CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?

Go down 
+10
Leif
ArneO
OyvindSP
Tasle
kjello
Camping Kai
campist
Stian C
André
Veggis
14 posters
AvInnlegg
Veggis
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 354
Age : 48
Localisation : Vestland
Registration date : 22.06.2009

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeTor 7 Jul 2011 - 22:34

Vår første tur med vogna noensinne nærmer seg. Tenker å ha med en liten verktøykasse, just in case, men hva kan jeg ha bruk for? Vogna er fra 2004 og skal være sjekket av forhandler før levering, men ting kan sikkert oppstå underveis. Tips mottas!
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André


Male
Antall Innlegg : 506
Localisation : Bodø
Registration date : 29.08.2008

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeTor 7 Jul 2011 - 23:59

Skrujern i forskjellig størrelser
Avbitertang
Måleinstrument/voltmeter
Kniv
Lommelykt/hodelykt
Skrumaskin (i hovedsak til å skru ned støtteben)
Fastnøkler
Til Toppen Go down
Stian C
CARAVANER
CARAVANER
Stian C


Male
Antall Innlegg : 125
Localisation : Stord
Registration date : 11.06.2010

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeFre 8 Jul 2011 - 0:19

Pipesett, skiftesnøkkel, vannpumpetang, skrutrekkere og måleinstrument..
utover verktøy så har jeg med litt ledning, kabelsko av diverse utførelser og sikringer... just in case
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeFre 8 Jul 2011 - 12:22

Og ta med deg litt smergelpapir eller sandpapir. Om du underveis tror du blir forfulgt av en flokk måker, så er det nok bare bremsebelegget inne i kulehandsken din som har fått et lite glassaktig belegg. Puss det vekk! Det kommer gjerne etter noen få tusen kilometer, og har du ikke reingjort kula ordentlig, vil du risikere å få det igjen. Se siste avsnitt her:

http://www.campist.info/utstyrstips/tips-underveis/175-rengjoring-av-hengerfeste


http://www.campist.info/utstyrstips/utstyrstips/145-huskeliste
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Veggis
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 354
Age : 48
Localisation : Vestland
Registration date : 22.06.2009

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeFre 8 Jul 2011 - 19:20

Takker for gode tips Smile
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeLør 9 Jul 2011 - 0:46

Hm har ikke med et eneste verktöy jeg.
Til Toppen Go down
kjello
CARAVANER
CARAVANER
kjello


Male
Antall Innlegg : 149
Age : 42
Localisation : Dalekvam
Registration date : 24.07.2009

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeOns 3 Aug 2011 - 23:04

Kjøpte et sett med verktøyskofferter fra Biltema og tok den mellomste i bruk i vognen. Her har eg følgende:
Avbiter
Kabelskotang
Div skrujern
Umbracosett
Lite pipesett
Tape
Multimeter
Enkelte tenger
Litt skruer i diverse størrelse
Kabelsko i forskjellig utforming
Sykkelverktøy

Har og med tre forskjellige spraybokser:
Silkonspray kan være grei å ha litt i tilhengerkontakten
Smørre spray
Elektro spray
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeOns 3 Aug 2011 - 23:13

Det viktigste verktøy jeg har er en god jekk for punkteringer. Det skjer for alle før eller siden. Medfølgende jekk til bilen ble erstattet av en god hydraulisk jekk etter siste punktering. Å skifte 30 kg dekk med en hånd og elendig jekk er gjort for siste gang.

Har i vogna: det meste som Kjello skriver, godt med sikringer i tillegg.

I sommer ble det en kraftig kompressor og dekk-repsett kjøpt i tillegg.


Sist endret av JanP den Tor 4 Aug 2011 - 0:07, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeTor 4 Aug 2011 - 0:03

kjello skrev:
Kjøpte et sett med verktøyskofferter fra Biltema og tok den mellomste i bruk i vognen. Her har eg følgende:

(Klipp..)

Har og med tre forskjellige spraybokser:
Silkonspray kan være grei å ha litt i tilhengerkontakten
Smørre spray
Elektro spray

Silikonspray til tilhengerkontakten var et bra råd (foruten de øvrige, obligatoriske småtingene). Kontakten på min bil (13-polt) er faktisk litt treg å dreie på plass uten å bruke makt. Silikonspray har jeg forøvrig alltid i bilen, bl.a. til forteltskinna.

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeTor 4 Aug 2011 - 9:15

Ettesom trådstarter har Hobby kan det jo være greit å ha med en stiftemaskin lol! har erfart at mye er stiftet fast, og løsner under bruk.

Ser at tape er nevnt, mer spesifikt har jeg alltid med gaffa-tape, du vet: Hvis det ikke kan repareres med gaffa-tape, er det ikke ødelagt!
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeTor 4 Aug 2011 - 11:01

Luft-tykk måler
Kraftpipe til både bil og vogn og lang nok stang til å bytte hjul
Strips
Litt ståltråd
Til Toppen Go down
Leif
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 67
Localisation : Trondheim
Registration date : 26.03.2010

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeTor 4 Aug 2011 - 13:09

alt som er nevnt har jeg med, Og noen filler, bruke til å tørke av olje rest, pusse vindustørkere-blad, etter smøre hengsler, og en liten hammer, , , , ,
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeTor 4 Aug 2011 - 16:41

Min erfaring er at jo mere verktøy man har med jo mindre skjer det. Det er de gangene alt ligger igjen hjemme det går til h..... Det gjelder derfor å til enhver tid ha en velfylt verktøykasse. Da kan man heller hjelpe andre i nød. Cool
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeTor 4 Aug 2011 - 17:19

hpk skrev:
Min erfaring er at jo mere verktøy man har med jo mindre skjer det. Det er de gangene alt ligger igjen hjemme det går til h..... Det gjelder derfor å til enhver tid ha en velfylt verktøykasse. Da kan man heller hjelpe andre i nød. Cool

Det er vel Murphy's lover som slår til:
"Hvis alt ser ut ut til å gå greit, så har man oversett noe!" og "Mother nature is a bitch"... Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? 653975

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8908
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeTor 4 Aug 2011 - 19:07

Tror jeg har en øljekk i vogna i tilfelle. Men det verktøy som mest er blitt etterspurt av andre campere det er vinjekk og det har vi ikke i vogna.
Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? 653975
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeTor 4 Aug 2011 - 19:44

Hos oss drikker jeg bare (strong) lager på boks, øljekken brukes kun til å sprette en iskald rusbrus etter en lang dag langs veien. Vin kjøper vi kun med skrukork, da slipper man å drikke opp hele flaska om man er på tur... Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? 653975

Apropos sterkøl, i Finland selges det på Alko en type som heter Karhu (bjørn) på ca. 8 %. Den er litt mørkere og fyldigere enn pils, og veldig god til grillet fisk!

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
livar
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
livar


Male
Antall Innlegg : 163
Age : 41
Localisation : Bryne
Registration date : 25.08.2008

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeFre 5 Aug 2011 - 21:41

Tasle skrev:
kjello skrev:
Kjøpte et sett med verktøyskofferter fra Biltema og tok den mellomste i bruk i vognen. Her har eg følgende:

(Klipp..)

Har og med tre forskjellige spraybokser:
Silkonspray kan være grei å ha litt i tilhengerkontakten
Smørre spray
Elektro spray

Silikonspray til tilhengerkontakten var et bra råd (foruten de øvrige, obligatoriske småtingene). Kontakten på min bil (13-polt) er faktisk litt treg å dreie på plass uten å bruke makt. Silikonspray har jeg forøvrig alltid i bilen, bl.a. til forteltskinna.
Silikonspray trenger ikke være bra i kontakten... Den kan etterhvert dannet et isolerende lag på kontaktpinnene, og dermed gi dårlig kontakt. Hvit vaselin er fint i kontakter. Glir godt, og hindrer oksydering. Finnes i boks, på tube og som spray.
Silikonsprayen kan vel være fin i skinna til forteltet.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeFre 5 Aug 2011 - 21:43

CRC 5-56 i kontakten. Det virker alltid. Ikke silikon, det forverrer kontakten.

Og om kontakten vender oppover så bor et lite hull i underkant, slik at fukt dreneres bort.
Til Toppen Go down
livar
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
livar


Male
Antall Innlegg : 163
Age : 41
Localisation : Bryne
Registration date : 25.08.2008

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeFre 5 Aug 2011 - 21:49

Og en ting til når det gjelder kontakten som sikker de aller fleste vet. Gjelder i alle fall de fleste 7pol kontakter.
Ta et flatt skrujern og utvid stiftene litt. Etter mye bruk klemmes stiftene sammen og gir dårlig kontakt. Dette gjelder altså hannstiftene, både på bil og vogn.
Er et mindre problem på kontakter av høy kvalitet
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeFre 5 Aug 2011 - 22:09

Enda en grunn for å vrake de elendige 7-polte, med jordingsfeil og kontaktproblemer.

Har byttet på hengeren også. Så får det bli et adapter når det blir nødvendig.
Til Toppen Go down
kjello
CARAVANER
CARAVANER
kjello


Male
Antall Innlegg : 149
Age : 42
Localisation : Dalekvam
Registration date : 24.07.2009

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeLør 6 Aug 2011 - 10:05

Ja i istedenfor silikon spray kan en bruke elektro spray den hindrer og fukt...

Har heldigvis 13pins kontakt både på vogn og bil...
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeMan 8 Aug 2011 - 0:06

livar skrev:
Tasle skrev:
kjello skrev:
Kjøpte et sett med verktøyskofferter fra Biltema og tok den mellomste i bruk i vognen. Her har eg følgende:

(Klipp..)

Har og med tre forskjellige spraybokser:
Silkonspray kan være grei å ha litt i tilhengerkontakten
Smørre spray
Elektro spray

Silikonspray til tilhengerkontakten var et bra råd (foruten de øvrige, obligatoriske småtingene). Kontakten på min bil (13-polt) er faktisk litt treg å dreie på plass uten å bruke makt. Silikonspray har jeg forøvrig alltid i bilen, bl.a. til forteltskinna.
Silikonspray trenger ikke være bra i kontakten... Den kan etterhvert dannet et isolerende lag på kontaktpinnene, og dermed gi dårlig kontakt. Hvit vaselin er fint i kontakter. Glir godt, og hindrer oksydering. Finnes i boks, på tube og som spray.
Silikonsprayen kan vel være fin i skinna til forteltet.

Nå var det ikke kontaktene (polene) jeg skrev om, men selve kontakten, gjengene. Pinnene vrir jeg aldri på, kun gjengene. Det er der jeg skal bruke silikon for at innskruingen skal gå smertefritt. Skjønner? lol!

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
livar
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
livar


Male
Antall Innlegg : 163
Age : 41
Localisation : Bryne
Registration date : 25.08.2008

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeMan 8 Aug 2011 - 5:19

Det var vel ikke så lett å forstå for andre enn deg selv, var det vel? Mange av oss kjører ennå med 7pin kontakt, og skrur ikke heller...
Til Toppen Go down
kjello
CARAVANER
CARAVANER
kjello


Male
Antall Innlegg : 149
Age : 42
Localisation : Dalekvam
Registration date : 24.07.2009

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeMan 8 Aug 2011 - 13:29

7 pins skulle vært forbudt... Altfor dårlig kontakt...

er ikke vanskelig å skru da livar..
Til Toppen Go down
livar
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
livar


Male
Antall Innlegg : 163
Age : 41
Localisation : Bryne
Registration date : 25.08.2008

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeMan 8 Aug 2011 - 21:59

Nei, de er lette å skru de 13 pin kontaktene, men er svørt lite å skru på for oss som har 7 pin... Men kommer nok til å handle 13 pin til begge bilene, hengeren min og vogna mi. Så får jeg heller bruke adapter på andre sine hengere.
Til Toppen Go down
Veggis
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 354
Age : 48
Localisation : Vestland
Registration date : 22.06.2009

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeOns 10 Aug 2011 - 23:30

Da har trådstarer (jeg) kommet hjem fra tre og en halv ukes tur. Hadde det travelt før ferien, men fikk rasket med:

- ymse skrutrekkere
- fastnøkkelsett
- skiftenøkler i ulike størrelser
- elektrikertape
- WD 40
- silikonspray
- gummihammer

Og BURDE hatt:
OyvindSP skrev:
Ettesom trådstarter har Hobby kan det jo være greit å ha med en stiftemaskin lol! har erfart at mye er stiftet fast, og løsner under bruk.

Det var nemlig det omtrent det eneste som skjedde, at en gardinskinne falt ned...Noe slags lim skulle jeg også hatt, ettersom noen av håndtakene på skapene løsnet. Underveis på turen kom jeg på en ting jeg burde ha skaffet, nemlig kompressor og dekkskum...noe jeg heldigvis ikke fikk bruk for Cool

Dessverre har vi 7-pins kontakt på bilen, og 13-pins støpsel på vogna, og adapteret skapte trøbbel etter kort tid, med dårlig kontakt og mørklagt vogn. Jeg satte ikke pris på manglende blink-og bremselys, med mulige kommuniksasjonsproblemer med bakenforliggende trafikk. Vi fikk trikset det til, og fikk ettehvert tak i et nytt adapter som fungerte. Noe herk, disse adapterne.

Ellers hadde vi en fin tur, kjørte nesten 4000 km (dette var jomfruturen med campingvogn), og har ikke tatt skrekken av det. Jeg er klar for tur igjen, når som helst! Det var spennende å prøve campinglivet på ordentlig, skal se om jeg får tid til å skrive en skikkelig reisebeskrivelse etterhvert.
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeTor 11 Aug 2011 - 8:46

I regnvær kan det komme vann mellom adapteret og kontakten på 13-pol siden. Der har jeg vært nøye med å ta det fra hverandre og spraye med CRC 5-56 (etter at jeg oppdaget en del vann der...). Nå har jeg 13 pol på bilen.

Om du skal ha plugger i bakken kommer du før eller siden til et sted hvor du har brukt for gummi-klubba så ikke legg den igjen hjemme om du har telt eller markise.

Etter at venstre dekket på vogna eksploderte vil jeg fortsette å ha med reservehjul og skikkelig jekk.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeTor 11 Aug 2011 - 14:42

Eller kredittkort til å kjøpe ny vogn med lol! Laughing

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8908
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeTor 11 Aug 2011 - 15:00

Jan Ole skrev:
Eller kredittkort til å kjøpe ny vogn med lol! Laughing

Den støtter jeg. Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? 897742
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeTor 11 Aug 2011 - 16:23

Kjøpe ny vogn med nytt reservehjul Very Happy
Til Toppen Go down
kjello
CARAVANER
CARAVANER
kjello


Male
Antall Innlegg : 149
Age : 42
Localisation : Dalekvam
Registration date : 24.07.2009

Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitimeTor 11 Aug 2011 - 21:47

Jan Ole skrev:
Eller kredittkort til å kjøpe ny vogn med lol! Laughing

Beste kommentaren hittil... Hehehe
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Empty
PosteTema: Re: Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?   Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Dekker dere til vogna under lagring ?
» Tar dere ut batteri fra vogna når vinteren kommer?
» Verktøy for åpning av lokket til vanntanken
» Hva slags type batteri har jeg?
» Hva slags takluke på Adria 743 UT?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: