CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 City vann

Go down 
+4
morrun
tater ola
Jan Ole
Stian C
8 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

City vann - Page 2 Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Aug 2014 - 9:28

På den løsningen som Maya viser har nå Kabe også kommet med kulekobling på vannslangen på innsiden. Ved å stenge den ventilen på vinteren trenger man da ikke huske å tømme cityvannet på vinteren.

Jeg la ikke merke til om det var nevnt i teksten, men det er viktig for dette systemet at det er en tilbakeslagsventil som hindrer vannet å gå til tanken når magnetventilen i tilkoblingen åpnes.

På vinteren kan man jo også bruke denne type cityvann for å blåse ut vannet Smile
Til Toppen Go down
morrun
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 87
Registration date : 07.06.2010

City vann - Page 2 Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann - Page 2 Icon_minitimeLør 6 Sep 2014 - 1:52

lea skrev:
Maya  :-  

Veldig supre tips og triks dere hadde lagt ut på siden deres
godt og enkelt fortalt.

Stor Kudos

Jeg bifaller innlegget av min campingkompanjong og gode nabo "lea". Flotte monteringsveiledninger Maya/Arve, takk og takk! Ikke så skummelt å sette saga mot vogna etter å ha lest disse. Foreslår at dere bygger deres neste vogn selv, helt fra bunnen av. Godt dokumentert med bilder og tekst!

Mvh Morten
Til Toppen Go down
maya
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 93
Registration date : 21.02.2012

City vann - Page 2 Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann - Page 2 Icon_minitimeSøn 7 Sep 2014 - 19:40

morrun skrev:
lea skrev:
Maya  :-  

Veldig supre tips og triks dere hadde lagt ut på siden deres
godt og enkelt fortalt.

Stor Kudos

Jeg bifaller innlegget av min campingkompanjong og gode nabo "lea". Flotte monteringsveiledninger Maya/Arve, takk og takk! Ikke så skummelt å sette saga mot vogna etter å ha lest disse. Foreslår at dere bygger deres neste vogn selv, helt fra bunnen av. Godt dokumentert med bilder og tekst!

Mvh Morten

Tusen takk til dere begge for tilbakemeldingene. En kan jo aldri være helt sikker på om det vi prøver å forklare er forståelig Smile.
Tror vi holder oss til ettermontering og lar produsentene bygge vogn Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





City vann - Page 2 Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
City vann
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Odense City Camp
» City Water på Hobby
» Usmak på vann fra ferskvannstanken
» Nix vann i kraner !!!
» Trøbbel med vann.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TIPS & TRIKS-
Gå Til: