CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Liming/sveising av takluke

Go down 
2 posters
AvInnlegg
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Liming/sveising av takluke Empty
PosteTema: Liming/sveising av takluke   Liming/sveising av takluke Icon_minitimeSøn 3 Jul 2011 - 21:18

Oppdaget en sprekk i den store takluka på vår Hobby. Heldigvis bare på kanten rundt luka, men dessverre rett gjennom det ene hengslet så den fikk ganske stor belastning.
Forsøkte å lime, men jeg fikk ikke noe lim til å holde.

Tok spissen på en varm loddebolt og dro langs med sprekken for å sveise den igjen. Det fungerte bra. Deretter smeltet jeg litt plast fra en gjennomsiktig isskrape jeg fant i garasjen over sprekken for å forsteke den ytterligere. Det ble ikke helt strøkent pent, men det spille ringen rolle for dette er oppå taket og derfor veldig lite synlig. Ikke særlig synlig innefra heller for det blir på siden av kanten som stikker opp. Mange kroner spart.... Very Happy

Liming/sveising av takluke Takluke
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Liming/sveising av takluke Empty
PosteTema: Re: Liming/sveising av takluke   Liming/sveising av takluke Icon_minitimeSøn 3 Jul 2011 - 21:21

vil påstå at det der er en helt akseptabel måte å spare noen kroner på
koster noen lapper de lukene, og når det kan fikses, ja da er jo valget enkelt
Til Toppen Go down
 
Liming/sveising av takluke
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Snø inn takluke 650 KFU
» Takluke
» panorama takluke
» Sprekk i tak og takluke 650 KFU
» Takluke til besvær.....

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TIPS & TRIKS-
Gå Til: