CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Tips til billige gardiner

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Ralena
CAMPER
CAMPER
Ralena


Female
Antall Innlegg : 36
Age : 51
Localisation : Asker
Registration date : 24.04.2011

Tips til billige gardiner Empty
PosteTema: Tips til billige gardiner   Tips til billige gardiner Icon_minitimeMan 13 Jun 2011 - 20:00

Kjøpte ny vogn m/ isabella alpha fortelt i år å så til min forskrekkelse at gardinene jeg kjøpte forrige sesong ikke passet til dette forteltet, jeg hadde gardinstenger i mitt ventura telt.

Det kostet over 3000 kroner å bestille nye fra Isabella DET var uaktuelt lol...Jeg dro på Bahaus og kjøpte denne

Hullmaskin

Brukte en syl til å lage hull først, så klemte jeg til litt forstiktig med "maskinen"


hull

gardin

Ferdig resultat


Dette tok cirka 2 timer for 8 gardinlengder, med hjelp fra en snill kjæreste som hjalp meg å klemme når jeg ble litt sliten gikk det som en drøm lol....men det viktigste av alt BILLIG, den "maskinen" kostet under 200 kroner inkludert "knappene" jeg brukte støreslse 5.5. Når jeg er lei av disse gardinene kan jeg ta en tur på KID o.l kjøpe meg billige gardiner med god sammvittighet. De jeg kjøpte i fjor kostet meg 400. Hadde jeg kjøpt nye fra Isabella hadde jeg følt at jeg MÅTTE ha dem til jeg fikk nytt fortelt med den prisen lol...

Det er litt større mellomrom mellom hullene en på orginalgardinene men syntes det gikk helt fint, det var bare første gardin som måtte måles til, resten var bare å legge over den ferdige og stikke en penn i hullet for å lage merke der jeg ville lage nytt hull, enkelt P-s kan være at noen andre har gjort dette før meg men fant ingen post om dette.

resultat Smile
Til Toppen Go down
Lmc
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 118
Localisation : Hovdebygda, Ørsta
Registration date : 19.01.2011

Tips til billige gardiner Empty
PosteTema: Re: Tips til billige gardiner   Tips til billige gardiner Icon_minitimeMan 13 Jun 2011 - 20:44

Steikje fine gardine!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tips til billige gardiner Empty
PosteTema: Re: Tips til billige gardiner   Tips til billige gardiner Icon_minitimeMan 13 Jun 2011 - 21:02

Må bare si meg enig: steike fine gardiner! Very Happy
Må være fra KID de!
Til Toppen Go down
Ralena
CAMPER
CAMPER
Ralena


Female
Antall Innlegg : 36
Age : 51
Localisation : Asker
Registration date : 24.04.2011

Tips til billige gardiner Empty
PosteTema: Re: Tips til billige gardiner   Tips til billige gardiner Icon_minitimeMan 13 Jun 2011 - 21:06

Takk:)

hehe yes de er fra Kid
Til Toppen Go down
Sponsored content





Tips til billige gardiner Empty
PosteTema: Re: Tips til billige gardiner   Tips til billige gardiner Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Tips til billige gardiner
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» billige varebiler
» Rengjøring vinduer fortelt + spørsmål om gardiner
» Tips om 540 UKF/UFK
» Tips og råd..
» Tips til gassgrill;)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TIPS & TRIKS-
Gå Til: