CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Impregnering av fortelt ???

Go down 
AvInnlegg
audi a6
CARAVANER
CARAVANER
audi a6


Male
Antall Innlegg : 72
Age : 54
Localisation : Vennesla/Kristiansand
Registration date : 12.09.2010

Impregnering av fortelt ??? Empty
PosteTema: Impregnering av fortelt ???   Impregnering av fortelt ??? Icon_minitimeTir 9 Nov 2010 - 10:36

Har nettopp gått til innkjøp av våres første camping vogn, vi fikk med et stk fortelt "av nyere dato " .
Så spørsmålet mitt blir jo da :må jeg impregnere dette ?
Jeg husker fra mine yngre dager at pappa impregnerte villa teltet vårt ,så nå lurer jeg på om jeg må til med forteltet.
Håper jo at teknologien har kommet så langt at det er selv impregnerende og at det slår seg opp selv Laughing Impregnering av fortelt ??? 105977
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Impregnering av fortelt ??? Empty
PosteTema: Re: Impregnering av fortelt ???   Impregnering av fortelt ??? Icon_minitimeTir 9 Nov 2010 - 13:17

Hva menes med nyere dato ?
Nye fortelt leveres impregnert, og vi har brukt vårt i 4 år uten noe mer impregnering enn det som var da vi fikk det.
Til Toppen Go down
audi a6
CARAVANER
CARAVANER
audi a6


Male
Antall Innlegg : 72
Age : 54
Localisation : Vennesla/Kristiansand
Registration date : 12.09.2010

Impregnering av fortelt ??? Empty
PosteTema: Re: Impregnering av fortelt ???   Impregnering av fortelt ??? Icon_minitimeTir 9 Nov 2010 - 20:51

Når vi kikket på teltet så det veldig pent og rent ut ,så det kan ikke være så gammelt ?
Tror det var ca 2 år i følge selgeren hos Sørlandets Caravansenter a/s.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Impregnering av fortelt ??? Empty
PosteTema: Re: Impregnering av fortelt ???   Impregnering av fortelt ??? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Impregnering av fortelt ???
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» vilken impregnering til fortelt?
» vask og impregnering og reprasjoner av fortelt.
» Inaca
» Impregnering eller behandling av sofatrekk.
» omsying vask/rens og impregnering i fredrikstad/østfold

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: