CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring

Go down 
+12
Campingfruen
lea
OyvindSP
TomA
Fjell_fant
Stian C
petter34
Jan
Lc120
Jan Ole
janp
norestcamp
16 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
AvInnlegg
norestcamp
CARAVANER
CARAVANER
norestcamp


Antall Innlegg : 113
Localisation : Norge/Estland
Registration date : 24.06.2012

DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring   DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Icon_minitimeLør 29 Sep 2012 - 11:47

Jan Ole skrev:
Dethleffs

Hvor rare forhandlerene er her eller der er vel ikke så viktig, det er mye rare kunder også. Det er vel evne og vilje til å rydde opp i problemer som oppstår med det vi har brukt hundretusener på å kjøpe som er viktig?

Bra Jan Ole.

Det du skriver om å "rydde opp etter seg" har hele tiden vært mitt viktigste poeng,men det kom ikke med i mitt innlegg i denne runden.
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring   DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Icon_minitimeLør 29 Sep 2012 - 13:29


Hei norestcamp

Det var ikke ment slik da,men har fjernet teksten.
Til Toppen Go down
norestcamp
CARAVANER
CARAVANER
norestcamp


Antall Innlegg : 113
Localisation : Norge/Estland
Registration date : 24.06.2012

DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring   DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Sep 2012 - 12:43

En oppdatering:

Bildene i øverste linken er undertegnedes vogn.
Bildene i nederste linken har jeg mottatt fra en av de gode hjelperne her på forumet. Takk Lc120 !!
Denne vognen er altså ett år eldre enn min egen, er kjørt mange ganger distansen min egen, og i varierende årstider.

Trykk her for bilder av skadene !
Bilder av tilsvarende vogn som referanse, en 743 UK 2011 modell !


Nedenfor er utdrag av selgers konklusjon av skaden, og da signert ADRIA Danmark.
Som det kan leses av brevet så er det en bevisst bagatellisering av skadene ved å fokusere på kosmetisk hvitrust, misfarging og andre bagatellmessige endringer på enkeltkomponenter.

Det de unnlater å sette fingeren på er det alvorlige totale skadebildet samt å sammenligne andre vogner og tenke "hva i h....... har skjedd med vognen på denne korte tiden, og hvor mye av både både chassis og overbygg kan være skadet, og med konsekvenser også over noe lengre tidsperspektiv".


"Vi har modtaget billeder og korrespondance angående ovennævnte vogn.

Det fremgår umiddelbart af billederne, at der er konstateret rustangreb på visse løse dele, der er
monteret på undervognen. Der er rester af overskydende klæbemasse og isoleringsskum under
vognen samt misfarvning af chassiset.

Bort set fra rustangrebene på de enkelte dele er der tale om forhold af rent kosmetisk art, der ikke
har nogen indflydelse på vognens levealder. Det lever dog ikke op til Adria standard, og er
omfattet af garantien på vognen. Adria vil naturligvis udbedre disse forhold.

Misfarvning af chassiset er i henhold til Al-Ko's beskrivelse kun af kosmetisk art. Jeg henviser i den
forbindelse til den vedhæftede infoskrivelse fra ALKO.

I forbindelse med udbedring af de ovennævnte forhold vil Adria gerne rengøre undervognen i
henhold til ALKO instrukser i infoskrivelsen, men kan ikke garantere at det fjerner alle
misfarvninger. Ligesom det ikke kan garanteres, at der ikke kommer misfarvninger fremover.

Undervognen er lavet til brug i nordiske lande og misfarvning vil ikke kunne undgås ved brug i
disse lande"



Antons Campingcenter viser nå gjennomgående til ADRIA Danmark.
Brevet ovenfor er også signert Adria Danmark, men mottatt undertegnede via Antons Campingcenter.
På mitt krav om byttevogn viser det også til at ADRIA Danmark har lovet å utbedre skadene, og følgelig kan ikke erstatningsvogn
tilbys.

Jeg har hele tiden forholdt meg til forhandler, Antons Campingcenter siden det denne som har det juridiske ansvaret ovenfor
kunden.

Ligger her noen juridiske spissfindigheter i at forhandler viser til importør/leverandør på denne måten??


Så til Dethleffs:
Hvis du fremdeles mener at den forhandler du nettopp har kjøpt bobil av skal betjene en evt reklamasjon fra deg på denne måten
så skal du bare begynne med å sette av penger til saksomkostninger samt utarbeide en romslig timeplan allerede nå.


Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring   DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Sep 2012 - 13:15

Dette var stygge bilder du! Håper inderlig du lander fjellstøtt etter denne handelen.

Som jeg har hevdet i tidligere innlegg om egenimport kontra "handle norsk": Man kjøper ikke bare ei vogn eller bobil, man kjøper seg også en FORHANDLER!! Uansett hvor man velger å legge igjen pengene.

Du har vært meget uheldig med begge deler ser det ut for. Håper at det ordner seg til det beste for deg og din familie. Surt når slikt oppstår.
Til Toppen Go down
norestcamp
CARAVANER
CARAVANER
norestcamp


Antall Innlegg : 113
Localisation : Norge/Estland
Registration date : 24.06.2012

DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring   DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Sep 2012 - 13:34

Rashid.

Takk!!

Engasjementet her inne vil bli en del av saksdokumentene, og er til meget stor støtte.

Familien blir nok å måtte avstå fra sin planlagte og aller første vintercamping.

Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring   DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Sep 2012 - 16:13

Hei norestcamp
Jeg har ingen planer om å sette av noe penger til saksomkostninger,men synes at du driver en noe undelig saksgang med at du skal bruke det som menes og synses her inne overfor din forhandler.

Føler at du farer med noe lureri her,kanskje du er en bransje mann som vil skremme oss til Norsk forhandler hva vet jeg,men jeg tar mine egene valg.
Til Toppen Go down
norestcamp
CARAVANER
CARAVANER
norestcamp


Antall Innlegg : 113
Localisation : Norge/Estland
Registration date : 24.06.2012

DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring   DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Sep 2012 - 16:29

Dethleffs skrev:

Hei
Jeg har bestilt bobil fra Antons,har et godt inntrykk av firmaet,men vi får nå se etter hvert.Har jo representant for Antons i Stavanger da så det går nok greit,mye å spare på den handelen er det også.

Dethleffs skrev:
Hei norestcamp
Jeg har ingen planer om å sette av noe penger til saksomkostninger,men synes at du driver en noe undelig saksgang med at du skal bruke det som menes og synses her inne overfor din forhandler.

Føler at du farer med noe lureri her,kanskje du er en bransje mann som vil skremme oss til Norsk forhandler hva vet jeg,men jeg tar mine egene valg.

Dethleffs,

Jeg kan forsikre deg om at det du leser av mine innlegg er 100% etterettelig og sant.

I tillegg er jeg veldig langt unna å drive min egen butikk.
Heller har jeg ikke familiemedlemmer i opp/nedadgående/sideveis linje, slektninger eller kjenninger som driver i denne bransjen i det hele tatt.
Dvs her er ingen ifølge din påstand jeg behøver å forsvare i så måte !!

At du i mangel på argumentasjon i å forsvare en handel med slike komplikasjoner nå går over til å så tvil om min redelighet får være din sak, men tillater meg å si at det virker rett og slett umodent! lite konstruktivt.

Jeg kunne jo også fremmet påstanden om at du er Antons Campingcenter sin representant i Stavangerområdet, men velger å tro at du er den du i det minste prøver å fremstå som; altså IKKE representant for Antons Campingcenter i Stavangerområdet !

PS: Hvis du har lest hele historien så kan du i tillegg se at forumets medlemmer faktisk har oppfordret til å benytte engasjementet her i sakens anledning !

Er det slik at du mener det er synsing fra andre medlemmer i forumet når de sier at de aldri før har sett slike skader på hverken ny eller eldre vogner??

De aktuelle og mindre begavede medlemmer i forumet fortjener et begrunnet svar fra deg på dette!


Sist endret av norestcamp den Man 1 Okt 2012 - 0:17, endret 11 ganger
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring   DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Sep 2012 - 19:06

Hvis slike bilder hadde blitt tatt av min bobil, så kan jeg love at mitt engasjement ville vært MINST like sterkt! Uansett lokalisering av forhandler, så ville denne angret bittert på et slikt salg.

Prøv med "TV2 hjelper deg", slike saker må belyses med mest mulig watt slik at det svir på pungen.
Til Toppen Go down
norestcamp
CARAVANER
CARAVANER
norestcamp


Antall Innlegg : 113
Localisation : Norge/Estland
Registration date : 24.06.2012

DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring   DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Sep 2012 - 22:14

Rashid;
Som du selv sier; ugress i markedet må taes på ramme alvor og rammes med maximum styrke motgift når det først viser groing.
Antons Campingcenter går under denne definisjonen ugress slik saken har utartet seg.


Jeg liker forresten den trønderske, direkte talen . Den minner meg om nordlendingen, ikke pakket inn i bomull, og den påpeker sakens kjerne klart!

TV2 er en mulighet, men også denne kontrollposten preges av for mange "pakker" av overveldende svindel og faenskap, og der sakene ser ut til å få flyte til det uendelige, og med "lissom happy ending" i mange av sakene.
Bandittene ligger et hestehode foran, og TV2 har ikke endret sin strategi i forhold til dette....mener jeg.

Jeg lytter uansett til din anbefaling, og vil prøve alle muligheter.
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring   DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Icon_minitimeTor 29 Aug 2013 - 22:07

norestcamp skrev:


Jeg forstår at du mener dette vel, og tar av meg hatten for dine forslag, men :

La oss ta for oss to mulige scenario som utgangspunkt.
nr 1: Antons Camping, forhandler er på konkursens rand.
nr 2: Antons Camping, forhandler velger på dette tidspunkt IKKE å gjøre opp for seg i sin helhet eller bare delvis ved at han skifter skadde bolter, og smører sitt lurium over resten.

Jeg har jo ikke hans aksept til å parkere vognen på hans eiendom pr idag.
Hvor smart kan det da være å parkere vognen i hans varetekt i Danmark med disse to scenario som basis?
Slik gikk det med Anton's Caravan, det var vel derfra Norescamp kjøpte sin spesielle vogn:
http://www.konkurser.dk/Konkurs/?ID=43722

Konkurs! Helt som han tenkte høyt. Var vel ikke uventet at det var noe muffens med ham.

Kjedelig for de som har handlet fra firmaet. Og det er vel mange som har gjort, og kanskje tenker på å gjøre.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring   DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Icon_minitimeTor 29 Aug 2013 - 23:03

viser seg dessverre i flere bransjer dette her.
skal man drive seriøst, ja så tjener man ikke nok penger til at firmaet overlever.
man må være litt kjeltring på en eller annen måte i kjøp og salg bransjen for å overleve
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring   DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Icon_minitimeFre 30 Aug 2013 - 15:34

janp skrev:
norestcamp skrev:


Jeg forstår at du mener dette vel, og tar av meg hatten for dine forslag, men :

La oss ta for oss to mulige scenario som utgangspunkt.
nr 1: Antons Camping, forhandler er på konkursens rand.
nr 2: Antons Camping, forhandler velger på dette tidspunkt IKKE å gjøre opp for seg i sin helhet eller bare delvis ved at han skifter skadde bolter, og smører sitt lurium over resten.

Jeg har jo ikke hans aksept til å parkere vognen på hans eiendom pr idag.
Hvor smart kan det da være å parkere vognen i hans varetekt i Danmark med disse to scenario som basis?
Slik gikk det med Anton's Caravan, det var vel derfra Norescamp kjøpte sin spesielle vogn:
http://www.konkurser.dk/Konkurs/?ID=43722

Konkurs! Helt som han tenkte høyt. Var vel ikke uventet at det var noe muffens med ham.



Kjedelig for de som har handlet fra firmaet. Og det er vel mange som har gjort, og kanskje tenker
på å gjøre.

Hei
Til orientering så er ikke Antons konkurs,men et stråselskap som var rettet mot Tyskland som er slått konkurs så det er bare å kontakte han for en god og grei handel.

Jeg er en av mange som er meget godt fornøyd med Antons,vi kjøpte bobil der i år meget god service og en ryddig kar han Thomas.
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring   DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Aug 2013 - 17:09

Til Toppen Go down
norestcamp
CARAVANER
CARAVANER
norestcamp


Antall Innlegg : 113
Localisation : Norge/Estland
Registration date : 24.06.2012

DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring   DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Sep 2014 - 0:05

Erfaringen med vår handel med http://www.antonscamping.dk/ er ensartet, læringen har gått inn og sårene har "nesten" grodd.
Vi sitter nå etter 2 år igjen med en vogn som fungerer, men det kunne vært bedre.
At Dethleffs (ovenfor) har gode erfaringer med "dansken" må man bare godta, og han kan i fremtiden profittere på å uhemmet reklamere for en forhandler som ikke tar ansvar når det gjelder.
Jeg har fortalt en historie som er en motpol til "Dethleffs" og som kan skje igjen med andre hvis ikke antennene heves radikalt høyt i forkant av handelen.
Etter to år med vognen kan vi, uten å gå i detaljer oppsummere slik :
* Rust på understell.
* Orginalt påført behandling av gulv (vognas underside) ramler av i store flak.
* Ubehandlede sprekker/plateskjøter (vognas underside) eksponerer for fuktskader.
* Massiv feil-kobling/-installasjon fra selger av ekstrautstyr slik som alarmsystemer/fjernkontrollert
styring mm. Alt er ikke oppe og går her ennå.
* Helautomatisk parabol nå inne for rep. grunnet feilinstallasjon med påfølgende rust og derved brudd
i aksling. Denne feilen er ikke meldt inn til selger siden erfaring tilsier det motsatte.
* Store kostnader ifm saksgang mot selger uten innrømmelse derfra.
* Adria Denmark og http://www.antonscamping.dk/ avfeier ethvert ansvar for alle feil.
* 2 ganger årlig fukttest med høyeste verdi 19% der Adria godkjenner uten videre og
samtidig underslår resultatene ved å IKKE legge disse inn i sin database der den globale kjeden av
forhandlere kan lese resultatet fra sjekken. Den Finske forhandleren som tok siste testen reagerte
nettopp på dette.

Etterhvert så har ganske mange instanser vært innom og sett forholdene rundt denne vognen, og da reagert på tilstanden og behandlingen fra produsent, importør og selger. Noen av disse er også Adria forhandlere. Det som da videre har skjedd er at Adria selv har utøvd en makt ovenfor sine forhandlere som gjør at disse på et punkt plutselig ikke "forstår hva de selv så" ved første anledning. Altså benyttet metoder for å bringe gjengen til taushet.

Denne historien kan selvfølgelig kveruleres mot og vrenges på til det uendelige, men KAN også være en advarsel til de som ønsker å se det slik.
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring   DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Sep 2014 - 18:34

Norestcamp:
Kjedelig for at du ikke kom i mål men reklamasjon. En lang kamp som tydeligvis ikke har gitt resultater. Noe av årsaken kan være at campingvogner fortsatt mangler gode ordninger ala europagaranti på biler. Importører (mange eller nesten alle forhandlere importerer vel vognene selv og svarer for mye av garantiarbeidet), toer sine hender, og ser ut til å kunne la kundene reklamere på alvorlige feil og mangler, men er kanskje i mange tilfeller prisgitt en forhandlers vilje eller mangel på vilje til å utbedre ting. Slikt står i en merkelig kontrast til at om du som privatperson selger en bil til en annen så kan du riskikere å hefte for feil og mangler i et pår år, selv om du ikke har visst om det og derfor ikke har kunnet opplyst om det. I ditt tilfelle, slik bildene viste, så er eller var, vognen i en svært begredelig tilstand.
Årsaken til den begredelige tilstanden er vel fukt fra undersiden, slik det vel har vært antydet tidligere (uten at jeg har lest hele tråden igjen). Og hva iallverden skal f.eks Hobbykjøpere med Larafritid? De er umulig å komme i kontakt med, så for meg fremstår slik ledd tett opp til et supperåd eller sandpåstrøingsorgan, som tyne penger ut av alle som kjøper ei Hobbyvogn her på berget.

At Dethleffs reklamerer for Antons har jeg registrert, men ikke giddet å pjatte med ham. Hans tilstedeværelse her og på tidligere Rufus sitt forum har jeg kommentert flere ganger så der gjentar jeg meg ikke. Og ikke gavner et forumet heller, så det er ikke mere å si fra min side.

Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring   DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Sep 2014 - 20:24

Det jeg prøver å si er at jeg/vi har bare gode erfaringer med Antons,var i Danmark i sommer og da besøkte vi Antons og hadde en hyggelig prat med Thomas,og når opplevelsen er positiv kan jeg ikke si no annet.Har også pratet med mange her på bjerget som har kjøpt vogn der fra og bare positive ting å høre,så hva du janp mener om meg bryr meg ikke overhode.
Til Toppen Go down
norestcamp
CARAVANER
CARAVANER
norestcamp


Antall Innlegg : 113
Localisation : Norge/Estland
Registration date : 24.06.2012

DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring   DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Icon_minitimeMan 15 Sep 2014 - 20:39

Helt riktig, Dethleffs. Thomas var en riktig så imøtekommende og hyggelig kar før og under handelen ! Er dette ditt eneste krav for en god handel at han har god kaffe og prater fint om deg, eller har du også erfart ham i en situasjon der du virkelig har trøbbel med produktet han har levert?? Jeg respekterer din historie, men la ikke din(e) solskinnshistorie(r) overskygge at her er riktig så dyrekjøpte og helt andre erfaringer med samme mann.
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring   DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Icon_minitimeMan 15 Sep 2014 - 21:59

Hei norestcamp

Jeg har ikke hatt noe problemer med Bobilen og det har derfor ikke vært behov for noe dialog i så måte,men det bør være lov å ha kjøpt ett godt og så langt feilfritt produkt og derfor si hva jeg har av positive opplevelser med forhandler.
Jeg har god kontakt med Antons service mann i Stavanger og det er ikke noe problemer for han heller med reklamasjoner,alt ordnes uten problemer.
Til Toppen Go down
Sponsored content





DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Empty
PosteTema: Re: DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring   DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring - Page 4 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring
Til Toppen 
Side 4 av 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» Import fra Danmark, Erfaringsoverføring
» DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring,
» Importere fra Danmark
» Import av campingvogn fra Tyskland. Prøveskilt?
» Adria Alpina 903HT Import

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: IMPORT-
Gå Til: