plass i Trøndelag? Empty
PosteTema: Re: Ledig fast plass i Trøndelag?   Ledig fast plass i Trøndelag? Icon_minitimeLør 24 Jul 2010 - 16:01

http://www.hauganfjaera.no/
Vet ikke om det er ledig der, men veldig fin plass, kan tenke meg selv en plass senere om noen år,

Lagringsplass for camping vogn i stor garasje leie, kan jeg anbefale denne her:
http://lager1.no/
Den er på Tiller rett sør for Trondheim by.
Jeg bruker den selv.
Til Toppen Go down
KEG




Antall Innlegg : 8
Registration date : 21.07.2010

Ledig fast plass i Trøndelag? Empty
PosteTema: Re: Ledig fast plass i Trøndelag?   Ledig fast plass i Trøndelag? Icon_minitimeLør 24 Jul 2010 - 16:13

Det er dessverre ikke noe ledig på Haganfjæra, men det er faktisk der jeg også helst vil stå. Men han som driver plassen sa at dem har planer om å starte på et nytt område viss interessen er stor nok, så jeg vurderer å skrive meg opp der.

Tusen takk for tipset om lagrinsplassen, kan godt hende at det er garasje som blir løsningen frem til neste sommer.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Ledig fast plass i Trøndelag? Empty
PosteTema: Re: Ledig fast plass i Trøndelag?   Ledig fast plass i Trøndelag? Icon_minitimeLør 24 Jul 2010 - 16:43

KEG skrev:
Det er dessverre ikke noe ledig på Haganfjæra, men det er faktisk der jeg også helst vil stå. Men han som driver plassen sa at dem har planer om å starte på et nytt område viss interessen er stor nok, så jeg vurderer å skrive meg opp der.

Tusen takk for tipset om lagrinsplassen, kan godt hende at det er garasje som blir løsningen frem til neste sommer.
garasje?
er det ike isolasjon og varme i vogna di da?
campingsesongen varer fra 1/1-31/12
Til Toppen Go down
KEG




Antall Innlegg : 8
Registration date : 21.07.2010

Ledig fast plass i Trøndelag? Empty
PosteTema: Re: Ledig fast plass i Trøndelag?   Ledig fast plass i Trøndelag? Icon_minitimeLør 24 Jul 2010 - 17:53

Jan skrev:

garasje?
er det ike isolasjon og varme i vogna di da?
campingsesongen varer fra 1/1-31/12

Joda, den har Alde og greier så jeg vil jo helst ha en fin helårsplass slik at jeg får brukt den på vinteren også! Very Happy Men hvis det ikke blir tak over vognen så er det greit at plassen ikke er alt for langt unna slik at man fort kan ta turen hvis det blir mye snø på taket etc.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Ledig fast plass i Trøndelag? Empty
PosteTema: Re: Ledig fast plass i Trøndelag?   Ledig fast plass i Trøndelag? Icon_minitimeLør 24 Jul 2010 - 18:32

KEG skrev:
Jan skrev:

garasje?
er det ike isolasjon og varme i vogna di da?
campingsesongen varer fra 1/1-31/12

Joda, den har Alde og greier så jeg vil jo helst ha en fin helårsplass slik at jeg får brukt den på vinteren også! Very Happy Men hvis det ikke blir tak over vognen så er det greit at plassen ikke er alt for langt unna slik at man fort kan ta turen hvis det blir mye snø på taket etc.
lol! lol! måtte bare fyre litt
er så mange som kun bruker campingutstyret om sommeren, og jeg liker å bruke det hele året om mulig
Til Toppen Go down
Sponsored content





Ledig fast plass i Trøndelag? Empty
PosteTema: Re: Ledig fast plass i Trøndelag?   Ledig fast plass i Trøndelag? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Ledig fast plass i Trøndelag?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Ønsker fast plass innen 1 times kjøring fra Bergen ved sjø..
» Fast plass
» Hva bør en fast plass koste?
» Forhåndsbestilling av plass på campingplasser
» Hva bør man være obs på når man ser etter fast plass?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: