CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Ny kalkulator fra SVV :)

Go down 
+9
hobby 650 kfu
Sten Rune
Noraf
chg
joka
ArneO
Jan Ole
Lars Egil
livar
13 posters
AvInnlegg
livar
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
livar


Male
Antall Innlegg : 163
Age : 41
Localisation : Bryne
Registration date : 25.08.2008

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeFre 24 Jun 2011 - 17:03

Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeFre 24 Jun 2011 - 17:17

Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeFre 24 Jun 2011 - 18:32

Er ikke så veldig bra om den ikke alltid er rett da, mulig min bil er et særtilfelle siden den er "oppjustert" da, men den virker å være feil på flere.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
livar
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
livar


Male
Antall Innlegg : 163
Age : 41
Localisation : Bryne
Registration date : 25.08.2008

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeFre 24 Jun 2011 - 19:01

Stemte fint hos meg. Lette etter den på forumet, men sjekket ikke fri prat... Så da ble det en dobbelpost.
Har også sjekket med forskjellige bil og henger kobinasjoner jeg har her, og alt stemmer.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeSøn 26 Jun 2011 - 13:09

Har no bare den kalkulatoren virka så har den sikker hvert bra Angry
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeSøn 26 Jun 2011 - 14:49

Sier jeg også, men mange er jo fornøyd så da får en vel være glad til......
Forsåvidt greit dette når man vet hva som er riktig eller ei, men da forsvinner jo litt av hensikten syns jeg. ler

EDIT: Ser nå at den ikke virker heller, ikke bare er feil av og til..... Suspect

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeSøn 26 Jun 2011 - 15:13

Den oppgraderte totalvekta på vogna vår er oppdatert den. Kan det være at noen ikke har meldt inn oppjusteringen din riktig Jan Ole? Om du legger inn reg. nr hos mekonomen får du riktige opplysninger da?
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeSøn 26 Jun 2011 - 16:05

Sikkert noe sånt, skal få sjekket det.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeSøn 26 Jun 2011 - 16:14

Denne kalkulatoren slår jo bare opp i kjøretøyregisteret skulle man tro, og det betyr at om det er noe feil er det ikke kalkulatoren som er det, men kjøretøyregisteret.
Til Toppen Go down
joka
DIREKTØR!
DIREKTØR!
joka


Male
Antall Innlegg : 777
Age : 58
Localisation : Ibestad / Troms
Registration date : 17.06.2007

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeSøn 26 Jun 2011 - 17:44

jeg har sjekket 3 småbiler hvor tillatt hengervekt er mindre enn egenvekta på bilen..
da regnet den feil på B, mens BE er riktig

selv om B kan ha henger med tillatt totalvekt samme som egenvekta på bilen, så gjelder jo ikke det når max henger vekt er mindre enn egenvekta i.flg vognkortet.

vegvesenet er jo riktig plass for å finne hengervekt, men de kan vel ikke lastes for feil? sjåføren er jo pliktig å finne ut hva han/hun kan dra.. (på et eller annet vis) scratch
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeOns 29 Jun 2011 - 22:03

Har snakket med BT i dag angående at min bil ike kommer opp med riktig hengervekt. De har gjort en dårlig jobb med å registrere inn omregistreringen på min da den ble oppjustert fra 2000 til 2500 kg hengervekt og ikke lagt det inn i autosys. Nå må jeg møte opp på en trafikkstasjon og vise del 1og2 av vognkortet og få dette i orden. My as, skal sende dem en kopi og be dem ordne opp. What a Face

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeTor 30 Jun 2011 - 13:13

Tråkig når noen ikke gjør jobben sin ordentlig...
Til Toppen Go down
chg
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Male
Antall Innlegg : 308
Localisation : Østfold
Registration date : 25.06.2010

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeFre 1 Jul 2011 - 23:17

Tror den kalkisen avliver noen bastante meninger i enkelte familieselskaper fremover Laughing
Til Toppen Go down
Noraf
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 125
Age : 47
Localisation : Vestfold
Registration date : 07.02.2010

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeSøn 3 Jul 2011 - 22:14

tja, fikk i allefall bekreftet at den be'n jeg har bestilt, ikke trengs for vognkjøringa (som jeg trodde, be er for kjøring med vanlig henger, med tillatt tot vekt på 2 tonn )
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeSøn 3 Jul 2011 - 22:31

Det er vel i beste fall en misforståelse.
Du må nok til med BE lenge før hengeren veier to tonn med de fleste biler foran. Shocked

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
chg
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Male
Antall Innlegg : 308
Localisation : Østfold
Registration date : 25.06.2010

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeSøn 3 Jul 2011 - 22:47

Noraf skrev:
tja, fikk i allefall bekreftet at den be'n jeg har bestilt, ikke trengs for vognkjøringa (som jeg trodde, be er for kjøring med vanlig henger, med tillatt tot vekt på 2 tonn )

Vogn eller campingvogn er det samme. Ikke rart man kan bli noe surrete når man leser seg frem at det blir kalt "campingvogn regelen"
Til Toppen Go down
Noraf
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 125
Age : 47
Localisation : Vestfold
Registration date : 07.02.2010

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeMan 4 Jul 2011 - 0:25

joda, men cv'n vår har tillatt totalvekt på 1400, bilen kan dra 2t, og hengeren jeg bruker bl.a. til å kjøre pellets med har tillatt totalvekt på 2,2t....

ps , joda, vogn, og cv er jo det samme, men så har du hengere også.
noen av hengerene har noen ville tillatt totalvekter da... Wink
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeMan 4 Jul 2011 - 7:07

Hva er tillatt totalvekt på en sånn bil da? Shocked

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeMan 4 Jul 2011 - 9:59

Noraf skrev:
joda, men cv'n vår har tillatt totalvekt på 1400, bilen kan dra 2t, og hengeren jeg bruker bl.a. til å kjøre pellets med har tillatt totalvekt på 2,2t....

ps , joda, vogn, og cv er jo det samme, men så har du hengere også.
noen av hengerene har noen ville tillatt totalvekter da... Wink

Om bilen har totalvekt på mindre enn 2100 kg så kan du dra vogna med totalvekt 1400 med B-førerkort, men bilen må da også ha egenvekt på 1400 kg eller mer......... har bilen høyere totalvekt må du ha BE.

Ordet "campingvognregel" burde fjernes, er ingen forskjell i regelverket om det er en varehenger eller campingvogn.

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Ny kalkulator fra SVV :) Caravan
Til Toppen Go down
Noraf
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 125
Age : 47
Localisation : Vestfold
Registration date : 07.02.2010

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeTir 5 Jul 2011 - 9:48

Sitat :
Grunnlag for utregning
Bil: Egenvekt (med fører):1615 kgTillatt totalvekt:2050 kgMaksbelastning tilhengerkopling: *100 kg Maksvekt tilhenger med bremser: 2000 kgMaksvekt tilhenger uten bremser: 750 kgMaksimal tillatt vogntogvekt: 4050 kg .Tilhenger: Egenvekt:1120 kgNyttelast:280 kgTillatt totalvekt:1400 kg.* Bilens tilhengerfeste må ikke belastes med mer enn 100 kg trykk. Du kan måle dette vekttrykket ved å legge en badevekt mellom tilhengerens kopling og bilens tilhengerfeste. Er vekten for høy, kan du prøve å laste hengeren annerledes og flytte tung last lenger bak i hengeren

og med dette resultatet med B
Sitat :
Du kan trekke denne tilhengeren med denne bilen. Tilhengeren kan lastes med maksimalt 280 kg. Høyeste tillatte hastighet er 80 km/t

Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeTir 5 Jul 2011 - 16:55


Der har du en samlet totalvekt på 3450 kg så den ekvipasjen kjører du lovlig med klasse B Very Happy

Men hengeren du kjører pellets med har du ikke lov å dra med bare B...

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Ny kalkulator fra SVV :) Caravan
Til Toppen Go down
Noraf
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 125
Age : 47
Localisation : Vestfold
Registration date : 07.02.2010

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeTir 5 Jul 2011 - 20:42

jepp, og er jo akkurat det jeg sier, og det er derfor jeg har bestilt meg be, for at jeg lovlig skal kunne få pelletsen hjem.

tror det har blitt litt snakk rundt grøten her nå Smile
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeTir 5 Jul 2011 - 21:08

Javel? Hvorfor det da? På grunn av ditt litt forvirrende innlegg eller?
Alle andre kommentarer er jo ryddige..... Rolling Eyes

tja, fikk i allefall bekreftet at den be'n jeg har bestilt, ikke trengs for vognkjøringa (som jeg trodde, be er for kjøring med vanlig henger, med tillatt tot vekt på 2 tonn )

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Noraf
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 125
Age : 47
Localisation : Vestfold
Registration date : 07.02.2010

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeOns 6 Jul 2011 - 22:46

tja, var det forrvirrende ? Razz

fin kalkulator i allefall
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeOns 6 Jul 2011 - 23:33

Ja.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
hobby 650 kfu
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
hobby 650 kfu


Male
Antall Innlegg : 286
Age : 47
Localisation : Hallingdal
Registration date : 17.03.2012

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeTor 22 Mar 2012 - 11:08

Den kalkisen er også nyttig å ha på tlf nå:får den som egen app på android tlf. Fordi onkel politi er generelt ikke akkurat stødige på dem reglene.(Har erfart det) Ta frem tlf,tast inn reg nr og vips:du kjører lovlig gitt. Så slipper du sette igjen henger/vogn (Har måttet gjort det også på mine yngre dager da en ikke viste bedre)
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeTor 22 Mar 2012 - 12:14

Har den appen og finner ut følgende:
Ser at regneksempelet for tillatt henger med B avviker fra min oppfatning av reglene.
Der står det at man kan trekke en henger med for høy tillatt totalvekt for bilen (i exempelet max 1000kg) bare man sørger for at den aktuelle vekten er under 1000kg.
Dette mener jeg er direkte feil , aktuell vekt-vurderinger er knyttet til BE sertifikat og aldri til B sertifikat. Mener jeg. Shocked

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Åge P
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Åge P


Male
Antall Innlegg : 411
Age : 42
Localisation : Bergen
Registration date : 11.09.2009

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeTor 22 Mar 2012 - 12:37

Er akkuratt sånn eg og har oppfattet det Jan Ole. Og det samme sa kjørelæreren når eg tok BE sertifikatet for 6 år siden.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeTor 22 Mar 2012 - 12:55

I så fall er det jaggu for ille at vi sitter her, fritidscampere og finner feil i opplysninger som bør være kvalitetssikret opp og ned i mente fra det offentlige, dette tilfellet Statens Vegvesen, når man vet hvor mye d...skap de kan stelle til med for oss på en god dag.
Urovekkende. Suspect

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeTor 22 Mar 2012 - 12:57

Jeg har sjekket opp, og fortsatt er det dette som gjelder:

https://caravan.norwegianforum.net/t2449-regler-for-forerkort-og-tillatte-vekter

Kilde:

http://www.vegvesen.no/Forerkort/Om+forerkort/Diverse+krav+til+forerkort/Trekking+av+mindre+tilhenger

...og der er jammen ordet "campingvogn-regelen" også! Ikke lett å blitt kvitt et slikt useriøst navn når myndighetene bruker det.

Utrolig synd hvis appen viser noe annet, hva med å tipse de som har laget den???
Til Toppen Go down
hobby 650 kfu
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
hobby 650 kfu


Male
Antall Innlegg : 286
Age : 47
Localisation : Hallingdal
Registration date : 17.03.2012

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeTor 22 Mar 2012 - 13:06

Mye synsing rundt dette.... Usikkerhet.Så har du dem som driter i hva dem hekter på.Som feks den Golfen med ei eldre Hobby 680 bakpå jeg så her om dagen.
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeTor 22 Mar 2012 - 13:13

Jan Ole: Appen er laget av en Knut Ørland.

http://itunes.apple.com/app/navn/id322558562?mt=8

Han er så vidt jeg kan skjønne ikke tilknyttet SVV på noen måte. Han har også laget en rekke andre apper. Har han har sitert SVV feil, er jo det en sak, men dersom beregninger blir feil både i appen og på weben, er det mye mer alvorlig.

Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeTor 22 Mar 2012 - 13:51

Kan jo tipse, men har rett og slett nok med mitt eget. Vet jeg har mitt på det tørre og lar resten skure.
Forøvrig oppfatter jeg det sånn når jeg trykker på en app og det første som dukker opp er logoen til Statens Vegvesen og navnet, at joda, dette er et produkt vegvesenet stiller seg bak og går god for.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
TomA
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS



Male
Antall Innlegg : 180
Age : 56
Localisation : Oppland
Registration date : 19.11.2010

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeTor 22 Mar 2012 - 17:31

Helt enig med Jan Ole

Det virker som det er en app fra Statens Vegvesen, deres logo og deres linker rundt omkring.
Til Toppen Go down
bummen74
CARAVANER
CARAVANER
bummen74


Male
Antall Innlegg : 109
Age : 50
Localisation : Mestervik
Registration date : 13.05.2012

Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitimeMan 28 Mai 2012 - 23:23

På min bil fikk jeg beskjed om max kulevekt 30kg, confused og tillat hengervekt 835kg. Sad
Vel nok ikke ett trekkdyr for vogn, kansje, men 30kg kulevekt???

Bilen er en citroen berlingo 2010 92hk hdi.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Ny kalkulator fra SVV :) Empty
PosteTema: Re: Ny kalkulator fra SVV :)   Ny kalkulator fra SVV :) Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Ny kalkulator fra SVV :)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Kalkulator for kabeltverrsnitt

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TIPS & TRIKS-
Gå Til: