CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Erfaringer med LifeCamp?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
OddR




Male
Antall Innlegg : 16
Age : 45
Registration date : 30.06.2010

Erfaringer med LifeCamp? Empty
PosteTema: Erfaringer med LifeCamp?   Erfaringer med LifeCamp? Icon_minitimeLør 12 Feb 2011 - 0:09

Hei,

Jeg har fått tilbud på fast fortelt/spikertelt (kjært barn mange navn) fra LifeCamp i Stavanger.

http://lifecamp.no/

Noen som har erfaring med denne leverandøren eller kjenner til kvalitet etc på LifeCamp sammenliknet med andre leverandører/produsenter?

Odd Rune
Til Toppen Go down
Campbaron




Antall Innlegg : 7
Registration date : 21.02.2011

Erfaringer med LifeCamp? Empty
PosteTema: Lifecamp   Erfaringer med LifeCamp? Icon_minitimeMan 21 Feb 2011 - 15:05

Jeg har handlet en camp av typen Lifecamp og jeg angrer ikke på det.

Du kan se andre som er fornøyde på deres Facebook side https://www.facebook.com/pages/Life-Camp/121559277880932?sk=app_4949752878








Til Toppen Go down
OddR




Male
Antall Innlegg : 16
Age : 45
Registration date : 30.06.2010

Erfaringer med LifeCamp? Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med LifeCamp?   Erfaringer med LifeCamp? Icon_minitimeMan 21 Feb 2011 - 16:55

OK, takk for link. Søknad om å sette opp LifeCamp er sendt til campingplassen. Håper på OK, og GO for LifeCamp.
Til Toppen Go down
Campbaron




Antall Innlegg : 7
Registration date : 21.02.2011

Erfaringer med LifeCamp? Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med LifeCamp?   Erfaringer med LifeCamp? Icon_minitimeTir 22 Feb 2011 - 14:30

Du kommer til og bli kjempefornøyd.

Hele camping plassen min ønsker seg Lifecamp nå etter min ble bygget.
De er blant de rimeligste på markedet og kvaliteten på selve bygge er det beste jeg har sett.


Så på facebook siden deres at de bruker nå 1.0 isolasjon på vinduene nå ( jeg fikk desverre bare med 1.1 men klager ikke på det Smile
De kan også levere vegger fra 60mm til 100mm isolert med PU skum, tror ikke mangen har bruk for 100mm men det er ivertfall mulig.


Anbefaler alle og ta en titt på hjemmesiden deres, dette er det eneste firma som har med sprosser, bakvegg & montering inkludert i prisen.

Nesten like billig som Wee system hvis du ser hva de har inkludert i prisen, med MYE bedre kvalitet!


Lykke til OddR
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med LifeCamp? Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med LifeCamp?   Erfaringer med LifeCamp? Icon_minitimeTir 22 Feb 2011 - 15:09

Hvorfor lukter dette "skjult reklame" Rolling Eyes

Hvorfor virker denne form for PR så inderlig tragisk på meg Crying or Very sad
Til Toppen Go down
Campbaron




Antall Innlegg : 7
Registration date : 21.02.2011

Erfaringer med LifeCamp? Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med LifeCamp?   Erfaringer med LifeCamp? Icon_minitimeTir 22 Feb 2011 - 15:57

Det får være opp til deg hva du synes hehehe, bryr meg egentlig ikke.


Jeg er super fornøyd og jeg har gått grundig igjennom markedet og tatt det riktige valget.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med LifeCamp? Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med LifeCamp?   Erfaringer med LifeCamp? Icon_minitimeTir 22 Feb 2011 - 17:06

Jeg har ingen grunn til å tvile på kvaliteten.
Har ikke sett produktet, men tatt en rask titt på hjemmesiden.
Forstod ikke mye av dokumentasjonen / påstandene om isolasjon Wink

Det er ingen ting i noen av innleggene dine, som tyder på, at DU har kjøpt og montert et spikertelt på vogna.

Du har ikke svart på spørsmålet som bli stilt. Bare vist til andres erfaringer.
Ikke ET ENESTE ord om din erfaring, men en masse PR-prat.

Det er i allefall de mest besynderlige første innlegg på et forum, jeg noen gang har lest. Bortsett fra de som skrives som skjult reklame av selger selv.

Tar jeg feil, så beklager jeg så mye overfor deg og ber moderator fjerne innleggene mine.
Til Toppen Go down
Campbaron




Antall Innlegg : 7
Registration date : 21.02.2011

Erfaringer med LifeCamp? Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med LifeCamp?   Erfaringer med LifeCamp? Icon_minitimeTir 22 Feb 2011 - 17:49

Jeg har min vogn på Legå ( Ualand ).


Jeg forklarte at jeg ikke angret på mitt kjøp hehehe. ( det er godt nok syntes jeg )



Jeg kan også si at i min camp har jeg ikke hatt noen som helst problem, og alltid hatt god kontakt & oppfølging, til og med i ettertid. ( er kjempefornøyd og synes jeg bør fortelle dette )



Men her er det vel ULOVLIG å være fornøyd her Shocked

Må vel legge ut salgskontrakten min for slike personer som deg skal skjønne


Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med LifeCamp? Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med LifeCamp?   Erfaringer med LifeCamp? Icon_minitimeTir 22 Feb 2011 - 18:36

Beste på markedet? Sorry,det er nok mitt det. Produserer varme selv også etter det jeg kjenner. Mad


Sist endret av JanP den Man 11 Apr 2011 - 22:20, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Campbaron




Antall Innlegg : 7
Registration date : 21.02.2011

Erfaringer med LifeCamp? Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med LifeCamp?   Erfaringer med LifeCamp? Icon_minitimeTir 22 Feb 2011 - 19:07

Hvordan produserer den varme selv?


Jeg vil vite mer om det Smile




Er godt mulig det finnes bedre, men det har jeg ikke sett enda Smile ( og jeg har sett de fleste )


Les mine ord: "Det beste JEG har sett" har aldri sagt der er best!
Til Toppen Go down
OddR




Male
Antall Innlegg : 16
Age : 45
Registration date : 30.06.2010

Erfaringer med LifeCamp? Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med LifeCamp?   Erfaringer med LifeCamp? Icon_minitimeMan 11 Apr 2011 - 19:55

Jippi, endelig svar fra campingplassen. Søknaden er innvilget og LifeCamp bestilt. Hadde håpt å få den ferdig til påske men det går nok ikk. Må uansett lage ny platting før den kan leveres.

Ser i tråden at det er litt PR/skryt ... men jeg skal gi min nøytrale/objektie mening når den er levert.

Odd R
Til Toppen Go down
Campbaron




Antall Innlegg : 7
Registration date : 21.02.2011

Erfaringer med LifeCamp? Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med LifeCamp?   Erfaringer med LifeCamp? Icon_minitimeFre 8 Jul 2011 - 16:20

Hei Odd,


Lurer på om du har fått Lifecampen nå?



Til Toppen Go down
OddR




Male
Antall Innlegg : 16
Age : 45
Registration date : 30.06.2010

Erfaringer med LifeCamp? Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med LifeCamp?   Erfaringer med LifeCamp? Icon_minitimeMan 11 Jul 2011 - 10:12

Ja, LifeCampen ble levert og montert uka etter påske. Vi er veldig godt fornøyd. Montørene tok noen bilder som ligger på LifeCamp profilen på facebook.
https://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.197755016928024.40242.121559277880932.

Vi har brukt tiden etterpå til å legge gulv, og innrede med kjøkken og møbler. Så langt er vi veldig godt fornøyd. Spessielt service deres er suveren. Vi får mye skryt av de andre beboerene på plassen for Campen vår.... :-)

Sålangt så kan jeg anbefale LifeCamp.

OddR
Til Toppen Go down
Campbaron




Antall Innlegg : 7
Registration date : 21.02.2011

Erfaringer med LifeCamp? Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med LifeCamp?   Erfaringer med LifeCamp? Icon_minitimeMan 11 Jul 2011 - 16:36

Knall bra Smile





Til Toppen Go down
Sponsored content





Erfaringer med LifeCamp? Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med LifeCamp?   Erfaringer med LifeCamp? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Erfaringer med LifeCamp?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Strøm inn til Lifecamp..
» Erfaringer fra 720 TK?
» Erfaringer Zip Markise
» Erfaringer med wee camp.
» Erfaringer med Norgesteltet

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: