CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012

Go down 
+4
Jan Ole
DigitalMe
Mr.Vikebø
Markus Vesala
8 posters
AvInnlegg
Markus Vesala
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Markus Vesala


Male
Antall Innlegg : 288
Age : 61
Localisation : Hamar
Registration date : 14.03.2007

BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Empty
PosteTema: BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012   BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Icon_minitimeSøn 4 Mar 2012 - 15:43

Yes! Nå kommer Biltema stort med en katalog for camping utstyr 2012. Hvis du skal til Sverige så kan det lønne seg og se på priserne der også.

Biltema katalog for campingutstyr 2012 Norsk

Biltema katalog for campingutstyr 2012 Svensk


Jiippi! cheers Ikke kjempe billig. Men, greie priser likevel. king
Til Toppen Go down
http://home.online.no/~anttjoha/index.cfm
Mr.Vikebø
CARAVANER
CARAVANER
Mr.Vikebø


Male
Antall Innlegg : 131
Age : 41
Localisation : Meland(Nordhordland)
Registration date : 14.08.2011

BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Empty
PosteTema: Re: BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012   BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Icon_minitimeSøn 4 Mar 2012 - 16:07

det reiseteltet ser ut til å være så rimelig at den nesten er verdt å teste ut Razz
Til Toppen Go down
DigitalMe
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
DigitalMe


Male
Antall Innlegg : 211
Age : 46
Localisation : Trøgstad, Østfold
Registration date : 27.02.2012

BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Empty
PosteTema: Re: BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012   BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Icon_minitimeSøn 4 Mar 2012 - 16:44

Mr.Vikebø skrev:
det reiseteltet ser ut til å være så rimelig at den nesten er verdt å teste ut Razz

Har gjort samme vurdering ja... Men har zip markise, så det er ingen vits. Men når jeg bytter vogn blir det nok noe sånt.

Testet shampo, polish og voks fra det nye sortimentet i går. Fornøyd med alt bortsett fra voksen. Den var serdeles lite drøy.
Til Toppen Go down
http://campingverden.com/
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Empty
PosteTema: Re: BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012   BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Icon_minitimeSøn 4 Mar 2012 - 16:49

Ligner veldig på det jeg har hatt i de siste årene, greit telt, men det varer ikke evig for å si det sånn.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Mr.Vikebø
CARAVANER
CARAVANER
Mr.Vikebø


Male
Antall Innlegg : 131
Age : 41
Localisation : Meland(Nordhordland)
Registration date : 14.08.2011

BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Empty
PosteTema: Re: BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012   BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Icon_minitimeSøn 4 Mar 2012 - 16:58

Har et Isabella Commodore fortelt nå, greit når jeg skal ligge noen dager på samme plass, men hadde vært greit med et enkelt reisetelt på steder vi kun skal ligge kort tid..

Ser der er litt småplukk jeg skal handle der som jeg ikke fikk med vogna når jeg kjøpte den, så dette er forsåvidt kjærkomment.

Jan Ole, til den prisen så forventer jeg ikke gull akkurat Wink
Til Toppen Go down
Markus Vesala
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Markus Vesala


Male
Antall Innlegg : 288
Age : 61
Localisation : Hamar
Registration date : 14.03.2007

BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Empty
PosteTema: Re: BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012   BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Icon_minitimeMan 5 Mar 2012 - 1:26

Akkurat kjøpte også en liknandes telt fra nederland via nettet som nå selges på Biltema. Her en video der teltet synes. Ei forumtreff med svenske www.husvagnsforum.com der jeg også er moderator. Very Happy



Til Toppen Go down
http://home.online.no/~anttjoha/index.cfm
T_Rex
CARAVANER
CARAVANER
T_Rex


Antall Innlegg : 105
Registration date : 27.05.2008

BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Empty
PosteTema: Re: BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012   BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Icon_minitimeMan 5 Mar 2012 - 9:09

Jeg har også dette Dorema/StarCamp Magnum 390 som ligner på det fra Biltema, se her. Det ser ut som det er litt forskjell på stoffkvaliteten, Biltema's telt har vannsøyle på 3000mm mens StarCamp/Dorema har 4000mm(StarCamp'en hadde vel også 3000mm før 2011, tror jeg..). Det er nok samme produsenten på disse teltene.

Jeg kjøpte mitt fra Jeff Bowen Awnings i UK og betalte kr. 2850,- levert på døra hjemme, med moms og frakt. Idag ville det nok blitt noe rimeligere pga lavere kurs. Det er et lett og ok reisetelt, 390 utgaven som jeg har veier 19kg. Det er greit å sette opp og ta ned, men det kan være litt beggel med tre disse sammenleggbare stengene inn og ut av duken(type fjelltelt).
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Empty
PosteTema: Re: BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012   BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Icon_minitimeOns 21 Mar 2012 - 14:39

Syns det var mye billig kjekt å ha der..kunne forsåvidt tenkt meg å testa teltet der om det ikke hadde vært for at jeg har en Zip markise liggende som ennå ligger i kartongen...skal værfall kjøpe en trapp og noe annet småtteri der..
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Empty
PosteTema: Re: BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012   BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Icon_minitimeSøn 17 Jun 2012 - 15:07

Kjøpte en slik 2 trinns trapp på biltema. Kan ikke anbefale andre å kjøpe en slik sak. Var veldig ustødig og dårlig sveist. Bare noen små punkter her og der som holdt den sammen.
Har nå helsveist sammenføyningene og lagt på litt forsterkning så kan den brukes ei stund.
Men lander nok på skrothaugen ganske så snart.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
petter34
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
petter34


Female
Antall Innlegg : 407
Registration date : 09.06.2010

BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Empty
PosteTema: Re: BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012   BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Icon_minitimeSøn 17 Jun 2012 - 15:32

Johnny skrev:
Kjøpte en slik 2 trinns trapp på biltema. Kan ikke anbefale andre å kjøpe en slik sak. Var veldig ustødig og dårlig sveist. Bare noen små punkter her og der som holdt den sammen.
Har nå helsveist sammenføyningene og lagt på litt forsterkning så kan den brukes ei stund.
Men lander nok på skrothaugen ganske så snart.
ja, det er greit og vite, kjøper en del der, noe bra og noe dårlig. Kjøpte en flaske impregnering i dag, skal bruke det på et gammelt bomullstelt, har bare luktet på det og luktet jaggu eddikk?. Isabella luktet ihvertfall ikke slik, får prøve en liten flik!
Til Toppen Go down
petter34
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
petter34


Female
Antall Innlegg : 407
Registration date : 09.06.2010

BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Empty
PosteTema: Re: BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012   BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Icon_minitimeLør 23 Jun 2012 - 13:13

Jeg kjøpte fortelt strikker på biltema, de passer på isabella og ventura telt, de virker bra, er litt stivere enn originalen. Sanitær væska de har synes jeg var dårlig, så dårlig at selv om prisen er den halve er det ikke brukbart. Det må i så fall være om du tømmer doen etter en og en halv dag at den er brukbar. Har også kjøpt slik som du trer i skinna nederst på vogna, med lommer, ganske smart , men glidelåsene virker dårlige og kvaliteten ellers er ikke i nærheten av isabella - ventura.
Til Toppen Go down
Sponsored content





BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Empty
PosteTema: Re: BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012   BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
BILTEMA KATALOG FOR CAMPING UTSTYR 2012
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Dansk Camping Katalog
» Camping Citta di Milano og Camping Spiaggia ved Como
» Med på tur utstyr
» Biltema forteltsmatte, er den ok?
» Biltema fortelt

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: HJEMMESIDER-
Gå Til: