CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Fordeler med Bjølseth

Go down 
+10
kbanto
Rashid
Camping Kai
Harald
Black Betty
Jan Ole
Johnny
Jan
Pondus
Lars Egil
14 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AvInnlegg
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 13:54

Ansatsen:
Enkelte tråder må man bare hoppe over. At "faren min er sterkere enn din" kan være et mildt uttrykk enkelte ganger.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 14:14

Lars Egil skrev:
Jeg regner med at det ikke finnes ulemper... eller?
Her er i allefall en fordel ingen? har tenkt på før:
Navnet begynner på B slik at når jeg ser på nye vogner som er lagt til på finn.no så slipper jeg å bla langt ned til side gokk for å finne de siste som er lagt ut....

Very Happy

Og for å komme på den seriøse siden... list opp hva som gjør Bjølleseth så bra...

Lars Egil
Det er da ingen ulemper med en Bjølle hvor har du det fra.Du som er fra Rølldal hvet vel Bjøllen tåler av kulde iforhold til tyske vogner .Jeg kan huske fra den tiden jeg lå på Seljestad ,det var bare jeg som hadde Bjølle . Basketball
Kan huske at vannet i de tyske vognene frøs inne i vognene og det sier vel sitt. Fordeler med Bjølseth - Page 4 31860
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 14:18

Ansatsen skrev:
Lars Egil skrev:
Jeg regner med at det ikke finnes ulemper... eller?
Her er i allefall en fordel ingen? har tenkt på før:
Navnet begynner på B slik at når jeg ser på nye vogner som er lagt til på finn.no så slipper jeg å bla langt ned til side gokk for å finne de siste som er lagt ut....

Very Happy

Og for å komme på den seriøse siden... list opp hva som gjør Bjølleseth så bra...

Lars Egil
Det er da ingen ulemper med en Bjølle hvor har du det fra.Du som er fra Rølldal hvet vel Bjøllen tåler av kulde iforhold til tyske vogner .Jeg kan huske fra den tiden jeg lå på Seljestad ,det var bare jeg som hadde Bjølle . Basketball
Kan huske at vannet i de tyske vognene frøs inne i vognene og det sier vel sitt. Fordeler med Bjølseth - Page 4 31860


Hvis en er sommercamper så spiller vel ikke dette noen rolle.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 14:25

Rune skrev:
Ansatsen skrev:
Lars Egil skrev:
Jeg regner med at det ikke finnes ulemper... eller?
Her er i allefall en fordel ingen? har tenkt på før:
Navnet begynner på B slik at når jeg ser på nye vogner som er lagt til på finn.no så slipper jeg å bla langt ned til side gokk for å finne de siste som er lagt ut....

Very Happy

Og for å komme på den seriøse siden... list opp hva som gjør Bjølleseth så bra...

Lars Egil
Det er da ingen ulemper med en Bjølle hvor har du det fra.Du som er fra Rølldal hvet vel Bjøllen tåler av kulde iforhold til tyske vogner .Jeg kan huske fra den tiden jeg lå på Seljestad ,det var bare jeg som hadde Bjølle . Basketball
Kan huske at vannet i de tyske vognene frøs inne i vognene og det sier vel sitt. Fordeler med Bjølseth - Page 4 31860


Hvis en er sommercamper så spiller vel ikke dette noen rolle.....


Bjøllen er en helårsvogn . Fordeler med Bjølseth - Page 4 31860
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 14:53

Ansatsen skrev:
Rune skrev:
Ansatsen skrev:
Lars Egil skrev:
Jeg regner med at det ikke finnes ulemper... eller?
Her er i allefall en fordel ingen? har tenkt på før:
Navnet begynner på B slik at når jeg ser på nye vogner som er lagt til på finn.no så slipper jeg å bla langt ned til side gokk for å finne de siste som er lagt ut....

Very Happy

Og for å komme på den seriøse siden... list opp hva som gjør Bjølleseth så bra...

Lars Egil
Det er da ingen ulemper med en Bjølle hvor har du det fra.Du som er fra Rølldal hvet vel Bjøllen tåler av kulde iforhold til tyske vogner .Jeg kan huske fra den tiden jeg lå på Seljestad ,det var bare jeg som hadde Bjølle . Basketball
Kan huske at vannet i de tyske vognene frøs inne i vognene og det sier vel sitt. Fordeler med Bjølseth - Page 4 31860


Hvis en er sommercamper så spiller vel ikke dette noen rolle.....


Bjøllen er en helårsvogn . Fordeler med Bjølseth - Page 4 31860


Ja, poenget var egentlig at en ikke vaser vekk masse ekstra penger på å få ei god vintervogn når en bare camper fra Mai til Oktober.....
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 15:49

Ansatsen skrev:
Tom RS skrev:
May-Britt skrev:
Harald skrev:
Nei,nå må vi ha en diskusjon...problemet er bare at bjølle ikke har svakhetene de andre har....

Bølle vognene er like mye full av feil som andre vogner, men eierne er livredde for å snakke om de.........og innbiller seg at omverden tror de har feifrie vogner. Det de bommer grovt på er at omverden består av selvtenkende og selvressonerende mennesker som kan legge sammen to og to.........

Noen av feilene som er kommet frem siste mndene her:

  • topp på vannpåfylling som faller fra hverandre
  • nøkler som knekker i frosne låser
  • bobler i gulvbelegget når det er varmekabel i vogna - angivelig en vanlig feil i følge erfarne eiere .... Jeeeeeses
  • avhengig av nøyaktig lufttrykk i dekk for å være grei bak bilen
  • spotter som ikke virker fordi klemmene på ledningene ikke er klemt skikkelig sammen.......slurv.......
  • gulvbelegg som ikke sitter fast og må skjæres opp og limes..
  • knøttlita gasskasse som ikke dekker behovet for bod på ferie .... for et tap....
  • steinhardt innlegg i dobbeltsenga inne ved veggen på 790 i følge kona til en forumdeltaker..... ubrukelig seng
  • en må lufte alden i håndkletørkeren mens en pisser Shocked
  • osv.....


I tillegg så forlanger eierne at Bøllene ikke skal regnes med som andre vogner i feilstatistikk fordi det er solgt så få av de at det blir urettferdig stor feilprosent om de blir med i statistikken What a Face ..... kan jo tyde på at de er redd for resultatet........feiginger.......clown

Vogna må vaskes og polleres i spesielle vaskemidler og poleringsmidler hvis ikke faller tetningsmassen av i følge eierne.....What a Face

Vogna krymper ved vask i grønnsåpe og derfor har eierne panikk for dette middelet......

Kan jo legge til litt til, da jeg finner dette litt underholdende.

I 690 er det vanskelig og få innstilt/ønsket temperatur (pga feilmontert sensor?)



Dette minner meg om misunnelse.Trodde dette var et seriøst forum,men minner meg mer om en barnehage .Jeg har selv hatt tyske vogner og hvet hva det er.De siste vognene har alle vert nordiske. Fordeler med Bjølseth - Page 4 31860

Hvor har du det fra at dette er et seriøst forum? lol! lol! lol!

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 15:51

Skal vel ikke grave for mye i denne tråden.... Det som vel er å si er at det er fordeler og ulemper med ALLE vognmerker...

Den perfekte vogn finnes ikke...

Og jeg håper alle er fornøyd med sitt valg enten det er Bjølle, Hobby, Kabe, Dethleffs, Adria eller you name it.

Som Rashid så treffende egentlig sier, "min vogn er bedre enn din" gavner ingen...

Det er vel nok av de diskusjonene her inne, og det er vel ikke uten grunn at jeg ikke gidder å engasjere meg så sterkt i de. At det er trøttende og fullstendig unyttige diskusjoner gjør det til en heller lite interessant affære...
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 15:53

Men når alt er sagt, så er det jo ikke tilfeldig at jeg har den vognen jeg har... den dekker nemlig best mine krav til hva og hvordan en vogn skal være....

(en smule research ble selvfølgelig gjort før jeg gikk fra Adria til Bjølseth)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 16:02

Ansatsen.

Det innlegget du siterer er skrevet av en som ble kasta ut her nettopp p.g.a. denne uforsonende og hatske tonen som var med å gjøre forumet til et lite hyggelig sted å være.
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 18:30

Eneste fordel med dette merket er at den (som de andre merker) kan byttes i bobil. afro
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 18:36

Rashid skrev:
Eneste fordel med dette merket er at den (som de andre merker) kan byttes i bobil. afro

He he snakk om å tråkke i ormebol...... det er sånne utsagn det blir krig av her... Fordeler med Bjølseth - Page 4 280457
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 18:42

Rune skrev:
Rashid skrev:
Eneste fordel med dette merket er at den (som de andre merker) kan byttes i bobil. afro

He he snakk om å tråkke i ormebol...... det er sånne utsagn det blir krig av her... Fordeler med Bjølseth - Page 4 280457

Kjære Runemoddis:

Dette var ment som skryt det! Av alle cv-merker

Kan da ikke bli krig av sånt? afro
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 18:48

Rashid skrev:
Rune skrev:
Rashid skrev:
Eneste fordel med dette merket er at den (som de andre merker) kan byttes i bobil. afro

He he snakk om å tråkke i ormebol...... det er sånne utsagn det blir krig av her... Fordeler med Bjølseth - Page 4 280457

Kjære Runemoddis:

Dette var ment som skryt det! Av alle cv-merker

Kan da ikke bli krig av sånt? afro


Alltid noen som klare og bruke dette andre veien vøtt...... lol!
Til Toppen Go down
kbanto
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
kbanto


Male
Antall Innlegg : 207
Age : 42
Registration date : 24.05.2008

Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 18:50

Bjølle er norsk, ekke d nok fordel?????????
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 18:53

kbanto skrev:
Bjølle er norsk, ekke d nok fordel?????????


Og hva var fordelen med det... ?
Til Toppen Go down
kbanto
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
kbanto


Male
Antall Innlegg : 207
Age : 42
Registration date : 24.05.2008

Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 18:58

Rune skrev:
kbanto skrev:
Bjølle er norsk, ekke d nok fordel?????????


Og hva var fordelen med det... ?

Hehe, bra å støtte norskt Basketball
Men at bjølseth hadde kvalitet kan vel ikke legges under en stol...
Litt gammelmodi men men Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 19:01

kbanto skrev:
Rune skrev:
kbanto skrev:
Bjølle er norsk, ekke d nok fordel?????????


Og hva var fordelen med det... ?

Hehe, bra å støtte norskt Basketball
Men at bjølseth hadde kvalitet kan vel ikke legges under en stol...
Litt gammelmodi men men Smile


Joda, enig i det.. cheers
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 19:02

kbanto skrev:
Rune skrev:
kbanto skrev:
Bjølle er norsk, ekke d nok fordel?????????


Og hva var fordelen med det... ?

Hehe, bra å støtte norskt Basketball
Men at bjølseth hadde kvalitet kan vel ikke legges under en stol...
Litt gammelmodi men men Smile


Hah!!
Den var så norsk at den gikk konkurs den. Ikke nok museumsvoktere til å holde liv i snekkerbua på Jømna.
Trist for de som mista jobben det var det. afro
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 19:17

Rashid skrev:
kbanto skrev:
Rune skrev:
kbanto skrev:
Bjølle er norsk, ekke d nok fordel?????????


Og hva var fordelen med det... ?

Hehe, bra å støtte norskt Basketball
Men at bjølseth hadde kvalitet kan vel ikke legges under en stol...
Litt gammelmodi men men Smile


Hah!!
Den var så norsk at den gikk konkurs den. Ikke nok museumsvoktere til å holde liv i snekkerbua på Jømna.


lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 19:31

Rashid skrev:
kbanto skrev:
Rune skrev:
kbanto skrev:
Bjølle er norsk, ekke d nok fordel?????????


Og hva var fordelen med det... ?

Hehe, bra å støtte norskt Basketball
Men at bjølseth hadde kvalitet kan vel ikke legges under en stol...
Litt gammelmodi men men Smile


Hah!!
Den var så norsk at den gikk konkurs den. Ikke nok museumsvoktere til å holde liv i snekkerbua på Jømna.
Trist for de som mista jobben det var det. afro


noen ser ikke verdien av at vi her på berget har en produksjon..... det er bare å kjøpe mest mulig utenfra, få lagt ned både forhandlere og verksteder, fori det er billigere i sentral-europa.....

dette gjelder mange bransjer..... det gjeltder og din jobb, ikke bare caravanforhandlerene....

hvem pokker skal kjøpe det vi lager her på berget da, om ikke vi en gang gjør det selv, hva skal vi leve av?????? noe av det her er jo som å pisse i buksa for å holde varmen, eller skyte seg selv i beinet......

Vi vil vel alle selge det vi er med og produserer, eller er det feil??????????
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 19:36

Helt enig Vegard.
Det samme skjedde med de som brente heimbrent da importen av smuglersprit tilsatt metanol var på sitt beste. Da var det ingen som ville ha norske husflidsprodukter heller. Men sikre kilder sier at nå er "heimerten" på tur opp igjen. Er snart bare lensmannen å passe seg for. De samme sikre kilder sier at folk ikke kan få nok. Skikkelig tollsperrer er det som skal til for å sikre norske produkter. afro
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 19:43

Skulle kjørt Think du Vegard lol!

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 19:46

J.O. skrev:
Skulle kjørt Think du Vegard lol!

Nei så pokker..... nå har jeg nettopp sittet å hørt på skattevesnets krav vedr bilskatt i miljøbyen...... mister all respekt, det blir bare for dumt!!!!!! Nå skal det være feitest mulig eksosrør, og flest mulig av de....... ekstra lange og sinna pigger vil jeg og ha.......

Her skal det produseres det de ønsker...... Mer forurensning!!!!!!!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 19:52

Bobil m/ piggfrtt = miljø. Testikkelfil nei for F, pratikkelfilter fa... PARTIKKELFILTER i tillegg gjør susen for miljøet. afro
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 20:01

J.O. skrev:
Skulle kjørt Think du Vegard lol!



Hadde blitt en magisk morsom THINK for å få plass til Vegard.... lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 20:11

Rune skrev:
J.O. skrev:
Skulle kjørt Think du Vegard lol!



Hadde blitt en magisk morsom THINK for å få plass til Vegard.... lol!

Min kropp passer ikke i slike små-traller...... Think'en måtte blitt Bolet da......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 20:16

Bjølle...

Den var fin da Vegard ? ... ... den på bildet vi fant igår ?

Skal tan vekk igjen....
Til Toppen Go down
kbanto
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
kbanto


Male
Antall Innlegg : 207
Age : 42
Registration date : 24.05.2008

Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 20:17

Må støtte Vegard her, for det dær ligner på 80 talls kabe scratch
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 20:18

kbanto skrev:
Må støtte Vegard her, for det dær ligner på 80 talls kabe scratch

Joda.. mulig det.. men Kabe leiren fant den... altså en Bjølle Very Happy
Til Toppen Go down
kbanto
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
kbanto


Male
Antall Innlegg : 207
Age : 42
Registration date : 24.05.2008

Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 20:19

Rufus skrev:
kbanto skrev:
Må støtte Vegard her, for det dær ligner på 80 talls kabe scratch

Joda.. mulig det.. men Kabe leiren fant den... altså en Bjølle Very Happy
lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 20:20

kbanto skrev:
Rufus skrev:
kbanto skrev:
Må støtte Vegard her, for det dær ligner på 80 talls kabe scratch

Joda.. mulig det.. men Kabe leiren fant den... altså en Bjølle Very Happy
lol! lol! lol!

Fint at du har sans for humorn... Veit ikke heilt med Vegard idag... seint ute med tastingea her .. lol!
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 20:21

Skal være rimelig potent motor i den der for å få så mye jømnaplank opp i lufta!..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 20:22

Skal fjernen .... så Vegard titter fram

Fordeler med Bjølseth - Page 4 1005317_t-1
Til Toppen Go down
kbanto
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
kbanto


Male
Antall Innlegg : 207
Age : 42
Registration date : 24.05.2008

Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 20:29

Rufus skrev:
kbanto skrev:
Rufus skrev:
kbanto skrev:
Må støtte Vegard her, for det dær ligner på 80 talls kabe scratch

Joda.. mulig det.. men Kabe leiren fant den... altså en Bjølle Very Happy
lol! lol! lol!

Fint at du har sans for humorn... Veit ikke heilt med Vegard idag... seint ute med tastingea her .. lol!

muli han overser det med vilje Sad
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 20:45

Vegard skrev:
Rashid skrev:
kbanto skrev:
Rune skrev:
kbanto skrev:
Bjølle er norsk, ekke d nok fordel?????????


Og hva var fordelen med det... ?

Hehe, bra å støtte norskt Basketball
Men at bjølseth hadde kvalitet kan vel ikke legges under en stol...
Litt gammelmodi men men Smile


Hah!!
Den var så norsk at den gikk konkurs den. Ikke nok museumsvoktere til å holde liv i snekkerbua på Jømna.
Trist for de som mista jobben det var det. afro


noen ser ikke verdien av at vi her på berget har en produksjon..... det er bare å kjøpe mest mulig utenfra, få lagt ned både forhandlere og verksteder, fori det er billigere i sentral-europa.....

dette gjelder mange bransjer..... det gjeltder og din jobb, ikke bare caravanforhandlerene....

hvem pokker skal kjøpe det vi lager her på berget da, om ikke vi en gang gjør det selv, hva skal vi leve av?????? noe av det her er jo som å pisse i buksa for å holde varmen, eller skyte seg selv i beinet......

Vi vil vel alle selge det vi er med og produserer, eller er det feil??????????

Faktsik er jeg enig med deg, Vegard! Jeg prøvde genuint å se på Bjølle, men du kan ikke mene at vi skal kjøpe noe vi ikke liker eller kan bruke, bare fordi det er norsk?
flower
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Sponsored content





Fordeler med Bjølseth - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 4 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Fordeler med Bjølseth
Til Toppen 
Side 4 av 5Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» Bjølseth 530
» Bjølseth 600
» Bjølseth 640 vs 650
» Bjølseth 690
» Bjølseth 790

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: BJØLSETH-
Gå Til: