CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Kjørnes Camping i Sogn

Go down 
+2
Jan Ole
Thomas
6 posters
AvInnlegg
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeTor 30 Sep 2010 - 20:34

Noen som har vært på nevnte plass? Tror det blir tur hit i høstferien ettersom yr mener at Sogndal får det beste været til uka. Ligger bare 3 km fra Sogndal sentrum og grenser mot Sognefjorden.

Har egentlig ikke noe å si hvordan det er, men er bare nysjerrig Smile Smile De stenger egentlig 1. okt men jeg kunne gjerne få bo der. De kunne låse opp servicebygg så vi kunne bruke det! Siden det er bare jeg og eldste sønnen min så kan vi også overleve "kummerlige" forhold om så skal være Smile
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeTor 30 Sep 2010 - 20:36

Gå inn på campingdagboka.com til Truls og leit opp pinsetreff -09, der ligger masse bilder fra plassen, fin plass forresten.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeTor 30 Sep 2010 - 20:38

Jan Ole skrev:
Gå inn på campingdagboka.com til Truls og leit opp pinsetreff -09, der ligger masse bilder fra plassen, fin plass forresten.

Ok! Takker! Da er det sikkert der jeg har lest om den da.. Visste jeg hadde hørt om/lest om denne plassen et sted!
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeTor 30 Sep 2010 - 20:46

Plassen så jo rent bra ut! I hvertfall på sommerstid og i solskinn! Sikkert tilsvarende surt der om høsten og i regnvær. Men været er i hvertfall foreløpig meldt sånn noenlunde så vi satser på Kjørnes tror jeg.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeTor 30 Sep 2010 - 21:04

Er ikke så langt til Gloppen Camping heller da... Laughing

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Åge P
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Åge P


Male
Antall Innlegg : 411
Age : 42
Localisation : Bergen
Registration date : 11.09.2009

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeFre 1 Okt 2010 - 10:59

Vi var der noen dager i høstferien for 2 år siden.
Var flott camping med gode santitær anlegg.
Når vi og var der skulle de stenge for sesongen, men vi fikk stå der i helgen. Men minuset var at det ikke var noen andre vogner der då, så var ganske dødt der.
Ville heller anbefalt Lærdal i høstferien med mindre du abolutt skal til sogndal.
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeFre 1 Okt 2010 - 22:33

Er ikke Sogndal som trekker. Kanskje Tone... Wink Men uansett, vi skal fiske, i saltvann Smile Det er guttetur og fisking. Jeg og sønnen min som skal på tur.
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeFre 1 Okt 2010 - 22:34

Btw..

Er forresten "offisielt stengt" nå i høstferien også, men de kunne gjerne holde åpent hvis vi kommer.
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeFre 1 Okt 2010 - 22:38

Hvem plass i Lærdal da evt? Lærdal Feriepark ser fin ut, men den er også off stengt for vinteren. Mtp fiske så ser det bedre ut på Kjørnes Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeFre 1 Okt 2010 - 23:07

Prater du med deg selv?
Til Toppen Go down
Magne1
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Magne1


Male
Antall Innlegg : 172
Age : 54
Localisation : Sunndalsøra
Registration date : 27.01.2009

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeLør 2 Okt 2010 - 2:21

Tom RS skrev:
Prater du med deg selv?

Så så Tom,Bursterfolk har lov til å prate med seg selv!
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeLør 2 Okt 2010 - 21:57

Tom RS skrev:
Prater du med deg selv?

Ha ha.. Som vanlig så gjør jeg jo det. Da vet jeg hvem å ta fatt når jeg en vakker dag finner ut at alt var ren løgn... Bare å kline til idioten som fortalte meg løgnen.
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeSøn 3 Okt 2010 - 11:55

Tja... Blir snart schizofren her. Iflg yr blir det nok Risør likevel Smile
40 mm nedbør på ett døgn i Sogndal frister ikke nevneverdig. Skal visst bli bare duskregn i Risør i forhold til Sogndal.
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeSøn 3 Okt 2010 - 12:03

Thomas
Vestkysten av Sverige har jo mange flotte plasser som kan kombineres med fisking, været skal ikke være så ille nedover der heller Wink
Til Toppen Go down
pettern
CARAVANER
CARAVANER
pettern


Antall Innlegg : 97
Localisation : Leirsund (skedsmo)
Registration date : 23.09.2010

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeSøn 3 Okt 2010 - 13:40

da skal en ikke reise nedover mot gøteborg nå på tur for der regner det bra nedover vist nok
Til Toppen Go down
http://www.fiskeforumet.net
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeSøn 3 Okt 2010 - 13:48

ArneO

Har vært inne på tanken ja.. Er ikke meldt så ille vær nedover der så jeg. Tar vel ikke avgjørelse før i kveld tenker jeg. Kanskje i morgen tidlig, 5 min før avreise Smile
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeSøn 3 Okt 2010 - 20:04

Denne tråden burde vel ikke hete noe med Sogndal å gjøre lenger Smile

Det blir nok svenskekysten tror jeg.. Har sendt mail til disse plassene:

Grebbestadfjorden http://www.camping.se/templates/product____8.aspx?prodId=2860
Saltviks Camping http://www.camping.se/templates/product____8.aspx?prodId=2883
Kungälvs Camping http://www.camping.se/templates/product____8.aspx?prodId=2878
Hafsten Camping http://www.hafsten.se/start_se.shtml

Aner ikke hvordan plassene er, eneste jeg har sjekket er at de har åpent på denne tiden Smile Og at det kan fiskes der!!
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeSøn 3 Okt 2010 - 20:05

Hmm.. ble dårlige linker men... Wink
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeSøn 3 Okt 2010 - 22:01

Da satser vi fullt og hardt på Hafsten Camping som ligger ca 20 km fra Uddevalla. Altså, ikke Kjørnes i Sogn Smile Smile
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeSøn 3 Okt 2010 - 22:22

Jeg kjører sydover på E6 på tirsdag og oppover igjen på onsdag. Kan anbefale en tur innom http://www.torp.nu/Kjopesentre-SE/MAL32114/ Der er det Biltema, Bauhaus, Jula og sportsbutikker i tillegg til systembolaget og om dere hadde hatt med damer så er det mye der til dem også. Så trenger dere dingser eller fornyinger av fiskeutstyret så er det like i nærheten Wink
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeSøn 3 Okt 2010 - 22:27

Jeeg lurer på hvor du havner hen jeg..... tror ikke du vet det sikkert du heller. Blir spennende det her. Gutta på merkekjøringa i dag vil takke fruen din med en flott campingvogn kake. Det ble bare litt igjen. Delen fra døren og bakover ligger nå i fryseren. Får tine den til årsmøte :-)
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeSøn 3 Okt 2010 - 23:18

ArneO

Antar du da reiser uten vogn siden det er ned og opp igjen på to dager? Smile Jeg skal heldigvis være lenger Smile Smile Ååhhh som jeg ser frem til dette. Til og med meldt brukbart vær. Vel, for et par timer siden i hvertfall, men dette endrer seg jo kjapper enn... ja, gud vet hva. Men kjøpesenter?? Kjerringa er jo ikke med Smile Da blir det til nød innom for å bunkre opp mat. Og øl da!!!!

Men gps'n min påstår at jeg skal kjøre Hønefoss-Uddevalla på 3t og 35 min??? Skeptisk..... Har Caravelle!

Også Tom da.. Var litt spent på mottagelsen av Bjølset/Burstner/Hobby-blandingen ja Smile Greit å ha noen deler liggende siden det var en H....-kake innblandet Smile Smile Eller var det bjølle jeg sa?
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeSøn 3 Okt 2010 - 23:23

Jobb i Göteborg på onsdag så det blir uten vogn. Næh det var jo mest om dere trenger noe utstyr da, er jo en del billigere i Sverige enn her hjemme.
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeSøn 3 Okt 2010 - 23:32

ArneO skrev:
Jobb i Göteborg på onsdag så det blir uten vogn. Næh det var jo mest om dere trenger noe utstyr da, er jo en del billigere i Sverige enn her hjemme.

Joda.. Det med fiskeutstyr slo meg faktisk Smile Er det noe caravan-utstyr i denne sjappa da?
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeSøn 3 Okt 2010 - 23:36

Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitimeMan 4 Okt 2010 - 0:01

Thomas
Det er ikke en sjappe der, men det legger du nok merke til når du kommer dit Wink
Til Toppen Go down
Sponsored content





Kjørnes Camping i Sogn Empty
PosteTema: Re: Kjørnes Camping i Sogn   Kjørnes Camping i Sogn Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Kjørnes Camping i Sogn
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Camping Citta di Milano og Camping Spiaggia ved Como
» Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby)
» Legå camping o.s.v
» Gloppen Camping
» Camping i svergie

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: