CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bunkre ved ank. Tyskland

Go down 
+5
Hege
Jørn O
Camping Kai
Rusken
Per Olav
9 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeTir 25 Des 2007 - 12:32

Her er et knippe bunkersstasjoner like over tyskegrensa:

http://www.citti.dk/

http://www.scandinavien-center.dk/

http://no.calle.dk/default.aspx

OBS: De fleste plassene har rimelig diesel også, sammenlignet med de store Autohof langs autobahn.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeOns 26 Des 2007 - 10:53

Slenger meg med her og anbefaler Citty Park.
Butikksenter med det meste og litt til.
Lübeck, Flensburg, Kiel og Rostock ++

http://www.cittipark.de/

jkl
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeFre 18 Jan 2008 - 12:37

vi har vært på både citti park og scandinavian center, og fortrekker den siste butikkene har omtrent det samme vel vel citti park har vel litt flere varianter av butikker i samme bygget men parkeringen på scandinavia center er mange ganger bedre!

er man flere i lag med store vogner kan man slite godt med å få vrid seg inn på parkeringen på citti park, hvis det er mye bil der!
Til Toppen Go down
Per Olav
CARAVANER
CARAVANER
Per Olav


Male
Antall Innlegg : 70
Age : 64
Localisation : Molde
Registration date : 04.11.2007

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeTor 2 Okt 2008 - 18:32

Vi bruker scandinavianpark like ved motorveien , både på tur og retur til Spania.

http://www.scandinavian-park.com/
Til Toppen Go down
Rusken




Male
Antall Innlegg : 5
Registration date : 04.01.2009

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeTor 22 Jan 2009 - 8:59

Ikke glem BORDERSHOP lekteren med "bunkers" som ligger i havna puttgarden og scandlines.
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeTor 22 Jan 2009 - 21:18

Vi pleide å kjøre innom Otto Duborg i Harrislee. Men etter at vi begynte med Kiel ferga tar vi Citti Markt.

Å kjenner at jeg gleder meg til sommeren nå ja........
Til Toppen Go down
Jørn O
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Jørn O


Antall Innlegg : 236
Localisation : Brumunddal
Registration date : 19.06.2008

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 11:51

Camping Kai skrev:
Vi pleide å kjøre innom Otto Duborg i Harrislee. Men etter at vi begynte med Kiel ferga tar vi Citti Markt.

Å kjenner at jeg gleder meg til sommeren nå ja........

Hei.
Er det greit å parkere med vogn utenfor Citti i Kiel?
Til Toppen Go down
Hege
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Hege


Female
Antall Innlegg : 650
Age : 52
Localisation : Buskerud
Registration date : 15.07.2008

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 12:06

Hmmmm. det lurer jeg også på Jørn..... Det der ser ut som et nødvendig stopp før man kjører videre!
Til Toppen Go down
http://hege71.blogspot.com/
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 21:02

Rolling Eyes

Jeg er litt dum, hva er det man skal bunkre som gjør det verdt å stanse på disse stedene på vei nedover?
Er jeg fullstendig idiot siden jeg aldri gidder det?
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 21:28

Pepsi max til kona, Tobakk, øl og gjerne litt sterkere saker.
og drikke under turen til å ha i kjøleskapet og mat, dårlig/elendig utvalg på bensinstasjoner nedover synes eg
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 22:13

Harald

Hva het det kjøpesenteret vi snakket om ved Puttgarden??
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 22:14

Har glemt det i farten, men det skal vi finne ut av
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 22:39

Jørn O skrev:
Camping Kai skrev:
Vi pleide å kjøre innom Otto Duborg i Harrislee. Men etter at vi begynte med Kiel ferga tar vi Citti Markt.

Å kjenner at jeg gleder meg til sommeren nå ja........

Hei.
Er det greit å parkere med vogn utenfor Citti i Kiel?

Hei. Yes ikke noe problem. Vi var vel der borte rundt 09.15 og det var ikke et menneske eller bil å se.Men det er egne plasser for vogner,bobiler og busser så det er ingen problem.
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 22:41

campist skrev:
Rolling Eyes

Jeg er litt dum, hva er det man skal bunkre som gjør det verdt å stanse på disse stedene på vei nedover?
Er jeg fullstendig idiot siden jeg aldri gidder det?

Pepsi Maxi, Øl, noe sterkere lut og sist men ikke minst mat og mineralvann til turen ned. Gidder ikke handle det på Autohof og gidder heller ikke surre inne småbyer for å handle.
Til Toppen Go down
Hege
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Hege


Female
Antall Innlegg : 650
Age : 52
Localisation : Buskerud
Registration date : 15.07.2008

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 22:44

ehemmm, her kommer det muligens et råteit spørsmål....

Vi var på vekta med vogna etter turen til Mageli og da var ikke vogna spesiellt full....men tja...der var det ikke mye å gå på for å si det sånn. Da var det kun klær for ei helg der....og noen tunge campingstoler som omsider mannen forsto ikke kunne bli med til Italia uansett hvor god den var å sitte i Razz

Klarer dere vekta når dere bunkrer her....øl, brus og annet veier jo litt det også da? Men dere kjøper kanskje ikke så mye?
Til Toppen Go down
http://hege71.blogspot.com/
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 22:47

Camping Kai skrev:
campist skrev:
Rolling Eyes

Jeg er litt dum, hva er det man skal bunkre som gjør det verdt å stanse på disse stedene på vei nedover?
Er jeg fullstendig idiot siden jeg aldri gidder det?

Pepsi Maxi, Øl, noe sterkere lut og sist men ikke minst mat og mineralvann til turen ned. Gidder ikke handle det på Autohof og gidder heller ikke surre inne småbyer for å handle.
hehe, vi har samme planer ser eg....kona var nesten desperat for to år siden, de hadde ikke pepsi max på lidoen.....
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 22:48

EEEEHHHH ÆÆØØØ VEL!

Har vel ikke veid oss på vei fra grensa, men som du sier vi kjøper jo ikke all verden. Og det jeg kjøper putter jeg som regel i bilen da den pleier å være tom og har noen kilo å gå på.
Til Toppen Go down
Hege
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Hege


Female
Antall Innlegg : 650
Age : 52
Localisation : Buskerud
Registration date : 15.07.2008

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 22:48

...ok...ingen pepsi max på Lidoen...da dri... jeg i vekta... ( på vogna altså) Laughing
Til Toppen Go down
http://hege71.blogspot.com/
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 22:50

Harald skrev:
Camping Kai skrev:
campist skrev:
Rolling Eyes

Jeg er litt dum, hva er det man skal bunkre som gjør det verdt å stanse på disse stedene på vei nedover?
Er jeg fullstendig idiot siden jeg aldri gidder det?

Pepsi Maxi, Øl, noe sterkere lut og sist men ikke minst mat og mineralvann til turen ned. Gidder ikke handle det på Autohof og gidder heller ikke surre inne småbyer for å handle.
hehe, vi har samme planer ser eg....kona var nesten desperat for to år siden, de hadde ikke pepsi max på lidoen.....

Takk den kjenner jeg til. Kompisen min fant to lunka bokser i benken i bobilen. Da rabla det for mor, hun satt seg ned og nøt den ene boksen som om det skulle vært den fineste XO. Etter det har vi lært.

Så du hadde svart på samme innlegget og vi hadde tydeligvis samme erendet ja.
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 22:50

Hege skrev:
ehemmm, her kommer det muligens et råteit spørsmål....

Vi var på vekta med vogna etter turen til Mageli og da var ikke vogna spesiellt full....men tja...der var det ikke mye å gå på for å si det sånn. Da var det kun klær for ei helg der....og noen tunge campingstoler som omsider mannen forsto ikke kunne bli med til Italia uansett hvor god den var å sitte i Razz

Klarer dere vekta når dere bunkrer her....øl, brus og annet veier jo litt det også da? Men dere kjøper kanskje ikke så mye?


Er det upassende å si...... "Hva var det jeg sa"?? Smile Smile
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 22:50

Hege skrev:
ehemmm, her kommer det muligens et råteit spørsmål....

Vi var på vekta med vogna etter turen til Mageli og da var ikke vogna spesiellt full....men tja...der var det ikke mye å gå på for å si det sånn. Da var det kun klær for ei helg der....og noen tunge campingstoler som omsider mannen forsto ikke kunne bli med til Italia uansett hvor god den var å sitte i Razz

Klarer dere vekta når dere bunkrer her....øl, brus og annet veier jo litt det også da? Men dere kjøper kanskje ikke så mye?
kommer jo litt an på ekvipasjen det....eg har egenvekt på 1860 kg og totalvekt 2200 kg, så eg har litt å gå på, men allikevel er vogna max lastet, men da kjører eg med tom bil og har kapasitet der og om det røyner på. men kjent problem du beskriver Hege, blir fort 100 kg minst når alle skal ha to brett med drikke...men er jo ikke nødvendig å kjøpe så mye der om dere har lite vekt å gå på
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 22:53

Men Hege.. Det blir jo veeeldig fort mange kg av små ting. Vi legger "alt" av såkalte ute-ting i bilen. Mulig vi også legger litt mer i bilen enn normalt når vi skal kjøre nedover. Greit å være på den sikre siden når man skal kjøre såpass.
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 22:55

Ellers Hege vil eg bare si at det ligger en stor campingbutikk på lidoen som har alt dere trenger av utstyr, så kjøp ikke mer enn nødvendig hjemme.....billigere i italia også, selv om euroen er litt dyr nå
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 22:57

Hege skrev:
...ok...ingen pepsi max på Lidoen...da dri... jeg i vekta... ( på vogna altså) Laughing

Barneromper, bleiepamper, myyyyger .... mann drikker da vel ikke PEPSI MAX på lidoen ????? 2€ for vin ... under 1€ for pils. Ungdommen i dag altså.
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 22:59

Tom RS skrev:
Hege skrev:
...ok...ingen pepsi max på Lidoen...da dri... jeg i vekta... ( på vogna altså) Laughing

Barneromper, bleiepamper, myyyyger .... mann drikker da vel ikke PEPSI MAX på lidoen ????? 2€ for vin ... under 1€ for pils. Ungdommen i dag altså.


Det er såpass altså.. Nesten 10 kr for en pils Shocked Blir nok pepsi max på meg da tror jeg.
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 23:01

Thomas skrev:
Tom RS skrev:
Hege skrev:
...ok...ingen pepsi max på Lidoen...da dri... jeg i vekta... ( på vogna altså) Laughing

Barneromper, bleiepamper, myyyyger .... mann drikker da vel ikke PEPSI MAX på lidoen ????? 2€ for vin ... under 1€ for pils. Ungdommen i dag altså.


Det er såpass altså.. Nesten 10 kr for en pils Shocked Blir nok pepsi max på meg da tror jeg.

Thomas.

Stopper du på Citti så får du 3 brett med øl for hundrelappen. Verdt å ta med seg og som jeg skrev lenger opp her mat og drikke til turen ned.
Til Toppen Go down
Hege
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Hege


Female
Antall Innlegg : 650
Age : 52
Localisation : Buskerud
Registration date : 15.07.2008

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 23:06

Thomas: den der var særdeles upassende altså Laughing Men ja, vi sa det etterpå - vi skulle hørt på Thomas!

Harald: vi er klar over butikken og stoler kjøper vi der!

Ang det å laste bilen.... Vel, vi har 3 barn og for at alle skal få trepunktsele må vi bruke det ene setet bak, vi har kun magebeltet i midtsetet. Dermed føler jeg meg ikke komfortabel med å laste bilen med mye tungt løsøre. Neste bil skal ha tre trepunktseler i baksetet slik at ekstrasetene kun brukes til ekstra unger på trening osv.....

og jeg er som Ole Brumm, pepsi max og vin - ja takk begge deler!
Til Toppen Go down
http://hege71.blogspot.com/
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 23:06

Kai

Er vel ikke heelt umulig at det blir et brett eller to da kanskje. Men det var en spøk da, kan jo ikke spare på pilsen da Smile Smile Er det me billigere i Tyskland enn nedover?
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 23:08

Hege

Tror alle (og vel så det) sliter med dette. Skal ikke nevne hva vogna vår veide på vei hjem fra Danmark en sommer... Bilen var litt sigen bak ja. Skylden for det?? Den danske pilsen selvsagt.
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 23:12

Thomas.

Pilsen er mye billigere i grensebyene enn lenger ned i tyskland. Du får 3 brett for en hundrelapp, nede på lidoen mener jeg en halvliter i butikken kostet 1,50.

Brus kjøper vi stort sett der nede da den er billig om du kjøper noe italiensk noe. Vin er billigere i Italia, mens Pepsi max som sagt ikke finnes der nede.
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeSøn 7 Jun 2009 - 23:15

Camping Kai skrev:
Thomas.

Pilsen er mye billigere i grensebyene enn lenger ned i tyskland. Du får 3 brett for en hundrelapp, nede på lidoen mener jeg en halvliter i butikken kostet 1,50.

Brus kjøper vi stort sett der nede da den er billig om du kjøper noe italiensk noe. Vin er billigere i Italia, mens Pepsi max som sagt ikke finnes der nede.

Jeg kommer ikke til å savne max'en. Ikke mitt drikke det gitt. Verre med kona Smile Vi skal nok klare å få i oss et eller annet. Og da blir det nok bunkring på oss også..


men...



Natta
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeMan 8 Jun 2009 - 14:48

Cool

jeg skjønner jeg er utafor når det gjelder bunkring.

Når vi kjører nedover til fredag er det 32 dager igjen til jeg skal være på jobb, da har vi tid til å bruke noen dager på vei til Camping Marina di Venezia.
Men jeg skal huske på Max'n siden vi er to som drikker den. Vi har ikke ro i baken til å være i Italia mer enn en ukes tid, så vi behøver ikke passe vekta - siden vi har nær 900 kg kapasitet og kun er to personer og siden jeg bare teller 75 kilo i kontroll...
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
quattro1
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1136
Localisation : Hordaland
Registration date : 08.12.2011

Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitimeTir 7 Mai 2013 - 0:13

Siden vi nå er kommet inn i mai, så begynner ferien å nærme seg. Vogna er klar, og billetten Oslo-Kiel er ordnet for lang tid tilbake. Og da blir det som vanlig innkjøp på Citti i Kiel. Knappe 10 minutter fra Norwegenkai. Både øl (og Pepsi for den som foretrekker det) og matvarer til turen sørover er billig og bra, og i enormt utvalg. Og sterkere drikke er langt billigere enn på tax free om bord. Parkering går helt fint, bare ikke kjør inn på personbilplasser. Der er store plasser både for bobiler/vogner og busser. De bygget ut der i fjor, og bussplassene var da flyttet. Var litt uoversiktlig der da, men det gikk greit å parkere likevel.

Det er snart ferie folkens!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bunkre ved ank. Tyskland Empty
PosteTema: Re: Bunkre ved ank. Tyskland   Bunkre ved ank. Tyskland Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Bunkre ved ank. Tyskland
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Tyskland
» Tyskland og Østerrike
» Reiselandet Tyskland
» Brukt fortelt?
» Erfaring med fortelt.dk?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: REISESKILDRINGER :: REISE I TYSKLAND-
Gå Til: