CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Marivold Resort

Go down 
4 posters
AvInnlegg
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Marivold Resort Empty
PosteTema: Marivold Resort   Marivold Resort Icon_minitimeLør 9 Apr 2011 - 17:30

Noen som har vært på denne plassen? Er den bra? Det skal være god restaurant der...
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Marivold Resort Empty
PosteTema: Re: Marivold Resort   Marivold Resort Icon_minitimeLør 9 Apr 2011 - 18:19


Hint: Vegard kjenner vel den plassen.... Wink

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Marivold Resort Caravan
Til Toppen Go down
lange
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
lange


Male
Antall Innlegg : 182
Age : 54
Localisation : Moss
Registration date : 21.08.2010

Marivold Resort Empty
PosteTema: Re: Marivold Resort   Marivold Resort Icon_minitimeSøn 10 Apr 2011 - 7:55

Var mye på plassen som guttunge for et par tre tiår siden, ikke som campinggjest, men som bruker av friarealene rundt. Utrolig flott beliggenhet helt ute i skjærgården.

MEN: Veien ut dit er smal, kronglete og uten mange møteplasser. Vet ikke om de har noen form for regulering av veien slik at det kun sendes vogntog i samme retning av gangen. Var en tur med bil der for 1 måned siden i den hensikt å sjekke forholdene for kanskje å ta en tur der til sommeren, men jeg tror jeg lar det være. Synes vel i grunnen plassen passer best som fastliggerplass. Tror nok jeg ville ringt på forhånd, i det man skal svinge inn på siste 2km til campingen, slik at man kunne være nogenlunde sikker på at andre vogntog ikke kom i mot. Ellers er vel det greit å ankomme sent og dra tidlig.

Selve forholdene på campingplassen får andre besvare Smile
Til Toppen Go down
La_bamba




Antall Innlegg : 2
Registration date : 12.07.2012

Marivold Resort Empty
PosteTema: Re: Marivold Resort   Marivold Resort Icon_minitimeTor 12 Jul 2012 - 16:42

Jeg var der som liten som også er for noen tiår siden og utearealet er fint Smile tror campingen er oppgradert m bla ny lekeplass i år. men vil også gjerne høre fra noen som har vært der nå.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Marivold Resort Empty
PosteTema: Re: Marivold Resort   Marivold Resort Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Marivold Resort
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Noen som har erfaring med Hafsten Swe Camp Resort, Uddevalla

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: