CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Campingutstyr

Go down 
2 posters
AvInnlegg
oscamend




Antall Innlegg : 15
Registration date : 17.07.2011

Campingutstyr Empty
PosteTema: Campingutstyr   Campingutstyr Icon_minitimeTir 26 Jul 2011 - 19:52

Mine tanker går først og fremst til de som har det så vondt disse dagene. Jeg håper og ber for en bedre fremtid for alle sammen.
Jeg har et spørsmål som i disse dager kan høres veldig trivialt... men, kan noen hjelpe meg med noen steder/butikker hvor jeg kan få kjøpt campingutstyr i sør Sverige? Må ikke være langt fra enten Charlottenberg, Eda, Arvika eller evt. Strømstad. Jeg planlegger en liten tur neste uke på to eller tre dager og ville se etter utstyr som sikkert er billigere der enn her hjemme.
På forhånd takk
Oscar
Til Toppen Go down
ovhi
CARAVANER
CARAVANER
ovhi


Male
Antall Innlegg : 139
Age : 66
Registration date : 01.12.2010

Campingutstyr Empty
PosteTema: Re: Campingutstyr   Campingutstyr Icon_minitimeTir 26 Jul 2011 - 20:10

Til Toppen Go down
oscamend




Antall Innlegg : 15
Registration date : 17.07.2011

Campingutstyr Empty
PosteTema: Re: Campingutstyr   Campingutstyr Icon_minitimeTir 26 Jul 2011 - 20:22

Takk
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingutstyr Empty
PosteTema: Re: Campingutstyr   Campingutstyr Icon_minitimeTir 26 Jul 2011 - 20:34

Lidkøping er vel litt utenfor den ruta du beskrev. I Arvika har jeg vært mange ganger, men kan ikke erindre at det er noe slikt der eller Charlottenberg. I Karlstad finner du flere forhandlere av vogner som også har tilbehør.

I Strømstad er det Tilbehørsbutikken rett nedenfor Strømstad Camping. Men om du ligger der så vær forberedt på en plass med skyhøy leie for bare å parkere.

Men om du tenker å spare penger tror jeg du vil bli skuffet, Prisene er slett ikke noe spesiellt lave der borte selv om du tjener 10-12% på kronekursen.
Til Toppen Go down
oscamend




Antall Innlegg : 15
Registration date : 17.07.2011

Campingutstyr Empty
PosteTema: Re: Campingutstyr   Campingutstyr Icon_minitimeTir 26 Jul 2011 - 20:45

Takk for info, men jeg regnet med på grensen prisene er omtrent som norske priser, men Lidköping høres greit ut og er ikke så langt fra det jeg hadde først planlagt. Takk for utspillet.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Campingutstyr Empty
PosteTema: Re: Campingutstyr   Campingutstyr Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Campingutstyr
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: