CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER!

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER! Empty
PosteTema: GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER!   GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER! Icon_minitimeFre 17 Aug 2007 - 6:01

her tenkte jeg vi kunne får en oversikt over hvilke oppslagsverk som finnes og som kan hjelpe oss på ferie, om det vere seg Autohof atlas eller camping bøker vei karter osv.

linker til andre sider som har et kartotek/ oversikt kan også legges her!!

jeg bruker Adac caravanfhurer Sud og nord! Da har jeg alle campinger i hele europa, men de er jo på tysk og tysken min er jo ikke så voldsomt sprek hehe!
Til Toppen Go down
Espen H.
CARAVANER
CARAVANER
Espen H.


Antall Innlegg : 65
Localisation : Stokke, Tønsberg
Registration date : 11.09.2007

GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER! Empty
PosteTema: Re: GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER!   GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER! Icon_minitimeFre 23 Nov 2007 - 10:21

Hei Morten.

Hvor får du tak i disse bøkene? Har kikket litt etter disse på nettet
men ikke funnet dem.

Espen
Til Toppen Go down
ulla
BARON!
BARON!
ulla


Female
Antall Innlegg : 2170
Localisation : Ski
Registration date : 30.09.2007

GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER! Empty
PosteTema: Re: GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER!   GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER! Icon_minitimeFre 23 Nov 2007 - 10:42

Espen H. skrev:
Hei Morten.

Hvor får du tak i disse bøkene? Har kikket litt etter disse på nettet
men ikke funnet dem.

Espen

Jeg fant en del bøler på messa som var,med atlas og hvor man kunne ligge i hele europa,mye mer fik jeg med.. study study study
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER! Empty
PosteTema: Re: GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER!   GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER! Icon_minitimeFre 23 Nov 2007 - 11:44

ADAC Nord og Süd er best for oss med vogn !
Fantastisk gode beskrivelser av plassen / fasiliteter / adkomst osv.. både i tysk tekst og "stjerner"
ANBEFALES!
Kjøpes direkte hos ADAC og betales via Amazon.de
Kan også kjøpes fra DCU og betales via nettbank

ACSI er også bra med 8000 plasser.
Ble tilgjengelig for norske nettkjøpere i fjor.
Jeg har -07 eller -06?? versjonen på CD. (Uten kopisperre om noen skulle lure på akkurat det Wink )

Danske DCU har Campingbogen. Ikke så omfattende (5000 plasser??) men sliter man med tysken så....
Kjøpes hos NCC, NAF ?? eller DCU.

Har du gps som støtter POI finner du 13500 campingplasser her:
http://people.zeelandnet.nl/sdejonge/archiescampings/dan1/

Rast & Tank, Tyskland. Gratis overnatting. Spisested og flott sanitær: http://www.tank.rast.de/standorte/servicenetz/index.php

Autohof (i Tyskland) finner du her:
http://www.autohof-guide.de/main/


jkl


Sist endret av den Fre 23 Nov 2007 - 17:47, endret 3 ganger
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER! Empty
PosteTema: Re: GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER!   GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER! Icon_minitimeFre 23 Nov 2007 - 12:03

Denne er kankje best for de med bobiler, men det også campingplasser i den. Er sjøl ingen god språkmann - spesielt ikke i tysk. Men vi har klart oss urimelig bra med denne. Både til å finne "stellplatze" med, og campingplasser når det har vært ønskelig.

http://www.reisemobil-international.de/shop/rubrik.html?id=23&-session=bordatlas:55A768801b6b31C425pjKjF59A26

Kan vel også lime inn denne:

http://www.tyskland-info.com/pages_no/index_no.html
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER! Empty
PosteTema: Re: GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER!   GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER! Icon_minitimeSøn 25 Nov 2007 - 16:55

Espen H. skrev:
Hei Morten.

Hvor får du tak i disse bøkene? Har kikket litt etter disse på nettet
men ikke funnet dem.

Espen

hei Espen H.

du kan gjøre som jkl sier bestille Adac nord eller sud, på nettet eller rett og slett gjøre som meg, de har de på stort sett alle tyske bensinstasjoner langs Autobahnen!

der kjøpte jeg mine! jeg kjøpte også Adac autoatlas der er det gode karter over alle land i hele europa! som et godt tillegg, litt lettere å slå opp i enn papir kartene som følger med caravan fhurer bøkene!!

litt dyr den siste men vært hver krone!!
Til Toppen Go down
Sponsored content





GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER! Empty
PosteTema: Re: GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER!   GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER! Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Oppslagsverk om steder i Sverge
» anbefal en vintercamp for ferske campister på sørlandet?
» Gardasjøen - her kan jeg trenge gode råd...
» Oslo - Nordkapp, gode campingplasser og fricampmuligheter.
» Gode rimelige dekk - en selvmotsigelse?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: