CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Sikringer i en gammal kabe

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Kim
CARAVANER
CARAVANER
Kim


Male
Antall Innlegg : 105
Localisation : Bodø
Registration date : 07.03.2011

Sikringer i en gammal kabe Empty
PosteTema: Sikringer i en gammal kabe   Sikringer i en gammal kabe Icon_minitimeMan 2 Mai 2011 - 16:07

Er det noen som har peiling på hvor sikringene til alle lysene er?
Har så langt bare funnet hovedsikring, vannpumpe sikring, sikringa til sirk. pumpa. Hoved og vann sitter på panelet over kjøkkenet, og sirk. sikringa på panelet til varmen.
Men jeg har ikke funnet sikringene til alle lysene som er i vogna. Lyselementet på kjøkkenet er gåent, har prøvd å skifte de to lysrøra som sitter i uten hell, så tenkte jeg skulle sjekke sikringene før jeg konstanterer at elementet er dødt.

Er snakk om ei smaragd fra 84
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sikringer i en gammal kabe Empty
PosteTema: Re: Sikringer i en gammal kabe   Sikringer i en gammal kabe Icon_minitimeMan 2 Mai 2011 - 21:04

Sjekk om det er strøm inn til elementet er det strøm der så har du feil med elementet,lys er mest sansynlig sikret via omformeren til 12v, vil tru at det er en kurs for alle lys i vognen.
Til Toppen Go down
joka
DIREKTØR!
DIREKTØR!
joka


Male
Antall Innlegg : 777
Age : 58
Localisation : Ibestad / Troms
Registration date : 17.06.2007

Sikringer i en gammal kabe Empty
PosteTema: Re: Sikringer i en gammal kabe   Sikringer i en gammal kabe Icon_minitimeTir 3 Mai 2011 - 14:26

se oppå batteri-kassen..

slik er det i min gamle kabe.. (safir -87)
Til Toppen Go down
Sponsored content





Sikringer i en gammal kabe Empty
PosteTema: Re: Sikringer i en gammal kabe   Sikringer i en gammal kabe Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Sikringer i en gammal kabe
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hjelp med gammal vogn
» sikringer til hobby 650 kfu
» Oversikt sikringer i Adria Alpina 663 UK
» Kabe XL X2
» KABE 50 år!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: