CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 noen som vet om ledige plasser i hordaland?

Go down 
+3
Elisabeth
Løven
rayapiraya
7 posters
AvInnlegg
rayapiraya




Antall Innlegg : 5
Registration date : 22.05.2013

noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Empty
PosteTema: noen som vet om ledige plasser i hordaland?    noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Icon_minitimeOns 22 Mai 2013 - 8:41

hei. skal til med og kjøpe vogn nå og vil finne meg en fast plass hvor jeg kan ha vognen hele året.
Kriteriene jeg sitter er: barnevenlig område nær sjø. mulighet for og bygge platting og spikertelt.
Prisen på årsleie spiller inn men er helt ny på dette så er veldig usikker på ka det koster.
Blir kjempe glad for anbefalinger og erfaringer.
Til Toppen Go down
Løven
CARAVANER
CARAVANER
Løven


Male
Antall Innlegg : 146
Age : 75
Localisation : Haugesund
Registration date : 17.09.2010

noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Empty
PosteTema: Re: noen som vet om ledige plasser i hordaland?    noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Icon_minitimeOns 22 Mai 2013 - 12:27

Valevåg Camping i Valevåg.
Rimelig og liten plass med mulighet for båtplass.
Til Toppen Go down
rayapiraya




Antall Innlegg : 5
Registration date : 22.05.2013

noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Empty
PosteTema: Re: noen som vet om ledige plasser i hordaland?    noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Icon_minitimeOns 22 Mai 2013 - 13:23

takker for tipset. prøvde og sjekke litt på nettet, men synd det er så gammle hjemmesider og lite bilder,att og få laget seg ett bilde av plassen er jammen ikke lett. synes igrunnen dette va pittelitt langt avgårde. men etter som jeg tror har skjønnt det så er vel alle plassene i nærheten av bergen smekk full og lange ventelister.
Til Toppen Go down
Løven
CARAVANER
CARAVANER
Løven


Male
Antall Innlegg : 146
Age : 75
Localisation : Haugesund
Registration date : 17.09.2010

noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Empty
PosteTema: Re: noen som vet om ledige plasser i hordaland?    noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Icon_minitimeOns 22 Mai 2013 - 14:17

Det er i dag utplasert ca 15 husvogner som ligger i bakken ned mot de fire hyttene .Av vogner er der vel ca 20-25 som ligger fast.Billig er det også ca 6500 for et år + strøm
Til Toppen Go down
Elisabeth
BARON!
BARON!
Elisabeth


Female
Antall Innlegg : 2482
Age : 55
Localisation : Bergen
Registration date : 12.03.2007

noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Empty
PosteTema: Re: noen som vet om ledige plasser i hordaland?    noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Icon_minitimeOns 22 Mai 2013 - 16:29

Så annonse i Bergens Tidende forleden dag at det var ledig på Kvamskogen. Husker ikke helt hvilken plass, men kan se om jeg finner den igjen hvis det er interessant.
Til Toppen Go down
rayapiraya




Antall Innlegg : 5
Registration date : 22.05.2013

noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Empty
PosteTema: Re: noen som vet om ledige plasser i hordaland?    noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Icon_minitimeOns 22 Mai 2013 - 16:45

det var veldig snillt og tilby det, men jeg er mer på jakt etter en plass ved sjø om det er umulig kan jeg ta til takke med vann:) noen som vet noe om den i øygarden har ledig? prøvd og sende mail men ikke noe svar derfra. leste ett sted att de skulle bygge ut men det va vel i fjor så plassene er vel vekke.
Til Toppen Go down
Åge P
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Åge P


Male
Antall Innlegg : 411
Age : 42
Localisation : Bergen
Registration date : 11.09.2009

noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Empty
PosteTema: Re: noen som vet om ledige plasser i hordaland?    noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Icon_minitimeOns 22 Mai 2013 - 19:39

Har og hørt at de skal bygge ut på Trollvatn i øygarden. Men om de har gjort det vet jeg ikke. Jeg hørte det for litt over et år siden, men då hadde de endå ikke fått alle tillatelsene fra kommunen i boks.
Men er lettere å få tak i de på tlf enn mail.
Ellers er Tofterøy camping i sund, Radøytunet, Fitjar Sjø & Camping, Rosendal Hyttetun plasser ved sjøen/fjorden som går ann å sjekke ut som jeg kommer på i farten no.
Til Toppen Go down
rayapiraya




Antall Innlegg : 5
Registration date : 22.05.2013

noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Empty
PosteTema: Re: noen som vet om ledige plasser i hordaland?    noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Icon_minitimeOns 22 Mai 2013 - 19:45

takker for svar. har vert i kontakt med tofterøy og der er det visst lange ventelister, en bekjennt har stått på liste der i 3 år visst. synes desuten att det var veldig trangt der ute. men ska sjekke de stedene du nevner. tenker litt på voss også, selv om jeg ikke får noe krabbe i teinene der oppe Smile
Til Toppen Go down
Åge P
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Åge P


Male
Antall Innlegg : 411
Age : 42
Localisation : Bergen
Registration date : 11.09.2009

noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Empty
PosteTema: Re: noen som vet om ledige plasser i hordaland?    noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Icon_minitimeOns 22 Mai 2013 - 19:51

Ja dårlig med sjø på voss. Tror det er ganske fult på voss også. På mange plsser er det desverre letteste måten å få plass å kjøpe vogn som står til salgs på plassen.
De er jo ofte også overpriset i mine øyner.
Er også noen plasser inne i nordheimsund og strandebarm som er nær sjøen.
Til Toppen Go down
rayapiraya




Antall Innlegg : 5
Registration date : 22.05.2013

noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Empty
PosteTema: Re: noen som vet om ledige plasser i hordaland?    noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Icon_minitimeOns 22 Mai 2013 - 19:56

ja har sett det er en del som er tilsalgs med plass . men va litt i dyreste laget mange av de.har du noen spesifikke i norheimsund du tenker på?
Til Toppen Go down
Åge P
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Åge P


Male
Antall Innlegg : 411
Age : 42
Localisation : Bergen
Registration date : 11.09.2009

noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Empty
PosteTema: Re: noen som vet om ledige plasser i hordaland?    noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Icon_minitimeOns 22 Mai 2013 - 20:21

Hardanger feriesenter og Fonneland Camping er de jeg kommer på no som er nær sjøen.

Til Toppen Go down
mitus81




Antall Innlegg : 2
Registration date : 01.09.2015

noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Empty
PosteTema: Re: noen som vet om ledige plasser i hordaland?    noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Icon_minitimeTir 1 Sep 2015 - 14:22

Hiver meg på her jeg 😊 noen som vet om ledig fin barnevenlig helårsplass i nærheten av Bergen?
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Empty
PosteTema: Re: noen som vet om ledige plasser i hordaland?    noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Icon_minitimeTir 1 Sep 2015 - 15:53

Lone Camping http://www.lonecamping.no/ er vel helårsåpen.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
mitus81




Antall Innlegg : 2
Registration date : 01.09.2015

noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Empty
PosteTema: Re: noen som vet om ledige plasser i hordaland?    noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Icon_minitimeTir 1 Sep 2015 - 16:17

Vi tenkte ca 1time utenfor Bergen 😊
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Empty
PosteTema: Re: noen som vet om ledige plasser i hordaland?    noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Icon_minitimeTir 1 Sep 2015 - 16:54

Du kan jo sjekke ut Campingportalen og se om du finner noen plasser som kan brukes.
http://www.campingportalen.no/
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
hausen




Antall Innlegg : 7
Registration date : 08.09.2014

noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Empty
PosteTema: Re: noen som vet om ledige plasser i hordaland?    noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Icon_minitimeTir 8 Sep 2015 - 22:49

Fusa camping er en fin plass ved sjøen. (Har egen hjemmeside) kort ferjetur fra Os til Venjaneset (ca 15min) badeplass,
fiske og krabber turer på Bjørnefjorden, fjellturer, kort vei til butikk og kiosk
Ca en time fra Bergen med ferje, eller kjøre om Tysse og Eikelandsosen til Fusa camp.
Til Toppen Go down
Sponsored content





noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Empty
PosteTema: Re: noen som vet om ledige plasser i hordaland?    noen som vet om ledige plasser i hordaland?  Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
noen som vet om ledige plasser i hordaland?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Vintercamping?? Uvdal har ledige plasser
» Noen som vet om noen som leier ut US bobiler i Norge?
» ny her,kan noen gi oss noen ideer?
» Camping plasser/ opplevelser nedover kontinentet
» Plasser i Vestfold

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: