CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Karosserideler

Go down 
AvInnlegg
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Karosserideler Empty
PosteTema: Karosserideler   Karosserideler Icon_minitimeSøn 23 Sep 2007 - 13:30

Noen som har tips til hvor jeg kan få tak i plastikkdeksel til bakre venstre hjørne på en 2001 Dethleffs Camper 560 SK? Det gjelder "forlengelsen" av den gråe "kassa" nederst bak hvor lysene sitter.. Den fortsetter liksom rundt hjørnet hvor den blir buet ned.. Den rundt hjørnet er borte. Skjønner? Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Karosserideler Empty
PosteTema: Re: Karosserideler   Karosserideler Icon_minitimeSøn 23 Sep 2007 - 17:30

Thomas.

Har ikke noe mer fornufig å si at en forhandler vel er et nærliggende valg.Men jeg regner med at du kanskje mente noen billigere løsninger her ?
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Karosserideler Empty
PosteTema: Re: Karosserideler   Karosserideler Icon_minitimeSøn 23 Sep 2007 - 18:53

Et greit svar som jeg forsåvidt er klar over Smile Men nærmeste forhandler for min del er i Drammen eller Oslo. Så det er ikke nødvendigvis prisen det går på, men muligheten til å få forholdsvis kjapt. Regner med at en forhandler må bestille fra Tyskland og jeg kunne tenke meg å få i stand dette før vinteren kommer.. Men, det er vel kanskje straffen for å være kloms!
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Karosserideler Empty
PosteTema: Re: Karosserideler   Karosserideler Icon_minitimeOns 3 Okt 2007 - 20:24

Er fortsatt veldig intr i delen hvis noen har tips. Har fått tilbakemld fra akershus caravan om at plastikk-betan koster kr 1800,-!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Karosserideler Empty
PosteTema: Re: Karosserideler   Karosserideler Icon_minitimeOns 3 Okt 2007 - 20:30

Thomas skrev:
Er fortsatt veldig intr i delen hvis noen har tips. Har fått tilbakemld fra akershus caravan om at plastikk-betan koster kr 1800,-!!!

Dersom du ender opp med deler fra Akershus Caravan og ikke ønsker turen fra Hønefoss til Strømmen kan vi ta med plast dingsen til deg.
Kjører forbi Strømmen min. 1 gang pr. dag og har vintercampen på Valdres.
Altså forbi Hønefoss ca. annenhver helg Wink

jkl
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Karosserideler Empty
PosteTema: Re: Karosserideler   Karosserideler Icon_minitimeTor 4 Okt 2007 - 16:22

Det hadde vært suverent å slippe å reise inn hvis det blir så vi handler derfra. Hvis det blir aktuelt så blåser jeg liv i denne tråden igjen.. Tusen takk uansett.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Karosserideler Empty
PosteTema: Re: Karosserideler   Karosserideler Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Karosserideler
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: DETHLEFFS-
Gå Til: