CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Sør-Norge på 2 dager

Go down 
+5
Jan
Lene
hoto
Elisabeth
Lars Egil
9 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Sør-Norge på 2 dager - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sør-Norge på 2 dager   Sør-Norge på 2 dager - Page 2 Icon_minitimeTor 8 Nov 2007 - 5:51

Harald skrev:
Litt sein eg også...grattis...kan eg spørre om du måtte på med kjetting?? høres ikke sånn ut,men eg tipper du er glad du hadde de med....En annen ting......disse nøkla du rotet bort......husk at det er lufting bak skap som nøklene lett ramler nedi og er vanskelig å fiske opp igjen,Har gjort det flere ganger hehe,Mitt råd er at dere blir enig om hvor nøklene SKAL ligge i vogna.......hvilken erfaring har dere andre bjølle eiere på dette punktet?? eller forsåvidt alle vogneiere?

Harald

nå får jeg nok ikke nøklene ned der, men det hender det er andre ting som må fiskes fram der ja..... spesiellt inne ved sengene til ungene...

Men nøklene prøver jeg å ha på hylla under barskapet, rett til venstre innenfor døra, når de ikke er i bukselomma...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sør-Norge på 2 dager - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sør-Norge på 2 dager   Sør-Norge på 2 dager - Page 2 Icon_minitimeTor 8 Nov 2007 - 8:42

Vegard skrev:
Harald skrev:
Litt sein eg også...grattis...kan eg spørre om du måtte på med kjetting?? høres ikke sånn ut,men eg tipper du er glad du hadde de med....En annen ting......disse nøkla du rotet bort......husk at det er lufting bak skap som nøklene lett ramler nedi og er vanskelig å fiske opp igjen,Har gjort det flere ganger hehe,Mitt råd er at dere blir enig om hvor nøklene SKAL ligge i vogna.......hvilken erfaring har dere andre bjølle eiere på dette punktet?? eller forsåvidt alle vogneiere?

Harald

nå får jeg nok ikke nøklene ned der, men det hender det er andre ting som må fiskes fram der ja..... spesiellt inne ved sengene til ungene...

Men nøklene prøver jeg å ha på hylla under barskapet, rett til venstre innenfor døra, når de ikke er i bukselomma...
hehe,hadde de på samme plass som deg,men under barskapet mitt står stereoen og nøklene mine falt bakom........måtte ut med hele anlegget......så nå ligger de fast oppe i instrumentskapet....der er det tett....eg ser på badet også.....spalter som en tannkost lett går nedi......vanskelig å fiske opp igjen..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sør-Norge på 2 dager - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sør-Norge på 2 dager   Sør-Norge på 2 dager - Page 2 Icon_minitimeTor 8 Nov 2007 - 9:35

Harald skrev:
Vegard skrev:
Harald skrev:
Litt sein eg også...grattis...kan eg spørre om du måtte på med kjetting?? høres ikke sånn ut,men eg tipper du er glad du hadde de med....En annen ting......disse nøkla du rotet bort......husk at det er lufting bak skap som nøklene lett ramler nedi og er vanskelig å fiske opp igjen,Har gjort det flere ganger hehe,Mitt råd er at dere blir enig om hvor nøklene SKAL ligge i vogna.......hvilken erfaring har dere andre bjølle eiere på dette punktet?? eller forsåvidt alle vogneiere?

Harald

nå får jeg nok ikke nøklene ned der, men det hender det er andre ting som må fiskes fram der ja..... spesiellt inne ved sengene til ungene...

Men nøklene prøver jeg å ha på hylla under barskapet, rett til venstre innenfor døra, når de ikke er i bukselomma...
hehe,hadde de på samme plass som deg,men under barskapet mitt står stereoen og nøklene mine falt bakom........måtte ut med hele anlegget......så nå ligger de fast oppe i instrumentskapet....der er det tett....eg ser på badet også.....spalter som en tannkost lett går nedi......vanskelig å fiske opp igjen..

Harald

jeg mener på den lille hylla under stereo'n og bruterene, som henger fast i overskapet.... der er det tett, både nøkler, mynter, fjernkontroll til stereo'n etc ligger jo flott der, selv under kjøring hos meg.....det er vel en åpning på 10-12 cm der i framkanten, mt rommet, men der er det jo en god kant.... og ting som evt ikke holder seg der, detter jo evt ned på tv-benken....og ikke bak noe...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sør-Norge på 2 dager - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sør-Norge på 2 dager   Sør-Norge på 2 dager - Page 2 Icon_minitimeTor 8 Nov 2007 - 9:40

Vegard,vi har litt forskjellig løsning vi!!
Derfor blir dette feil plass for meg,men rett for deg Surprised)
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Sør-Norge på 2 dager - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sør-Norge på 2 dager   Sør-Norge på 2 dager - Page 2 Icon_minitimeTor 8 Nov 2007 - 9:45

Harald skrev:
Litt sein eg også...grattis...kan eg spørre om du måtte på med kjetting?? høres ikke sånn ut,men eg tipper du er glad du hadde de med....En annen ting......disse nøkla du rotet bort......husk at det er lufting bak skap som nøklene lett ramler nedi og er vanskelig å fiske opp igjen,Har gjort det flere ganger hehe,Mitt råd er at dere blir enig om hvor nøklene SKAL ligge i vogna.......hvilken erfaring har dere andre bjølle eiere på dette punktet?? eller forsåvidt alle vogneiere?

Fikk ikke behov for kjetting heldigvis.... selv om jeg tenkte tanken da vi kjørte over Haukeli og skulle ned til Røldal.

Jeg fant jo igjen nøklene da... Jeg har jo en såkalt MPV eller fleksibil om en vil, og de har jo et vannvittig antall rom og luker.... Så jeg fant nøklene i et av de rommene jeg ikke hadde sett inni....

Tror nok nøklene og en del annet rask kjapt vil finne sin plass i den lille hylla under stereoen...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sør-Norge på 2 dager - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sør-Norge på 2 dager   Sør-Norge på 2 dager - Page 2 Icon_minitimeTor 8 Nov 2007 - 9:55

Mannen skrøt så innmari over hvor god han var på å lete etter ting..........han som satt og hørte på mente det der var bare skryt og at han jaggu fikk bevise at letingen ga resultat........

Da svarte mannen ........har sagt at jeg er nabolagets bestemann på å lete........men det er kona som finner.......

Slik er vel menn stort sett........ Rolling Eyes Rolling Eyes
Til Toppen Go down
Sponsored content





Sør-Norge på 2 dager - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sør-Norge på 2 dager   Sør-Norge på 2 dager - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Sør-Norge på 2 dager
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Plass for et par dager ved Venezia
» kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP
» steder å fricampe i sør norge?
» Vegbredde i Norge
» Skvetten av å reise i Norge

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: REISESKILDRINGER :: REISE I NORGE-
Gå Til: