CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 fått kona på gli!

Go down 
+11
Lars Egil
rebrynju
campist
trivesivogn
Camping Kai
Thomas
Magne1
Jørn O
Sven Erik
ArneO
Lmc
15 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Jørn O
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Jørn O


Antall Innlegg : 236
Localisation : Brumunddal
Registration date : 19.06.2008

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeTir 25 Jan 2011 - 21:55

Lars Egil skrev:
Fikk kona på gli jeg også til slutt Very Happy

Har nå bestilt ferjebilletter t/r Stavanger til Hirtshals Very Happy

Europe here we come Very Happy

Dere vil garantert ikke angre. God tur.
Til Toppen Go down
Lmc
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 118
Localisation : Hovdebygda, Ørsta
Registration date : 19.01.2011

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011 - 1:12

Etter kampen mot Danmark så ser sjansen for EM like lyst ut, neste års tur blir vel kanskje blant anna til Polen og Fotball em. Skal tru om kona kjem på gli på den tanken også. Har før lagt opp ferieplanar etter tippeligaens terminliste der det plutselig har blitt ein tur til Sandefjord og tippeligakamp. Fleire som har tenkt tanken om EM i polen og amping neste år?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011 - 1:13

?????
Til Toppen Go down
Lmc
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 118
Localisation : Hovdebygda, Ørsta
Registration date : 19.01.2011

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011 - 9:25

.??,,,,?
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011 - 12:30

Det blir ikke fotballcamping på meg i alle fall.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011 - 13:29

Foball affraid er ikke det noe med noen tullinger som løper rundt etter en ball og når de endelig får fatt i den så sparker de den unna igjen. Noen kaller det til og med for spill ler
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Lmc
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 118
Localisation : Hovdebygda, Ørsta
Registration date : 19.01.2011

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeTor 28 Apr 2011 - 21:56

Då byrjar sommaren og feste grepet her oppe på Sunnmøre og Italiaturen nærmar seg. Berre 2 1/2 mnd igjen til vi kastar los og reiser sørover, laaangt sørover.
Satsar på og være framme på Lidohalvøya mandag 11 juli, ca. midt på dagen. Men eg får ikkje heilt ro på sjela på grunn av skrekken for at det skal være fullt på marina de venezia. Ser for meg skrekkscenariet at vi må vente mange dagar på plass inne på campingen. Kan det skje?
Er det nokon som har opplevd at ein ikkje får plass på enten Union Lido eller Marina de venezia og må vente i lenger tid på plass? Har skjønt at andre land har litt seinare fellesferie enn oss nordmenn så det verste trykket startar litt seinare. Kan noken berolige meg for at dette ikkje blir eit problem slik at denne turen blir vår beste hittil i vår campingkarriere.
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeTor 28 Apr 2011 - 22:13

Vi kom 13. juli til det området i 2009 og endte med 2 netter på venteplass. Er du usikker så kan du jo bestille. De italienerne som styret med køen gjorde det på en veldig italiensk måte slik at det måtte være sjåfør tilstede hele tiden for å kunne flytte greiene i køen.

De som hadde med unger slet mer enn oss...

De som kom til Lido på mandag kveld / natt til tirsdag kom inn der på tirsdag. Om jeg hadde med unger og regnet med å ankomme den ettermiddagen ville jeg sterkt vurdert å booke. Men nå skal det sies at de rundt oss hadde vært der i årevis uten å oppleve slike tilstander.
Til Toppen Go down
Lmc
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 118
Localisation : Hovdebygda, Ørsta
Registration date : 19.01.2011

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeTor 28 Apr 2011 - 22:30

Har prøvd og booke men det gjekk ikkje,
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeTor 28 Apr 2011 - 22:39

Lmc

Slapp av har vært på Union Lido nå 5 turer og aldri sliti med å få plass. 4 av turene har vi vært der to vogner i følge og alle gangene har vi fått plass ved siden av hverandre.

Vi pleier å komme den mandagen du snakker om så ikke bekymre deg, gled deg i steden.

Og god tur.

Vi reiser samme helga som dere men svinger nedom Kroatia en uke først slik at vi kommer til Lidoen ca 18 Juli tenker jeg.
Til Toppen Go down
Jørn O
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Jørn O


Antall Innlegg : 236
Localisation : Brumunddal
Registration date : 19.06.2008

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeTor 28 Apr 2011 - 22:44

Lmc skrev:
Då byrjar sommaren og feste grepet her oppe på Sunnmøre og Italiaturen nærmar seg. Berre 2 1/2 mnd igjen til vi kastar los og reiser sørover, laaangt sørover.
Satsar på og være framme på Lidohalvøya mandag 11 juli, ca. midt på dagen. Men eg får ikkje heilt ro på sjela på grunn av skrekken for at det skal være fullt på marina de venezia. Ser for meg skrekkscenariet at vi må vente mange dagar på plass inne på campingen. Kan det skje?
Er det nokon som har opplevd at ein ikkje får plass på enten Union Lido eller Marina de venezia og må vente i lenger tid på plass? Har skjønt at andre land har litt seinare fellesferie enn oss nordmenn så det verste trykket startar litt seinare. Kan noken berolige meg for at dette ikkje blir eit problem slik at denne turen blir vår beste hittil i vår campingkarriere.

Hei.
Det pleier å være full trøkk den dagen, fordi Marina venezia er alle danskers yndlingsplass, og Danmarks industriferie starter vel i uke 28. Men helt fullt tror jeg ikke det er på den tiden, og dere kan nok regne med å få plass, Det er nok verre uka etter. Hvis det blir problemer får dere komme bort til Union Lido i stedet å prøve der. Uansett om dere må ligge på venteplass en natt, så kommer dette til å bli en ny og veldig positiv opplevelse for dere. Gled dere masse. Vi er nok snart på tur hjem på den tiden, da jeg synes det blir litt vel mye folk, og pleier å legge turen ned dit et par uker før.
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeTor 28 Apr 2011 - 22:46

Jørn O

Er litt stresset du, rekker jo ikke en kald en sammen en gang vi.
Til Toppen Go down
Jørn O
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Jørn O


Antall Innlegg : 236
Localisation : Brumunddal
Registration date : 19.06.2008

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeTor 28 Apr 2011 - 22:50

Camping Kai skrev:
Jørn O

Er litt stresset du, rekker jo ikke en kald en sammen en gang vi.

Kjør rett til Union Lido og jeg venter med en kald en. Kan ikke noe for at du skal tulle deg bort i Kroatia jeg vel sunny
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeTor 28 Apr 2011 - 22:55

Jørn O

Jeg ville rett til Union og eventuellt bortom Øst Europa på vei hjem men sjefen har sagt vi skal til Kroatia først og deretter til Union.

Da blir det vel sånn da..........
Til Toppen Go down
Jørn O
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Jørn O


Antall Innlegg : 236
Localisation : Brumunddal
Registration date : 19.06.2008

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeTor 28 Apr 2011 - 23:00

Camping Kai skrev:
Jørn O

Jeg ville rett til Union og eventuellt bortom Øst Europa på vei hjem men sjefen har sagt vi skal til Kroatia først og deretter til Union.

Da blir det vel sånn da..........

Antagelig. Det har vi prøvd en gang også. Endte med at alle satt og småtrippet og ventet på å komme seg til Union Lido Very Happy Er litt enig med deg i at motsatt er bedre.
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Apr 2011 - 9:23

Lmc skrev:
Har prøvd og booke men det gjekk ikkje,
Når man er på venteplassen har man tilgang til alle fasiliteter på plassen så det er ikke noe problem, så om det blir litt tid der kan en ta med ungene å bade og kose seg mens den andre passer på "køen".

Det jeg mente er at om det stresser deg er det kanskje like greit å få booket seg inn et sted.
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Apr 2011 - 9:52

Alle camp.plasser rundt Westminster Abbey er opptatt. Er visst snakk om et gullbryllupp eller noe lignende. affraid
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Apr 2011 - 12:21

Rashid skrev:
Alle camp.plasser rundt Westminster Abbey er opptatt. Er visst snakk om et gullbryllupp eller noe lignende. affraid

Hvor har dere da parkert Rashid? Får dere hilst på svigerfar til denna bruden?
Shocked
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Lmc
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 118
Localisation : Hovdebygda, Ørsta
Registration date : 19.01.2011

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeTor 12 Mai 2011 - 17:58

Gruwnnen til at vi har valgt Marina de Venezia framfor Union Lido er at det virkar vel strengt på Union og at badeanlegget til Marina ser meget innbydande ut. Også likar eg svært godt og grille maten min sjølv (kullgrill). Men nesten alle som har svart på mine spørsmål i denne tråden skal til Union. Er det berre gammal vane eller er Union ein betre campingplass?

Vil også takke alle som har svart på alle mine spørsmål. Kjekt at andre deler sine erfaringar.

Under 2mnd igjen til avreise. Må vel snart hente vogna etter vinterlagring og gi den eit strøk med polish. Ohhhhhhha, kor vi gler oss Very Happy
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Mai 2011 - 10:47

vi får starte nedtelling sammen - vi avvikere som skal til Marina:-)

Jeg kommer nok en måned seinere enn deg. Er det noe du lurer på - så bare spør - også på campist@online.no

Jeg fikk nettopp epost fra Marina om oppgraderinger i badeanlegget, blant annet at lagunebassenget nå er oppvarmet - men det er nok mer interessant for dem som kommer seint eller tidlig på sessongen.

vi satser på fint vær - ha en riktig god tur!
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Jørn O
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Jørn O


Antall Innlegg : 236
Localisation : Brumunddal
Registration date : 19.06.2008

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Mai 2011 - 11:42

Lmc skrev:
Gruwnnen til at vi har valgt Marina de Venezia framfor Union Lido er at det virkar vel strengt på Union og at badeanlegget til Marina ser meget innbydande ut. Også likar eg svært godt og grille maten min sjølv (kullgrill). Men nesten alle som har svart på mine spørsmål i denne tråden skal til Union. Er det berre gammal vane eller er Union ein betre campingplass?

Vil også takke alle som har svart på alle mine spørsmål. Kjekt at andre deler sine erfaringar.

Under 2mnd igjen til avreise. Må vel snart hente vogna etter vinterlagring og gi den eit strøk med polish. Ohhhhhhha, kor vi gler oss Very Happy

Tror det henger sammen sånn at på Union Lido er det en god del nordmenn, og mange av oss har vært der mange år. For vår del er det sånn at vi har med noen halvstore unger som gjerne vil treffe igjen de ungdommene de traff i fjor og året før der osv. Når de når en viss alder er det viktig å lytte til hva de vil og hvor de vil. Litt lettere og få de med etterhvert da. Når unga trives så trives mor og far også. Men for all del, Marina Venezia er en kjempeplass og dere vil trives der.
Til Toppen Go down
Lmc
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 118
Localisation : Hovdebygda, Ørsta
Registration date : 19.01.2011

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeLør 25 Jun 2011 - 22:07

No nærmar det seg med stormskritt til avreise. Værmeldingane her på sunnmøre melder regn heile neste veke noko fruen ikkje er så fornøgd med, dess meir glad er ho for at vi skal til Italia veka etter. Eg personleg synest værmeldingane er heilt toppers og skal bruke myyyykje tid i elva etter storlaksen Cool
Til Toppen Go down
Lmc
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 118
Localisation : Hovdebygda, Ørsta
Registration date : 19.01.2011

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeSøn 3 Jul 2011 - 23:23

Lmc skrev:
No nærmar det seg med stormskritt til avreise. Værmeldingane her på sunnmøre melder regn heile neste veke noko fruen ikkje er så fornøgd med, dess meir glad er ho for at vi skal til Italia veka etter. Eg personleg synest værmeldingane er heilt toppers og skal bruke myyyykje tid i elva etter storlaksen Cool

Og mykje laks er det blitt så no kan eg reise til Italia med ro i sjela,,,,
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeSøn 3 Jul 2011 - 23:29

Lmc skrev:
Lmc skrev:
No nærmar det seg med stormskritt til avreise. Værmeldingane her på sunnmøre melder regn heile neste veke noko fruen ikkje er så fornøgd med, dess meir glad er ho for at vi skal til Italia veka etter. Eg personleg synest værmeldingane er heilt toppers og skal bruke myyyykje tid i elva etter storlaksen Cool

Og mykje laks er det blitt så no kan eg reise til Italia med ro i sjela,,,,
God tur.
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeMan 4 Jul 2011 - 17:54

God Tur! J
eg må vente to og en halv uke til før jeg reiser!
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Lmc
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 118
Localisation : Hovdebygda, Ørsta
Registration date : 19.01.2011

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeTir 5 Jul 2011 - 15:02

Takk for det Camping Kai og Campist;)
Til Toppen Go down
Lmc
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 118
Localisation : Hovdebygda, Ørsta
Registration date : 19.01.2011

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeOns 13 Jul 2011 - 22:20

Gud bedre meg kor fint det er her på Marina Di Venezia. Køyringa gikk over all forventning (untatt då gps'en sende oss midt inn i Munchen sentrum). Ungane har alt bestemt at turen neste år går til same stad. Fikk plass same dag som vi kom hit.

Ser her er nokre få nordmenn, men danskane og tyskarane dominerar saman med italienarane sjøvsagt.
Til Toppen Go down
Larsen
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 60
Registration date : 12.03.2008

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeOns 13 Jul 2011 - 22:32

Har kone, bil og vogn på plass i Danmark, og vurderer kjøre et sted det er litt mer varme enn i Fredrikshavn-området. Klarer vi gjennom DE og til Italia på 2 døgn ?
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeOns 13 Jul 2011 - 22:41

Lmc,
Moro at du trives der nede - plassen er enorm! Gleder meg til vi skal nedover. Reiser om en uke, men det går fort to uker til før vi kommer til Venezia:-)
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeOns 13 Jul 2011 - 22:45

Larsen,
Det går nok an, men du har jo et stykke vei ned igjen. Jeg ville ha regnet tre dager. Det er rundt 100 mil barre gjennom Tyskland:-)
Gå inn på campingferie.dk og hør hvva de mener. Bytter dere på å kjøre, så går det jo, men det er et stykke vei. til gjengjeld er det fantastisk tur!
Kjører du fra der du er, så er det å komme seg ut på E45 - så går den hele veien til Verona før du skal svinge av - sterkt forenkelt sagt.

God tur!
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Lmc
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 118
Localisation : Hovdebygda, Ørsta
Registration date : 19.01.2011

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeTor 14 Jul 2011 - 0:05

Til Larsen
For vora del gjekk køyringa over all forventning. Vi kom til Kiel laurdags morgon kl. 10.00.
Og klokka 12.00 dagen etterpå var vi framme på Marina di venezia. Vi var to bilar som køyrte ilag, og fann ut at vi ville bruke litt av kvelden og natta og vips så var vi i Austerrike før vi tok ei kort natt med søvn. Stod opp halv seks om morgonen og kjørte til Italia og fikk plass på campingen like etter at siestaen var over.
Lite kø på turen, det starta dårleg frå Kiel mot Hamburg med saktegåande kø. Elles så traff vi eigentleg ikkje kø før vi kom til Lido-halvøya, der alle italienarane sikkert skulle på stranda på søndagen.
Kast deg rundt Larsen, ta turen sørover og nyt fineværet med over 30 grader. Når vi klarte Kiel- marina di venezia på 26 timar med to born på 5 og 6 år så bør vel turen frå fredrikshavn gå greit på to døgn.
Til Toppen Go down
Gunnar H.
CAMPER
CAMPER
Gunnar H.


Male
Antall Innlegg : 42
Age : 53
Localisation : Aure, Nordmøre
Registration date : 29.06.2010

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeTor 14 Jul 2011 - 10:00

Jeg sitter og ser på denne Italiaturen og lurer på fergeturen over fra Norge til Tyskland.
Regner med at de reiste med Colorline fra Olso til Kiel.
Lurer på hva prisen ble hver vei for bil m/vogn?? Snakket nettopp med et menneske i colorline nå. Hun fant ut at eg måtte betale ca. 7000,-hver vei.
Dette kan umulig stemme???
Ser du har to barn. Vi har ett. Reiser kanskje litt billigere da.
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeTor 14 Jul 2011 - 10:44

Gunnar H. ,

Jeg er redd du er veldig nær sannheten - i alle fall om du bestiller nå Sad

...men det går veldig fort å kjøre nedover Sverige, da:-)

...eller du kan ta Gøteborg -KIel
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Lmc
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 118
Localisation : Hovdebygda, Ørsta
Registration date : 19.01.2011

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeTor 14 Jul 2011 - 11:25

Vi betalte ca. 5300 for ein veg med utvendig lugar. Synest det er ganske dyrt, men det vart no slik dette året. Var forøvrig berre tre bilar med campingvogn på denne turen.
Til Toppen Go down
Gunnar H.
CAMPER
CAMPER
Gunnar H.


Male
Antall Innlegg : 42
Age : 53
Localisation : Aure, Nordmøre
Registration date : 29.06.2010

fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitimeTor 14 Jul 2011 - 13:08

Det hørtes dyrt ut ja.
Vi får nok greie oss med Norden tenker jeg. Vi har det jo ikke så verst her oppe heller da.
Smile

Har vert i Sverige tidligere i sommer, og skal til Bodø på Landsskytterstevnet i månedsskifte juli/august. Det får vere bra det.

Og så blir det å plassere seg på vintercamp igjen i løpet av september. fått kona på gli! - Page 2 95882
Til Toppen Go down
Sponsored content





fått kona på gli! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: fått kona på gli!   fått kona på gli! - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
fått kona på gli!
Til Toppen 
Side 2 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Har fått tilbud på en Tec 730 RDK 07-mod
» Fått meg flotørventil. Genialt :-D
» Resetält 2011 har fått en uppfrächning

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: Langs Vegen :: Veien til Italia-
Gå Til: