CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Electrolux kjøleskap problem haster.

Go down 
AvInnlegg
Cabby550
CARAVANER
CARAVANER
Cabby550


Antall Innlegg : 53
Age : 40
Registration date : 20.07.2009

Electrolux kjøleskap problem haster. Empty
PosteTema: Electrolux kjøleskap problem haster.   Electrolux kjøleskap problem haster. Icon_minitimeMan 11 Jul 2011 - 11:52

Kjøleskapet blir kun kaldt på 220V men ikke på gass.
Har tatt av deksel og verifisert at gassen brenner, har derfor godt tom for
ideer til hva som kan være problemet. Noen med gode tips? Det er varmt ute og for tiden veldig varmt inne også. Smile

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Electrolux kjøleskap problem haster. Empty
PosteTema: Re: Electrolux kjøleskap problem haster.   Electrolux kjøleskap problem haster. Icon_minitimeMan 11 Jul 2011 - 12:15

Hei. generellt tar det ølang tid å få lav temp i skapet på gass. Jeg starter det med 230V og går deretter over til gas før vi kjører. Forrige skapet (vogna). 8-10 timer var ikke uvanlig. Men har det virket tidligere og plutselig ikke nå så er det noe annet. Når kontrollflammen vises så er det tilførselen som svikter antar jeg.
Til Toppen Go down
Cabby550
CARAVANER
CARAVANER
Cabby550


Antall Innlegg : 53
Age : 40
Registration date : 20.07.2009

Electrolux kjøleskap problem haster. Empty
PosteTema: Re: Electrolux kjøleskap problem haster.   Electrolux kjøleskap problem haster. Icon_minitimeMan 11 Jul 2011 - 13:26

Mitt skap har ikke et slikt øye for og se kontrolflammen. Jeg har skrudd av luftinga på utsia av vogna, samt brennsjoldet for og se flammen.

Trodde virkelig at effekten skulle være større på skapet, når det går på gass.
Da det på elektrisk drift, ikke drives av en kompressor men et elektrisk varmeelement.

All logikk sier jo at når flammen brenner så er det varmt umiddelbart, men det elektriske bør jo bruke lengre tid på og bli varmt. Altså få skapet kaldt.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Electrolux kjøleskap problem haster. Empty
PosteTema: Re: Electrolux kjøleskap problem haster.   Electrolux kjøleskap problem haster. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Electrolux kjøleskap problem haster.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Kjøleskap Electrolux RM 400c
» Trenger bilde av info inne i kjøleskap, Electrolux RM301
» Problemer med porta potti. Haster!
» Dometic / electrolux RM6506
» Montere brukt aircondtion Electrolux

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: