CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Penta vs Penta Concept

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Hegemor




Antall Innlegg : 7
Registration date : 30.12.2010

Penta vs Penta Concept Empty
PosteTema: Penta vs Penta Concept   Penta vs Penta Concept Icon_minitimeTir 24 Mai 2011 - 21:57

Noen som har noen erfaringer? Skal ha nytt telt og jeg er i kjempe tvil på hva som er fordeler og bakdeler med de. Hørte noe om lettere for kondens på det ene enn det andre, men vet ikke hvem. Vi har platting litt opp fra bakken og vinyl belegg over så jeg er usikker på dette. Rolling Eyes

Har også hørt at concept er 3 meter dypt og penta 3,5... Hva er rett? Noen som vet?

Takk for svar i allefall Razz
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Penta vs Penta Concept Empty
PosteTema: Re: Penta vs Penta Concept   Penta vs Penta Concept Icon_minitimeTir 24 Mai 2011 - 22:48

Når det gjelder målene så er Penta 3,5 meter og concept 3 meter.

Når det gjelder kondens tror jeg det blir likt på begge,men min påstand er at Penta tåler mer vær enn noe annet telt.

Jeg hadde kjøpt Penta.
Til Toppen Go down
Hegemor




Antall Innlegg : 7
Registration date : 30.12.2010

Penta vs Penta Concept Empty
PosteTema: Re: Penta vs Penta Concept   Penta vs Penta Concept Icon_minitimeTir 24 Mai 2011 - 23:10

Det er Penta det andre også. Fant mål nå og Penta Concept er også 3,5 meter visstnok. Commondore Concept var 3 meter dypt. Det var visst minimal forskjell på kondens. Concept versjonen var litt varmere, men ikke av betydning. Concept versjonen var også mer værbestandig og lett å holde rent. Skal avsted å se på de i morra så kanskje jeg blir pytte litt klokere Laughing Får liksom ikke helt "feelingen" på de før jeg ser de og "opplever" de.
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Penta vs Penta Concept Empty
PosteTema: Re: Penta vs Penta Concept   Penta vs Penta Concept Icon_minitimeTir 24 Mai 2011 - 23:21

Blandet consept med Commondore teltet jeg. drunken
Til Toppen Go down
Hegemor




Antall Innlegg : 7
Registration date : 30.12.2010

Penta vs Penta Concept Empty
PosteTema: Re: Penta vs Penta Concept   Penta vs Penta Concept Icon_minitimeFre 27 Mai 2011 - 20:51

Ble et Penta Concept. Fulgte anbefalinger og magen. Jeg synes det var kjempefint i allefall. Sort og grått mot blått og grått som penta er. Stoffet virket også MYE bedre enn det Penta teltet vi hadde før. Da får tiden vise om jeg er like fornøyd om et par sesonger når vi har fått testet det Smile

Til Toppen Go down
Sponsored content





Penta vs Penta Concept Empty
PosteTema: Re: Penta vs Penta Concept   Penta vs Penta Concept Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Penta vs Penta Concept
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Penta
» Platting Hobby 720 med Penta fortelt
» Platting til Penta?
» Isabella Penta Gold
» Får man nye "moduler" til Penta 2004 modell?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: