CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Campingplass for litt voksne ungdommer...

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Espen V
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1312
Age : 42
Localisation : Ålesund =)
Registration date : 23.09.2007

Campingplass for litt voksne ungdommer... Empty
PosteTema: Campingplass for litt voksne ungdommer...   Campingplass for litt voksne ungdommer... Icon_minitimeTir 25 Sep 2007 - 22:03

Har såvidt begynt å tenke litt på ferien til neste år, og hva jeg skal prøve å få min bedre halvdel med på...Vi blir sannsynligvis 3 par uten unger på tur, alle i alderen 22-26 år, så jeg lurte på om noen har forslag på en plass å reise..Nesten alle innlegg jeg leser står det at det er en flott plass for barna, og det er jo fint det, men kan gjerne være en plass med litt mere liv også..Men jeg vil ikke til f.eks Løkken i Danmark der det er fest hele natten om dere skjønner... Cool
Har velforeslått Danmark til de andre, bare for å se om vi fikk med noen, men er åpen for andre land også...Tror ikke de andre er innstilt på å kjøre så mye lenger enn Danmark da, men ...Jeg hadde gjerne kjørt til sør-Spania om det skulle være... Very Happy
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Campingplass for litt voksne ungdommer... Empty
PosteTema: Re: Campingplass for litt voksne ungdommer...   Campingplass for litt voksne ungdommer... Icon_minitimeTir 25 Sep 2007 - 22:08

523iA skrev:
Har såvidt begynt å tenke litt på ferien til neste år, og hva jeg skal prøve å få min bedre halvdel med på...Vi blir sannsynligvis 3 par uten unger på tur, alle i alderen 22-26 år, så jeg lurte på om noen har forslag på en plass å reise..Nesten alle innlegg jeg leser står det at det er en flott plass for barna, og det er jo fint det, men kan gjerne være en plass med litt mere liv også..Men jeg vil ikke til f.eks Løkken i Danmark der det er fest hele natten om dere skjønner... Cool
Har velforeslått Danmark til de andre, bare for å se om vi fikk med noen, men er åpen for andre land også...Tror ikke de andre er innstilt på å kjøre så mye lenger enn Danmark da, men ...Jeg hadde gjerne kjørt til sør-Spania om det skulle være... Very Happy

Oiii.Denne var vrien. Min erfaring på dette området er ca 30 år gammel.
Var jo på løkken, men husker ikke at vi var innom noen camping da. Vi reiste rundt i en buss kalt "Ørneredet" og var ikke så veldig velsett på campingplasser. Men det må da være noen her som kan bidra med tips her.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Campingplass for litt voksne ungdommer... Empty
PosteTema: Re: Campingplass for litt voksne ungdommer...   Campingplass for litt voksne ungdommer... Icon_minitimeTir 25 Sep 2007 - 22:53

523iA.

Kan jeg få anbefale Öland ? Har like fine strender som Danmark,og med flotte veier gjennom Sverige,er du kjapt på østsida av landet.Går ei bru på over 6 km. fra Kalmar til Öland.

Der vi ligger,er det 5 km. til hovedstaden på øya,hvor det er partystemning om du liker det.Mens på campingen vår,og plassen rundt den,er det mer laidback og koselig stemning.Da har du det beste fra to verdener.


http://www.grondalscamping.se/

http://www.kopingsvik.se/

http://www.strandborgholm.se/

Første linken er fra vår camping.Den andre fra tettstedet hvor campen ligger.Den tredje er fra hotellet i hovedstaden,hvor det er rock'n'roll og party.
Til Toppen Go down
Espen V
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1312
Age : 42
Localisation : Ålesund =)
Registration date : 23.09.2007

Campingplass for litt voksne ungdommer... Empty
PosteTema: Re: Campingplass for litt voksne ungdommer...   Campingplass for litt voksne ungdommer... Icon_minitimeOns 26 Sep 2007 - 16:32

Arve

Öland ja...kanskje ikke så dumt det...Jeg får ta det opp med folket.. Smile
Er vel en del som reiser til Öland i ferien..Vet du om der bruker å være smekk fullt så jeg må bestille plass på forhånd, eller går det stort sett bra? Er jo veldig greit og ikke være låst på noen datoer på tur... =)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplass for litt voksne ungdommer... Empty
PosteTema: Re: Campingplass for litt voksne ungdommer...   Campingplass for litt voksne ungdommer... Icon_minitimeOns 26 Sep 2007 - 17:36

523iA

Så er det jo Bornholm sunny

Nesten som Öland........ bare på dansk Very Happy

Snaps og sild............ cheers

Badestrand med palmer king

jkl
Til Toppen Go down
Espen V
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1312
Age : 42
Localisation : Ålesund =)
Registration date : 23.09.2007

Campingplass for litt voksne ungdommer... Empty
PosteTema: Re: Campingplass for litt voksne ungdommer...   Campingplass for litt voksne ungdommer... Icon_minitimeOns 26 Sep 2007 - 18:36

jkl

Bornholm ja..aldri tenkt på som feriemål..kanskje jeg skulle sjekket litt ut den også... Very Happy
Ferge ifra Sverige dit vel... Campingplass for litt voksne ungdommer... 105954
Smile
Får ta å sjekke litt senere.. Cool
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplass for litt voksne ungdommer... Empty
PosteTema: Re: Campingplass for litt voksne ungdommer...   Campingplass for litt voksne ungdommer... Icon_minitimeOns 26 Sep 2007 - 19:36

523iA.

Kommer litt an på når du kommer til Öland.Vi kom dit 1. uka i juli,og da var det halvtomt på vår faste camping,mens uka etter var det ganske fullt.Men det ordner seg alltid.Vi var der når vi var på deres alder,og før vi fikk unger og,og stedet passer både for barnefamilier og folk i 20 åra som innimellom vil ha litt hålligång.

Send meg en PM med mailadresse om du vil ha bilder fra Öland.


Apropos Bornholm som jkl her anbefaler,så er det også et flott sted å feriere.Var der i '90,og lå på "Dueodde",som vel er det stedet med den beste stranda der.Koselige småbyer med bindingsverkshus,som gjorde at man ikke var i tvil om at dette var endel av Danmark.

Ferga tok vi fra Ystad,og tok vel 3 timer den gang,om jeg husker rett.

Men jkl,hvor var palmene 'a !!!!! Du drømte ikke at du var med på "Robinson" da ???? Hehe.

Vet at de har planta palmer på ei strand i Frederikshavn,men på Bornholm..... ??? Har kanskje kommet siden jeg var der ??
Til Toppen Go down
Espen V
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1312
Age : 42
Localisation : Ålesund =)
Registration date : 23.09.2007

Campingplass for litt voksne ungdommer... Empty
PosteTema: Re: Campingplass for litt voksne ungdommer...   Campingplass for litt voksne ungdommer... Icon_minitimeOns 26 Sep 2007 - 20:21

ARVE

Ok. Det høres jo riktig bra ut.. Dette må jeg se på! Smile

Her har jo vert en eventyrlig sommer her i nord-europa i år!! Rolling Eyes
Så får håpe det blir bedre neste år, hvis ikke kjører vi lenger! Cool
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplass for litt voksne ungdommer... Empty
PosteTema: Re: Campingplass for litt voksne ungdommer...   Campingplass for litt voksne ungdommer... Icon_minitimeOns 26 Sep 2007 - 21:05

Arve

Så nok de palmer FØR det ble for mye sild og snaps affraid

Mener det var på Balka Strand eller der omkring....... iaf. helt syd på øya!

Men i sannhetens navn bør det vel nevnes at vi ikke ble imponert av de ca. 1 meter små (dadel?) palmene. confused

Var nok mer interessert i den lokale sjokolade sjappa.

Tror det er ca. 10 år siden vi var på Bornholm, så de eksotiske plantene var nok ikke noe turistmål da du var der i -90, nei........

Bornholm har flest soltimer i hele DK sunny

jkl
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplass for litt voksne ungdommer... Empty
PosteTema: Re: Campingplass for litt voksne ungdommer...   Campingplass for litt voksne ungdommer... Icon_minitimeOns 26 Sep 2007 - 21:16

jkl.

Ja,og Olof Palme var allerede død,så jeg så ikke han heller.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplass for litt voksne ungdommer... Empty
PosteTema: Re: Campingplass for litt voksne ungdommer...   Campingplass for litt voksne ungdommer... Icon_minitimeOns 26 Sep 2007 - 21:17

ARVE skrev:
jkl.

Ja,og Olof Palme var allerede død,så jeg så ikke han heller.

Kan det være han vi så affraid

jkl
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplass for litt voksne ungdommer... Empty
PosteTema: Re: Campingplass for litt voksne ungdommer...   Campingplass for litt voksne ungdommer... Icon_minitimeOns 26 Sep 2007 - 21:24

jkl.

Dævva vel i '86 han.

Husker jeg var litt skuffa over at det var få steder på Bornholm man kunne bade.Mye klipper o.l. rundt omkring på øya der.Men for all del,et flott sted var det.


Trivelig i hovedstaden,Rønne,og.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplass for litt voksne ungdommer... Empty
PosteTema: Re: Campingplass for litt voksne ungdommer...   Campingplass for litt voksne ungdommer... Icon_minitimeOns 26 Sep 2007 - 21:30

ARVE skrev:
jkl.

Dævva vel i '86 han.

Husker jeg var litt skuffa over at det var få steder på Bornholm man kunne bade.Mye klipper o.l. rundt omkring på øya der.Men for all del,et flott sted var det.


Trivelig i hovedstaden,Rønne,og.

Øst og syd på øya er det bare flotte hvite sandstrender som i syden (med enkelte små palmer i -97 ;-)) og masser av bade muligheter for barnefamilier

http://sand-strand.bornholm.net/index.php?sprog=dk&strand=dueodde

jkl
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplass for litt voksne ungdommer... Empty
PosteTema: Re: Campingplass for litt voksne ungdommer...   Campingplass for litt voksne ungdommer... Icon_minitimeOns 26 Sep 2007 - 22:27

Herr Lund.

Se der ja.Husker bare Dueodde jeg,pluss et sted helt nord,hvor det var strender.

Burde ta en Bornholm tur igjen skjønner jeg.Vi var der bare en uke den gang.

Som alltid fra deg.-bra jobba.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Campingplass for litt voksne ungdommer... Empty
PosteTema: Re: Campingplass for litt voksne ungdommer...   Campingplass for litt voksne ungdommer... Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Campingplass for litt voksne ungdommer...
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bør jeg ha på litt varme i vogna?
» hobby 610 deler 89modell ØK
» Campingplass - campingparkering?
» Nybakte campingvogneiere - og vi pusser opp! (Litt)
» Camping litt nord for oslo

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: